Ik snap wat je bedoelt. Een persoon die er voor heeft doorgeleerd om geld te verdienen aan andermans problemen. Maar dat wil niet zeggen dat ook vrijwilligers niet heel goed werk kunnen doen. Die zijn vaak nog veel betrokkenerner dan mensen die er hun zakken mee vullen.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 00:24 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Ja als begeleider voor onbenullige bezigheden. Degene die jouw gestel en kijk op de wereld bepaalt is toch echt een persoon die zijn zakken vult door jouw 'problemen'.
Vraag je eens af wie daar belang bij hebben, en het antwoord komt vanzelf.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 01:10 schreef R0N1N het volgende:
Hoe bizar onze huidige wereld in elkaar steekt blijkt nu ook maar weer duidelijk uit die hele Assange affaire.
Voorop gesteld, ik vind het een eikel. maar die hele gang van zaken ...![]()
Een land dreigt om tegen elk fatsoen, afspraak & recht in een ambassade binnen te dringen van een ander land (Op basis van een "anti-terorrisme (!!!) wet" die dat zogezegd mogelijk zou maken) om zodoende iemand op te pakken en uit te leveren aan weer een ander land wat hem enkel zoekt voor een verhoor omtrent een dubieuse zaak rond een gescheurd condoom ...
![]()
(No doubt met de bedoeling hem op te pakken in verband met een direct verzoek tot uitlevering van de USofA maar dat is "speculatie")
Ligt het nou aan mij of ... zijn we collectief "van het padje af" ?
Lekker slapen, Mousyquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 11:00 schreef mousy31 het volgende:
thx E_Ok ga poosje slapen, ik kan me ook niet goed consentreren.
Beterschap Mousyquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 11:00 schreef mousy31 het volgende:
thx E_Ok ga poosje slapen, ik kan me ook niet goed consentreren.
Nee. Aangezien ik me dat niet hoef af te vragen in geval van Assange. Gaat meer over de hele gang van zaken, vandaar het geanonimiseerde verhaal.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 11:25 schreef vogeltjesdans het volgende:
Vraag je eens af wie daar belang bij hebben, en het antwoord komt vanzelf.
Insgelijks!quote:
Vooral als je het juist op het heetst van de dag doet, zusje.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 13:17 schreef Natalie het volgende:
Wat krijg je 't warm van stofzuigen...
Anders moet 't morgen.. En dan is het nóg warmerquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 13:19 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Vooral als je het juist op het heetst van de dag doet, zusje.
Dat is ook weer waar.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 13:36 schreef Natalie het volgende:
[..]
Anders moet 't morgen.. En dan is het nóg warmer
Volgens mij is alles in gereedheid gebracht voor je verjaardagsfeestje Nathalie. Het wordt vast hartstikke leukquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 16:25 schreef Natalie het volgende:
Huiskamer is top-top in orde!
Laat 't sporten maar zitten vandaag. Volgens mij heb ik voldoende bewogen
Nu nog pakken sap halen. Want die ben ik natuurlijk weer vergeten. Ook lopend, natuurlijk, want een auto hebben we niet.
Ja, hoop het ookquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 16:32 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Volgens mij is alles in gereedheid gebracht voor je verjaardagsfeestje Nathalie. Het wordt vast hartstikke leuk
Ja, die blijft leukquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 16:33 schreef Lavenderr het volgende:
En deze gewoon omdat ik het zo'n lekker liedje vind
wel euh, toen ik 15-16 was ben ik van een podium gedonderd, kinesistherapie gehad, dit jaar uit de tram in De Panne gedonderd en vorige week getackled door de stoeprand.quote:
Sterkte en voorspoedig herstel gewenst !quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 17:59 schreef sararaats het volgende:
[..]
wel euh, toen ik 15-16 was ben ik van een podium gedonderd, kinesistherapie gehad, dit jaar uit de tram in De Panne gedonderd en vorige week getackled door de stoeprand.
spier gescheurd, voet 90 graden ingetaped en binnenkort krijg ik oefeningen om m'n enkelspieren weer sterk te maken want ze zijn te zwak.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |