Hoor ik daar naakt?quote:Op maandag 6 augustus 2012 23:55 schreef Samzz het volgende:
Ja.
Ik lig nakend in m'n bed een boek over natuurkunde door te bladeren.
Bijdehand!quote:
Ik vergeef het je. Omdat je naakt bent.quote:
Dan kan ik nu vredig gaan slapenquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 00:02 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik vergeef het je. Omdat je naakt bent.
Slaap lekker!quote:
Ik ook, mits je met morgen woensdag bedoelt. Het jaarlijks terugkerende ritueel van de bemoedigende kneepjes in de wang door de hoogbejaarde secretaresse ook, die blij is eenieder weer in één stuk terug te zien. Ik kan niet wachten.quote:
Sucks. Geen secretaresse die immer goedbedoelend de-moeder-voor-jullie-allemaal uithangt?quote:
Nee, het voelt niet net alsofquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 09:34 schreef STING het volgende:
Goedemorgen
Vandaag voor het eerst met lenzen in, het voelt alsof er iets in m'n oog zit
Je voelt ze?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 09:34 schreef STING het volgende:
Goedemorgen
Vandaag voor het eerst met lenzen in, het voelt alsof er iets in m'n oog zit
Ik snap dat ik hem idd niet hoor te voelen, ga er ook vanuit dat dat wel weggaatquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 09:35 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Je voelt ze?
Owja misschien de eerst dagen was dat zo.
Vast welquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 09:38 schreef STING het volgende:
Ik snap dat ik hem idd niet hoor te voelen, ga er ook vanuit dat dat wel weggaat
Zijn alle kerels met bril dan lelijkquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 09:40 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Vast welAl voel ik ze ook wle eens, maar dat merk ik eigenlijk niet eens echt op.
hopen dat het goed gaat vandaag![]()
ben je nu dan ook knapper
is zei knapperquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 09:41 schreef CherryLips het volgende:
Zijn alle kerels met bril dan lelijk
quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 09:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zijn alle kerels met bril dan lelijk
Ik droeg/draag m'n bril sowieso alleen achter de PC,TV en auto, dus de impact valt nog meequote:Op dinsdag 7 augustus 2012 09:40 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Vast welAl voel ik ze ook wle eens, maar dat merk ik eigenlijk niet eens echt op.
hopen dat het goed gaat vandaag![]()
ben je nu dan ook knapper
En nu wel 24/7 lenzen? (of soort van dan)quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 09:47 schreef STING het volgende:
[..]
Ik droeg/draag m'n bril sowieso alleen achter de PC,TV en auto, dus de impact valt nog mee
Kijk, het kan ook nog "is zij knapper" zijn he?quote:
Jep, straks dan idd bijna de hele dag lenzen.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 09:48 schreef Cue_ het volgende:
[..]
En nu wel 24/7 lenzen? (of soort van dan)
want ze waren slecht genoeg ervoor, maar je had gewoon geen zin om altijd je bril op te zetten?
Maar het ging over Sting, dus dat zou minder logisch zijnquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 09:50 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Kijk, het kan ook nog "is zij knapper" zijn he?.
Heb je lenzen voor dichtbij?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 09:50 schreef STING het volgende:
[..]
Jep, straks dan idd bijna de hele dag lenzen.
Wellicht dat ik ze 's avonds als ik de deur niet meer uitga, wel uitdoe.
Merk dat het hier en daar beetje irritant is zonder bril, verpakking met kleine letters lezen enzo
Maar kan verder gewoon zonder problemen over straat zonder bril. Zelfs in de auto, al vind ik dat dan weer iets minder verantwoordelijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |