quote:Op maandag 6 augustus 2012 20:45 schreef borisz het volgende:
Jij denkt zeker dat je Steve Milller Band.
Hoe doe je dat, slapen in een vliegtuig! /jaloers isquote:Op maandag 6 augustus 2012 20:52 schreef z80 het volgende:
weinig moeite met vliegen. zodra de kist boven is slaap ik en wordt alleen even wakker voor het eten en drinken.
al een paar keer door een storm/turbulentie heen geslapen. hoorde een keer nog net voor de landing de piloot zeggen op de kermis moet je er voor betalen. bleek de kist flink door elkaar geschud te zijn.
stoel bij een raam regelen, liefst voor de vleugel. achter de vleugel wordt je gestoord van het motor geluid.quote:Op maandag 6 augustus 2012 20:56 schreef Bluezz het volgende:
[..]
[..]
Hoe doe je dat, slapen in een vliegtuig! /jaloers is
Ik heb zelfs van en naar Australië niet kunnen slapen, ondanks de pillen van Lein
Dekentje over je heen enquote:Op maandag 6 augustus 2012 20:56 schreef Bluezz het volgende:
[..]
[..]
Hoe doe je dat, slapen in een vliegtuig! /jaloers is
Ik heb zelfs van en naar Australië niet kunnen slapen, ondanks de pillen van Lein
Wauwquote:Op maandag 6 augustus 2012 21:04 schreef borisz het volgende:
[..]
Dekentje over je heen enmaar
Althans snachts vanuit Turkije terug wel
![]()
Viprondje gewonnen![]()
Slaappillen voor de lange vluchten, video-player voor de iets korterequote:Op maandag 6 augustus 2012 20:59 schreef z80 het volgende:
[..]
stoel bij een raam regelen, liefst voor de vleugel. achter de vleugel wordt je gestoord van het motor geluid.
afhankelijk van het lawaai in het toestel oordoppen in en slapen maar.
En? Hoe is het overleg met de ft afgelopen?quote:Op maandag 6 augustus 2012 22:16 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Slaappillen voor de lange vluchten, video-player voor de iets kortere
Begint eindelijk wat minder pijn te doen. Aantal pillen per dag naar beneden gebracht en ik ben steeds meer bewegelijk.quote:Op maandag 6 augustus 2012 23:08 schreef AnneX het volgende:
En hoe is met de rug van golfer? Kun je met minder meds toe? En blijven bewegen...![]()
Het blijft een raar iets.quote:Op maandag 6 augustus 2012 23:30 schreef Den_Haag het volgende:
@Anne, hij stond ook even met zijn ogen te rollen. Hij gaat kijken wat hij kan aanpaasen. Ik wil niet uit de chronisch ziekenpot betaald worden als ik er gewoon aanvullend voor verzekerd ben.
Jammer voor de verzekeraar maar voor mij is het principe
jemig...quote:Op maandag 6 augustus 2012 23:44 schreef borisz het volgende:
Fox News vindt dat de Amerikaanse atleten niet nationalistisch genoeg zijn
Het is een kwestie van ( creatief) boekhouden.quote:Op maandag 6 augustus 2012 23:42 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Het blijft een raar iets.
Gaat het wel beter al?
Dat klinkt goedquote:Op maandag 6 augustus 2012 23:35 schreef golfer het volgende:
[..]
Begint eindelijk wat minder pijn te doen. Aantal pillen per dag naar beneden gebracht en ik ben steeds meer bewegelijk.
Misschien is het dan toch over 2 dagen na 3 weken voorbij?
Die staat netjes in een hoekjequote:
quote:Mn.X gaat straks pruimen rapen voor de eigengestookte slibowitsch...
Gaat zeker al beter. Nog maandje trainen en ik zit weer op 80% van oude niveau denk ik.quote:Op maandag 6 augustus 2012 23:42 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Het blijft een raar iets.
Gaat het wel beter al?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |