Krullen zijn ook vaak niet mooi.quote:Op maandag 6 augustus 2012 22:47 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Beide. Mooie en gemak. Mijn haar groeit werkelijk alle kanten op en er onstaat geen mooie krul
Waarom las ik kut?quote:Op maandag 6 augustus 2012 22:48 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nee gatverdamme, dan geef ik het nog liever aan mijn kat. Borsthaar
Ja, ik vind al het haar prima hoor, beenhaar, armhaar, schaamhaar, okselhaar, maar buik/borsthaar, nee ik vind het maar niets.quote:
Uiteraard.quote:Op maandag 6 augustus 2012 22:49 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Je prefereert een man zonder borsthaar?
Mwoah, dat ligt eraan hoor.quote:Op maandag 6 augustus 2012 22:50 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Krullen zijn ook vaak niet mooi.
Ik heb borsthaar.quote:
Omdat je een ransaap bent die alleen aan kutjes van jonge meisjes denkt.quote:
Dat lijkt me best wel waardeloos als man. maar ik vind gemillimeterd haar dan ook niet mooi.quote:Op maandag 6 augustus 2012 22:47 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik doe het uit noodzaak
Anders had ik iets tussen stekels en halflang in denk ik.
Was laatst op een rommelmarkt en zag een heleboel pockets, maar jouw nummertjes zaten er niet tussenquote:Op maandag 6 augustus 2012 22:50 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Krullen zijn ook vaak niet mooi.
Als ik een jaar jonger was geweest had ik gezegd dat het komt omdat je pedo bent. Maar dat zou ook wel weer hypocriet zijn omdat ik het zelf ook ben.quote:
Ik zou het ook niet willen op een man, eigenlijk.quote:Op maandag 6 augustus 2012 22:50 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja, ik vind al het haar prima hoor, beenhaar, armhaar, schaamhaar, okselhaar, maar buik/borsthaar, nee ik vind het maar niets.
Tja je doet er zo weinig tegenquote:Op maandag 6 augustus 2012 22:51 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Dat lijkt me best wel waardeloos als man. maar ik vind gemillimeterd haar dan ook niet mooi.
In ieder geval alsnog bedankt.quote:Op maandag 6 augustus 2012 22:51 schreef Faxie het volgende:
[..]
Was laatst op een rommelmarkt en zag een heleboel pockets, maar jouw nummertjes zaten er niet tussen
Ik had je zaterdag willen verrassen eigenlijk
Schaamhaarquote:Op maandag 6 augustus 2012 22:50 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja, ik vind al het haar prima hoor, beenhaar, armhaar, schaamhaar, okselhaar, maar buik/borsthaar, nee ik vind het maar niets.
Heb ik dus ook, dan moet ik wax/gel gaan gebruikenquote:Op maandag 6 augustus 2012 22:52 schreef Faxie het volgende:
[..]
Tja je doet er zo weinig tegen
Ik kan het wel laten groeien, maar dat ziet er al helemaal niet uit.
Okselhaar is echt een no-go, of het moet gemillimeterd zijn. Beetje borsthaar isquote:Op maandag 6 augustus 2012 22:50 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Misschien komt het ook doordat ik zelf krullen heb en er niet echt blij mee ben.quote:
Okselhaar bij mannen niet?quote:Op maandag 6 augustus 2012 22:52 schreef Casie het volgende:
[..]
Okselhaar is echt een no-go, of het moet gemillimeterd zijn. Beetje borsthaar is
Okselhaar, dat zou ik niet eens kunnen zeggen of een man het heeft of niet als ik er niet op heb geletquote:Op maandag 6 augustus 2012 22:52 schreef Casie het volgende:
[..]
Okselhaar is echt een no-go, of het moet gemillimeterd zijn. Beetje borsthaar is
Herkenbaarquote:Op maandag 6 augustus 2012 22:53 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Misschien komt het ook doordat ik zelf krullen heb en er niet echt blij mee ben.
Nee, dat moet je gewoon vaker dan een keer doen en dan gaat dat overquote:Op maandag 6 augustus 2012 22:53 schreef twi het volgende:
[..]
Okselhaar bij mannen niet?
En okselhaar millimeteren, serieus? Weet je hoe fuckin' erg dat gaat jeuken
Geen last vanquote:Op maandag 6 augustus 2012 22:53 schreef twi het volgende:
[..]
Okselhaar bij mannen niet?
En okselhaar millimeteren, serieus? Weet je hoe fuckin' erg dat gaat jeuken
Onder millimeteren versta ik langer dan "helemaal wegscheren". Lijkt me niet dat dat weg gaat hoor.quote:Op maandag 6 augustus 2012 22:54 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nee, dat moet je gewoon vaker dan een keer doen en dan gaat dat over
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |