Azijn of chloor wilt ook wel eens heel goed werken.quote:Op maandag 6 augustus 2012 11:38 schreef Ehhe het volgende:
Goeiemorgen
JK, ziet er al echt goed uit heur. Kan je geen round-up voor het onkruid tussen de tegels doen? Of wat kahlie zegt, met azijn..
Merlijn, dat is wel echt leuk zegHoe oud is je dochter eigenlijk? Heeft ze het wel naar haar zin daar?
Chloor is weer zo milieu-onvriendelijkquote:Op maandag 6 augustus 2012 12:17 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Azijn of chloor wilt ook wel eens heel goed werken.
Meg is 6 en zo te horen wel.. had "twee vriendjes en twee vriendinnetjes"... dus dat zat wel goed.
Nee Round-up is lief!quote:Op maandag 6 augustus 2012 12:18 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Chloor is weer zo milieu-onvriendelijk
2 vriendjes en 2 vriendinnetjes klinkt helemaal top!
Mjah dit dusquote:
Op die troep die bij mij in de tuin staat werkt Roundup niet eens (heermoes).quote:
Pussy!quote:Op maandag 6 augustus 2012 12:04 schreef Rucky het volgende:
[..]
* Rucky denkt terug aan 1,5 week met spierpijn op bed liggen.
Oja, dat is ook niet fijn hehquote:
Dat is dat rare spul wat iets op gras lijkt toch? Dat heb ik ook in mijn tuin.. en dat blijft idd als enige overeind staan met Round-up....quote:Op maandag 6 augustus 2012 12:21 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Op die troep die bij mij in de tuin staat werkt Roundup niet eens (heermoes).
Heb wel eens eerder daarmee gespoten, en alles ging dood, behalve dat
Je schijnt, als je tenminste wil gaan spuiten, spul te moeten gebruiken waar MCPA in zit.quote:Op maandag 6 augustus 2012 12:22 schreef Ireth het volgende:
[..]
Dat is dat rare spul wat iets op gras lijkt toch? Dat heb ik ook in mijn tuin.. en dat blijft idd als enige overeind staan met Round-up....
Ik moet een gedeelte van mijn terras nog opnieuw gaan leggen, en het grind achterin vernieuwen als ik het helemaal goed wil doen. Maar goede tipquote:Op maandag 6 augustus 2012 12:31 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Je schijnt, als je tenminste wil gaan spuiten, spul te moeten gebruiken waar MCPA in zit.
Heb ooit eens wat geleend van iemand en verdomd, het werkte. Maargoed, dat spul is wel prijzig..
quote:[img]http://i.fokzine.net/p/2s.gif[/
img] Op [url=http://forum.fok.nl/
topic/1853462/6/50#115179098]maandag 6
augustus 2012 12:00[/url] schreef
[url=http://forum.fok.nl/user/
profile/111942]kwiebuske[/url] het
volgende: [..]![]()
geef djmo dan even lesquote:
Ja daagquote:Op maandag 6 augustus 2012 12:46 schreef kwiebuske het volgende:
[..]
geef djmo dan even les
die kan het niet
grijns
Zelfstandigheid FTWquote:Op maandag 6 augustus 2012 12:47 schreef JaleesaJoia het volgende:
Dat is het handige als je ouders je altijd overal mee laten helpen. Dan kan je na een tijdje alles zelf. Inclusief tuin betegelen![]()
Dus eerst terras betegelen en dan naar Walibi, of andersom?quote:Op maandag 6 augustus 2012 12:47 schreef JaleesaJoia het volgende:
Dat is het handige als je ouders je altijd overal mee laten helpen. Dan kan je na een tijdje alles zelf. Inclusief tuin betegelen![]()
Whatever you like.. Maar een trilplaat heb ik dan weer geen ervaring meequote:Op maandag 6 augustus 2012 12:55 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Dus eerst terras betegelen en dan naar Walibi, of andersom?
Gewoon denken dat het een kinderwagen zonder wieltjes is.quote:Op maandag 6 augustus 2012 12:56 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Whatever you like.. Maar een trilplaat heb ik dan weer geen ervaring mee
Wat een schatje is het toch..quote:Op maandag 6 augustus 2012 12:56 schreef kahlie het volgende:
zooo... hier ff wat getrokken tussen de tegels. Dat was zo klaar in principe. Nou had ik gisteren per ongeluk de vuilnisbak op m'n lieftallige pootje laten vallen toen ik de vuilniszak eruit haaldeDus dat bukken ging niet super. Gelukkig veegt lief het zo ff op
![]()
Nu ga ik lekker relaxen
quote:
Dat hoort toch ook wel als je 'n relatie hebtquote:Op maandag 6 augustus 2012 13:09 schreef kahlie het volgende:
[..]
Ja, hij heeft vakantie, maar hij helpt ff lekker mee, das fijn
we zorgen goed voor elkaar.
Same. Maar dan naar de overkant aka de Plus.quote:Op maandag 6 augustus 2012 13:00 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Wat een schatje is het toch..![]()
Voedertijd!![]()
* JK1982 even naar de Ikea loopt..
Wat is de natuur toch mooiquote:Op maandag 6 augustus 2012 13:17 schreef Ireth het volgende:
Mijn appels worden gejat
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nouja, dan kun je ook hier op FHF aankloppen voor hulp he?quote:Op maandag 6 augustus 2012 13:12 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Dat hoort toch ook wel als je 'n relatie hebt
Ja, dat kan ook. En kahlie zou ik ook wel willen helpen, als zij niemand om zich heen had die het wel kon doenquote:Op maandag 6 augustus 2012 13:21 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Nouja, dan kun je ook hier op FHF aankloppen voor hulp he?
moest even terugdenken aan een paar dagen terug
Ja, maar wat hoort wordt niet altijd gedaanquote:Op maandag 6 augustus 2012 13:12 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Dat hoort toch ook wel als je 'n relatie hebt
quote:Op maandag 6 augustus 2012 13:23 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Ja, dat kan ook. En kahlie zou ik ook wel willen helpen, als zij niemand om zich heen had die het wel kon doen
Awww, lief van jequote:Op maandag 6 augustus 2012 13:41 schreef Ehhe het volgende:
Ik heb geen idee waar zij woont, maar gewoon omdat ik wel een goed gevoel bij d'r heb. Ik zou het overgrote deel van de mensen hier wel willen helpen. Maar niet iedereen
Aaaw. Ook super lief van jouquote:Op maandag 6 augustus 2012 13:38 schreef Inlognaam het volgende:
Oh, ik ook wel. Maar dat is dan omdat in dezelfde plaats woont en omdat Kahlie Vannelle keertje geholpen heeft. Wie goed doen, ontmoet
Ik heb nog wel makkelijke en smakelijke taart receptenquote:Op maandag 6 augustus 2012 13:47 schreef Inlognaam het volgende:
Ik heb niet voor niets een mooie oven he? Dus die gaan we maar goed gebruikenMaar ooit ga ik dr nog een keer een taart in bakken. Ooit.. ergens in de verre toekomst dus.
Aaaw... ik ben hier echt aan het blozenquote:Op maandag 6 augustus 2012 13:47 schreef Inlognaam het volgende:
Ik zou ook niet iedereen helpen, zeker niet. Maar andere mensen zonder moeite en net als jij heb ik een positief beeld bij Kahlie. Dus mocht daar wat zijn, dan is het net een marktplaats verkoop: een kwestie van gunnen. De ene betaalt de hoofdprijs en bij een ander hoef je er niets voor te hebben omdat je weet dat het goed terecht komt
Ik wil je wel helpen met een taart bakkenquote:Op maandag 6 augustus 2012 13:47 schreef Inlognaam het volgende:
Ik heb niet voor niets een mooie oven he? Dus die gaan we maar goed gebruikenMaar ooit ga ik dr nog een keer een taart in bakken. Ooit.. ergens in de verre toekomst dus.
Ik zou ook niet iedereen helpen, zeker niet. Maar andere mensen zonder moeite en net als jij heb ik een positief beeld bij Kahlie. Dus mocht daar wat zijn, dan is het net een marktplaats verkoop: een kwestie van gunnen speelt een rol in de uiteindelijke prijs. De ene betaalt de hoofdprijs en bij een ander hoef je er niets voor te hebben omdat je weet dat het goed terecht komt
Kom ik opetenquote:Op maandag 6 augustus 2012 13:49 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Ik wil je wel helpen met een taart bakken![]()
Geniet ervan ^^. Ook van het blozenquote:Op maandag 6 augustus 2012 13:48 schreef kahlie het volgende:
[..]
Ik heb nog wel makkelijke en smakelijke taart recepten
[..]
Aaaw... ik ben hier echt aan het blozen![]()
![]()
Wij gaan hier Mario spelen. Ff lekker samen lachen en relaxen op de bank.
Heeft iemand een XBOX of wil iemand nog een XBOX? Ik heb er geen, maar wil er wel 1quote:Op maandag 6 augustus 2012 13:56 schreef Inlognaam het volgende:
Mario deuntje neuriet nu
Blijft lachen...
Oh, iemand hier nog een XBOX?
Als jij nou die Xbox regelt, dan regel ik dat dr een stapel spelletjes jouw kant op komen.quote:Op maandag 6 augustus 2012 13:57 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Heeft iemand een XBOX of wil iemand nog een XBOX? Ik heb er geen, maar wil er wel 1
Lief aangeboden maar is niet nodigquote:Op maandag 6 augustus 2012 13:58 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Als jij nou die Xbox regelt, dan regel ik dat dr een stapel spelletjes jouw kant op komen.
Kentekenplaat is altijd zoet xD. Maar ik kan me geen XBOX veroorloven, heb er simpelweg het geld niet voor. Is het niks voor Susanne van Ireth?quote:Op maandag 6 augustus 2012 14:00 schreef Inlognaam het volgende:
Nou, das nog altijd beter dan nutteloos hier blijven liggen.
Plus dat JIJ weer iemand er blij mee kan maken daarnaOf kentekenplaat zoet houdt als je vrouwen-TV wilt kijken
Geen idee? Xbox is alweer wat jaartjes oud, dus die kosten in verhouding op marktplaats geen drol meer.quote:Op maandag 6 augustus 2012 14:01 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Kentekenplaat is altijd zoet xD. Maar ik kan me geen XBOX veroorloven, heb er simpelweg het geld niet voor. Is het niks voor Susanne van Ireth?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |