Waarom doe je dat bij mij niet?quote:Op maandag 6 augustus 2012 15:44 schreef Evie het volgende:
[..]
Bij mij niet.. ik beledig mensen alleen keihard![]()
blehhhh
quote:Op maandag 6 augustus 2012 15:43 schreef dawg het volgende:
overigens nog 1 ding. ik heb de fout gemaakt om persoonlijke dingen te vertellen hier.
graag zou ik even weten of er nog meerdere mensen van plan zijn om daarover persoonlijke kutopmerkingen over te maken?
want dan kom ik hier gewoon niet meer.
Dit is singles niet hoor.quote:Op maandag 6 augustus 2012 15:43 schreef dawg het volgende:
overigens nog 1 ding. ik heb de fout gemaakt om persoonlijke dingen te vertellen hier.
graag zou ik even weten of er nog meerdere mensen van plan zijn om daarover persoonlijke kutopmerkingen over te maken?
dit is anders al de tweede keer dat iemand een kutopmerking maakt over iets waar ik heel veel verdriet van heb.quote:
Kom kom.. roken we samen een sticky.. ik mn nicotine en jij je thc.. en dan zijn we weer stukken liever!quote:
Het lag/ligt niet in de planning iigquote:Op maandag 6 augustus 2012 15:43 schreef dawg het volgende:
Truequote:
Ik heb geen idee waar je het over hebt, ik ben hier de laatste tijd niet zoveel geweest. Maar van de meeste mensen die hier zitten staat zoveel shit op het internet dat ik ze er niet voor aan zie om bewust dat van andere omhoog te halen.quote:Op maandag 6 augustus 2012 15:47 schreef dawg het volgende:
[..]
dit is anders al de tweede keer dat iemand een kutopmerking maakt over iets waar ik heel veel verdriet van heb.
ik kan echt wel wat hebben maar dit soort mongolen zouden zoiets toch echt niet in mijn gezicht moeten zeggen. ook niet hier, maar dat hou ik niet tegen. doen ze het wel, wil ik het graag weten zodat ik hier weg kan blijven.
hoop dat het duidelijk is.
tja. is de laatste keer geweest.quote:Op maandag 6 augustus 2012 15:47 schreef HeatWave het volgende:
Sja, wat op internet staat gaat er nooit meer af.
beter nadenken van te voren dawgie, maar ik heb verder niets van jou onthouden hoor.
2x pas een kut opmerking.quote:Op maandag 6 augustus 2012 15:47 schreef dawg het volgende:
[..]
dit is anders al de tweede keer dat iemand een kutopmerking maakt over iets waar ik heel veel verdriet van heb.
ik kan echt wel wat hebben maar dit soort mongolen zouden zoiets toch echt niet in mijn gezicht moeten zeggen. ook niet hier, maar dat hou ik niet tegen. doen ze het wel, wil ik het graag weten zodat ik hier weg kan blijven.
hoop dat het duidelijk is.
Jij begint er zelf constant over.quote:Op maandag 6 augustus 2012 15:49 schreef kree het volgende:
[..]
2x pas een kut opmerking.
Tis maar goed dat je mij niet ben dan
En ja ik ben serieus....
Verstandig. Niet om een trap na te geven, maar ik probeer toch mijn gewauwel een beetje onpersoonlijk te houden. Natuurlijk staan er dingen op FOK! van/over mij, maar het is nog te behappen.quote:
Nietusquote:
Dergelijke gekken zouden echt eens op moeten rotten.quote:Op maandag 6 augustus 2012 15:50 schreef HeatWave het volgende:
Verstandig. Niet om een trap na te geven, maar ik probeer toch mijn gewauwel een beetje onpersoonlijk te houden. Natuurlijk staan er dingen op FOK! van/over mij, maar het is nog te behappen.
Er zijn mensen zat die echt alles bijhouden, offline,om later nog eens tegen users te gebruiken. En das GEEN overtrokken statement helaas.
Whud whud?quote:Op maandag 6 augustus 2012 15:43 schreef dawg het volgende:
true that. maar ik had vrijdag gewoon de behoefte om het ergens te dumpen. aangezien vrienden niet bereikbaar waren, evenals ouders, heb ik het hier gepost om het kwijt te zijn. ik vond het nogal heftig vandaar.quote:Op maandag 6 augustus 2012 15:50 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Verstandig. Niet om een trap na te geven, maar ik probeer toch mijn gewauwel een beetje onpersoonlijk te houden. Natuurlijk staan er dingen op FOK! van/over mij, maar het is nog te behappen.
Er zijn mensen zat die echt alles bijhouden, offline,om later nog eens tegen users te gebruiken. En das GEEN overtrokken statement helaas.
Dat is toch wel de ultieme triestheid zegquote:Op maandag 6 augustus 2012 15:50 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat is dan wel een erge kutstreekquote:Op maandag 6 augustus 2012 15:51 schreef dawg het volgende:
true that. maar ik had vrijdag gewoon de behoefte om het ergens te dumpen. aangezien vrienden niet bereikbaar waren, evenals ouders, heb ik het hier gepost om het kwijt te zijn. ik vond het nogal heftig vandaar.
maar goed, never again.
ja, zou wel, maar voor die mensen is het internet echt een zieke, natte droom die werkelijkheid is geworden, stalken uit je luie stoel...quote:Op maandag 6 augustus 2012 15:50 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dergelijke gekken zouden echt eens op moeten rotten.
Ik weet dat het gebeurd, maar kan er met m'n kop niet bijquote:Op maandag 6 augustus 2012 15:52 schreef HeatWave het volgende:
[..]
ja, zou wel, maar voor die mensen is het internet echt een zieke, natte droom die werkelijkheid is geworden, stalken uit je luie stoel...
Iedereen googlet wel eens een crush ofzo, maar er zijn mensen die alles naspitten, opslaan en gebruiken als het uitkomt..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |