Ja je kan er altijd wel wat mee idd, kabels en accessoires zijn volgens mij ook niet zo heel duur voor een ps2quote:Op maandag 6 augustus 2012 14:04 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Geen idee? Xbox is alweer wat jaartjes oud, dus die kosten in verhouding op marktplaats geen drol meer.
Heb evt. ook een ps2 liggen die weg kan/moet. Zonder accesoires, zonder stroomkabel. Ook gekregen omdat ie het weg zou gooien anders.. maar dat vond ik weer zonde.
Oh, echt? Dat had ik dan weer niet verwacht.quote:Op maandag 6 augustus 2012 14:07 schreef Inlognaam het volgende:
Als je die los moet kopen ben je alsnog de hoofdprijs kwijt. Dus eigenlijk moet die ps2 naar iemand van wie het ding kapot gegaan is maar de rest nog wel heeft.
quote:Op maandag 6 augustus 2012 14:07 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Oh, echt? Dat had ik dan weer niet verwacht.
Mijn broertje heeft een nintendo, zo'n oldskool ding. Wat hebben we daar veel plezier mee gehad!
Oh, die Vlaamse Gaai is mooi inderdaad.. Die zie ik helemaal niet zo veel meer.quote:Op maandag 6 augustus 2012 13:17 schreef Ireth het volgende:
Mijn appels worden gejat
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 6 augustus 2012 13:21 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Nouja, dan kun je ook hier op FHF aankloppen voor hulp he?
moest even terugdenken aan een paar dagen terug
Ik heb wel een XBOX staan, maar die wil ik niet kwijt. Een 360.quote:Op maandag 6 augustus 2012 13:57 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Heeft iemand een XBOX of wil iemand nog een XBOX? Ik heb er geen, maar wil er wel 1
quote:Op maandag 6 augustus 2012 14:20 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Inderdaad! Die heb ik ook nog gehad..
Super Mario!
what about me?quote:Op maandag 6 augustus 2012 13:23 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Ja, dat kan ook. En kahlie zou ik ook wel willen helpen, als zij niemand om zich heen had die het wel kon doen
Jij mag in natura betalenquote:
maar ehhe woont maar 15/20 min bij mij vandaanquote:Op maandag 6 augustus 2012 14:30 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Jij mag in natura betalen
Maar in alle eerlijkheid: jij zou pech hebben vrees ik. Je woont niet om de hoek en ik ga niet een paar uur in de trein zitten om iemand te helpen om vervolgens hetzelfde ding nog eens te doen.
Tenzij je naar de bewoonde wereld genaamd Randstad wilt verhuizen
quote:Op maandag 6 augustus 2012 14:33 schreef Inlognaam het volgende:
Oh, fuck. Ik dacht dat je mij kwootte *
* Belle is juf! Die weet het vast
De verleden tijd van quoten, wat is dat? Quootte, quotete, of wat anders?
ik ook... en af en toe kwijl ik ookquote:
Dan leen je de Playstation van je zwager maar.quote:Op maandag 6 augustus 2012 13:58 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Lief aangeboden maar is niet nodig. Ik ken mezelf: Dan ben ik een paar dagen heul fanatiek aan het spelen en uiteindelijk doe ik er niks meer mee.
quote:
haha geen ideequote:Op maandag 6 augustus 2012 14:33 schreef Inlognaam het volgende:
Oh, fuck. Ik dacht dat je mij kwootte *
* Belle is juf! Die weet het vast
De verleden tijd van quoten, wat is dat? Quootte, quotete, of wat anders?
quote:Op maandag 6 augustus 2012 15:02 schreef kahlie het volgende:
Nintendo is geweldig![]()
Alleen vriendlief kan er dus niets van... "Oh oops, ik sprong in de afgrond", "Oh, gooide ik je daar nu de lava in?"... Gelukkig is het maar per ongelukMaar wel altijd lachen dus. Ik pest hem weleens express.
![]()
![]()
Nu gaan we lekker squashen. Er was eerder plek en daarna lekker ff in de sauna zitten.
quote:
Vlaamse gaaien zijn hier echt heel veel!quote:Op maandag 6 augustus 2012 14:19 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Oh, die Vlaamse Gaai is mooi inderdaad.. Die zie ik helemaal niet zo veel meer.
Vraag me af of dat beest het nog een beetje goed doet in NL, of dat ze echt bijna verdwenen zijn..
Duckhunt!quote:
Je weet dat ik jou ook zo zou helpen! Zonder nadenkenquote:
Klagen als vriendlief je in de lava gooit, maar ondertussen wel vrijwillig naar de sauna gaan.quote:Op maandag 6 augustus 2012 15:02 schreef kahlie het volgende:
Nintendo is geweldig![]()
Alleen vriendlief kan er dus niets van... "Oh oops, ik sprong in de afgrond", "Oh, gooide ik je daar nu de lava in?"... Gelukkig is het maar per ongelukMaar wel altijd lachen dus. Ik pest hem weleens express.
![]()
![]()
Nu gaan we lekker squashen. Er was eerder plek en daarna lekker ff in de sauna zitten.
Dat noemen ze dan oldskool.quote:
Ik ben denk ik ook een heel stukje jonger dan jijquote:Op maandag 6 augustus 2012 15:35 schreef Pulver het volgende:
[..]
Dat noemen ze dan oldskool.
Mijn eerste (oh, en laatste) spelconsole was deze:
[ afbeelding ]
Die gaf bijna speelhal kwaliteit!!
Mag ook wel als je de specs ziet;
CPU: Zilog Z80A @ 3.58 MHz
RAM: 1KB
Video RAM: 16 KB
Graphics: Texas Instruments TMS9928A
256x192, 16 Colours, 32 Sprites.
![]()
![]()
Oe, die was modern.quote:Op maandag 6 augustus 2012 15:35 schreef Pulver het volgende:
[..]
Dat noemen ze dan oldskool.
Mijn eerste (oh, en laatste) spelconsole was deze:
[ afbeelding ]
Die gaf bijna speelhal kwaliteit!!
Mag ook wel als je de specs ziet;
CPU: Zilog Z80A @ 3.58 MHz
RAM: 1KB
Video RAM: 16 KB
Graphics: Texas Instruments TMS9928A
256x192, 16 Colours, 32 Sprites.
![]()
![]()
Dat weet ik ook wel hoorquote:Op maandag 6 augustus 2012 15:38 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Ik ben denk ik ook een heel stukje jonger dan jij
Ik heb sowieso niet zoveel meer met spelletjes spelen. Heb een tijdje een DS gehad maar die heb ik uiteindelijk ook maar weer verkocht.quote:Op maandag 6 augustus 2012 15:45 schreef Pulver het volgende:
[..]
Dat weet ik ook wel hoor
Moet wel zeggen dat ik de spellen van tegenwoordig eigenlijk geen zak meer aan vind.
(zie het wel eens op de Wii, bij m'n neefjes en nichtjes)
Grafisch ziet het er allemaal heel erg mooi en gelikt uit, maar ik vind het allemaal hetzelfde.
En juist het spel element mis ik dan.
Gaaf!!!quote:Op maandag 6 augustus 2012 15:42 schreef Rucky het volgende:
[..]
Oe, die was modern.
Wij hadden: (en exact deze)
[ afbeelding ]
En dan pong spelen.
[ afbeelding ]
Dat laatste ben ik wel met je eens.quote:Op maandag 6 augustus 2012 15:45 schreef Pulver het volgende:
[..]
Dat weet ik ook wel hoor
Moet wel zeggen dat ik de spellen van tegenwoordig eigenlijk geen zak meer aan vind.
(zie het wel eens op de Wii, bij m'n neefjes en nichtjes)
Grafisch ziet het er allemaal heel erg mooi en gelikt uit, maar ik vind het allemaal hetzelfde.
En juist het spel element mis ik dan.
Je bent niet de enige wie dat opvalt hoorquote:Op maandag 6 augustus 2012 15:50 schreef Rucky het volgende:
[..]
Dat laatste ben ik wel met je eens.Sommige oude spellen hadden een spel element die je nu niet meer tegen komt. Het lijkt een beetje op de films van tegenwoordig. Het moet maar van mooie beelden aan elkaar hangen maar een goed verhaal is nauwelijks aanwezig. Ik heb films in zwart/wit die ik beter vind dan de films van nu.
Dank jequote:Op maandag 6 augustus 2012 17:26 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Hallo, wees welkom!
Vertel eens wat leuks over jezelf..
Hartstikke leuk! Je bent dus eigenlijk wel stiekem een beetje een ramptoerist?quote:Op maandag 6 augustus 2012 17:29 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Dank je
Wat wil je weten, Ik ben hierheen geleid na een rel afgelopen weekend, En daarna aangenaam verrast door het FHF topic, en nu kom ik weer eens kijken of ik nog iets kon betekenen voor mensen! Want hoewel ik het zelf ook niet breed heb, heb ik genoeg zooi waar ik niks meer mee doe, maar op marktplaats niks mee kan
Zoiets?
Ik heb er ook niets van meegekregen.quote:Op maandag 6 augustus 2012 17:36 schreef Pulver het volgende:
Is er een rel geweest?
Kan iemand me de volgende keer even waarschuwen?
Vooruit dan maar, omdat je het zo aardig vraagtquote:Op maandag 6 augustus 2012 17:36 schreef Rucky het volgende:
[..]
Ik heb er ook niets van meegekregen.
En, http://www.ishetaltijdvoorbier.nl/![]()
Ik ben een enorme ramptoeristquote:Op maandag 6 augustus 2012 17:31 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Hartstikke leuk! Je bent dus eigenlijk wel stiekem een beetje een ramptoerist?
Uit welke regio kom je? Ook uit de regio Rotterdam of het Noorden van het land?
Der komen steeds meer uit Rotterdam of de omgeving.quote:Op maandag 6 augustus 2012 17:43 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Ik ben een enorme ramptoerist![]()
Ik woon in Rotterdam met mijn vriend, 2 hondjes en een kat!
Lach daar maar om!quote:Op maandag 6 augustus 2012 17:49 schreef Rucky het volgende:
[..]
Der komen steeds meer uit Rotterdam of de omgeving.
quote:Op maandag 6 augustus 2012 17:51 schreef Pulver het volgende:
[..]
Lach daar maar om!
Ik zie alweer een nieuwe rel aankomen!!
quote:Op maandag 6 augustus 2012 17:49 schreef Rucky het volgende:
[..]
Der komen steeds meer uit Rotterdam of de omgeving.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |