quote:Op maandag 6 augustus 2012 08:43 schreef Roolio het volgende:
[..]
Volgens mij is die foto gewoon gemaakt op aarde hoor..
Dan ben je wel cool, als Mark Zuckerberg jou gaat quoten op FB.quote:Op maandag 6 augustus 2012 08:43 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Zuckerberg heeft ook niets te doen.
[ afbeelding ]
Dat is de studio waar de rover nu staat en die nu ingericht wordt om volgende foto's te fakenquote:Op maandag 6 augustus 2012 08:40 schreef LXIV het volgende:
[..]
Hoe krijgen die mensen die er naast staan lucht??
quote:
http://en.wikipedia.org/wiki/Atomic_batteryquote:Op maandag 6 augustus 2012 08:39 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
ZekerEn de energie komt van een plutonium reactor (hoe het precies werkt weet ik ook niet
)
Ze hebben van elk voertuig een exacte kopie.quote:Op maandag 6 augustus 2012 08:40 schreef LXIV het volgende:
[..]
Hoe krijgen die mensen die er naast staan lucht??
Ik had begrepen dat de warmte die tijdens het verval van het plutonium vrij komt wordt opgevangen en omgezet naar bruikbare energie.quote:Op maandag 6 augustus 2012 08:39 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
ZekerEn de energie komt van een plutonium reactor (hoe het precies werkt weet ik ook niet
)
Ze hebben alles getest, maar in delen, niet alles in het geheel tegelijk.quote:Op maandag 6 augustus 2012 08:48 schreef MrNiles het volgende:
vraag me af of ze de landing hebben getest op aarde of alleen met simulaties
Testen op aarde kan niet aangezien de atmosfeer en zwaartekracht op Mars anders is. Ik denk dat voor bepaalde delen wel prototypes zijn gemaakt, maar testen hier is toch heel anders.quote:Op maandag 6 augustus 2012 08:48 schreef MrNiles het volgende:
vraag me af of ze de landing hebben getest op aarde of alleen met simulaties
Alles is - zoals Piet zei - op aarde in delen getest. De atmosfeer en zwaartekracht wordt meegenomen in de berekeningen en tienduizenden regels code.quote:Op maandag 6 augustus 2012 08:50 schreef Pakspul het volgende:
[..]
Testen op aarde kan niet aangezien de atmosfeer en zwaartekracht op Mars anders is. Ik denk dat voor bepaalde delen wel prototypes zijn gemaakt, maar testen hier is toch heel anders.
Hij is echt geniaal, zijn humor in de vorige persco's was echt geweldig. Hij kan ook heel goed uitleggen.quote:
Ja, neergestort en daar doen ze ook niks meer mee. Gaan ze ook niet meer naartoe.quote:Op maandag 6 augustus 2012 08:55 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Maar die kraan is verder op ontploft neem ik aan?
quote:Op maandag 6 augustus 2012 08:53 schreef Pietverdriet het volgende:
BBC horizon had vorige week een uur durende docu er over.
Zouden ze dat wel doen, dan zouden ze gezien hebben dat dat ding net de enige marsbewoner heeft gepletquote:Op maandag 6 augustus 2012 08:56 schreef xzaz het volgende:
[..]
Ja, neergestort en daar doen ze ook niks meer mee. Gaan ze ook niet meer naartoe.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |