![jarig.JPG]()
Het is alweer langer dan mensheugenis geleden zoals vroeger in de jaren 1800 dat er een BG topic was, dat klopt.
maar het is vandaag een patatspeciaale dag (ik eet nieteens patat, daar word je dik van net als jaap van de gouden bus oid)
Ik (BG) ben nu al 29 jaren op deze veel te ronde aardknikker aan het rondlopen en heb daar nognooit een bedankje voor gekregen, wel voor andere dingen overigens.
Vroeger, toen fok nog 2 pagina's had en danny nog hetzelfde soort haar had als johhny van flodder (ja echt) toen was BG een fokceleb, mensen pmden (dat ging toen nog met de post overigens, niet op de site) BG aan de lopende band over hun persoonlijke problemen, en yvonne vroeg BG zo nu en dan of ik een nieuwe tag wilde, toen pimpten mensen nog niet zichzelf maar pimpte men BG.
Tegenwoordig is het een beetje alsof je 50 jaar op een eiland hebt gezeten en dan terug komt en alle kinderen die altijd aan je deur belletje lelden hebben nu zelf kinderen en die hebben ook al sex en kennen BG nieteens.
Ook denkt iedereen dat ze even creatief en intelligent zijn met grappen maken als BG terwijl ze een of andere saaie kutsite kopieren met ragecomics etc. Ik maakte overigens nieteens grappen laat dat duidelijk zijn.
Soms wel overigens.
Oh bijna vergeten kennen jullie die aflevering van foktv nog? daar zit een easter egg in verstopt die nognooit iemand opgevallen is, volgens mij sunchaser zelf nog nieteens.
groetjes een jopje die als rembrand in deze tijd had bestaan op een schilderij zou staan, wel een goedkoop schilderij maar ok.
-BG.
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.