Ja, moest twee uur wachten op de bus terug dus ben gaan liften. Bussen die maar om het uur of zelfs twee in gaanquote:Op maandag 6 augustus 2012 22:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Sorry ik moest lachen!!
Wel weer in de bewoonde wereld kunnen komen?
Gelukkig ben je weer in bewoond gebied!!quote:Op maandag 6 augustus 2012 22:28 schreef Casie het volgende:
[..]
Ja, moest twee uur wachten op de bus terug dus ben gaan liften. Bussen die maar om het uur of zelfs twee in gaan
Niet ontvoerd door een schot?quote:Op maandag 6 augustus 2012 22:28 schreef Casie het volgende:
[..]
Ja, moest twee uur wachten op de bus terug dus ben gaan liften. Bussen die maar om het uur of zelfs twee in gaan
Linksrijden heb je na de eerste 15 minuten en 5 rotondes wel doorquote:Op maandag 6 augustus 2012 22:27 schreef Casie het volgende:
[..]
Ik waag mij nog niet aan het linksrijden
Wel naar je zin tot nu toe? Al op Skye geweest?quote:Op maandag 6 augustus 2012 22:27 schreef Casie het volgende:
[..]
Ik waag mij nog niet aan het linksrijden
Wel een nummer gekregen en hij vroeg naar fb. Heb maar gezegd dat ik geen fb heb. Hij was net wat te oudquote:
Gevaarlijk dit, voor dateding.quote:Op maandag 6 augustus 2012 22:28 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik duik woensdag de kroeg in met een vriendin van Dateding
Een ervaren rijder vast ja, ik moet nog geregeld nadenken over schakelen enzo en dat lijkt mij alleen maar moeilijker als de schakel aan de andere kant zit.quote:Op maandag 6 augustus 2012 22:29 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Linksrijden heb je na de eerste 15 minuten en 5 rotondes wel door
Dit zette ze net op mijn FBquote:
quote:Ja daar lijkt het wel op ****. Ik heb immers iemand nodig om mee in de kroeg te zitten. Alleen is ook maar zo alleen. En dan kunnen we over je roddelen. Dat is uiteindelijk waar het om gaat natuurlijk
Ja, heb het erg naar mijn zin. Wil in februari terug. Ga morgen naar skye tot donderdag en dan terug naar Edinburgh om vrijdag terug te vliegen. Ben zo benieuwd naar skye door de ele goede verhalenquote:Op maandag 6 augustus 2012 22:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wel naar je zin tot nu toe? Al op Skye geweest?
Oh ja, dat kan ik me wel voorstellen.. Ik reed overigens gewoon in m'n eigen auto.. Dat is zelfs nog iets lastiger ivm kijkgedrag en plek op de weg.. Inhalen op B weggetjes waagde me ik maar niet aanquote:Op maandag 6 augustus 2012 22:32 schreef Casie het volgende:
[..]
Een ervaren rijder vast ja, ik moet nog geregeld nadenken over schakelen enzo en dat lijkt mij alleen maar moeilijker als de schakel aan de andere kant zit.
Heb geen vakantie.quote:Op maandag 6 augustus 2012 22:34 schreef Casie het volgende:
[..]
Ja, heb het erg naar mijn zin. Wil in februari terug. Ga morgen naar skye tot donderdag en dan terug naar Edinburgh om vrijdag terug te vliegen. Ben zo benieuwd naar skye door de ele goede verhalen
Hoe is jouw vakantie?
En je viel op ouderquote:Op maandag 6 augustus 2012 22:31 schreef Casie het volgende:
[..]
Wel een nummer gekregen en hij vroeg naar fb. Heb maar gezegd dat ik geen fb heb. Hij was net wat te oud.
Ja maar voor je gevoel is het toch anders en met links schakelen lijkt mij erg raar. Misschien dat ik het over een halfjaar ga proberen.quote:Op maandag 6 augustus 2012 22:35 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Oh ja, dat kan ik me wel voorstellen.. Ik reed overigens gewoon in m'n eigen auto.. Dat is zelfs nog iets lastiger ivm kijkgedrag en plek op de weg.. Inhalen op B weggetjes waagde me ik maar niet aan
Overigens is de versnellingsbak zelf hetzelfde als bij ons, en de pedalen ook, je zit alleen aan de andere kant..
Heb je geen zomervakantie met je studie?quote:Op maandag 6 augustus 2012 22:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heb geen vakantie.
Maar Skye is tof ja. Veel plezier.
Oh noesquote:Op maandag 6 augustus 2012 22:39 schreef Casie het volgende:
[..]
Niet waarbij de haargrens al naar achteren gaat
Ik had een maat met een geimporteerde Japanse auto, die zijn dus ook rechts gestuurd, die leende ik weleens, maar de eerste keer is echt vreemd, dat geef ik toequote:Op maandag 6 augustus 2012 22:38 schreef Casie het volgende:
[..]
Ja maar voor je gevoel is het toch anders en met links schakelen lijkt mij erg raar. Misschien dat ik het over een halfjaar ga proberen.
En eind 20 waar de haargrens naar achteren gaat? ...quote:Op maandag 6 augustus 2012 22:39 schreef Casie het volgende:
[..]
Niet eind dertig waarbij de haargrens al naar achteren gaat
Jawel, maar daarin moet ik allemaal dingen inhalen en dergelijke.quote:Op maandag 6 augustus 2012 22:40 schreef Casie het volgende:
[..]
Heb je geen zomervakantie met je studie?
Goede vriend van me is 26 en is al sinds zijn 18de kalend.quote:Op maandag 6 augustus 2012 22:39 schreef Casie het volgende:
[..]
Niks mis met een zich terugtrekkende haargrensquote:Op maandag 6 augustus 2012 22:39 schreef Casie het volgende:
[..]
Niet helemaal kaalquote:Op maandag 6 augustus 2012 22:44 schreef Huppelmuts het volgende:
Allemaal mannen die vroeg kaal zijn hier
De schuld van de testosteron. Want daar barsten wij van. Zoals eckte bazenmannenquote:Op maandag 6 augustus 2012 22:44 schreef Huppelmuts het volgende:
Allemaal mannen die vroeg kaal zijn hier
Waarom doen mannen dat eigenlijk? Omdat ze het mooi vinden of uit gemakzucht?quote:Op maandag 6 augustus 2012 22:44 schreef muhahaha het volgende:
Ik zal het weer in balans brengen, ik heb nog een flinke haardos alhoewel ik het wel gemillimeterd heb
Ikke, voor op mijn borstquote:Op maandag 6 augustus 2012 22:45 schreef Lokasenna het volgende:
Ik heb haaroverschot, wie wil het hebben?
Beide denk ikquote:Op maandag 6 augustus 2012 22:46 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Waarom doen mannen dat eigenlijk? Omdat ze het mooi vinden of uit gemakzucht?
Ligt eraan van waar het komtquote:Op maandag 6 augustus 2012 22:45 schreef Lokasenna het volgende:
Beide. Mooie en gemak. Mijn haar groeit werkelijk alle kanten op en er onstaat geen mooie krulquote:Op maandag 6 augustus 2012 22:46 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Willen we dat weten?quote:Op maandag 6 augustus 2012 22:45 schreef Lokasenna het volgende:
Nee. Ik wil zelf wat minder haar hebben.quote:Op maandag 6 augustus 2012 22:45 schreef Lokasenna het volgende:
Beiden.quote:Op maandag 6 augustus 2012 22:46 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Ik doe het uit noodzaakquote:Op maandag 6 augustus 2012 22:46 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Echt?quote:Op maandag 6 augustus 2012 22:48 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nee gatverdamme, dan geef ik het nog liever aan mijn kat. Borsthaar
Je prefereert een man zonder borsthaar?quote:Op maandag 6 augustus 2012 22:48 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Mooi dat ik het niet blijf scheren, elke keer wordt er weer wat anders geroepen, ik hou 't zoals ik 't lekker zelf wilquote:Op maandag 6 augustus 2012 22:48 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat is geruststellendquote:Op maandag 6 augustus 2012 22:48 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik heb alleen hoofdhaar hoor, dus het is niets ongepasts.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |