Ramptoeristquote:
quote:Op maandag 6 augustus 2012 15:51 schreef dawg het volgende:
[..]
true that. maar ik had vrijdag gewoon de behoefte om het ergens te dumpen. aangezien vrienden niet bereikbaar waren, evenals ouders, heb ik het hier gepost om het kwijt te zijn. ik vond het nogal heftig vandaar.
maar goed, never again.
Zout alsjeblieft!quote:
Te laat!quote:Op maandag 6 augustus 2012 16:00 schreef kree het volgende:
[..]
Ramptoerist
Nou ik ga de geschiedenis weg flikkeren en m'n sporen uitwissen van dat ik geen reet heb uitgevoerd vandaag en naar huis.
Lees het zo wel weer
haal mij uit je kladblokbestandquote:Op maandag 6 augustus 2012 15:59 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Er zijn echt veel mensen met een kladblokbestandje op bureaublad vol info over fokkers
HW heeft alles genoteerdquote:Op maandag 6 augustus 2012 16:02 schreef HeatWave het volgende:
Meisjes, ook dit blijft voor altijd staan he?.
Leef jullie uit, leuk leesvoer, maar ga niet janken als er mensen over beginnen over een jaar.
Oh, ik mirror de database 4 keer per dag, hoezo?quote:Op maandag 6 augustus 2012 16:02 schreef Cue_ het volgende:
[..]
HW heeft alles genoteerd
mag ik het straks kopieren van je?
Hoe hoog zou je score zijn?quote:
hou jij even je bek. ik kom net thuis.quote:Op maandag 6 augustus 2012 16:00 schreef kree het volgende:
[..]
Ramptoerist
Nou ik ga de geschiedenis weg flikkeren en m'n sporen uitwissen van dat ik geen reet heb uitgevoerd vandaag en naar huis.
Lees het zo wel weer
En toch blijft zoiets kutquote:Op maandag 6 augustus 2012 15:57 schreef HeatWave het volgende:
Vertrouwen in mensen ok, maar vertrouwen in FOK!Kers?.
Ach, lesje geleerd.
Ik ben graag ook eens up to datequote:Op maandag 6 augustus 2012 16:03 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Oh, ik mirror de database 4 keer per dag, hoezo?.
Dude van jou heb ik een complete database!!quote:
ik had niet anders verwachtquote:Op maandag 6 augustus 2012 16:04 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dude van jou heb ik een complete database!!
naja als je dawg heet en je wil van een mug een olifant maken, dan verzin je er gewoon zelf het eea bijquote:Op maandag 6 augustus 2012 16:03 schreef ook_gek het volgende:
God god wat een gezeik. Als je er zelf niet over begint laat iedereen het met rust. Blijf er over door gaan, dan blijf de rest er ook over door gaan.
En als je gezeik hebt via whatsapp, houd het dan lekker op whatsapp ipv het verplaatsen naar he forum.
Of ben je nou echt zo simpel?
ah de nieuwe rel staat voor de deurquote:Op maandag 6 augustus 2012 16:04 schreef Joysa het volgende:
[..]
hou jij even je bek. ik kom net thuis.
quote:Op maandag 6 augustus 2012 16:05 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Er staan geen sterretjes bij jouw naam?
Als je een lijstje zou moeten maken over labiele mensen op FOK! dan ben je nog wel even bezigquote:Op maandag 6 augustus 2012 16:02 schreef Evie het volgende:
Sommige mensen moeten niet over een ander roepen dat ze labiel zijn als ze om het minste en geringste zo reageren. Ik noem geen namen maar je weet wie ik bedoel
Dat is met een PM geregeld als ik mijn kladblokbestand zie.quote:
als ik erop sta, dan wel!quote:Op maandag 6 augustus 2012 16:05 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Er staan geen sterretjes bij jouw naam?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |