SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ok leuk, en die Champions, zitten er ook tieten bij?
Ja zeker! Heel veel tieten, want Riot ( de makers ) die houden van dikke tieten!
Er zijn dus veel Champions en ongeveer elke 2-3weken komt er een nieuwe bij.
Er zijn er op het moment (16-07-2012) 100 Champions waar uit je kunt kiezen.
Keuze genoeg dus.
Nu weet je een beetje over LoL en hoe het werkt;
Wil je het zelf proberen?
League of Legends EU
Vids
Het officiele youtubekanaal van Riot Games. Hier vind je alle Champion spotlights en Patch Previews terug.
Cinematic trailer
Dominion trailer (nieuwe gamemode)
Meer uitleg over minions/creatures
Community site links
Own3d Site met streams.
Twitch Site met streams.
CLGaming NA Top Tier ( High ELO ) team met links naar Live streams van matches etc, ook grappig forum.
Solomid Community site met handige info, tournaments etc
Lolking Site waarop je scores van spelers en statistieken van Champions kunt vinden. Op het moment de beste site om snel iemand's summoner profiel op te vragen zonder dit via de in-game client te doen.
Championselect Site met counterpicks
Groepschat:
Voor FOK!kers is er een ingame chatkanaal FOK aangemaakt. In dit kanaal zijn je medefokkers te vinden en kun je makkelijk een premade of duo-queue afspreken zonder dat je iedereen via de friendslist individueel hoeft aan te spreken om dit te organiseren. Rechtsboven via het opties-icoontje in het chatvenster kun je autojoin aanzetten zodat het kanaal standaard opent bij het opstarten van het spel.
Teamspeak 3:
Voor FOK!kers die willen praten met andere FOK!kers tijdens het Gamen is het mogelijk om onze Teamspeak3 server te joinen.
Server: ts3.mrmanuel.nl:1337
Vraag om het FOK! lidmaatschap aan MrManuel!
Ingame name van FOK!kersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'"Nyke Daenerys Jelmāzmo hen Targārio Lentrot, hen Valyrio Uēpo ānogār iksan. Valyrio muño ēngos ñuhys issa."
Yo bro bestel mij ook eens een pizza danquote:Op maandag 6 augustus 2012 22:29 schreef CyberJesus het volgende:
Ik ga maar even wat te eten fixen.. Hoor 't wel wanneer ze het weer doen.
Kan dat nog op dit uur?quote:Op maandag 6 augustus 2012 22:40 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Yo bro bestel mij ook eens een pizza danextra knoflook saus bitte
Hier wel, tot 2u zelfs..quote:
Ik heb 2 kip schnitzel's met gekruide aardappeltjes en bonen gemaakt.quote:Op maandag 6 augustus 2012 22:40 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Yo bro bestel mij ook eens een pizza danextra knoflook saus bitte
Je hebt van die websites zoals Thuisbezorgd.nl en Justeat.nl Kun je direct online betalen en zien tot hoelaat ze nog open zijn.quote:Op maandag 6 augustus 2012 22:44 schreef Skillstorm het volgende:
Oh damn....jammer dat ik nu even geen geld heb. Maar dit ga ik onthouden.
Mooi dan.quote:Op maandag 6 augustus 2012 22:46 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Je hebt van die websites zoals Thuisbezorgd.nl en Justeat.nl Kun je direct online betalen en zien tot hoelaat ze nog open zijn.
Was dit al gepost?twitter:lolstatus twitterde op maandag 06-08-2012 om 21:59:05We’ve identified the EUW issue and we are working to resolve it as soon as possible. reageer retweet
ja door mij smartass.quote:Op maandag 6 augustus 2012 22:49 schreef Berend. het volgende:
Was dit al gepost?twitter:lolstatus twitterde op maandag 06-08-2012 om 21:59:05We’ve identified the EUW issue and we are working to resolve it as soon as possible. reageer retweet
quote:LoL Status @lolstatus
League of Legends in EUW will be back up shortly. Our quality assurance team is in the process of testing.
twitter:lolstatus twitterde op maandag 06-08-2012 om 22:52:44League of Legends in EUW will be back up shortly. Our quality assurance team is in the process of testing. reageer retweet
Godverdomme zeg, hij wil relevante info posten om te helpen en jij begint zoquote:
Ik dacht ook al van :quote:Op maandag 6 augustus 2012 22:58 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Godverdomme zeg, hij wil relevante info posten om te helpen en jij begint zo
Je past er mooi bij.
sorry......quote:Op maandag 6 augustus 2012 22:59 schreef CyberJesus het volgende:
[..]
Ik dacht ook al van :
Maar ze doen het langzamerhand weer..
Sowiesoquote:Op maandag 6 augustus 2012 23:00 schreef iNoir het volgende:
[..]
sorry......
maken we er een wedstrijdje van ofzo? haha .
Bij mij staat er nog 'busy'quote:Op maandag 6 augustus 2012 23:02 schreef iNoir het volgende:
[..]
joeeeeee, hij doet weer . ze laten langzaam mensen in gaan ofzo. je hebt wel wachtijd.
quote:Op maandag 6 augustus 2012 23:07 schreef iNoir het volgende:
[ http://img716.imageshack.us/img716/5500/naamloosdi.png (copy/paste deze link) ]
duurt nog wel ff.
Over welke shitstorm heb je het?quote:Op maandag 6 augustus 2012 23:07 schreef nyny83 het volgende:
hilarisch altijd wat voor shitstorm er uitbreekt als een spelletje ff niet beschikbaar is
Jep, maar boeit mij persoonlijk niet zo veel. Kan wel wachten.quote:Op maandag 6 augustus 2012 23:07 schreef nyny83 het volgende:
hilarisch altijd wat voor shitstorm er uitbreekt als een spelletje ff niet beschikbaar is
oh op reddit en de EU forums gaat het uiteraard aardig los. En hier zijn ook 3x zoveel posts als normaal ineensquote:
Huh, de website is toch nog offline.quote:Op maandag 6 augustus 2012 23:10 schreef nyny83 het volgende:
[..]
oh op reddit en de EU forums gaat het uiteraard aardig los. En hier zijn ook 3x zoveel posts als normaal ineens
quote:Op maandag 6 augustus 2012 23:13 schreef kensei het volgende:
Beter gaan ze de mensen die RP kopen voorrang geven in de que
quote:
Newbies moeten ook ruimte maken voor de veteranenquote:Op maandag 6 augustus 2012 23:16 schreef iNoir het volgende:
HA, IK ZITTTTTTTT ER OOK IN, YOU MAD BRO lol
HAHAHA. kan hier wel om lachen. ;dquote:Op maandag 6 augustus 2012 23:19 schreef kensei het volgende:
[..]
Newbies moeten ook ruimte maken voor de veteranen
nah laat de newbies maar lekker verslaafd raken. Meer noobs voor ons om af te slachten en dus meer gg easy voor ons na de game.quote:Op maandag 6 augustus 2012 23:19 schreef kensei het volgende:
[..]
Newbies moeten ook ruimte maken voor de veteranen
quote:Op maandag 6 augustus 2012 23:21 schreef nyny83 het volgende:
[..]
nah laat de newbies maar lekker verslaafd raken. Meer noobs voor ons om af te slachten en dus meer gg easy voor ons na de game.
Ja dat gebeurd bij mij ook, ben nu van de 35 naar de 44 gegaan...quote:Op maandag 6 augustus 2012 23:24 schreef Skillstorm het volgende:
Wachttijd werd alleen maar langer voor mij, van 24 minuten naar 29 minuten.
EDIT: Geweldig, nog 2 minuten er bij.![]()
Je gaat er toch nooit wat van bakken jij..quote:Op maandag 6 augustus 2012 23:24 schreef iNoir het volgende:
ikkkkkkk ben lekker spelen. geen noob meer worden. ;d adiossssssss
Karma is een bitch.quote:Op maandag 6 augustus 2012 23:27 schreef iNoir het volgende:
AHKUT. ik logde mezelf weer uit, omdat ik een potje deed die ik niet wou. geen rekening houdend met de wachtrijen... nu moet ik weer 20 minuten wachten.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
zeker omdat ik een meisje ben? je gaat je nog eens vergissen.quote:Op maandag 6 augustus 2012 23:28 schreef CyberJesus het volgende:
[..]
Je gaat er toch nooit wat van bakken jij..
jij bent een bitch.quote:
Ik zei het toch. Kutnoobquote:Op maandag 6 augustus 2012 23:27 schreef iNoir het volgende:
AHKUT. ik logde mezelf weer uit, omdat ik een potje deed die ik niet wou. geen rekening houdend met de wachtrijen... nu moet ik weer 20 minuten wachten.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
easyquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 01:04 schreef BaajGuardian het volgende:
gearam'd, zilean, carry'd. np np.
anram stukken leukerquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 01:04 schreef BaajGuardian het volgende:
gearam'd, zilean, carry'd. np np.
Ja, dat is ECHT triest.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 07:16 schreef dustbrain het volgende:
Godverdomme, ik kom nog steeds faalhazen tegen die gaan janken om 1vs1. Het zijn ook altijd mensen met duelist characters zoals Fizz, Darius en leblanc. Wate en gigantische faalhazen.
idd, is eigenlijk best leuk. Ik heb zo iemand alle hoeken van de map laten zien. Hij fiora, ik jaxquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 07:17 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Ja, dat is ECHT triest.Dan overextenden ze en worden ze gegankt en dan is het : COME 1 V 1 I OWN U
Mjah deze heeft een grote mond voor een newbie, moet natuurlijk wel eventjes met beide beentjes op de grond gezet worden.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 00:06 schreef kensei het volgende:
[..]
Nieuwe spelers worden hier wel goed voorbereid op de community
Dat jaquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 07:17 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Ja, dat is ECHT triest.Dan overextenden ze en worden ze gegankt en dan is het : COME 1 V 1 I OWN U
1v1 wel ja. Toch heeft hij gewoon een winpercentage van 50% omdat hij in teamfights natuurlijk weinig utility brengt en zijn damage op 1 champion gaat.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 10:35 schreef Skillstorm het volgende:
Jax is ook wel sterk btw, net weer eens in een custom geprobeerd. Echt een beest is het.
Dan moet je Xin is nemenquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 10:35 schreef Skillstorm het volgende:
Jax is ook wel sterk btw, net weer eens in een custom geprobeerd. Echt een beest is het.
quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 10:04 schreef jagga het volgende:
word er trouwens door en met fokkers onderling nog wel gespeeld ofniet ?
heb nu wel een vast clubje waar ik mee speel ( voornamelijk normals of proving grounds) maar een beetje afwisseling kan geen kwaad.
Dus... hoe zit het? spelen jullie wel eens samen ? en zoja, ook gebruikmakend van TS en/of ventrilo ?
Dus jij leest deze posts en het gebrul en gehuil en gescheld en denkt "Ha! Met deze mensen wil ik spelen!" ?quote:
Heb em ook aangeschaft, vanavond maar eens wat mee gaan junglen. Even vlug een solo-potje geprobeerd om te wennen aan de skills, maar ze zijn lekker te gebruiken. Zelfs de Qquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 13:36 schreef Bienelientjee het volgende:
Diana! Ben benieuwd!
Voorlopig weer lekkere friendslist problemen en invite to game problemen!![]()
haha, nou niet echt op die manier, meer omdat ik gewoon wel eens met en tegen fokkers wil spelen.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 14:10 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Dus jij leest deze posts en het gebrul en gehuil en gescheld en denkt "Ha! Met deze mensen wil ik spelen!" ?
Lijkt me aan de situatie liggen, maar als je gaat junglen zijn Philosopher's Stone en Heart of Gold een safe bet. Boots uitbouwen tot wat de situatie nodig heeft, mogelijk de magic pen. Daarna zou ik voor iets als de Abyssal Scepter gaan, beetje defensive nog, terwijl je damage increased.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 14:25 schreef Bienelientjee het volgende:
Ze speelt best fijn! Vindt het een leuke champion! Nog even uitvogelen wat haar exacte items zijn (ben nog een behoorlijke newbie in LoL)
Wat is de release date dan?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 15:18 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Stealth rework is er.
Magma Chambers heeft een releasedate gekregen.
Champions moeten kopen is zo faal...quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 12:33 schreef Xetran het volgende:
heu nieuwe champ, nog 300 ip en ik kan hem kopen
zeker niet, alle champions kopen!!!quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 17:44 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Champions moeten kopen is zo faal...
kijk op http://solomid.net/streams.php en leerquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 17:48 schreef tomy800 het volgende:
Ik ben echt bang voor die champion, niet veel weten nog zwakte en ik durf het niet te bevechtigen in mijn lane, was vandaag Anivia mid en bleef maar lekker bij me tower uit angst voor de nieuwe champion die jungler was (Diana is nieuwe champion.), maar me team had haar gefeed en stond ze 13/0, GG alvast.
Brengt mij op een ander probleem, ik ben op zich een hele normale speler (niet goed,niet slecht) Maar het probleem is dat ik gewoon early-game doodga (4/5x ongeveer in de meeste lanes) en ik dan meestal iets minder kills heb, sinds kort probeer daar van af te komen door rustig te spelen, maar dat blijkt niet te werken voor me want dan krijg ik geen kills maar wel veel deads early game, ik vraag me af of iemand hier mij kan uitleggen of misschien kan laten zien/meespelen om mij te laten zien hoe ik gewoon meer voorzichtiger moet spelen in lanes en jungle.
P.S: sorry als ik enige spelling of grammatica fouten heb gemaakt.
^^ Doe ik soms en heeft me wel wat vette dingen geleerd zoals wards plek, enige tips welke streamer aangeraden word?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 17:50 schreef Skweezer het volgende:
[..]
kijk op http://solomid.net/streams.php en leer
Kijk gewoon naar hun rating/teams. Dan weet je snel genoeg of je te maken hebt met mensen die verstand van zaken hebbenquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 17:51 schreef tomy800 het volgende:
[..]
^^ Doe ik soms en heeft me wel wat vette dingen geleerd zoals wards plek, enige tips welke streamer aangeraden word?
quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 17:52 schreef ems. het volgende:
[..]
Kijk gewoon naar hun rating/teams. Dan weet je snel genoeg of je te maken hebt met mensen die verstand van zaken hebben
Jungle: Oddone of Saintviciousquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 17:51 schreef tomy800 het volgende:
[..]
^^ Doe ik soms en heeft me wel wat vette dingen geleerd zoals wards plek, enige tips welke streamer aangeraden word?
Je bent dus slecht. Gewoon oefenen en leren van je fouten. Word je gestunned door een sion en wist je niet dat hij dat kon? Weet je het nu. Dashed akali eerst naar een minion en daar naar jou en 1 milliseconde? Weer wat geleerd.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 17:48 schreef tomy800 het volgende:
Ik ben echt bang voor die champion, niet veel weten nog zwakte en ik durf het niet te bevechtigen in mijn lane, was vandaag Anivia mid en bleef maar lekker bij me tower uit angst voor de nieuwe champion die jungler was (Diana is nieuwe champion.), maar me team had haar gefeed en stond ze 13/0, GG alvast.
Brengt mij op een ander probleem, ik ben op zich een hele normale speler (niet goed,niet slecht) Maar het probleem is dat ik gewoon early-game doodga (4/5x ongeveer in de meeste lanes) en ik dan meestal iets minder kills heb, sinds kort probeer daar van af te komen door rustig te spelen, maar dat blijkt niet te werken voor me want dan krijg ik geen kills maar wel veel deads early game, ik vraag me af of iemand hier mij kan uitleggen of misschien kan laten zien/meespelen om mij te laten zien hoe ik gewoon meer voorzichtiger moet spelen in lanes en jungle.
P.S: sorry als ik enige spelling of grammatica fouten heb gemaakt.
Jou mening, maar je oordeelt te snel nu om eerlijk te zijn.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 18:15 schreef dustbrain het volgende:
[..]
Je bent dus slecht. Gewoon oefenen en leren van je fouten. Word je gestunned door een sion en wist je niet dat hij dat kon? Weet je het nu. Dashed akali eerst naar een minion en daar naar jou en 1 milliseconde? Weer wat geleerd.
Support Fiddlequote:Op dinsdag 7 augustus 2012 18:19 schreef dejenero het volgende:
Kan iemand mij trouwens uitleggen waarom mensen support fiddle spelen?
Ik had er net een in mijn team die 0/9/x ging en liep te jammeren op de rest en liep te blaten dat hij afk zou gaan (in ranked)
Gelukkig nog gewonnen.
Welk lvl ben je eigenlijk?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 18:18 schreef tomy800 het volgende:
[..]
Jou mening, maar je oordeelt te snel nu om eerlijk te zijn.
3 seconde fear + aoe silence moet in theorie goed zijn ofzo.quote:
Lvl 30, 313 wins, 7x ranked gedaan 2w 5l, ik kom in elohell terecht, dus doe ik geen ranked meer totdat ik early game zonder vaak dood te gaan aan kan.quote:
zyra ook, absurd zelfs.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 20:20 schreef CyberJesus het volgende:
Diana is zwaaaaaaaaar OP.... Jezus ey.
een ap hoort niet in het gevecht te duiken, en zyra is bijna onmogelijk om te bereiken met dr stun + instakill.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 20:48 schreef dejenero het volgende:
Zyra is volgens mij alweer generfd.
Zwaar OP vind ik trouwens wel meevallen.
Mid game wel echt heel sterk maar end game vind ik haar niet overtuigend.
Een ap carry die midden in het gevecht duikt legt net iets sneller het loodje.
Je moet gewoon nog even wennen aan die nieuwe gasten en dan is het allemaal weer prima.
Misschien onduidelijk maar de tweede alinea ging over Diana.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 20:55 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
een ap hoort niet in het gevecht te duiken, en zyra is bijna onmogelijk om te bereiken met dr stun + instakill.
Ik main Zyra nu, en wat je zegt klopt opzich wel.. Alhoewel ik me afvraag of dat niet komt door het extreem makkelijk farmen van haar... Heb sommige potjes binnen acht minuten die hoed alquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 20:24 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
zyra ook, absurd zelfs.
alsof riot tegenwoordig echt totaal geen benul meer heeft van balance, och het kan later toch wel generfed worden derp...
Of ze focussen zichzelf weer alleen op die planten en vergeten Zyra dan weer compleetquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 20:57 schreef dejenero het volgende:
[..]
Misschien onduidelijk maar de tweede alinea ging over Diana.
Bij Zyra heb ik vaak het gevoel dat mensen de planten negeren terwijl die makkelijk 40% van je damage zijn.
Tot nu toe vind ik anivia en gragas het moeilijkst om tegen te spelen met zyra. Wat vind jij?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 21:02 schreef CyberJesus het volgende:
[..]
Of ze focussen zichzelf weer alleen op die planten en vergeten Zyra dan weer compleet
Ze is nog niet generfd toch?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 20:48 schreef dejenero het volgende:
Zyra is volgens mij alweer generfd.
Zwaar OP vind ik trouwens wel meevallen.
Mid game wel echt heel sterk maar end game vind ik haar niet overtuigend.
Een ap carry die midden in het gevecht duikt legt net iets sneller het loodje.
Je moet gewoon nog even wennen aan die nieuwe gasten en dan is het allemaal weer prima.
Gragas ook en Maokai of zoiets, die boom.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 21:06 schreef dejenero het volgende:
[..]
Tot nu toe vind ik anivia en gragas het moeilijkst om tegen te spelen met zyra. Wat vind jij?
Mwah ik heb ook wel mids gezien die de enemy zyra niet feedden. Dan ging ze gewoon vrolijk met haar RANGED AMUMU ULTI eventjes bot lane een double kill oppikken. Niet dat ze neit wardden ofzo, maar met die burst damage is een towerdive op half healthers niet zo heel moeilijk met een RANGED AMUMU ULTIquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 21:30 schreef Kriebelhoest het volgende:
Voor zorgen dat ze die root niet kan hitten en ze is useless tbh
rabadons deathcap. Ik net een potje dominion gedaan (afgezien van dat onze ezreal en garen (wtf neem dan geen garen in dominion) echt als imbecielen speelden, ezreal bijv probeerde fiora te meleeën... z u c h t (leek meer op feeden uiteindelijk, en maar 1v5 gaan steeds) en met ong. 30 punten verschil verloren... maar toen we op een gegeven moment top weer innamen opeens iedereen van ons team in 1 klap dood, wat denk je... zyra in de brush boven de point had ff al haar skills in 1 x op ons gedumped.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 21:01 schreef CyberJesus het volgende:
[..]
Ik main Zyra nu, en wat je zegt klopt opzich wel.. Alhoewel ik me afvraag of dat niet komt door het extreem makkelijk farmen van haar... Heb sommige potjes binnen acht minuten die hoed al(ben ff de naam kwijt), en dan is er voor m'n tegenstanders geen beginnen meer aan.
karma? bedoel je niet leona? :lquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 22:45 schreef Zith het volgende:
Echt epische ranked gehad net op karma (support)
![]()
Yep, vandaag nog 6/1 gegaan met akali vs zyra bijv. Gewoon met je q blijven poken tot lvl 6 en dan mag je voluit gaan.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 21:30 schreef Kriebelhoest het volgende:
Voor zorgen dat ze die root niet kan hitten en ze is useless tbh
Hoezo? Ik speel het spel nog amper. het interesseert me niet. ik wist niet welke te kopen dus ik koop die wel.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 17:44 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Champions moeten kopen is zo faal...
Oh en Fiddle..quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 21:06 schreef dejenero het volgende:
[..]
Tot nu toe vind ik anivia en gragas het moeilijkst om tegen te spelen met zyra. Wat vind jij?
heb ik ook ^^ al speel ik liever bruisers is het wel fijn een goede ap te hebben voor mid.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 04:01 schreef iNoir het volgende:
ahyes, ik ben blij met mijn Champion, Ahri, met foxfireeeeee!
Ik heb er wel een paar. Aantal door internetverbinding, aantal door riot servers zelf en 2 a 3 echte ragequits. Ben er niet trots op, maar sommige games + gasten kunnen zelfs bij mij het bloed onder mn nagels vandaan halen. Had het overigens ook niet erg gevonden als ik daar een ban voor had gehad.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 22:56 schreef kensei het volgende:
Met 500 games en 0 keer geleaved hier![]()
En nog nooit een waarschuwing van tribunal gehad
Als ik jou zo bezig zie in dit deze topic reeks snap ik dat wel ja.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 23:13 schreef Jajong het volgende:
Ik doe ook nooit moeilijk over bans omdat ik toch wel weet dat ´t terecht is.
extra gratis edit:mtw.na vs tsm binnen nu en 10 minuten @ solomid.netquote:Op woensdag 8 augustus 2012 23:16 schreef dejenero het volgende:
[..]
Als ik jou zo bezig zie in dit deze topic reeks snap ik dat wel ja.
nog maar level 7. haha, speel het nog iets meer dan een dag.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 23:15 schreef dejenero het volgende:
mijn eerste X aantal games waren alleen maar leaves.
Heb toen een nieuwe account moeten aanmaken omdat ik niet meer met mijn matties kon gamen.
Inoir wat is jou level momenteel?
Op m'n smurf had ik wel een waarschuwing, maar daar speel ik alleen soloque op om champs uit te proberen en dan heb je zoveel kans om debielen tegen te komen. Daar heb ik ook geen RP op dus ik care er ook niet omquote:Op woensdag 8 augustus 2012 23:06 schreef nyny83 het volgende:
[..]
Ik heb er wel een paar. Aantal door internetverbinding, aantal door riot servers zelf en 2 a 3 echte ragequits. Ben er niet trots op, maar sommige games + gasten kunnen zelfs bij mij het bloed onder mn nagels vandaan halen. Had het overigens ook niet erg gevonden als ik daar een ban voor had gehad.
Volgensmij word leaven onder een bepaald level veel strenger genomen ofzo? Ik kreeg toen vaak na een paar keer leaven mails en berichten dat ik het foute spoor nam. nu nergens meer last van.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 23:24 schreef iNoir het volgende:
[..]
nog maar level 7. haha, speel het nog iets meer dan een dag.
En je hebt al een skin gekocht?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 23:24 schreef iNoir het volgende:
[..]
nog maar level 7. haha, speel het nog iets meer dan een dag.
2 skins, zelfs. van 2 verschillende champs. lang leve een vriend die het al 2 jaar speelt, en die het geld er aan wilt uitgeven, aan mij.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 00:07 schreef dejenero het volgende:
[..]
En je hebt al een skin gekocht?
Volgens mij gaat het gewoon naar ratio games/leaves. Hoe meer games je speelt zonder te leaven hoe lager de ratio.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 23:52 schreef Xetran het volgende:
[..]
Volgensmij word leaven onder een bepaald level veel strenger genomen ofzo? Ik kreeg toen vaak na een paar keer leaven mails en berichten dat ik het foute spoor nam. nu nergens meer last van.
quote:Op donderdag 9 augustus 2012 01:09 schreef CyberJesus het volgende:
Nog 2000 ip voor Diana.. Heb die boostpack van een dag gekocht met die gratis rp.jwt
Gefeliciteerd BGquote:Op donderdag 9 augustus 2012 00:47 schreef BaajGuardian het volgende:
wat is er beter dan je verjaardag beginnen met 3 conseq aram stomps ^^
?quote:
gratis rp? ik vind diana trouwens niet echt een hele geweldige champ. ik vind de spells niet echt kloppen ;\quote:Op donderdag 9 augustus 2012 01:09 schreef CyberJesus het volgende:
Nog 2000 ip voor Diana.. Heb die boostpack van een dag gekocht met die gratis rp.jwt
quote:Op donderdag 9 augustus 2012 00:24 schreef iNoir het volgende:
[..]
2 skins, zelfs. van 2 verschillende champs. lang leve een vriend die het al 2 jaar speelt, en die het geld er aan wilt uitgeven, aan mij.![]()
Ik vind haar wel hard man!quote:Op donderdag 9 augustus 2012 01:44 schreef Xetran het volgende:
[..]
gratis rp? ik vind diana trouwens niet echt een hele geweldige champ. ik vind de spells niet echt kloppen ;\
Op mid vind ik haar echt sterk maar ze is wel erg afhankelijk van haar Q. Als ze die mist is het allemaal maar matigjes.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 02:02 schreef CyberJesus het volgende:
[..]
Ik vind haar wel hard man!
Ja, je krijgt toch 400 welkom's rp..
Oh heb niks gekregen.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 01:37 schreef CyberJesus het volgende:
[..]
?
Die 400 die je krijgt toch..
Ik wil ook een vriendin lol speeltquote:Op donderdag 9 augustus 2012 02:39 schreef iNoir het volgende:
[..]
hahahahaha.
btw, het ís mijn vriend.niks friendzone.
quote:Op donderdag 9 augustus 2012 02:49 schreef dejenero het volgende:
[..]
Ik wil ook een vriendin lol speelt
Dan heb ik altijd zo iets van kom dan ook maar gewoon niet meer.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 02:53 schreef Xetran het volgende:
Reconnect onze dc na 57 minuten, tja daar heb je dus niks aan. Op zich mag Riot daar ook wel wat aan doen. Vooral met deze community
Mensen kunnen er niks aan doen dat zij problemen hebben met connecten of wat dan ook hè. Nu is dit wel overdreven, maar vaak zat zie ik dat mensen disconnecten en iedereen er als de kippen bij is om te reporten. terwijl het een behoorlijk slecht gemaakt spel is met onstabiele servers en shit..quote:Op donderdag 9 augustus 2012 02:54 schreef dejenero het volgende:
[..]
Dan heb ik altijd zo iets van kom dan ook maar gewoon niet meer.
Slecht gemaakt spel, onstabiel serversquote:Op donderdag 9 augustus 2012 03:12 schreef Xetran het volgende:
[..]
Mensen kunnen er niks aan doen dat zij problemen hebben met connecten of wat dan ook hè. Nu is dit wel overdreven, maar vaak zat zie ik dat mensen disconnecten en iedereen er als de kippen bij is om te reporten. terwijl het een behoorlijk slecht gemaakt spel is met onstabiele servers en shit..
Client is gemaakt in adobe air en bugged elke dag wel, en dat voor een spel met zo'n grote playerbase. sowieso vind ik dat overal veel bugs zitten.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 03:15 schreef kensei het volgende:
[..]
Slecht gemaakt spel, onstabiel servers![]()
Ik heb in 500 games nog nooit (letterlijk nooit) een D/C of hinderlijke lag gehad tijdens het spelen, ik denk dat een groot deel van je problemen bij je eigen internet/pc ligt.
Het menu gedeelte van de client is wel behoorlijk kut jaquote:Op donderdag 9 augustus 2012 03:18 schreef Xetran het volgende:
[..]
Client is gemaakt in adobe air en bugged elke dag wel, en dat voor een spel met zo'n grote playerbase. sowieso vind ik dat overal veel bugs zitten.
En dan nog, van al die spanjaarden en italianen met hun brakke internet kan je toch niet echt verwachten dat ze nooit dcs krijgen? Zo zit je al snel aan reports, lijkt mij
Ik dodge dat soort games het liefst al bij champion select.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 03:39 schreef kensei het volgende:
Ik zit net bij 3 premade (lvl 30) fransen, die hun mattie van level 15 mee laten doen, en die vervolgens carry laten spelen.
Dus ik lekker een fransman supporten die op 10 minuten 0/3/0 staat, met 15 cs
Ik heb er iets meer games opzitten, maar ik heb daar wel degelijk last van gehad. En dat terwijl mijn internet gewoon prima werkte (direct getest). Moet wel zeggen dat de meeste problemen nog VOOR de split waren toen de servers het echt zwaar hadden. Sindsdien heb ik zelden dit soort issues gehad.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 03:15 schreef kensei het volgende:
[..]
Ik heb in 500 games nog nooit (letterlijk nooit) een D/C of hinderlijke lag gehad tijdens het spelen, ik denk dat een groot deel van je problemen bij je eigen internet/pc ligt.
Daar heb ik ook last van gehad, er zat regelmatig lag of discs waarbij de fout niet bij mij lag. Ik kan mij nog een game herinneren waarbij van de tien spelers maar vier konden connecten, waardoor we een twee versus twee ranked zaten te spelen op SR.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 09:10 schreef nyny83 het volgende:
[..]
Ik heb er iets meer games opzitten, maar ik heb daar wel degelijk last van gehad. En dat terwijl mijn internet gewoon prima werkte (direct getest). Moet wel zeggen dat de meeste problemen nog VOOR de split waren toen de servers het echt zwaar hadden. Sindsdien heb ik zelden dit soort issues gehad.
quote:Op donderdag 9 augustus 2012 01:32 schreef kensei het volgende:
[..]
Gefeliciteerd BG![]()
Ik hoop dat je nog vele ARAM's mag winnen!
quote:
quote:
danke schön leaguebrahs!quote:
Open deur dit maarrrr gefeliciteerd BG, gekke jongenquote:Op donderdag 9 augustus 2012 00:47 schreef BaajGuardian het volgende:
wat is er beter dan je verjaardag beginnen met 3 conseq aram stomps ^^
misschien moet je dan eens naar de kroeg gaan, mensen ontmoeten enzo ipv LoL ARAM's stompenquote:
ik drink nietquote:Op donderdag 9 augustus 2012 10:25 schreef nyny83 het volgende:
[..]
misschien moet je dan eens naar de kroeg gaan, mensen ontmoeten enzo ipv LoL ARAM's stompen
lactose gevoelig :pquote:Op donderdag 9 augustus 2012 10:28 schreef nyny83 het volgende:
In de kroeg kun je ook gewoon fristi en chocomel bestellen hoor
al jaren geprobeerd, daten is toch ruk en heb geen zin mensen te bespelen/versieren.quote:
ik vind dat zo onnatuurlijk. ;lquote:Op donderdag 9 augustus 2012 12:00 schreef Jajong het volgende:
Daten is ruk? Je wil niemand versieren?
Bro...
en porno kijken vind je wel natuurlijkquote:Op donderdag 9 augustus 2012 12:02 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
ik vind dat zo onnatuurlijk. ;l
normale porno kijk ik toch nietquote:Op donderdag 9 augustus 2012 12:03 schreef Skweezer het volgende:
[..]
en porno kijken vind je wel natuurlijk?
Hoe bedoel je?quote:Op donderdag 9 augustus 2012 12:04 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
normale porno kijk ik toch niet
tevens
[ afbeelding ]
om ff in de sfeer te blijven.
ik heb em, hij is tofquote:Op donderdag 9 augustus 2012 12:10 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Dus. Ja. Tsja. Is die nieuwe Cho skin de moeite of drie keer niks? Ben hem nog niet tegengekomen, ervaringen zouden leuk zijn.
Ik zat gisteravond nog even te twijfelen tussen gentleman en de nieuwe, uiteindelijk maar gentleman genomen omdat ze allebei even duur zijn en ik weet dat die in ieder geval geen miskoop is.quote:
Naam?quote:Op donderdag 9 augustus 2012 12:38 schreef Bienelientjee het volgende:
Iemand zin in een potje? (Ben level 19 en nog geen super speler)
quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 22:45 schreef Zith het volgende:
Echt epische ranked gehad net op leona (support)
![]()
We verloren een Tf en ze gingen naar baron, haalden onze ward weg, en gingen baron doen..
Ik loop erna toe.. no vision.. doe mn karma ultimate (200dmg) op waar baron stond... Bam! Baron!![]()
Een vrouw die LoL speelt en Game of Thrones leuk vindtquote:
quote:Op donderdag 9 augustus 2012 13:25 schreef Zith het volgende:
[..]
Een vrouw die LoL speelt en Game of Thrones leuk vindt
Zullen we samen gaan danquote:Op donderdag 9 augustus 2012 13:31 schreef Bienelientjee het volgende:
[..]En meer games speelt en volgende week naar Gamescom gaat....
Ik heb die roze taric skin gehaald omdat mensen zich eraan irriterenquote:Op donderdag 9 augustus 2012 12:33 schreef BaajGuardian het volgende:
hopelijk volgende sale djinn malz en vandal vlad, enige skins die ik nog persé hebbe wil.
en daarna koop ik pas weer rp als er een legendary taric komt oid.
quote:Op donderdag 9 augustus 2012 13:31 schreef Bienelientjee het volgende:
Hey, I just met you,quote:
LoLLeD!quote:Op donderdag 9 augustus 2012 14:34 schreef znarch het volgende:
[..]
[..]
Hey, I just met you,
And this is crazy,
But here's my username,
So add me, maybe?
Wat was je nick in cs dan?quote:Op donderdag 9 augustus 2012 14:48 schreef Jajong het volgende:
Hey Bienelientje,
Ik heb alle gameconsoles en was vroeger professioneel CS 1.6 speler en heb vele LANs gewonnen.
Daten? (mits lekker post eerst foto k thnx)
Groetjes,
Jajong.
Ik ga met Bienelientje daten, niet met jouquote:
I call BS! Ben gewoon benieuwd wie je was dan. Zoveel "pros" heeft de NL cs scene niet gebracht namelijk.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 14:50 schreef Jajong het volgende:
[..]
Ik ga met Bienelientje daten, niet met jou.
quote:Op donderdag 9 augustus 2012 13:31 schreef Bienelientjee het volgende:
Je hebt je hier zojuist geprofileerd als de droomvrouw van de gemiddelde gamende fokker die dit topic bezoekt. En ja, dan krijg je dit dusquote:Op donderdag 9 augustus 2012 15:09 schreef Bienelientjee het volgende:
What have I done to this topic!
Ik wil wel gamen met je.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 16:00 schreef Suncatcher het volgende:
Vind het eerlijk gezegd vermakelijk hoe niemand met mij wil gamen, maar als diegene een vrouw is..
same, geef er niets om.quote:
same, ben benieuwd(mocht het waar zijn) aangezien ik ook een klein tijdje op redelijk niveau speelde en de meeste nog wel ken/herkenquote:Op donderdag 9 augustus 2012 14:50 schreef znarch het volgende:
[..]
I call BS! Ben gewoon benieuwd wie je was dan. Zoveel "pros" heeft de NL cs scene niet gebracht namelijk.
Ik wil niet met jou, en ook niet met haar spelen, happy?quote:Op donderdag 9 augustus 2012 16:00 schreef Suncatcher het volgende:
Vind het eerlijk gezegd vermakelijk hoe niemand met mij wil gamen, maar als diegene een vrouw is..
Maar wel met mij!quote:Op donderdag 9 augustus 2012 16:07 schreef Jajong het volgende:
[..]
Ik wil niet met jou, en ook niet met haar spelen, happy?
WAT IS JE ELO JONGEquote:
Mag best.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 16:13 schreef Tito_Makani het volgende:
En waarom mag ik niet met Ashe spelen in ranked? Ik land mijn ult altijd perfect
Ik krijg altijd reacties van OMG NOT ASHE NOOB.quote:
Er is geen een champ waarbij dorans ring start niet superslecht is, met uitzondering van AP Yi ofzo mid.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 16:15 schreef Tito_Makani het volgende:
[..]
Ik krijg altijd reacties van OMG NOT ASHE NOOB.
Zelfs toen ik met Gragas dorans ring kocht als mid werd ik al uitgemaakt voor noob en we gonna lose.
Mensen in ranked hebben nogal een kort lontje en ik ben nu maar nog 1.3k elo, wordt dus alleen maar erger hoe hoger ik kom
Op die ene crit na dan, die je toch wel op een minion gaat gebruiken.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 16:16 schreef Jajong het volgende:
[..]
Er is geen een champ waarbij dorans ring start niet superslecht is, met uitzondering van AP Yi ofzo mid.
Ashe is een prima champ, alleen zwakke early game.
Eigenlijk is dat nog niet zo verkeerd. Gragas kan ver achter z'n minions staan en lekkere pokes geven. Dan heb je boots niet echt nodig. Maar ach, playing league of legends is serious businessquote:Op donderdag 9 augustus 2012 16:15 schreef Tito_Makani het volgende:
[..]
Ik krijg altijd reacties van OMG NOT ASHE NOOB.
Zelfs toen ik met Gragas dorans ring kocht als mid werd ik al uitgemaakt voor noob en we gonna lose.
Mensen in ranked hebben nogal een kort lontje en ik ben nu maar nog 1.3k elo, wordt dus alleen maar erger hoe hoger ik kom
Ditquote:Op donderdag 9 augustus 2012 15:11 schreef Cornelis83 het volgende:
[..]
Je hebt je hier zojuist geprofileerd als de droomvrouw van de gemiddelde gamende fokker die dit topic bezoekt. En ja, dan krijg je dit dus
Ja dat is leuk en aardig maar tegen een fatsoenlijke tegenstander kan je die toch niet op een champ hitten, en als je dat wel doet mis je 2/3 cs.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 16:17 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Op die ene crit na dan, die je toch wel op een minion gaat gebruiken.
Indd. Ze moeten ashe remaken.. weet ik veel, na 100% krijg je bonus critical damage?quote:Op donderdag 9 augustus 2012 16:17 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Op die ene crit na dan, die je toch wel op een minion gaat gebruiken.
Ehh, nee. Gragas heeft de manapool niet om alleen met zn barrel te farmen, ook niet met een Dorans Ring. Tegen ELKE andere mid word je binnen 3 minuten de lane uit geharassed als je DR start.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 16:18 schreef Suncatcher het volgende:
[..]
Eigenlijk is dat nog niet zo verkeerd. Gragas kan ver achter z'n minions staan en lekkere pokes geven. Dan heb je boots niet echt nodig. Maar ach, playing league of legends is serious business
Daarom, ze gaan in brush zitten campen tot je crit gebruikt is.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 16:18 schreef Jajong het volgende:
[..]
Ja dat is leuk en aardig maar tegen een fatsoenlijke tegenstander kan je die toch niet op een champ hitten, en als je dat wel doet mis je 2/3 cs.
Real life, Awkward.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 16:18 schreef dustbrain het volgende:
In realife akward jongetjes die geen meid aan durven te kijken maar online dikke wanhopige hosselaars.
quote:Op donderdag 9 augustus 2012 16:18 schreef dustbrain het volgende:
In realife akward jongetjes die geen meid aan durven te kijken maar online dikke wanhopige hosselaars.
Oh je hebt je eigen leven versierd?quote:Op donderdag 9 augustus 2012 16:21 schreef Jajong het volgende:
[..]. Ik woon samen met m'n vriendin en heb meer vrouwen versierd en mijn leven dan jij ooit zal doen FYI.
Game, set and match. Succes met de voortzetting van je autotechniek opleiding in september dustbrainquote:
Ja knap he. Met slingers n shit.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 16:21 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Oh je hebt je eigen leven versierd?
Oh, god.. alsof we die one liner "Ik heb meer vrouwen gehad dan jij ooit zal krijgen" argument nog niet gehoord hebben. Typisch voor mannetjes die zichzelf nog even op de borst moeten slaanquote:Op donderdag 9 augustus 2012 16:21 schreef Jajong het volgende:
[..]. Ik woon samen met m'n vriendin en heb meer vrouwen versierd en mijn leven dan jij ooit zal doen FYI.
quote:Op donderdag 9 augustus 2012 16:21 schreef Jajong het volgende:
Voordat ik aan mijn Ph. D. begin zijn we wel wat jaartjes verderquote:Op donderdag 9 augustus 2012 16:22 schreef Zith het volgende:
[..]![]()
Ik match je samenwonen en raise met een Ph.D studie
Ik raise jou met 160kg DL.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 16:22 schreef Zith het volgende:
[..]![]()
Ik match je samenwonen en raise met een Ph.D studie
Die kneus van een dustbrain begint toch over IRL en awkward etcquote:Op donderdag 9 augustus 2012 16:22 schreef Suncatcher het volgende:
[..]
Oh, god.. alsof we die one liner "Ik heb meer vrouwen gehad dan jij ooit zal krijgen" argument nog niet gehoord hebben. Typisch voor mannetjes die zichzelf nog even op de borst moeten slaan*kuch*
Ik heb 'm net af moeten scheren van m'n vriendinquote:
Ik moet ook scheren.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 16:29 schreef Jajong het volgende:
[..]
Ik heb 'm net af moeten scheren van m'n vriendin.
Ben jij nieuw op 't internet ofzo?quote:Op donderdag 9 augustus 2012 16:31 schreef Dr.Sexy het volgende:
Goh wat een leuk en informatief topic, waar alle sportieve spelers elkaar nooit aanvallen en elkaar uit de brand helpen. Het is echt een soort familie waar alles gedaan wordt om het gezellig te houden.
ditquote:Op donderdag 9 augustus 2012 16:31 schreef Jajong het volgende:
[..]
Ben jij nieuw op 't internet ofzo?
Gangnam style (quote:Op donderdag 9 augustus 2012 16:31 schreef Jajong het volgende:
Iedereen kent natuurlijk GANGNAM STYLE al, dus ik geef jullie:
HYUNAquote:Op donderdag 9 augustus 2012 16:37 schreef kensei het volgende:
[..]
Gangnam style () en die troep in 1 post samen
Die rooie tochquote:Op donderdag 9 augustus 2012 16:40 schreef Jajong het volgende:
[..]
HYUNA. Zit ook in GANGNAM STYLE clip man
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |