Niet helemaal kaalquote:Op maandag 6 augustus 2012 22:44 schreef Huppelmuts het volgende:
Allemaal mannen die vroeg kaal zijn hier
De schuld van de testosteron. Want daar barsten wij van. Zoals eckte bazenmannenquote:Op maandag 6 augustus 2012 22:44 schreef Huppelmuts het volgende:
Allemaal mannen die vroeg kaal zijn hier
Waarom doen mannen dat eigenlijk? Omdat ze het mooi vinden of uit gemakzucht?quote:Op maandag 6 augustus 2012 22:44 schreef muhahaha het volgende:
Ik zal het weer in balans brengen, ik heb nog een flinke haardos alhoewel ik het wel gemillimeterd heb
Ikke, voor op mijn borstquote:Op maandag 6 augustus 2012 22:45 schreef Lokasenna het volgende:
Ik heb haaroverschot, wie wil het hebben?
Beide denk ikquote:Op maandag 6 augustus 2012 22:46 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Waarom doen mannen dat eigenlijk? Omdat ze het mooi vinden of uit gemakzucht?
Ligt eraan van waar het komtquote:Op maandag 6 augustus 2012 22:45 schreef Lokasenna het volgende:
Beide. Mooie en gemak. Mijn haar groeit werkelijk alle kanten op en er onstaat geen mooie krulquote:Op maandag 6 augustus 2012 22:46 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Willen we dat weten?quote:Op maandag 6 augustus 2012 22:45 schreef Lokasenna het volgende:
Nee. Ik wil zelf wat minder haar hebben.quote:Op maandag 6 augustus 2012 22:45 schreef Lokasenna het volgende:
Beiden.quote:Op maandag 6 augustus 2012 22:46 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Ik doe het uit noodzaakquote:Op maandag 6 augustus 2012 22:46 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Echt?quote:Op maandag 6 augustus 2012 22:48 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nee gatverdamme, dan geef ik het nog liever aan mijn kat. Borsthaar
Je prefereert een man zonder borsthaar?quote:Op maandag 6 augustus 2012 22:48 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Mooi dat ik het niet blijf scheren, elke keer wordt er weer wat anders geroepen, ik hou 't zoals ik 't lekker zelf wilquote:Op maandag 6 augustus 2012 22:48 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat is geruststellendquote:Op maandag 6 augustus 2012 22:48 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik heb alleen hoofdhaar hoor, dus het is niets ongepasts.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |