river island!quote:Op donderdag 9 augustus 2012 14:20 schreef Akilla het volgende:
[..]
Coole outfit nexus![]()
Waar komt dat spijkervest vandaan als ik vragen mag?
Eens.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 15:30 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Apart zijn ze leuk.
Samen, meh.
Leuk rokje, waarvan?quote:
Jawel, want rokje. En daarom ook een foto voor een vriendin gemaakt, normaal maak ik geen foto's, dus kon het ook wel hier gelijk even postten.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 15:35 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Je hóeft geen foto te maken hoor. Oubollig interieur ook
.
quote:Op donderdag 9 augustus 2012 17:29 schreef Nezhi het volgende:
Lekkere slobbertrui om lekker van de ochtend tot de late middag avond te werken. Maar de nummer 1 reden dat ik hem aandeed is omdat ik hunker naar het jaar '03, toen aubergine-gekleurde klederdracht de straten overspoelde. Iets vooroverleunend om het geheel nog iets attractiever te maken. De kleuren zijn overigens totaal niet zoals in het echt.
[ afbeelding ]
Leuk en mooie kleur truiquote:Op donderdag 9 augustus 2012 17:29 schreef Nezhi het volgende:
Lekkere slobbertrui om lekker van de ochtend tot de late middag avond te werken. Maar de nummer 1 reden dat ik hem aandeed is omdat ik hunker naar het jaar '03, toen aubergine-gekleurde klederdracht de straten overspoelde. Iets vooroverleunend om het geheel nog iets attractiever te maken. De kleuren zijn overigens totaal niet zoals in het echt.
(Is overigens nu vervangen door denim overhemd.)
[ afbeelding ]
Busenitzquote:Op donderdag 9 augustus 2012 17:29 schreef Nezhi het volgende:
(Is overigens nu vervangen door denim overhemd.)
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Love will tear us apart (Joy Division)
Heel leuk weerquote:
Vind deze outfit heel leuk en je Shabbiesquote:
Wanneer post jij eens een outfit?quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 00:19 schreef Ziba het volgende:
[..]
Vind deze outfit heel leuk en je Shabbiesvooral. Heb exact dezelfde.
Vooral door de kleur heb ik ze maar genomen.
Jouw haarquote:Op donderdag 9 augustus 2012 23:59 schreef lieff5 het volgende:
Zeker heb ik twitter.Gisteren eigenlijk! Maar achhhh! Ehm, beetje slechte en betere kwaliteit qua kleur! Hoop dat het duidelijk is.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Neger wat?quote:Op donderdag 9 augustus 2012 23:59 schreef lieff5 het volgende:
Zeker heb ik twitter.Gisteren eigenlijk! Maar achhhh! Ehm, beetje slechte en betere kwaliteit qua kleur! Hoop dat het duidelijk is.
Dat is Kim Kardashian ofzo manquote:Op donderdag 9 augustus 2012 23:59 schreef lieff5 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Lee ofzo schat ikquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 16:57 schreef SpamNinja het volgende:
[..]
Alweer goed. Waar is dat tshirt van baas?
Thnx, deze is ook van Scotch & Sodaquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 16:57 schreef SpamNinja het volgende:
[..]
Alweer goed. Waar is dat tshirt van baas?
Bijna goed gegokt.. notquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 16:58 schreef Waaghals het volgende:
[..]
Thnx, deze is ook van Scotch & Soda
Thnx,quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 16:58 schreef Michielos het volgende:
[..]
Ik vind het btw wel vaker van hetzelfde wat je aanhebt, Waaghals (behalve kleuren dan).
niks mis mee hoor, want wat je draagt dat staat je goed. Valt verder niks op aan te merken ofzoquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 16:59 schreef Waaghals het volgende:
[..]
Thnx,
Klopt wel in deze periode draag ik bijna alleen maar tshirts
quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 18:14 schreef lieff5 het volgende:
Bedankt voor de complimenten. En belediging van Kim K want ze is best vollll en dat ben ik echt niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik zou dat geen belediging vinden.
quote:Op donderdag 9 augustus 2012 19:44 schreef don-diablo het volgende:
Snelle snapshots:
Een summerized destroyer.
[ afbeelding ]
Met een pocket tee.
[ afbeelding ]
En voor de verandering weer eens een chino.
[ afbeelding ]
En deze schoenen dus.dope jacket !SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Staat je goedquote:Op donderdag 9 augustus 2012 17:32 schreef krullenbolletje het volgende:
[ afbeelding ]
beetje saai maar ik was de hele dag thuis
Tsja, loop er liever niet op natuurlijk maar zonder Ecco's valt er niet normaal te werken bij ons daar we dagelijks gemiddeld 20 kilometer lopen. Hou geen voeten meer over zonder die krengen.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 22:20 schreef Haarklip het volgende:
[..]
Ecco
Ik loop nu ook al bijna 3 jaar (niet elke dag) op m'n Adidas sneakers, en behalve dat ze niet meer zo wit zijn, zijn ze verder nog helemaal prima!
Zijn m'n beaters, draag ze als ik naar mijn werk moet zodat mijn anderen niet vies wordenquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 16:34 schreef d1ce het volgende:
[..]![]()
Ben alleen niet helemaal weg van je schoenen.
Prima werkoutfit danquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 16:56 schreef Nezhi het volgende:
[..]
Zijn m'n beaters, draag ze als ik naar mijn werk moet zodat mijn anderen niet vies wordenen vaak heb ik dan geen zin om te wisselen.
Mooie Colgate lach.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 23:59 schreef lieff5 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Leuke combinatie dat blauw met de kleur van je broekquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 19:49 schreef xSanjay het volgende:
[..]
Dope!
Vandaag navy blue <3
[ afbeelding ]
thxquote:
dankjequote:Op zondag 12 augustus 2012 00:33 schreef megamandy het volgende:
[..]
Leuke combinatie dat blauw met de kleur van je broek
Zijn de schoenen van suède? Is lastig te zien op de foto, als dat zo is wil ik even adviseren om ze goed te verzorgen want rood en blauw suède verkleurt helaas snel door het licht en dat zou zonde zijn.
Aah nubuckquote:Op zondag 12 augustus 2012 00:42 schreef xSanjay het volgende:
[..]
thx
[..]
dankje
Nee van nubuck, maar daarvoor geld hetzelfde.Moet ze idd vaak inspuiten en brushen
.
Step on my blus nubuck shoes.quote:
Nee joh, ligt eraan wat je ermee doet. Bij normaal gebruik is een keer per maand inspuiten + poetsen meer dan prima. Maar heeft het geregend of heb je een leuk feestje gehad, dan kun je ze best even gelijk de dag erna poetsenquote:Op zondag 12 augustus 2012 01:20 schreef Michielos het volgende:
Hoe vaak moet je eigenlijk inspuiten XSanjay? Ik draag ook vaak zo een kleurcombinatie (blauw shirt, witte chino en blauwe schoenen) maar ik heb blauwe Suede schoenen (v. Lier). Moet je dit bij voorkeur iedere keer doen als je ze draagt of?
Sorry indien Off topci
thanks for answerquote:Op zondag 12 augustus 2012 01:37 schreef xSanjay het volgende:
[..]
Nee joh, ligt eraan wat je ermee doet. Bij normaal gebruik is een keer per maand inspuiten + poetsen meer dan prima. Maar heeft het geregend of heb je een leuk feestje gehad, dan kun je ze best even gelijk de dag erna poetsen. Ik heb zelf ook een gum voor het weghalen van vlekken in suede en nubuck, echt ideaal!
Zeg maar zo'n setje:
http://www.sheplers.com/Boot-suede-nubuck-cleaner-kit/979.pro
Ja leuk!quote:Op zondag 12 augustus 2012 16:24 schreef wolvendagen het volgende:
[ afbeelding ]
H&M shirtje. Levi's 501 vintage shorts. Zwarte All Stars.
Mooi, vind de kleur van het shirtje erg mooi bij de donkere broek staanquote:Op zondag 12 augustus 2012 16:24 schreef wolvendagen het volgende:
[ afbeelding ]
Dit inderdaad.quote:Op zondag 12 augustus 2012 17:05 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Mooi, vind de kleur van het shirtje erg mooi bij de donkere broek staan
Vond ik ook jaquote:Op zondag 12 augustus 2012 17:05 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
dankjequote:Op zondag 12 augustus 2012 17:53 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Omg, super leuk
Waar heb je het gekocht?
quote:Op zondag 12 augustus 2012 16:24 schreef wolvendagen het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 12 augustus 2012 17:05 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
quote:
Thanks!quote:Op zondag 12 augustus 2012 19:02 schreef megamandy het volgende:
[..]
Vond ik ook jaOok leuk de textuur van het shirtje.
Graciasquote:
mooiquote:Op donderdag 9 augustus 2012 23:59 schreef lieff5 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 12 augustus 2012 16:24 schreef wolvendagen het volgende:
[ afbeelding ]
Gvd die gif.quote:Op maandag 13 augustus 2012 15:21 schreef SpamNinja het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Oude foto maar draag hetzelfde
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |