Ja, ze wachten nu ook eerst tot alle stof is neergedaald voordat de echt goede camera's zullen uitklappen.quote:Op maandag 6 augustus 2012 08:57 schreef Pakspul het volgende:
Wat kunnen we nou in de eerste paar dagen verwachten? Ik neem aan dat de rover de eerste dagen nog even stil blijft staan en testen gaat uitvoeren op het systeem om groen licht te geven om gaan te bewegen. En meer foto's van de omgeving?
System checks inderdaad, wachten op het stof neergedaald is foto's maken van de omgeving en dan plannen wat ze gaan doen.quote:Op maandag 6 augustus 2012 08:57 schreef Pakspul het volgende:
Wat kunnen we nou in de eerste paar dagen verwachten? Ik neem aan dat de rover de eerste dagen nog even stil blijft staan en testen gaat uitvoeren op het systeem om groen licht te geven om gaan te bewegen. En meer foto's van de omgeving?
En wie gaat de Hazcams afstoffen?quote:Op maandag 6 augustus 2012 08:57 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Ja, ze wachten nu ook eerst tot alle stof is neergedaald voordat de echt goede camera's zullen uitklappen.
Testen ja, maar elke test is ook weer gelijk een wetenschappelijk experiment: foto's, boren, gravenquote:Op maandag 6 augustus 2012 08:57 schreef Pakspul het volgende:
quote:Op maandag 6 augustus 2012 08:55 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Maar die kraan is verder op ontploft neem ik aan?
quote:Op maandag 6 augustus 2012 08:56 schreef xzaz het volgende:
[..]
Ja, neergestort en daar doen ze ook niks meer mee. Gaan ze ook niet meer naartoe.
quote:
Momenteel zit ik op mijn werk, deze persco's zijn vast wel ergens terug te zien straks?quote:Op maandag 6 augustus 2012 08:55 schreef xzaz het volgende:
[..]
Hij is echt geniaal, zijn humor in de vorige persco's was echt geweldig. Hij kan ook heel goed uitleggen.
Zoiets hoorde ik ookquote:Op maandag 6 augustus 2012 09:07 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Over 25/30 minuten nieuwe foto's waarschijnlijk.
Commfimedquote:Op maandag 6 augustus 2012 08:59 schreef xzaz het volgende:
[..]
Er zitten kleppen op die opengaan, eenmaal open kunnen ze niet meer dicht.
in het jouwe zeker?quote:Op maandag 6 augustus 2012 08:57 schreef Renderclippur het volgende:
Moet die meid niet in bed liggen?
Ik wacht op foto's van de MARDIquote:Op maandag 6 augustus 2012 09:07 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Over 25/30 minuten nieuwe foto's waarschijnlijk.
Mars Descent Imagerquote:
Dr. Charles Elachiquote:Op maandag 6 augustus 2012 09:09 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Weet niemand nou wie die 2de man van links met dat accent is?
Bijvoorbeeld.quote:Op maandag 6 augustus 2012 09:11 schreef Roolio het volgende:
Hoe kan het stof op de lens van een neerwaards gerichte camera blijven zitten? Er is geen vocht toch? Statische electriciteit?
Je dacht dat ze even whoohoo de grand prix van Monaco gingen rijden?quote:Op maandag 6 augustus 2012 09:11 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Lol, een paar weken om alles aan de Curi te testen en daarna pas rijden en over 1 jaar zitten ze pas bij de berg.
Op mars is idd ook water(vocht), ijs, wolken aanwezigquote:Op maandag 6 augustus 2012 09:11 schreef Roolio het volgende:
Hoe kan het stof op de lens van een neerwaards gerichte camera blijven zitten? Er is geen vocht toch? Statische electriciteit?
Die lijken me ook interessant ja!quote:
Die ja, dankje.quote:
Nee joh, maar ik had wel verwacht dat het iets sneller ging.quote:Op maandag 6 augustus 2012 09:12 schreef Pek het volgende:
[..]
Je dacht dat ze even whoohoo de grand prix van Monaco gingen rijden?
Iemand?quote:Op maandag 6 augustus 2012 09:08 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Momenteel zit ik op mijn werk, deze persco's zijn vast wel ergens terug te zien straks?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |