Dan heb jij geluk gehadquote:Op maandag 6 augustus 2012 22:42 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Gaat niet Altijd op, Alleen tijdens mijn opleiding had ik geen vaste baan, Daarna direct! Dus misschien heb ik daarom een verkeerd beeld! Wat ik terug kan vinden is dat je als nanny/gastouder rond de 5.60 bruto per uur krijgt, en als je 10.87 netto gewend bent, dan is dat bizar weinig!
Als je nog een uitkering hebt kan je toch gewoon aan de slag als oproeperquote:Op maandag 6 augustus 2012 22:37 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Met een inkomen van 0.niks!
[..]
Ik heb inmiddels al van alles geprobeerd, Ook detailhandel en thuiszorg enz, maar of het aantal uren is te weinig voor mij of je bent 1 van de zoveel.
[..]
Ik ben gestopt met brieven tikken, ik bel tegenwoordig gewoon, Dan hoor je OF dat er geen vacatures zijn, of je moet alsnog een brief maken!
Ik werkte bij een kdv en was 23 toen ik een burn-out kreeg, Ging de ziektewet in, en in die periode ging het kdv failliet! Iedereen op straat, Ik heb nu nog een ziektewetuitkering omdat ik toen nog niet kon werken, En nu kan ik dat wel, maar is er zeer zeer weinig!
Oproepbasis is geen optie, want ik heb vaste lasten, en kan niet vooruit op 2-3 per week!
Zo dat was de drama weer voor deze week!
Positieve noot: mn gejatte boodschappenkar is teruggebracht
lief van je! ik heb rucky net gesproken, hij zou even contact zoeken met je aangezien ik alleen mobiel kan internetten atm.quote:Op maandag 6 augustus 2012 20:19 schreef HRs het volgende:
DJMO, heb je nog spullen nodig? Ik heb luxaflex, pan, koffiezetapparaat, dvd speler, tv en nog wat dingen over. Kom vaak in Alkmaar, geen probleem om het langs te brengen.
Dan kan je idd ook op interne vacatures reagerenquote:Op maandag 6 augustus 2012 22:53 schreef moussy het volgende:
[..]
Als je nog een uitkering hebt kan je toch gewoon aan de slag als oproeper
, er wordt toch aangevuld? staat wel goed op je CV dat je (weer) aan het werk bent. En één poot binnen een bedrijf is meer dan geen.
Dat zo ik dan eens na moeten kijken want ik weet niet beter dan dat je de uitkering kwijt raakt dan. Hmmz thanks, morgen eens even googlen!quote:Op maandag 6 augustus 2012 22:53 schreef moussy het volgende:
[..]
Als je nog een uitkering hebt kan je toch gewoon aan de slag als oproeper
, er wordt toch aangevuld? staat wel goed op je CV dat je (weer) aan het werk bent. En één poot binnen een bedrijf is meer dan geen.
Naja alleen inkomen... Ik vind werken in de kinderopvang gewoon het allerleukste! mja in tijden van crisis....quote:Op maandag 6 augustus 2012 22:44 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Dan heb jij geluk gehad.
Maargoed, het heeft ook niet zoveel zin om je op 1 ding vast te pinnen als het vooral om het inkomen gaat. Dan zou ik ook opties openhouden die minder verdienen. Misschien heb je dan uiteindelijk maandelijks toch meer geld binnen, omdat je meer werkt.
je kan toch ook gewoon je uitkeringsinstantie opbellen, heb je meteen een duidelijk antwoord. Dan laat je het even op papier zetten en klaar ben je.quote:Op maandag 6 augustus 2012 22:57 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Dat zo ik dan eens na moeten kijken want ik weet niet beter dan dat je de uitkering kwijt raakt dan. Hmmz thanks, morgen eens even googlen!
* Ireth is spuit 1111111, maar jullie lullen gewoon een heel topic vol als ik er niet benquote:Op maandag 6 augustus 2012 14:01 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Kentekenplaat is altijd zoet xD. Maar ik kan me geen XBOX veroorloven, heb er simpelweg het geld niet voor. Is het niks voor Susanne van Ireth?
Ik dacht: misschien heeft Susanne een XBOX waar ze die spellen voor kan gebruiken, maar nee dusquote:Op maandag 6 augustus 2012 23:00 schreef Ireth het volgende:
[..]
* Ireth is spuit 1111111, maar jullie lullen gewoon een heel topic vol als ik er niet ben![]()
Susanne zou heel erg hard ja roepen! Maar ik roep ff neeZe heeft een Wii voor haar verjaardag gekregen, ze heeft een gamecube en er staat nog een ps2 (waar we nog steeds een goeie controller voor zoeken, dat terzijde) dus ze is wat mij betreft wel voorzien
Nouja maar je blijft op deze manier wel in het arbeidsproces. Is ook wat waardquote:Op maandag 6 augustus 2012 23:05 schreef YskaFredriksson het volgende:
Zoals mijn collega die in de bijstand het verwoord; ik doe eigenlijk gewoon vrijwilligerswerk.
Nou ze heeft idd vrijwillige de plee geschropt. Heb nog gevraagd of ze ook bij mij thuis langs kon komen.
Zo is het hier dus ookquote:Op maandag 6 augustus 2012 23:05 schreef YskaFredriksson het volgende:
Zoals mijn collega die in de bijstand het verwoord; ik doe eigenlijk gewoon vrijwilligerswerk.
Nou ze heeft idd vrijwillige de plee geschropt. Heb nog gevraagd of ze ook bij mij thuis langs kon komen.
En je bent bezig! Mijn clienten zijn altijd dolblij als ik geweest ben, maakt een hoop goed!quote:Op maandag 6 augustus 2012 23:07 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Nouja maar je blijft op deze manier wel in het arbeidsproces. Is ook wat waard
Jammer dat je niet in de buurt woont, ik mag ¤17,50 betalen per uur.quote:Op maandag 6 augustus 2012 23:08 schreef Ireth het volgende:
[..]
Zo is het hier dus ookAlleen leg ik er eigenlijk zelfs nog op toe, want mijn reiskostenvergoeding (1,09 per dag!) houden ze ook in, terwijl ik wel elke week moet tanken...)
Nouja met de instelling die ze voor de rest heeft.... He vaak kan je in 1 dag vertellen dat e toch niks van t geld ziet...quote:Op maandag 6 augustus 2012 23:07 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Nouja maar je blijft op deze manier wel in het arbeidsproces. Is ook wat waard
Nope, en ook niet van plan om aan te schaffen! Ze heeft ff genoegquote:Op maandag 6 augustus 2012 23:01 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Ik dacht: misschien heeft Susanne een XBOX waar ze die spellen voor kan gebruiken, maar nee dus
Dat kan ik mij voorstellen ja. Wel jammer dat je reiskostenvergoeding in moet leverenquote:Op maandag 6 augustus 2012 23:09 schreef Ireth het volgende:
[..]
En je bent bezig! Mijn clienten zijn altijd dolblij als ik geweest ben, maakt een hoop goed!Sta liever dan andermans plee te boenen voor Piet Snot en dat hun er gelukkig van worden als dat ik vakken sta te vullen bij de Action.
Tsss, belachelijk!quote:Op maandag 6 augustus 2012 23:10 schreef Ireth het volgende:
[..]
Nope, en ook niet van plan om aan te schaffen! Ze heeft ff genoeg
Ohja, zo'n type... Brrrquote:Op maandag 6 augustus 2012 23:10 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Nouja met de instelling die ze voor de rest heeft.... He vaak kan je in 1 dag vertellen dat e toch niks van t geld ziet...
slecht geregeld... die krijg ik gewoon netjes ... zonder gekort te worden op mijn reiskostenvergoedingquote:Op maandag 6 augustus 2012 23:08 schreef Ireth het volgende:
[..]
Zo is het hier dus ookAlleen leg ik er eigenlijk zelfs nog op toe, want mijn reiskostenvergoeding (1,09 per dag!) houden ze ook in, terwijl ik wel elke week moet tanken...)
Er is niks mis mee met andermans plee te boenen. Zal niet bovenaan ieders verlanglijstje staan, maar soms moet het gebeuren. Maar zodra je er een PAARSE pleehanger in hangt is het goed.quote:Op maandag 6 augustus 2012 23:09 schreef Ireth het volgende:
[..]
En je bent bezig! Mijn clienten zijn altijd dolblij als ik geweest ben, maakt een hoop goed!Sta liever dan andermans plee te boenen voor Piet Snot en dat hun er gelukkig van worden als dat ik vakken sta te vullen bij de Action.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |