quote:Op maandag 6 augustus 2012 20:45 schreef borisz het volgende:
Jij denkt zeker dat je Steve Milller Band.
Hoe doe je dat, slapen in een vliegtuig! /jaloers isquote:Op maandag 6 augustus 2012 20:52 schreef z80 het volgende:
weinig moeite met vliegen. zodra de kist boven is slaap ik en wordt alleen even wakker voor het eten en drinken.
al een paar keer door een storm/turbulentie heen geslapen. hoorde een keer nog net voor de landing de piloot zeggen op de kermis moet je er voor betalen. bleek de kist flink door elkaar geschud te zijn.
stoel bij een raam regelen, liefst voor de vleugel. achter de vleugel wordt je gestoord van het motor geluid.quote:Op maandag 6 augustus 2012 20:56 schreef Bluezz het volgende:
[..]
[..]
Hoe doe je dat, slapen in een vliegtuig! /jaloers is
Ik heb zelfs van en naar Australië niet kunnen slapen, ondanks de pillen van Lein
Dekentje over je heen enquote:Op maandag 6 augustus 2012 20:56 schreef Bluezz het volgende:
[..]
[..]
Hoe doe je dat, slapen in een vliegtuig! /jaloers is
Ik heb zelfs van en naar Australië niet kunnen slapen, ondanks de pillen van Lein
Wauwquote:Op maandag 6 augustus 2012 21:04 schreef borisz het volgende:
[..]
Dekentje over je heen enmaar
Althans snachts vanuit Turkije terug wel
![]()
Viprondje gewonnen![]()
Slaappillen voor de lange vluchten, video-player voor de iets korterequote:Op maandag 6 augustus 2012 20:59 schreef z80 het volgende:
[..]
stoel bij een raam regelen, liefst voor de vleugel. achter de vleugel wordt je gestoord van het motor geluid.
afhankelijk van het lawaai in het toestel oordoppen in en slapen maar.
En? Hoe is het overleg met de ft afgelopen?quote:Op maandag 6 augustus 2012 22:16 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Slaappillen voor de lange vluchten, video-player voor de iets kortere
Begint eindelijk wat minder pijn te doen. Aantal pillen per dag naar beneden gebracht en ik ben steeds meer bewegelijk.quote:Op maandag 6 augustus 2012 23:08 schreef AnneX het volgende:
En hoe is met de rug van golfer? Kun je met minder meds toe? En blijven bewegen...![]()
Het blijft een raar iets.quote:Op maandag 6 augustus 2012 23:30 schreef Den_Haag het volgende:
@Anne, hij stond ook even met zijn ogen te rollen. Hij gaat kijken wat hij kan aanpaasen. Ik wil niet uit de chronisch ziekenpot betaald worden als ik er gewoon aanvullend voor verzekerd ben.
Jammer voor de verzekeraar maar voor mij is het principe
jemig...quote:Op maandag 6 augustus 2012 23:44 schreef borisz het volgende:
Fox News vindt dat de Amerikaanse atleten niet nationalistisch genoeg zijn
Het is een kwestie van ( creatief) boekhouden.quote:Op maandag 6 augustus 2012 23:42 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Het blijft een raar iets.
Gaat het wel beter al?
Dat klinkt goedquote:Op maandag 6 augustus 2012 23:35 schreef golfer het volgende:
[..]
Begint eindelijk wat minder pijn te doen. Aantal pillen per dag naar beneden gebracht en ik ben steeds meer bewegelijk.
Misschien is het dan toch over 2 dagen na 3 weken voorbij?
Die staat netjes in een hoekjequote:
quote:Mn.X gaat straks pruimen rapen voor de eigengestookte slibowitsch...
Gaat zeker al beter. Nog maandje trainen en ik zit weer op 80% van oude niveau denk ik.quote:Op maandag 6 augustus 2012 23:42 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Het blijft een raar iets.
Gaat het wel beter al?
quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 09:52 schreef borisz het volgende:
Ik stel voor om ook in 2014 de mannenhockeyploeg alleen maar onderuit te schrijven.
In dat geval: doe er maar een dozijn.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 12:11 schreef Stereotomy het volgende:
Een holistische, alles in één oplossing voor al uw problemen
quote:'There are only two emotions in a plane: boredom and terror' - Orson Welles
Dat klinkt al vrij definitief ... Voor een concept. Good jobquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 13:07 schreef Memento-Mori het volgende:
zojuist concept van masterthesis ingeleverd, eindelijk, nu feedback aanpassen en ben er klaar mee
Knap hoor.quote:
quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 13:07 schreef Memento-Mori het volgende:
zojuist concept van masterthesis ingeleverd, eindelijk, nu feedback aanpassen en ben er klaar mee
Ja, ik dacht ook alquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 13:54 schreef AnneX het volgende:
Vanmorgen geen update van mw en mn Lie
Saai wakkerworden zonder verhaal.![]()
Goed zo!quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 13:07 schreef Memento-Mori het volgende:
Ik laad me ook altijd opquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 14:46 schreef Bluezz het volgende:
Fietstochtje naar Haarlem, lekker in een straf windje. Op naar Invito, ik had me helemaal opgeladen, want ik dacht dat het nog wel een 'dingetje' zou worden, dat de zool van mn nieuwe sandaaltjes al tot op de helft versleten waren na 3X dragen! Maar no big deal, gewoon ingeleverd en ze hebben zelf een schoenmaker. Volgende week zijn ze klaar.... zo mag ik het graag zien, de service van winkels
en dan eens rondkijken wat ik wil en waar.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 14:47 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Goed zo!
En dan?
En hoest met memopa? En de liefde?
Mmmmquote:
Lienekien. Uilskuiken! Lullig, vergeef me het woord. Ja. Lullig en dom.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 15:38 schreef Pietverdriet het volgende:
http://smeetsmakelijk.nl/
Pietverdriet. Chapeau, chapeau, chapeau. Dik chapeau
Stelt u zich even voor, je bent Pietverdriet. En stel, je hebt een kop als een mijnwerker. En je kunt een knap stukje zwemmen. Wat doe je dan als er een vogel in je haar poept? en kijk hier.
Pietverdriet, met dat gezicht. Alsof zijn broek te strak zit. Teleurstellende surfer.
Eh oh, ben ik weer eens te rigoreus geweestquote:
Eh whutquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 15:38 schreef Pietverdriet het volgende:
http://smeetsmakelijk.nl/
Pietverdriet. Chapeau, chapeau, chapeau. Dik chapeau
Stelt u zich even voor, je bent Pietverdriet. En stel, je hebt een kop als een mijnwerker. En je kunt een knap stukje zwemmen. Wat doe je dan als er een vogel in je haar poept? en kijk hier.
Pietverdriet, met dat gezicht. Alsof zijn broek te strak zit. Teleurstellende surfer.
En daar is dan eindelijk Bluezz. Is on-waar-schijnlijk snel, dames en heren. Onbeschoft. Snel.quote:
McDonaldsquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 15:42 schreef golfer het volgende:
Er zijn weer verse Zeeuwse mosselen!
Dus 3x raden wat ik vanavond eten ga.
quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 15:42 schreef Lienekien het volgende:
En daar is dan eindelijk Bluezz. Is on-waar-schijnlijk snel, dames en heren. Onbeschoft. Snel.
Een website waar je uitspraken van MS kan genererenquote:
Al een paar weken, al meer dan eens gemaakt in de tussentijd, heerlijkquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 15:42 schreef golfer het volgende:
Er zijn weer verse Zeeuwse mosselen!
Dus 3x raden wat ik vanavond eten ga.
Oh, ik had die grote van Prins & Dingemanse nog niet eerder in de winkel zien liggen.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 16:03 schreef Tarado het volgende:
Al een paar weken, al meer dan eens gemaakt in de tussentijd, heerlijk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
AH hier had vandaag nog niets. Volgende week staan hier ook een keer mosslen op het menu. Al ga ik zaterdag even Waasdorp een bezoekje brengen.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 16:21 schreef golfer het volgende:
[..]
Oh, ik had die grote van Prins & Dingemanse nog niet eerder in de winkel zien liggen.
Maar inderdaad heerlijk en gezond ook nog.
Waasdorp ben ik op uitgekeken. Je moet even doorrijden op de Halkade naar vishandel Tel.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 16:41 schreef borisz het volgende:
AH hier had vandaag nog niets. Volgende week staan hier ook een keer mosslen op het menu. Al ga ik zaterdag even Waasdorp een bezoekje brengen.
Ik zal je kruizen met Ranomi en Epke. Wat moet daar dan een enorme sportheld uitkomen.quote:
Ik skreeuwdequote:Op dinsdag 7 augustus 2012 17:37 schreef AnneX het volgende:
Wat staat Epke te stralen !!!![]()
Alsof tie het nog niet geloven kan![]()
Heel blij voor hem
/ zapte weg, durfde niet te kijken![]()
Ah, het befaamde kip-aan-het-spit standje samen met Epke en Ranomi in het midden?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 17:34 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik zal je kruizen met Ranomi en Epke.
Porkroast heet zoiets.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 18:04 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ah, het befaamde kip-aan-het-spit standje samen met Epke en Ranomi in het midden?!
Nog ff doortrainen
quote:The One-Eyed Angry Pirate is when you are having sex with a woman doggy-style, and you are about to come, then you pull out and spit on her back so she thinks you came. So she turns around to face you, then you ejactulate in her eye, and kick her in the shin. She will then chase you hopping around on one leg, seeing out of one eye, like a One-eyed Angry Pirate.
Zeg ken jij de hosselman, euh, de mosselman, de mosselmanquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 18:27 schreef golfer het volgende:
Mosseltjes in de mosselpan met mosselgroentes en een scheutje wijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
Waar gaat ze heen en waar is ze nu? Ze was toch net terug?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 20:34 schreef borisz het volgende:
Moeders is nu al ingecheckt voordat ze vrijdag op de boot stapt. Mooie kamer heur.
Vorige week samen met Oma naar de Floriade(alhans twee dagen en een paar dagen door limboland). En vrijdag stapt ze op de boot naar Noorwegenquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 20:40 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Waar gaat ze heen en waar is ze nu? Ze was toch net terug?
dat.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 21:12 schreef borisz het volgende:
Kamperen
Echt een trauma aan overgehouden. Ik wil gewoon een fatsoenlijk dak boven mijn hoofd
.
Als er een tafeltennistafel was, kwam het wel goed met de vakantiequote:Op dinsdag 7 augustus 2012 21:18 schreef z80 het volgende:
[..]
dat.
maar kan me niet herinneren dat wij ons verveelde of dat wij klaagde tijdens de vakantie.
zowel de dag tochtjes in Nederland (ivm geen vetpot) als de vakanties in Duitsland.
Vast wel ergens online het filmpje van z'n oefening te zien toch?quote:
Was lekker, ja. Maar ik ben bang dat er toch 1 mosseltje tussen zat die niet helemaal goed was.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 22:47 schreef AnneX het volgende:
Wat aten jullie weer ( bijna) allemaal culinair verantwoord.
Oei, g. Jij doet ook een fft'tje ?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 22:52 schreef golfer het volgende:
[..]
Was lekker, ja. Maar ik ben bang dat er toch 1 mosseltje tussen zat die niet helemaal goed was.
Ben al 4x naar toilet gerend.
*auw* Arm bibsje.
Was ook een mooie opening in Canada. Winterspelenquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:18 schreef AnneX het volgende:
Zeg Borisz, dat lijkt wel operette ! op de foto in Canada.
Het regent en het is al koud dus vandaar de dubbele shirts, overdag is het gewoon één shirtquote:Op woensdag 8 augustus 2012 00:07 schreef AnneX het volgende:
Nog een olympische verbazing![]()
De kleding van de mannen bij beach volleybal ( in lange broek en dubbel shirt)
en de vrouwen in minimale sport? kleding.![]()
Soms / vaak ben ik zo blij in/ met/ over fok en de chat hiero.
/ nou ja! Wat ik hier kwijt kan en deel en van jullie leer.![]()
Oh, deden wij daaraan mee?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 00:12 schreef borisz het volgende:
[..]
Het regent en het is al koud dus vandaar de dubbele shirts, overdag is het gewoon één shirt.
Toen de dames op dit tijdstip speelde vorige week was het ook dubbel shirt/lange broek.
Van harte.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 00:10 schreef Daffodil31LE het volgende:
Zometeen even dochterlief een flesje geven en als ze slaapt maar eens even de plaatselijke frituur leeg-eten.
En zoals dat laatste hoort het.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 00:44 schreef Bluezz het volgende:
Maar ik zag ook 2 teams tegen elkaar spelen waarvan ééntje een broek met pijpen tot op haar knieën had en de anderen in piepkleine tangaatjes speelden
Het is ook een discussie die alleen buiten de sport gevoerd wordtquote:Op woensdag 8 augustus 2012 00:44 schreef Bluezz het volgende:
Maar ik zag ook 2 teams tegen elkaar spelen waarvan ééntje een broek met pijpen tot op haar knieën had en de anderen in piepkleine tangaatjes speelden
Binnen het dames gewichtheffen in de klasse 75+ is er ook nooit een kledingdiscussie.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 00:47 schreef borisz het volgende:
Het is ook een discussie die alleen buiten de sport gevoerd wordtBinnen de sport is het totaal geen issue.
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 00:59 schreef golfer het volgende:
[..]
Binnen het dames gewichtheffen in de klasse 75+ is er ook nooit een kledingdiscussie.
Als je ooit een wedstrijd gaat bezoeken weet je dat je nooit op de eerste rijen moet gaan zitten, hè?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 01:03 schreef Tarado het volgende:
[..]ik heb nog wel wat gewichtheffen gezien, ze zijn wel beresterk, zowel vrouwen als mannen
Zo'n fan ben ik ook weer niet maar kan me daar wel wat bij voorstellen jaquote:Op woensdag 8 augustus 2012 01:06 schreef golfer het volgende:
[..]
Als je ooit een wedstrijd gaat bezoeken weet je dat je nooit op de eerste rijen moet gaan zitten, hè?
De zogenaamde stinkplaatsen.
Want de dames en heren gewichtheffers schijnen nogal wat lichaamsgassen te laten loslaten als ze die gewichten omhoog stoten.
Ik geloof dat youtube al niets mag hebben van de OSquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 22:17 schreef golfer het volgende:
Vast wel ergens online het filmpje van z'n oefening te zien toch?
http://nos.nl/os2012/arti(...)goud-op-rekstok.htmlquote:Op woensdag 8 augustus 2012 07:16 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik geloof dat youtube al niets mag hebben van de OSHeb er al van alles gezocht wat OS betreft, maar of alleen een foto of wat tekst, geen beelden. Google is blijkbaar geen sponsor
Ik las het ook, geen idee of dit een goede deal is, maar als die man ergens bij betrokken is gaat het je als kijker altijd meer kostenquote:Op woensdag 8 augustus 2012 08:41 schreef borisz het volgende:
Rupert Murdoch koopt de rechten van de eredivisie voor het seizoen 2013/2014 voor 12 jaar. Voor een bedrag van 1mld. WTF.
huh? 2013/2014 voor 12 jaar? Hoe werkt datquote:Op woensdag 8 augustus 2012 08:41 schreef borisz het volgende:
Rupert Murdoch koopt de rechten van de eredivisie voor het seizoen 2013/2014 voor 12 jaar. Voor een bedrag van 1mld. WTF.
12 jaar lang de rechten om dat seizoen uit te zendenquote:Op woensdag 8 augustus 2012 08:43 schreef Isabeau het volgende:
[..]
huh? 2013/2014 voor 12 jaar? Hoe werkt dat
Oh dat kan!quote:Op woensdag 8 augustus 2012 08:44 schreef PdeHoog het volgende:
12 jaar lang de rechten om dat seizoen uit te zenden
Vanaf 2013/2014 12 seizoenen lang. Overigens komt het dan neer op 80 mln per seizoen. Ik word nu een beetje wakker.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 08:43 schreef Isabeau het volgende:
[..]
huh? 2013/2014 voor 12 jaar? Hoe werkt dat
Nou, kan je nagaan hoeveel hij ermee denkt te verdienen! Toch echt te gek dat soort bedragen voor wat uitzendrechtenquote:Op woensdag 8 augustus 2012 08:54 schreef FutureFairytale het volgende:
Alsof t niks is, schud t zo uit mn mouw
Valt wel mee. Je moet de prijzen voor het foebele in Engeland eens zienquote:Op woensdag 8 augustus 2012 09:14 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nou, kan je nagaan hoeveel hij ermee denkt te verdienen! Toch echt te gek dat soort bedragen voor wat uitzendrechten
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef Tarado het volgende:
[..]Hij bedoelde vanaf 2013 voor 12 jaar, staat er wel een beetje beroerd ja
Jongens,quote:Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef borisz het volgende:
[..]
Vanaf 2013/2014 12 seizoenen lang. Overigens komt het dan neer op 80 mln per seizoen. Ik word nu een beetje wakker.
John de Mol betaalde in zijn tijd 60 mln
Dan liever Murdochquote:Op woensdag 8 augustus 2012 09:29 schreef borisz het volgende:
Overigens net op de radio. Murdoch is bang voor Al Jazeera. AL Jazeera heeft nu al zo'n beetje de complete Franse sportmarkt in zijn bezit.
Wij hebben een "cat sitter" als we overnachts weg zijn maar worden bij thuiskomst altijd beloond met een ondergepieste bank (altijd op de plek waar ik zit)quote:Op woensdag 8 augustus 2012 09:53 schreef PdeHoog het volgende:
Bericht van mijn pa: katten zijn al aan het verkennen geweest. Er heeft er vannacht eentje over hem heen gelopen in bed terwijl nr. 2 het nachtkastje van mijn ma aan het verkennen wasEn er moet al gekroeld worden
bezorgde katten-verzorger hier![]()
Heb je tegen hem verteld dat jullie ook een normaal mensentoilet in huis hebben?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 10:17 schreef Tarado het volgende:
[..]
Wij hebben een "cat sitter" als we overnachts weg zijn maar worden bij thuiskomst altijd beloond met een ondergepieste bank (altijd op de plek waar ik zit)
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 10:22 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Heb je tegen hem verteld dat jullie ook een normaal mensentoilet in huis hebben?
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 10:22 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Heb je tegen hem verteld dat jullie ook een normaal mensentoilet in huis hebben?
Ik heb goed opgevoede kattenquote:Op woensdag 8 augustus 2012 10:17 schreef Tarado het volgende:
[..]
Wij hebben een "cat sitter" als we overnachts weg zijn maar worden bij thuiskomst altijd beloond met een ondergepieste bank (altijd op de plek waar ik zit)
Gaat goedkomen! En ik snap je helemaal hoorquote:Op woensdag 8 augustus 2012 09:53 schreef PdeHoog het volgende:
Bericht van mijn pa: katten zijn al aan het verkennen geweest. Er heeft er vannacht eentje over hem heen gelopen in bed terwijl nr. 2 het nachtkastje van mijn ma aan het verkennen wasEn er moet al gekroeld worden
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 09:13 schreef Stereotomy het volgende:
ff werken en dan richting FF voor de verjaardag van peuter T. Denk dat ik wat eerder ga, nog ff een tussenstop in oud-Bloestown maken
Wat fijn dat je niet bent overgeleverd aan een asiel en een vertrouwd oppasadres hebtquote:Op woensdag 8 augustus 2012 09:53 schreef PdeHoog het volgende:
http://www.destentor.nl/r(...)oblemen-door-alg.ecequote:- Mosselhandelaren verwachten geen probleem met mosselen in de Oosterschelde waar de giftige alg dinoflagellaat is aangetroffen. Dat zei secretaris Jaap Holstein van de Vereniging van Mosselhandelaren woensdag.
Uit voorzorg wordt in een klein gebied vlakbij de besmette Ouwerkerkse Kreek niet gevist.
"Het gaat om nog geen 20 procent van de percelen in de Oosterschelde. Ik heb goede hoop dat de alg snel weg is. Redelijkerwijs kun je ervan uitgaan dat er donderdag weer gewoon kan worden gevist'', aldus Holstein.
Schoon
Mosselen die deze en vorige week de handel in zijn gegaan, zijn gecontroleerd en schoon, benadrukt Holstein. Als de alg in het water komt, duurt het een tijd voor een mossel zo veel van de algen heeft binnengekregen dat ze niet meer goed zijn.
Spuien gestopt
De dinoflagellaat komt vanuit de Ouwerkerkse Kreek niet meer terecht in de Oosterschelde. Het Waterschap Scheldestromen is gestopt met spuien via het gemaal.
Succes! Leuke baan?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 14:45 schreef Isabeau het volgende:
Voor het eerst een open sollicitatie gedaan, ben benieuwd
Hopelijk wel jaquote:
Is geen ligbank.quote:
w0000tquote:Op woensdag 8 augustus 2012 14:45 schreef Isabeau het volgende:
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 15:27 schreef Den_Haag het volgende:
Een beetje wat financiele ruimte heeft ook zo zijn voordelen he
Ik duim voor je dat het iets worden gaat.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 14:45 schreef Isabeau het volgende:
Nou juist niet want dan wordt er niemand meer aangenomenquote:Op woensdag 8 augustus 2012 15:45 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb al 10 redenen verzonnen waarom ze mij niet willen![]()
Misschien moet ik een keer bij een P&O afdeling gaan werken.
Maar ik weet altijd heel goed de positieve punten bij een ander op te sommen!quote:Op woensdag 8 augustus 2012 15:51 schreef FutureFairytale het volgende:
Nou juist niet want dan wordt er niemand meer aangenomen
Zoveel vrije tijd heb je nu toch niet gekkiequote:Op woensdag 8 augustus 2012 15:19 schreef Isabeau het volgende:
Het is wel echt een fulltime baan en stiekem ben ik nu erg gehecht aan zoveel vrije tijdMaar goed, financieel is mijn huidige situatie ook niet geweldig. Ik kan rondkomen en daar is het wel mee gezegd. Dus, of financieel niet veel ruimte met veel vrije tijd, of minder vrije tijd met een leuk inkomen. Dan maar wat minder vrije tijd
Ach het hoort ook wel bij mij... ergens vol enthousiasme aan beginnen en het dan even later gewoon maar een beetje te laten en af en toe te blazen of zoquote:Op woensdag 8 augustus 2012 15:08 schreef AnneX het volgende:
[..]
Is geen ligbank.
Had het voornemen om te gaan fietsen en heb ik gedaan![]()
Home alone en ik dacht vanavond makkelijk met http://www.kayotic.nl/blog/semur-daging-djawa uit de vriezer.
Dan toch maar boontjes erbij http://www.kayotic.nl/blog/indonesian-style-green-beans en net klaar met
http://www.kayotic.nl/blog/smothered-cucumber
hoezo makkelijk. Ach tis leuk. En een dagje op het water werken maakt hongerig.
Mn.X speelt veel - lees luistert naar - van Toots --> om van te leren, zullen we maar zeggen.
Whoei Isa, je maakt mij nieuwsgierig.
Nou ja, ik werk steeds minder overdag. Dat probeer ik dan met nachtdiensten wel tot redelijk normale uren aan te vullen, maar ik zie dat nachtwerk niet echt als werkquote:Op woensdag 8 augustus 2012 16:02 schreef Bluezz het volgende:
Zoveel vrije tijd heb je nu toch niet gekkie
En schop Ross ook eens naar een baantje!!!!
En verder heel veel suc! Is het in het zelfde zkh? En wat voor functie? ./pm
Alternatief is dat ze bij mij thuis blijven, maar da's zielig....nu krijgen ze volop aandacht. Stiekem vind Pa het wel leuk nl.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 13:32 schreef AnneX het volgende:
[..]
Wat fijn dat je niet bent overgeleverd aan een asiel en een vertrouwd oppasadres hebt
Ah. Die gaat mee op vakantiequote:Op woensdag 8 augustus 2012 13:35 schreef golfer het volgende:
Nieuwe Delicious in de brievenbus met aparte bijlage over mosselen. Hoe toepasselijk.
Spannendquote:Op woensdag 8 augustus 2012 14:45 schreef Isabeau het volgende:
Ja hij blijft maar draaien en draaienquote:Op woensdag 8 augustus 2012 16:49 schreef Den_Haag het volgende:
volgens mij is de nos OS stream weer overbelast.
Hele toernooi al.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 17:34 schreef Den_Haag het volgende:
De hockeydames spelen best heel erg zwak.
Wat een ongein.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 18:57 schreef Curiosity het volgende:
Misschien is die al voorbij gekomen, maar voor wie hem nog niet gezien heeft, nog een keer.
http://www.ongein.nl/vide(...)840423c6a3268144c6d5
En anders het mijne...quote:Op woensdag 8 augustus 2012 18:42 schreef golfer het volgende:
Leuk wel, die shoot-outs.
Maar in de finale liever het niet daarop laten aankomen.
Is niet zo goed voor mijn hart.
dít is pas noodles eten als een baasquote:Op woensdag 8 augustus 2012 18:57 schreef Curiosity het volgende:
Misschien is die al voorbij gekomen, maar voor wie hem nog niet gezien heeft, nog een keer.
http://www.ongein.nl/vide(...)840423c6a3268144c6d5
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 14:45 schreef Isabeau het volgende:
gezichtenboek heeft ze niet dus daar is ook geen nieuws te verwachten.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 20:15 schreef Bluezz het volgende:
Dat weten we niet, dat is topsecret, zelfs mijn PM is stil
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 21:55 schreef FutureFairytale het volgende:
Net jongste zusje een fijne vakantie gewenst. Gaat met 9 meiden 11 dagen bakken slempen en sloeren op Kos. Ben niet jaloers
een echte bakvis dus.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 21:55 schreef FutureFairytale het volgende:
Net jongste zusje een fijne vakantie gewenst. Gaat met 9 meiden 11 dagen bakken op Kos. Ben niet jaloers
Dat.quote:
Ja maar het gevoel is hetzelfdequote:Op woensdag 8 augustus 2012 23:22 schreef borisz het volgende:
Flat waar ik tot mijn 7de heb gewoond staat er ook niet meer. Die hele wijk is vervangen in de laatste 10 jaar. 023-Noord.
Maar ja dat wat anders dan bijna 30 jaar.
Yupsquote:
quote:
Heel veel plezier saampjesquote:
Je kunt niks verliezen Isaquote:Op donderdag 9 augustus 2012 08:46 schreef Isabeau het volgende:
Goedemorgen allemaal![]()
Jullie zijn liefWat Steer heeft met bellen, heb ik volgens mij met brieven
Dus ik was echt trots.
Bronquote:Ikea stopt met köttbullar en Gravad Lax
Delft 9 Aug 2012
Het wereldwijde hoofdkantoor van Ikea in Delft heeft vanmorgen bekend gemaakt dat nu Ikea geheel Nederlands is de winkels en de restaurants zullen worden aangepast. Dit is om alle onduidelijkheid omtrent het bedrijf weg te nemen. Ikea heeft zich omgevormd tot Nederlands bedrijf om het Zweedse belastingklimaat te ontvluchten en betaalt als Multinational in Nederland nauwelijks belasting.
De restaurants zullen met ingang van volgend jaar van Zweeds naar Nederlands worden omgevormd. De bekend köttbullar zullen worden vervangen door gehaktballen met jus. De Gravad Lax met dillesaus zal worden vervangen voor Haring met uitjes. Verder zal Ikea seizoensgerechten gaan voeren, in de winter staat Erwtensoep op stapel.
De verenigde Struikgroep, bekend van de noodrantsoenen van het Nederlandse leger gaat volgens zeggen de hoofdleverancier worden van de Soepen.
Waarom ga je niet met je vriendin?!quote:Op donderdag 9 augustus 2012 12:06 schreef Den_Haag het volgende:
Met samen bedoel je mijn laptop en ik?
Henk en Ingridquote:Op donderdag 9 augustus 2012 12:05 schreef golfer het volgende:
Leuk onzinbericht.
De namen van de meubelen gaan zeker ook Jan en Pieter heten?
Omdat ik moet werken en de tickets belachelijk duur zijn.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 12:16 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Waarom ga je niet met je vriendin?!
Goed punt.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 13:55 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Omdat ik moet werken en de tickets belachelijk duur zijn.
ik moest toch even verder lezen om te begrijpen dat ze zwanger is van #3 en niet zangerquote:Op donderdag 9 augustus 2012 14:59 schreef borisz het volgende:
Pff oud-klasgenoot van heul vroeger is op dit moment zanger van #3.
Eerste kwam op 18jarige leeftijd. Wel alle drie van dezelfde vent. Zit wel goed tussen die twee en familie dus nergens om je zorgen om te maken maar toch, ik kan het me niet voorstellen dat ik voor drie kinderen zou moeten zorgen
![]()
Ik niet eens voor 1 op t moment!quote:Op donderdag 9 augustus 2012 14:59 schreef borisz het volgende:
Pff oud-klasgenoot van heul vroeger is op dit moment zwanger van #3.
Eerste kwam op 18jarige leeftijd. Wel alle drie van dezelfde vent. Zit wel goed tussen die twee en familie dus nergens om je zorgen om te maken maar toch, ik kan het me niet voorstellen dat ik voor drie kinderen zou moeten zorgen
![]()
Ik ken k3, maar dacht: #3? Nee, geen idee.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 15:19 schreef Tarado het volgende:
ik moest toch even verder lezen om te begrijpen dat ze zwanger is van #3 en niet zanger
BMXquote:Op donderdag 9 augustus 2012 16:10 schreef AnneX het volgende:
Bij Sporza Live - den Belg in London - zie ik allemaal Kaasplankjes fietsen en oh oh ten val komen...
Meesten zijn rond de 20, dus zo volwassen zijn die BMX-ers nou ook weer niet.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 16:10 schreef AnneX het volgende:
Bij Sporza Live - den Belg in London - zie ik allemaal Kaasplankjes fietsen en oh oh ten val komen...
Volwassen mannen op een kinderfiets
![]()
http://www.speld.nl/2011/(...)rapt-op-ego-gebruik/quote:Kort voor het begin van de van Tour de France is de wielerwereld opgeschrikt door een nieuw dopinggeval. Mart Smeets, de zelfbenoemde Boss van de wielerjournalisten, testte bij een ‘out of competition’-controle positief op het zelfversterkende middel EGO. Dat maakte de UCI vanochtend bekend.
In het bloed van televisiepresentator troffen dopingcontroleurs abnormaal hoge eigenwaardes aan, een indicatie voor het gebruik van EGO. Dit middel vergroot de zelfingenomenheid en verkleint het vermogen tot zelfrelativering. Bijwerkingen zijn vetzucht, clichématig taalgebruik en een liefde voor opvallend gekleurde overhemden.
In afwachting van de contra-expertise heeft de NOS de presentator op non-actief gesteld. Smeets zal niet deelnemen aan de komende serie Avondetappes, een praatprogramma dat Smeets de laatste jaren domineerde. “We beraden ons nog op volgende stappen”, zegt NOS-directeur Jan de Jong, “De heer Smeets heeft de ethische code van Studio Sport ernstig geschonden. Misschien sturen we hem wel met vervroegd pensioen.”
“Ik ben hier echt doodziek van”, zegt collega sportjournalist Herbert Dijkstra. “Mart heeft al die jaren de uitzendingen van de Tour gedomineerd. Als geen ander wist hij het wielrennen met het goede van het leven te combineren. Terwijl anderen aan tafel een gesprek probeerden te voeren, luisterde Mart alleen naar zichzelf en hief hij een goed glas rode wijn. En het leek allemaal zo natuurlijk te gaan.”
Niet iedereen in de Tourkaravaan is verrast. Een sportcommentator die anoniem wil blijven: “Vaak zat ik naar De Avondetappe te kijken en dacht ik: dit kan helemaal niet, dit is gewoon onmogelijk. Drie weken lang iedere dag met een aantal nietszeggende Nederlanders aan tafel zitten en het leuk blijven vinden, kan gewoon niet zonder af en toe wat te snoepen uit de pot met de verboden middelen.” Smeets zelf ontkent het dopinggebruik. “Ik heb van nature gewoon een enorm ego.”
quote:Op donderdag 9 augustus 2012 20:59 schreef PdeHoog het volgende:
Vakantie, mensenHet mag ff tijd worden!
Nou zeker! Die winterdepressie gaat niet over zo...quote:Op donderdag 9 augustus 2012 21:37 schreef uniekhoorn het volgende:
Eigenlijk is vakantietijd een dooie boel, op zich niet erg maar moet het ook vakantieweer zijn...
quote:Op donderdag 9 augustus 2012 21:57 schreef borisz het volgende:
Komende week 20-25 gr met alleen maandag kans op een (onweers)bui
Dat. Eerste atleet met een Sprint-double-double op de Spelenquote:
Neequote:
Houd dat vast aub! ;-)quote:Op donderdag 9 augustus 2012 21:57 schreef borisz het volgende:
Komende week 20-25 gr met alleen maandag kans op een (onweers)bui
graag!quote:
quote:
twitter:BBCSport_Ollie twitterde op donderdag 09-08-2012 om 22:10:25This is what happens when you don't give a Dutch dressage rider the gold medal. Their hockey team gets ANGRY. reageer retweet
quote:Op donderdag 9 augustus 2012 22:39 schreef borisz het volgende:
[..]twitter:BBCSport_Ollie twitterde op donderdag 09-08-2012 om 22:10:25This is what happens when you don't give a Dutch dressage rider the gold medal. Their hockey team gets ANGRY. reageer retweet
Hannie en Nanniequote:Op donderdag 9 augustus 2012 22:49 schreef Stereotomy het volgende:
Wil morgen naar de film, maar alles wat draait reeds gezien![]()
Behalve De Dolle Tweeling 2
Oe... Das bijna !quote:Op donderdag 9 augustus 2012 23:11 schreef Bluezz het volgende:
Wanneer zwaai je af Pee
Ik kijk ook reikhalzend uit naar de vakantieNog 1 dag en 3 weekjes maar
niet Borisz, maar ze zijn door naar de halve finalesquote:Op donderdag 9 augustus 2012 23:18 schreef AnneX het volgende:
Zeg Borisz... Wat hebben die BMX jochies nu gefixed ?
Ik zag er éen winnen...of was dat in de series?
Merci. Keek jij ook ? En rij jij ook?quote:Op donderdag 9 augustus 2012 23:19 schreef The_Hives het volgende:
[..]
niet Borisz, maar ze zijn door naar de halve finales
ik rij niet, maar probeer wel zo veel mogelijk te volgen als ik niet aan het werk benquote:Op donderdag 9 augustus 2012 23:20 schreef AnneX het volgende:
[..]
Merci. Keek jij ook ? En rij jij ook?
En de estafette dames oók door!
Martina liep wel een PRquote:Op donderdag 9 augustus 2012 23:23 schreef The_Hives het volgende:
[..]
ik rij niet, maar probeer wel zo veel mogelijk te volgen als ik niet aan het werk ben
Dames door, maar de heren begin ik over te twijfelen met een Martina die moe is....
nee hoor, die is 6 honderdste scherperquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |