Ik weet nu niet of dat de voor of achterkant is.quote:Op maandag 6 augustus 2012 10:04 schreef Pakspul het volgende:
Dus ze hebben de rover ook nog eens met de neus naar de plek neergezet waar ze naar toe willen?
Welke 8 delen bedoel je precies?quote:Op maandag 6 augustus 2012 10:04 schreef ExperimentalFrentalMental het volgende:
[..]
Heb je alle 8 delen doorgenomen?
Volgens mij staat ie met de kont naar de craterquote:Op maandag 6 augustus 2012 10:04 schreef Pakspul het volgende:
Dus ze hebben de rover ook nog eens met de neus naar de plek neergezet waar ze naar toe willen?
Als je in t 'mars missies topic 8 'de OP leest zie je de links naar de 7 vorige delenquote:Op maandag 6 augustus 2012 10:05 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Welke 8 delen bedoel je precies?
quote:Op maandag 6 augustus 2012 10:08 schreef ExperimentalFrentalMental het volgende:
[..]
Als je in t 'mars missies topic 8 'de OP leest zie je de links naar de 7 vorige delen
Aah op die manier. Nee dat nog niet, ga ik vanmiddag/vanavond doen.quote:Op maandag 6 augustus 2012 10:08 schreef ExperimentalFrentalMental het volgende:
[..]
Als je in t 'mars missies topic 8 'de OP leest zie je de links naar de 7 vorige delen
Ze gaan zo naar bed denk ik.. ik ga ook ff wat slaap pakken. Morgen weer een persco.quote:Op maandag 6 augustus 2012 10:09 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Voor hoelang gaan ze eruit? Dan ga ik nog even wat slaap pakken.
Tot vanmiddag dan jongens.quote:Op maandag 6 augustus 2012 10:09 schreef xzaz het volgende:
[..]
Ze gaan zo naar bed denk ik.. ik ga ook ff wat slaap pakken. Morgen weer een persco.
Ik dacht dat hij dat al had gedaan aangezien hij (naar eigen zeggen) de hele 'site' had gelezen. Ik was nlk ook al impressed :-)quote:
8 uur volgens mij, dan is de volgende presco pas.quote:Op maandag 6 augustus 2012 10:09 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Voor hoelang gaan ze eruit? Dan ga ik nog even wat slaap pakken.
Okquote:Op maandag 6 augustus 2012 10:08 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Aah op die manier. Nee dat nog niet, ga ik vanmiddag/vanavond doen.
De mars-one site had ik het over.quote:Op maandag 6 augustus 2012 10:10 schreef ExperimentalFrentalMental het volgende:
[..]
Ik dacht dat hij dat al had gedaan aangezien hij (naar eigen zeggen) de hele 'site' had gelezen. Ik was nlk ook al impressed :-)
ik vond het al een beetje vreemd dat je het woord 'site' gebruikte toen ik naar het topic verwees :-)quote:Op maandag 6 augustus 2012 10:11 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
De mars-one site had ik het over.![]()
De mens beslistquote:Op maandag 6 augustus 2012 10:14 schreef Troonwoord het volgende:
Wat ik me afvraag, gaat Curiosity nu autonoom onderzoek doen of sturen ze commando's door om dingen te doen ?
Dat is nog toekomst, maar zal zeker komen. Mij stofzuiger loopt ook zelfstandig door de woonkamer.quote:Op maandag 6 augustus 2012 10:14 schreef Troonwoord het volgende:
Wat ik me afvraag, gaat Curiosity nu autonoom onderzoek doen of sturen ze commando's door om dingen te doen ?
Curiosity vergelijken met een Roomba, epicquote:Op maandag 6 augustus 2012 10:23 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Dat is nog toekomst, maar zal zeker komen. Mij stofzuiger loopt ook zelfstandig door de woonkamer.
Die van mij ook. Maar dat is toch heel wat anders dan zo'n robot op mars?quote:Op maandag 6 augustus 2012 10:23 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Dat is nog toekomst, maar zal zeker komen. Mij stofzuiger loopt ook zelfstandig door de woonkamer.
Ik snap dat jij hier aan denktquote:Op maandag 6 augustus 2012 10:30 schreef LXIV het volgende:
[..]
Die van mij ook. Maar dat is toch heel wat anders dan zo'n robot op mars?
[ afbeelding ]
Haha. Inderdaad dacht ik bij jou aan " I want to break free"quote:Op maandag 6 augustus 2012 10:32 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Ik snap dat jij hier aan denkt
Maar ik bedoel
Anywayquote:Op maandag 6 augustus 2012 10:35 schreef LXIV het volgende:
[..]
Haha. Inderdaad dacht ik bij jou aan " I want to break free"
Zoiets is best wel te programmeren natuurlijk. Alleen, als het even fout gaat en het ding komt klem te staan tussen een steen, dan kun je er niet even een schop tegen geven. Dat is het probleem. Vandaar dat alles wat die robot doet eerst hier uitgebreid besproken wordt op aarde.quote:Op maandag 6 augustus 2012 10:38 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Anyway
We hebben dus een goede kans dat we binnen een aantal jaar een zelfstandig functionerende rover op mars zullen zien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |