Je moet het ook niet zo laat maken johquote:Op maandag 6 augustus 2012 12:43 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Pff.. Na niet geslapen te hebben ben ik niks waard op het werk.. Ik heb al wel 4 mensen geholpen.. Wat een drukte, wat een drukte.. Ik kan het niet meer aan
Die backup zal het dus wel druk krijgen deze zomer met zulke gedegen voorbereiding van de collega'squote:Op maandag 6 augustus 2012 13:06 schreef Good.vs.Evil het volgende:
ik kon gewoon met geen mogelijkheid slapen, en ziekmelden/vrijvragen is geen optie want we staan met zn tweeën deze vakantie en van de back up hebben we allebei geen nummer
heb je al wat gevonde?quote:Op maandag 6 augustus 2012 13:06 schreef Good.vs.Evil het volgende:
ik kon gewoon met geen mogelijkheid slapen, en ziekmelden/vrijvragen is geen optie want we staan met zn tweeën deze vakantie en van de back up hebben we allebei geen nummer
ja, want je ziekmelden is cimineel en je baas god die je ten allen tijden moet aanbidden en volgen.quote:Op maandag 6 augustus 2012 13:09 schreef rival het volgende:
[..]
goed bezig!
al die "zieke" mensen altijd
Nouja, er zijn wel vaak mensen die vlak voor een deadline heel toevallig even ziek zijn.quote:Op maandag 6 augustus 2012 13:17 schreef dawg het volgende:
[..]
ja, want je ziekmelden is cimineel en je baas god die je ten allen tijden moet aanbidden en volgen.
al die werkaanbidders altijd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 6 augustus 2012 13:18 schreef Murdera het volgende:
[..]
Nouja, er zijn wel vaak mensen die vlak voor een deadline heel toevallig even ziek zijn.ik overdreef ook een beetje hoor. maar altijd naar de werknemer kijken is belachelijk, het is hier geen noord-korea.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
schandaligquote:Op maandag 6 augustus 2012 13:20 schreef kree het volgende:
even denken wat heb ik vandaag gedaan.
slijptol gerepareerd.
2 gaten geboord
oja en fokfacebook en whatsappen.
oepssssss
heb jij al gesolliciteerd vandaag, jongedame?quote:Op maandag 6 augustus 2012 13:20 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
schandalig
En dat in je baas zijn tijd
Ik ben het met je eens hoor, maar in sommige gevallen zijn de werknemers zelf heel belachelijk.quote:Op maandag 6 augustus 2012 13:20 schreef dawg het volgende:
[..]
ik overdreef ook een beetje hoor. maar altijd naar de werknemer kijken is belachelijk, het is hier geen noord-korea.
Uiteraardquote:Op maandag 6 augustus 2012 13:21 schreef dawg het volgende:
[..]
heb jij al gesolliciteerd vandaag, jongedame?
true that. zouden het allemaal mensen zijn denk je?quote:Op maandag 6 augustus 2012 13:23 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik ben het met je eens hoor, maar in sommige gevallen zijn de werknemers zelf heel belachelijk.
vrouwen & voetbal.quote:Op maandag 6 augustus 2012 13:24 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Uiteraard![]()
Ik doe niks anders![]()
Ik hoop zo dat ik uitgenodigd wordt voor die baan bij Feyenoord
hahahaquote:Op maandag 6 augustus 2012 13:20 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
schandalig
En dat in je baas zijn tijd
je altijd maar ziekmelden is je collega's naaien!quote:Op maandag 6 augustus 2012 13:17 schreef dawg het volgende:
[..]
ja, want je ziekmelden is cimineel en je baas god die je ten allen tijden moet aanbidden en volgen.
al die werkaanbidders altijd.
Ben jij eigenlijk bekend met dat concept?quote:
Een heel klein beetjequote:Op maandag 6 augustus 2012 13:30 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ben jij eigenlijk bekend met dat concept?
quote:Op maandag 6 augustus 2012 13:30 schreef rival het volgende:
[..]
je altijd maar ziekmelden is je collega's naaien!
heb je niks aan want je moet kei- en keihard werken voor de baas uiteraard. koffie halen mag nog net, en schijten ook. voor de rest, werkwerkwerkwerkwerk en hard ook ja!quote:Op maandag 6 augustus 2012 13:33 schreef Evie het volgende:
[..]
Is niet erg als je lekkere collegae hebt![]()
Ik ben een voorbeeldige werknemer jaquote:Op maandag 6 augustus 2012 13:31 schreef STING het volgende:
[..]
Jij leeft zeker volgens de tien Antilliaanse geboden
quote:Op maandag 6 augustus 2012 13:34 schreef dawg het volgende:
[..]
heb je niks aan want je moet kei- en keihard werken voor de baas uiteraard. koffie halen mag nog net, en schijten ook. voor de rest, werkwerkwerkwerkwerk en hard ook ja!
quote:Op maandag 6 augustus 2012 13:34 schreef dawg het volgende:
[..]
heb je niks aan want je moet kei- en keihard werken voor de baas uiteraard. koffie halen mag nog net, en schijten ook. voor de rest, werkwerkwerkwerkwerk en hard ook ja!
Administratie, ticket service, en seizoenskaarten etc....quote:Op maandag 6 augustus 2012 13:25 schreef dawg het volgende:
[..]
vrouwen & voetbal.don't get you hopes up.
wat voor baan is het?
Erg volwassenquote:Op maandag 6 augustus 2012 13:27 schreef kree het volgende:
[..]
hahaha
Hij naaide mij met m'n loon ik hem met m'n productiviteit
Zo lang mijn baas doet alsof hij me goed betaalt, doe ik net of ik hard werk!quote:
geen tik op de billen voor jou dus. jij workaholic.quote:Op maandag 6 augustus 2012 13:35 schreef Evie het volgende:
[..]![]()
![]()
Dat doe ik altijd. En denk maar niet dat ik me snel ziek meld, dan voel ik me schuldig tegenover collega's echt
(elke werkgever die mij niet aan wil nemen straks is gek! )
heb je het weer over de baas ik zeg net toch dat je je collega's ermee naait.... nerdquote:Op maandag 6 augustus 2012 13:34 schreef dawg het volgende:
[..]
guiltyquote:Op maandag 6 augustus 2012 13:36 schreef dawg het volgende:
[..]
geen tik op de billen voor jou dus. jij workaholic.
misschien nog net op tijd omdat het seizoen deze week begint. of eigenlijk net begonnen is.quote:Op maandag 6 augustus 2012 13:35 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Administratie, ticket service, en seizoenskaarten etc....
You sure about that?quote:Op maandag 6 augustus 2012 13:34 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik ben een voorbeeldige werknemer ja![]()
quote:Op maandag 6 augustus 2012 13:36 schreef rival het volgende:
[..]
heb je het weer over de baas ik zeg net toch dat je je collega's ermee naait.... nerd
ja dat is zegmaar ook de bedoeling, dat je het doet als je daadwerkelijk ziek bentquote:Op maandag 6 augustus 2012 13:37 schreef Mystikvm het volgende:
Ik meld me ziek als ik me ziek voel en koorts heb.
nou, gefeliciteerd. ga nu maar weer verder werken, dit is wel weer genoeg afleiding heh. werken voor je geld verdomme.quote:Op maandag 6 augustus 2012 13:38 schreef rival het volgende:
[..]
dat zag ik jou inderdaad doen, nerd!
in mijn herinnering was je minder triestquote:Op maandag 6 augustus 2012 13:39 schreef dawg het volgende:
[..]
nou, gefeliciteerd. ga nu maar weer verder werken, dit is wel weer genoeg afleiding heh. werken voor je geld verdomme.
Dat is niet waarquote:Op maandag 6 augustus 2012 13:35 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Erg volwassen
(dat eerste heb je aan jezelf te danken)
Ik verdien veel meer dan dat ik krijgquote:Op maandag 6 augustus 2012 13:36 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Zo lang mijn baas doet alsof hij me goed betaalt, doe ik net of ik hard werk!
i couldn't care less wat jij in je herinnering hebt rival.quote:Op maandag 6 augustus 2012 13:41 schreef rival het volgende:
[..]
in mijn herinnering was je minder triest
Dat geldt voor iedereenquote:Op maandag 6 augustus 2012 13:41 schreef kree het volgende:
[..]
Ik verdien veel meer dan dat ik krijg
neequote:Op maandag 6 augustus 2012 13:46 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Jij krijgt meer dan je verdient?
zat mensen die dat krijgenquote:Op maandag 6 augustus 2012 13:46 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Jij krijgt meer dan je verdient?
Je krijgt veel meer dan dat je verdiend als je de hele dag zit te fokken/whatsappen/facebookenquote:Op maandag 6 augustus 2012 13:41 schreef kree het volgende:
[..]
Ik verdien veel meer dan dat ik krijg
quote:Op maandag 6 augustus 2012 13:49 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Je krijgt veel meer dan dat je verdiend als je de hele dag zit te fokken/whatsappen/facebooken
Genereren die niet enorme reclame inkomsten?quote:Op maandag 6 augustus 2012 13:51 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik noem een beroep als Prof voetballer..
doen er zoveel, kijk hier maar eens wat rond op fok.quote:Op maandag 6 augustus 2012 13:49 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Je krijgt veel meer dan dat je verdiend als je de hele dag zit te fokken/whatsappen/facebooken
ik heb geen afgunst hoor. misschien af en toe naar mensen die gezond zijn, maar zeker niet naar workaholics.quote:Op maandag 6 augustus 2012 13:52 schreef Evie het volgende:
Afgunst siert de mens weer! Wat een liefde wat een liefde!
FOK ontleent er grotendeels haar bestaansrecht aan.quote:Op maandag 6 augustus 2012 13:52 schreef dawg het volgende:
doen er zoveel, kijk hier maar eens wat rond op fok.
Nou.....quote:
Daar gaat het toch niet om.quote:Op maandag 6 augustus 2012 13:52 schreef dawg het volgende:
[..]
doen er zoveel, kijk hier maar eens wat rond op fok.
eens!quote:Op maandag 6 augustus 2012 13:54 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Daar gaat het toch niet om.
Ik vind dat als je 70% van je werkdag door brengt met dingen doen voor jezelf je niet mag zeuren over dat je te weinig betaald krijgt.
Ik ben wel jaloers op die voetballers ja.quote:Op maandag 6 augustus 2012 13:52 schreef Evie het volgende:
Afgunst siert de mens weer! Wat een liefde wat een liefde!
vind ik ook hoor. maar goed.quote:Op maandag 6 augustus 2012 13:54 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik vind dat als je 70% van je werkdag door brengt met dingen doen voor jezelf je niet mag zeuren over dat je te weinig betaald krijgt.
Uiteraard met het argument "Als ze me meer gaan betalen ga ik meer werken!"quote:Op maandag 6 augustus 2012 13:54 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Er wordt gewerkt alleen niet zoveel voor wie het zou moetenquote:
Wat voor een werk doe je dat ze zoveel zorg in het bijhouden van het personeelsbestand steken?quote:Op maandag 6 augustus 2012 14:02 schreef Good.vs.Evil het volgende:
nah, niet dat ik me ziek had gemeld omdat ik een nachtje niet heb geslapen hoor
En voorbereiding ligt niet aan ons, er hangt altijd een lijst met nummers van medewerkers, maar hij staat er dus niet op en mij hebben een heel andere achternaam gegeven
Natuurlijk, maar jij zit hier vaker, ik zit hier vaker.. dus wat onverwachtse halloquote:Op maandag 6 augustus 2012 14:03 schreef muhahaha het volgende:
Hoi, ik dacht, je zal me nog wel herkennen
Een gericht hallo op zijn tijdquote:Op maandag 6 augustus 2012 14:04 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Natuurlijk, maar jij zit hier vaker, ik zit hier vaker.. dus wat onverwachtse hallo
Ok beetje waar.quote:Op maandag 6 augustus 2012 13:49 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Doe mij maar een uitsmijterquote:Op maandag 6 augustus 2012 14:08 schreef Good.vs.Evil het volgende:
normaal sta ik in de kroeg, maar nu omdat t vakantie is in de kantine
Kutkroeg..quote:Op maandag 6 augustus 2012 14:10 schreef Good.vs.Evil het volgende:
nee! Die bakken we alleen in de kroeg.. En dan liever ook niet
Waarom zou je voor die tijd dan open gaan?quote:Op maandag 6 augustus 2012 14:13 schreef Good.vs.Evil het volgende:
klopt, alcohol pas vanaf 15.00 uur
En koffie zit de meeste marge opquote:Op maandag 6 augustus 2012 14:15 schreef Good.vs.Evil het volgende:
koffie.. Goede koffie![]()
De rest van de koffie in het gebouw mag dan wel goedkoop zijn, maar t is ook gewoon echt slap.. Slootwater kwaliteit enzo
Dus als iedereen koffie drinkt, ben jij het meest blij?quote:
Dit vind ik niet leukquote:Op maandag 6 augustus 2012 14:20 schreef Good.vs.Evil het volgende:
true.. Alhoewel ik zeker weet dat ze op de wijn de meeste winst vatten. Goedkoop huismerk wijn, voor 2,50 per glas
Kinderpannekoek bij het restaurant hier in Rosmalen kost 4,50quote:Op maandag 6 augustus 2012 14:21 schreef Mystikvm het volgende:
Ik had het er laatst met een vriend over dat het hebben van een pannenkoekenrestaurant volgens ons heel rendabel zou moeten zijn. Wat kost een pannenkoek per stuk, met een paar leuke ingrediënten? Je kan ze wel voor ¤10 per stuk verkopen, en zo'n restaurant is áltijd vol.
Het meerendeel gaat ook zitten in de huur en de lonen, lijkt me.quote:Op maandag 6 augustus 2012 14:21 schreef Mystikvm het volgende:
Ik had het er laatst met een vriend over dat het hebben van een pannenkoekenrestaurant volgens ons heel rendabel zou moeten zijn. Wat kost een pannenkoek per stuk, met een paar leuke ingrediënten? Je kan ze wel voor ¤10 per stuk verkopen, en zo'n restaurant is áltijd vol.
snackbar doet het ook altijd goed!quote:Op maandag 6 augustus 2012 14:21 schreef Mystikvm het volgende:
Hier in de buurt zitten er heel veel (Veluwe, dus campings, dus veel kinderen) en daar werken alleen maar 16- of 17-jarigen. Panden zijn vaak van de eigenaar zelf, opgeknapte boerderij o.i.d. Volgens mij moet je een fikse investering er best snel uit kunnen halen.quote:Op maandag 6 augustus 2012 14:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het meerendeel gaat ook zitten in de huur en de lonen, lijkt me.
Dat is niet duur.quote:Op maandag 6 augustus 2012 14:23 schreef Good.vs.Evil het volgende:
het bier is gelukkig wel goedkoop![]()
Fluitje 1,20, vaasje 1,30, pitcher 7,50 en uit de fles (corona dus ook) 2,20
Ik heb er hier 3 in de buurt en zit altijd aardig gevuld. Dus je zou zeggen dat het wel gunstig is. Waarom heb je het nog niet gedaan?quote:Op maandag 6 augustus 2012 14:24 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Hier in de buurt zitten er heel veel (Veluwe, dus campings, dus veel kinderen) en daar werken alleen maar 16- of 17-jarigen. Panden zijn vaak van de eigenaar zelf, opgeknapte boerderij o.i.d. Volgens mij moet je een fikse investering er best snel uit kunnen halen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |