SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ErwinRommel: 14 juni
Remco026 : 12 juli
MaryMouse: 21 juli
M.K: 1 september
Rave_NL: 10 december
Statistieken vorige maand:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze maand:
Voor de actuele, individuele, statistieken van deze SC kan je kijken op http://www.fokkingstats.com
Topicreeks: DEF SC
Bijzondere toevoeging met het speciale geloofsmotto van de kerk v/d vrije geloofsbelijdenis en rijkdom van de profeet:
Ode aan de venusheuvel
O Venus.
Mooie heuvel.
[ Bericht 46% gewijzigd door Cobra4 op 06-08-2012 06:40:32 ]Vulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.
Nah, alleen ER is zo'n computer analfabeet dat hij niet snapt dat hij gewoon de oude OP uit twee topics terug kan kopieren naar dezequote:
quote:Op maandag 6 augustus 2012 00:19 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Nah, alleen ER is zo'n computer analfabeet dat hij niet snapt dat hij gewoon de oude OP uit twee topics terug kan kopieren naar deze
control c en dan hier weer control v ouwe baasquote:Op maandag 6 augustus 2012 00:20 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]![]()
help me dan ff zeg, ik wil het best doen.
- oh laat maar, is niet zo simpelquote:Op maandag 6 augustus 2012 00:20 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]![]()
help me dan ff zeg, ik wil het best doen.
En hoe doen ik dat dan??quote:Op maandag 6 augustus 2012 00:21 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
control c en dan hier weer control v ouwe baas
quote:
Mij de volgende lapo gunnenquote:
Zeg kudt ajacxied, ga jij ff opbokken!!quote:
quote:Op maandag 6 augustus 2012 00:24 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Zeg kudt ajacxied, ga jij ff opbokken!!
Ik ben druk bezig te kijken wat ik kan doen ja!!
Dat magquote:Op maandag 6 augustus 2012 00:24 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Zeg geweldige ajacxied, ik aanbidt je!
Ik ben druk bezig te kijken wat ik kan doen om jou op een voetstuk te plaatsen!!
Vorige correcte OP quoten, in de OP plakken, en dan alle /quote en /image tags verwijderen.quote:
Nou, wat gedaan, en voor een leek vind ik het er niet slecht uitzienquote:Op maandag 6 augustus 2012 00:26 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Vorige correcte OP quoten, in de OP plakken, en dan alle /quote en /image tags verwijderen.
bek houden jij, lulletje rozewater!!quote:Op maandag 6 augustus 2012 00:28 schreef Thaboel het volgende:
ROMMEL WAT DE NEUK HEB JE NOU WEER GEDAAN?!
Ook jij gaarne ff je kop houden ja?quote:
Waar zie jij iets over een kut?quote:Op maandag 6 augustus 2012 00:29 schreef hoogvlieger het volgende:
Gelukkig staat dat stukje over die kut er wil in
QFTquote:
quote:Op maandag 6 augustus 2012 00:27 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Nou, wat gedaan, en voor een leek vind ik het er niet slecht uitzien
Als je maar niet bij de buren gaat wildplassenquote:Op maandag 6 augustus 2012 00:30 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Waar zie jij iets over een kut?
@ER BLIJF MAAR SCHREEUWEN! DONDERDAG DOE JE TOCH WEL WEER LIEF!
Doen we dit maar, ik ben ongeschikt hiervoorquote:Op maandag 6 augustus 2012 00:32 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Geef mij nu maar de volgende lapo, of laat mij dan tenminste openen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Statistieken vorige maand:
[spoiler]
Esses 1176
MaryMouse 846
-Amber- 728
ErwinRommel 647
Thaboel 539
m.k 445
Cobra4 402
Wijnand_Bierenstein 381
samthegreat5 334
BredeBradda 285
AchJa 182
jaijai2 180
Nibb-it 148
Sloggi 146
jankaas020 119
Rave_NL 119
Erasmo 112
EllaN 85
Lotusss 59
Schild 51
Royyy 48
Sine_Pari 43
hoogvlieger 41
paintmeester 40
Druid 36
Outpost76 30
Vortix 29
thesystem 29
Pumatje 22
liesje1979 21
Eraser127 15
trigt013 12
HAL9000S 11
Juicyhil 8
026Remco 8
TMartina 5
gerco94 3
jitzzzze 3
Bouke-p 2
DerAppie 1
forpro 1
von_Preussen 1
Im.Kant. 1
[/img]http://fokkingstats.com/activity_graphs/lastmonth/282.png[img]
[/spoiler]
[b]Deze maand:[/b]
[/img]http://fokkingstats.com/activity_graphs/thismonth/282.png[img]
Voor de actuele, individuele, statistieken van deze SC kan je kijken op http://www.fokkingstats.com
[/img]http://www.piccer.nl/1000/user/dd436/1338724447.jpg[img]
Bijzondere toevoeging met het speciale geloofsmotto van de kerk v/d vrije geloofsbelijdenis en rijkdom van de profeet:
Ode aan de venusheuvel
O Venus.
Mooie heuvel.
[/quote]Op donderdag 18 oktober 2012 01:34 schreef MaryMouse het volgende:Grow UP! en leer van de mensen die wél wat meegemaakt hebben
Dat was toch de eigenaar van de pub? Samen met erasmoquote:Op maandag 6 augustus 2012 00:32 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Als je maar niet bij de buren gaat wildplassen
Esses had weer een dolle bij, en ik probeer dat op te lossen, edoch niet veel succes.quote:
Nee dat werkt dus niet, hannes.quote:Op maandag 6 augustus 2012 00:35 schreef Schild het volgende:
Tekst eerst ff quote'n en dat dan kopieren en plakken.
hehehe iddquote:Op maandag 6 augustus 2012 00:35 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Dat was toch de eigenaar van de pub? Samen met erasmo
Ja doorboven ergens. Dat met die kale heuvel.quote:Op maandag 6 augustus 2012 00:30 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Waar zie jij iets over een kut?
@ER BLIJF MAAR SCHREEUWEN! DONDERDAG DOE JE TOCH WEL WEER LIEF!
Haha was een goeie avond. Later nog in mn stamkroeg mn ex ontmoetquote:Op maandag 6 augustus 2012 00:36 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
hehehe idd
Utrech war dah gozah!!
Ik die eigenaar nog geruststellen en jullie zogenaamd een standje gegeven
quote:Op maandag 6 augustus 2012 00:37 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
ER pak op z'n minst die banner even, daar heb ik moeite voor gedaan man!
quote:Op maandag 6 augustus 2012 00:37 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Haha was een goeie avond. Later nog in mn stamkroeg mn ex ontmoet![]()
En ik had nog een gezellig terug loopje met mk. Waarbij we de weg waren kwijt geraakt
Done!quote:Op maandag 6 augustus 2012 00:37 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
ER pak op z'n minst die banner even, daar heb ik moeite voor gedaan man!
Was idd een hele leuke meet jaquote:Op maandag 6 augustus 2012 00:37 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Haha was een goeie avond. Later nog in mn stamkroeg mn ex ontmoet![]()
En ik had nog een gezellig terug loopje met mk. Waarbij we de weg waren kwijt geraakt
En toch was het ons gelukt!quote:
bij de trein terug toch?quote:Op maandag 6 augustus 2012 00:39 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Was idd een hele leuke meet ja
Ik als een gek, doldwaas door m'n lint gegaan
Ach, als er eentje de pest in heb zitten we weer maanden te zeuren.quote:Op maandag 6 augustus 2012 00:40 schreef Schild het volgende:
Motto uit die banner word steeds meer werkelijkheid.
Met de trein terug ja, ik kreeg me toch een aanval van jewelste.quote:Op maandag 6 augustus 2012 00:41 schreef Thaboel het volgende:
bij de trein terug toch?
Donderdag met de auto neem ik aan?
Ik DM je even!quote:Op maandag 6 augustus 2012 00:42 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Met de trein terug ja, ik kreeg me toch een aanval van jewelste.
En nee, donderdag met de trein, mits jij de parkeerkosten gaat dokken
Tot den haag centraal ging het goed jaquote:Op maandag 6 augustus 2012 00:41 schreef Thaboel het volgende:
[..]
En toch was het ons gelukt!
[..]
bij de trein terug toch?
Donderdag met de auto neem ik aan?
Verkeerde trein?quote:Op maandag 6 augustus 2012 00:43 schreef m.k het volgende:
[..]
Tot den haag centraal ging het goed ja
Nee treinen gingen niet meer naar dat kut dorp van mij.quote:Op maandag 6 augustus 2012 00:44 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Verkeerde trein?
MEt Vronsky er nog bij
- oeps -quote:
quote:Op maandag 6 augustus 2012 00:44 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Verkeerde trein?
MEt Vronsky er nog bij
quote:
ah wie komen allemaal?quote:Op maandag 6 augustus 2012 00:46 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Mini-meet in Amsterdam Elfde gebod op de zeedijk vanaf 3pm
Mooi hè? banner zit er weer in, plus wat tekst.quote:
Ikkusquote:
Waarom gebeurt dat steeds in gesloten kringen? Als jullie er geen anderen bij willen hou het dan ook buiten FOKquote:Op maandag 6 augustus 2012 00:46 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Mini-meet in Amsterdam Elfde gebod op de zeedijk vanaf 3pm
Gesloten kringen?quote:Op maandag 6 augustus 2012 00:47 schreef m.k het volgende:
[..]
Waarom gebeurt dat steeds in gesloten kringen? Als jullie er geen anderen bij willen hou het dan ook buiten FOK
Behoudens afzeggingen C4, ER, Lotusss, Thaboel et moiquote:
Don't ask me... ik ben niet de initiator van deze meetquote:Op maandag 6 augustus 2012 00:47 schreef m.k het volgende:
[..]
Waarom gebeurt dat steeds in gesloten kringen? Als jullie er geen anderen bij willen hou het dan ook buiten FOK
Het is nou niet echt zo dat er ff een topicje word geopendquote:
quote:Op maandag 6 augustus 2012 00:51 schreef BredeBradda het volgende:
Moet je de post count van Esses is met 500 verminderenBen benieuwd naar de reactie
Dit trouwensquote:Op maandag 6 augustus 2012 00:49 schreef MaryMouse het volgende:
Don't ask me... ik ben niet de initiator van deze meetVerder met de opmerking eens
quote:Op maandag 6 augustus 2012 00:52 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Dit trouwens
Dan kom je toch ook mk
Alleen als hij nuchter is en er geen baldadige boothuurders in de buurt zijnquote:
Ik heb het niet over of ik wel of niet kom, gaat ff om eerder het eerder geschreven. het moet voor nieuwkomers toch ook duidelijk zijn dat er een meet is lijkt mequote:Op maandag 6 augustus 2012 00:52 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Dit trouwens
Dan kom je toch ook mk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Statistieken vorige maand:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze maand:
Ode aan de venusheuvel
O Venus.
Mooie heuvel.
Zolang diegene nog niet is goed gekeurd willen we die niet op een meetquote:Op maandag 6 augustus 2012 00:54 schreef m.k het volgende:
[..]
Ik heb het niet over of ik wel of niet kom, gaat ff om eerder het eerder geschreven. het moet voor nieuwkomers toch ook duidelijk zijn dat er een meet is lijkt me
quote:
Ben bootverhuurder af en nuchter zijn is niet aan mij besteedquote:Op maandag 6 augustus 2012 00:53 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Alleen als hij nuchter is en er geen baldadige boothuurders in de buurt zijn
quote:
Meet kwam oorspronkelijk vanuit ABOquote:Op maandag 6 augustus 2012 00:54 schreef m.k het volgende:
[..]
Ik heb het niet over of ik wel of niet kom, gaat ff om eerder het eerder geschreven. het moet voor nieuwkomers toch ook duidelijk zijn dat er een meet is lijkt me
In dat geval kom je dus donderdagquote:Op maandag 6 augustus 2012 00:56 schreef m.k het volgende:
[..]
[..]
Ben bootverhuurder af en nuchter zijn is niet aan mij besteed
[..]
Godver, het zal weer eens nietquote:Op maandag 6 augustus 2012 00:56 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Meet kwam oorspronkelijk vanuit ABO
quote:Op maandag 6 augustus 2012 00:55 schreef Royyy het volgende:
ER, als je deze post quote zou het moeten werken. Het PM systeem hier kon het blijkbaar niet aan![]()
Welkom in de:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Statistieken vorige maand:Pakt de pics niet en heb geen zin dat handmatig te moeten doen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze maand:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ode aan de venusheuvel
O Venus.
Mooie heuvel.Vulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.
Haha,quote:Op maandag 6 augustus 2012 00:57 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Godver, het zal weer eens niet
Zo word je nooit een ICT'erquote:Op maandag 6 augustus 2012 00:57 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Pakt de pics niet en heb geen zin dat handmatig te moeten doen.
Dat wil ik ook niet worden, ik wil met de voeten op het pedaal werken.quote:Op maandag 6 augustus 2012 00:58 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Zo word je nooit een ICT'er
Hm misschien heeft Esses een anti-quote script ingebouwd ofzoquote:Op maandag 6 augustus 2012 00:57 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Pakt de pics niet en heb geen zin dat handmatig te moeten doen.
Kan dat??quote:Op maandag 6 augustus 2012 00:59 schreef Royyy het volgende:
[..]
Hm misschien heeft Esses een anti-quote script ingebouwd ofzo
In de trein heb je je voet alleen nodig voor de dodemansknopquote:Op maandag 6 augustus 2012 00:59 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Dat wil ik ook niet worden, ik wil met de voeten op het pedaal werken.
Wel een sollicitatie lopen als trein machinist
Zal me jeuken! Van PostNl wellicht naar de NSquote:Op maandag 6 augustus 2012 01:00 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
In de trein heb je je voet alleen nodig voor de dodemansknop
heb jij je sterretje al ingesmeerd met vaseline?quote:
Idem hier, dat mag ook wel blijkenquote:Op maandag 6 augustus 2012 01:01 schreef Royyy het volgende:
[..]
Geen idee, ik ben ook echt niet computertechnisch aangelegd
goed dat je het zelf ook weetquote:Op maandag 6 augustus 2012 01:02 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Idem hier, dat mag ook wel blijken
Waarom?quote:Op maandag 6 augustus 2012 01:01 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
heb jij je sterretje al ingesmeerd met vaseline?
Ik weet het van mijzelf, dat geef ik ook toe. maar ik schaam me er niet omquote:
Trusten MMquote:Op maandag 6 augustus 2012 01:03 schreef MaryMouse het volgende:
3x gapen is slapen (Esses wijsheid)
Dat weet ik. Maar dat heeft niks met vaseline en sterretjes te makenquote:
Ik laat jet je donderdag wel ff zien wat ik bedoelquote:Op maandag 6 augustus 2012 01:05 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Dat weet ik. Maar dat heeft niks met vaseline en sterretjes te maken
Als je dat lekker vind had je zaterdag in Amsterdam moeten zijn.quote:Op maandag 6 augustus 2012 01:05 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ik laat jet je donderdag wel ff zien wat ik bedoel
ok ik kom nietquote:Op maandag 6 augustus 2012 01:05 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ow, ik geloof dat ik dan toch maar lekker thuis eetquote:Op maandag 6 augustus 2012 01:05 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ik hoorde weespermoppen toetje bij jouquote:Op maandag 6 augustus 2012 01:06 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ow, ik geloof dat ik dan toch maar lekker thuis eet
Jij bent behoorlijk van de taai of niet dan?quote:Op maandag 6 augustus 2012 01:07 schreef ErwinRommel het volgende:
Zeg Thaboel, we gaan wel samen zingen dan toch?
Valt reuze mee, ben hetero.quote:Op maandag 6 augustus 2012 01:08 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Jij bent behoorlijk van de taai of niet dan?
Nee, Luxemburg, vandaar naar Brussel gereden om wat te eten, want het lag toch op de route..quote:
Wat zei ik vanochtend nou? Plak er dan toch een overnachting tegen aanquote:Op maandag 6 augustus 2012 01:10 schreef jankaas020 het volgende:
[..]
Nee, Luxemburg, vandaar naar Brussel gereden om wat te eten, want het lag toch op de route..![]()
Nu weer thuis, btw.
ER, kom er maar in.quote:Op maandag 6 augustus 2012 01:10 schreef samthegreat5 het volgende:
Zeg digibeten, weet iemand hoe ik een SoundNodeWave extract uit de UDK ?
DIG!!!quote:Op maandag 6 augustus 2012 01:10 schreef samthegreat5 het volgende:
Nu ik normaal Nederlands.quote:Op maandag 6 augustus 2012 01:10 schreef samthegreat5 het volgende:
heb jij niet liever ditquote:Op maandag 6 augustus 2012 01:09 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Valt reuze mee, ben hetero.
Maar als Gustavo Lima geen optie is, dan dit wellicht?
SoundNodeWave's zijn in feite gewoon .wav filetjes die de UDK (Unreal Development Kit, waarmee veel games worden gemaakt zoals bijvoorbeeld Red Orchestra 2: HOS) gebruikt. Ik wil die .wav filetjes extracten om ze zelf te bewerken en als placeholder sounds te gebruiken voor Festung Europaquote:
Hmmm niet echt mijn stijl, dit iets voor je?quote:
Google is je vriendquote:Op maandag 6 augustus 2012 01:13 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
SoundNodeWave's zijn in feite gewoon .wav filetjes die de UDK (Unreal Development Kit, waarmee veel games worden gemaakt zoals bijvoorbeeld Red Orchestra 2: HOS) gebruikt. Ik wil die .wav filetjes extracten om ze zelf te bewerken en als placeholder sounds te gebruiken voor Festung Europa.
Kijk ze shufflen dan. Mad skills.quote:
Pleur op met die techniek man. DIG ga het daar vragen.quote:Op maandag 6 augustus 2012 01:13 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
SoundNodeWave's zijn in feite gewoon .wav filetjes die de UDK (Unreal Development Kit, waarmee veel games worden gemaakt zoals bijvoorbeeld Red Orchestra 2: HOS) gebruikt. Ik wil die .wav filetjes extracten om ze zelf te bewerken en als placeholder sounds te gebruiken voor Festung Europa.
I know, al gedaan. Niet veel succes. Ik dacht, laat ik het hier voor de lol ook maar eens vragenquote:
quote:Op maandag 6 augustus 2012 01:14 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Pleur op met die techniek man. DIG ga het daar vragen.
DIG is baggahquote:Op maandag 6 augustus 2012 01:14 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Pleur op met die techniek man. DIG ga het daar vragen.
Kan bijna niet dat het niet op google staatquote:Op maandag 6 augustus 2012 01:14 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
I know, al gedaan. Niet veel succes. Ik dacht, laat ik het hier voor de lol ook maar eens vragen.
Hier dot vrahen wat sammy vraagt zet geen zonden aan de dijkquote:
Wat?quote:Op maandag 6 augustus 2012 01:15 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Hier dot vrahen wat sammy vraagt zet geen zonden aan de dijk
Ja, staat wel wat over. Programmatje's zoals oggextract zonder GUI kunnen wel bepaalde .upk files openen maar die output ie dan in namen zoals dit ''0x2FA91''. Ik wil graag ''kar98k close shot'', ''kar98k cock bolt forward'', etc. Maarja, dat wordt even verder zoeken.quote:Op maandag 6 augustus 2012 01:15 schreef m.k het volgende:
[..]
Kan bijna niet dat het niet op google staat
Jep I know, wou ff interessant doenquote:Op maandag 6 augustus 2012 01:15 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Hier dot vrahen wat sammy vraagt zet geen zonden aan de dijk
Als ik de OP al niet eens ken veranderen, vraag dit hier dan ook nietquote:Op maandag 6 augustus 2012 01:17 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Jep I know, wou ff interessant doen
Bovendien hebben we hier lui zoals m.k die niet compleet digibeet zijn.
Ik zou zeggen ga de audiofielen fora lastig vallen.quote:Op maandag 6 augustus 2012 01:17 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ja, staat wel wat over. Programmatje's zoals oggextract zonder GUI kunnen wel bepaalde .upk files openen maar die output ie dan in namen zoals dit ''0x2FA91''. Ik wil graag ''kar98k close shot'', ''kar98k cock bolt forward'', etc. Maarja, dat wordt even verder zoeken.
quote:Op maandag 6 augustus 2012 01:18 schreef m.k het volgende:
[..]
Ik zou zeggen ga de audiofielen fora lastig vallen.
Neem er nog 1 joh.quote:
* samthegreat5 went off on a quest to the holy lands of audiophilesquote:Op maandag 6 augustus 2012 01:18 schreef m.k het volgende:
[..]
Ik zou zeggen ga de audiofielen fora lastig vallen.
was redelijk serieus bedoelt eigenlijkquote:
Zullen we nog wel eens zien, ik sleep je die karaoke bar op, en wij gaan zingen!!!quote:Op maandag 6 augustus 2012 01:19 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Neem er nog 1 joh.
En ER ik ga helemaal niks zingenHooguit met MM wat Amsterdamsche liedjes
Ohhh shit, wist ik nietquote:Op maandag 6 augustus 2012 01:19 schreef m.k het volgende:
[..]
was redelijk serieus bedoelt eigenlijk
quote:Op maandag 6 augustus 2012 01:23 schreef Thaboel het volgende:
ER doe dan deze maar als je zo graag wilt zingen
Flikker die gitaar maar de schutting over en kom zingen!quote:Op maandag 6 augustus 2012 01:25 schreef samthegreat5 het volgende:
Doe dit maar, dan kom ik wel gitaar spelen
Ik doe beide, spelen en zingen!quote:Op maandag 6 augustus 2012 01:26 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Flikker die gitaar maar de schutting over en kom zingen!
quote:Op maandag 6 augustus 2012 01:25 schreef Thaboel het volgende:
We gaan niet naar een karaoke bar he
Al is dit een echt Moluks nummer.
En als je ons een plezier wilt doen. doe je het beide nietquote:Op maandag 6 augustus 2012 01:26 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ik doe beide, spelen en zingen!
quote:Op maandag 6 augustus 2012 01:27 schreef Thaboel het volgende:
[..]
En als je ons een plezier wilt doen. doe je het beide niet
I'm a rockstar bitchquote:Op maandag 6 augustus 2012 01:27 schreef Thaboel het volgende:
[..]
En als je ons een plezier wilt doen. doe je het beide niet
Doen we altijd met de hele familie op bruiloftenquote:
Doorgesnoven en zelf niet doorhebbende wanneer je moet stoppen?quote:
Hahaquote:Op maandag 6 augustus 2012 01:28 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Doorgesnoven en zelf niet doorhebbende wanneer je moet stoppen?
Mag ik je aanraken? kom je naar de meet?quote:Op maandag 6 augustus 2012 01:28 schreef samthegreat5 het volgende:
Heb op de middelbare school nog een talentenjacht gewonnen met m'n bandje
Hahaquote:Op maandag 6 augustus 2012 01:29 schreef m.k het volgende:
[..]
Mag ik je aanraken? kom je naar de meet?
ik ga misschien wel, ga jij?quote:Op maandag 6 augustus 2012 01:29 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Haha. Nee! Je moet me eerst ''uwe goddelijkheid rockster'' noemen!
Ga jij?
Mooiquote:
want?quote:
DIE ZOCHT IK JA!quote:Op maandag 6 augustus 2012 01:31 schreef ErwinRommel het volgende:
Deze kerel is echt een baas, Rust zagt Andy![]()
32mei volgend jaar. Kan je goed vooruit plannen.quote:Op maandag 6 augustus 2012 01:31 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Weetniet: lui, onbekende mensen zijn eng, wanneer is het?
Getransformeerd in een smartass?quote:Op maandag 6 augustus 2012 01:32 schreef Thaboel het volgende:
[..]
32mei volgend jaar. Kan je goed vooruit plannen.
Nee jij?quote:Op maandag 6 augustus 2012 01:32 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Getransformeerd in een smartass?
donderdag, en niet zo mietig doen. ER,C4,TB, MM en HV zijn maar een beetje raar. Ik ben eigenlijk de enige psychoquote:Op maandag 6 augustus 2012 01:31 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Weetniet: lui, onbekende mensen zijn eng, wanneer is het?
Word ik nu ineens aangeduid als een terrabyte?quote:Op maandag 6 augustus 2012 01:34 schreef m.k het volgende:
[..]
donderdag, en niet zo mietig doen. ER,C4,TB, MM en HV zijn maar een beetje raar. Ik ben eigenlijk de enige psycho
zoveel kan jij niet onthoudenquote:Op maandag 6 augustus 2012 01:36 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Word ik nu ineens aangeduid als een terrabyte?
Daarom vond ik het al vreemd.quote:
Als ik het geld had zou ik ook graag eens naar de grond gaan waar mijn roots liggen.quote:Op maandag 6 augustus 2012 01:38 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Daarom vond ik het al vreemd.
@ER Ik ga volgend jaar waarschijnlijk weer in de molukken.
Toppertjequote:Op maandag 6 augustus 2012 01:42 schreef samthegreat5 het volgende:
Wauw zeg, net gepromote naar Senior Sound Developper van Jackboot Games Studio![]()
quote:
quote:And you have been promoted to Senior Sound Developer.....no more money in it but a fancy title never hurts.
Whehe, ja en tevens componist. Nouja, ik heb ook nog een Department Leader die samen met mij aan 't geluid werktquote:Op maandag 6 augustus 2012 01:44 schreef Royyy het volgende:
[..]![]()
Senior Sound Developer... laat me raden, je bent ook de enige?
trustequote:Op maandag 6 augustus 2012 01:45 schreef ErwinRommel het volgende:
Ik ga nog ff genieten van indo-rock en dan tukkie doen!
Morgen vrij
Een FOK! meet buiten FOK! houden? Waarom?quote:Op maandag 6 augustus 2012 00:47 schreef m.k het volgende:
[..]
Komt omdat het geen DEF meet is.quote:Op maandag 6 augustus 2012 00:51 schreef m.k het volgende:
[..]
Het is nou niet echt zo dat er ff een topicje word geopend
Je vergeet iemand. En misschien nog wel wat meer mensen.quote:Op maandag 6 augustus 2012 00:49 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Behoudens afzeggingen C4, ER, Lotusss, Thaboel et moi
Ah.quote:Don't ask me... ik ben niet de initiator van deze meetVerder met de opmerking eens
Oh ja?quote:
Nee hoor. Maar blijkbaar mogen mensen niet samen een biertje gaan drinken zonder een topic te openen in DEF.quote:Op maandag 6 augustus 2012 04:50 schreef Thaboel het volgende:
*snif* *snif* ruik ik een nieuwe rel? *snif* *snif*
Nog? Ik ben net een uurtje wakker.quote:
oh oke. Nou mijn topgear aflevering is afgelopen dus succes met je dienst en ik zeg gedag. Xxquote:
Thx, komt goed.quote:Op maandag 6 augustus 2012 04:59 schreef Thaboel het volgende:
[..]
oh oke. Nou mijn topgear aflevering is afgelopen dus succes met je dienst en ik zeg gedag. Xx
quote:Op maandag 6 augustus 2012 05:03 schreef Thaboel het volgende:
Vals alarm. Ik ga nog een aflevering kijken
Savior is ook goed.quote:Op zondag 5 augustus 2012 23:54 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ik heb de DVD hier nog ergens liggen.
http://www.imdb.com/title/tt0119873/
Welke versie? Die korte uit de jaren 80 of de laatste?quote:Op zondag 5 augustus 2012 23:56 schreef hoogvlieger het volgende:
Net de film Die Welle gekeken. Interessant verhaal.
Lekker geslapen?quote:
Mijn aller favorietste chippie is er ook weer.quote:
ja dat is precies wat ik er mee bedoeldequote:Op maandag 6 augustus 2012 04:51 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Nee hoor. Maar blijkbaar mogen mensen niet samen een biertje gaan drinken zonder een topic te openen in DEF.
Er valt ook niets anders te maken van jouw opmerking.quote:Op maandag 6 augustus 2012 09:10 schreef m.k het volgende:
[..]
ja dat is precies wat ik er mee bedoelde
okquote:Op maandag 6 augustus 2012 09:45 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Er valt ook niets anders te maken van jouw opmerking.
Ikquote:Op maandag 6 augustus 2012 10:01 schreef Esses het volgende:
Wie heeft er hier op dit moment allemaal nog vakantie?
Jij gaat al vaak genoeg naar de UKquote:
Als je de buienradar ziet barst het wel van de rode stippenquote:Op maandag 6 augustus 2012 10:52 schreef ErwinRommel het volgende:
Nou, het zal me benieuwen![]()
KNMI waarschuwt: code geel
Alleen in het Noordenquote:Op maandag 6 augustus 2012 10:57 schreef Erasmo het volgende:
Als je de buienradar ziet barst het wel van de rode stippen
Ach, elke maand 1 dag daar overnachten en dan gelijk zaken doen en terugquote:Op maandag 6 augustus 2012 10:57 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Jij gaat al vaak genoeg naar de UK
[..]
Als je de buienradar ziet barst het wel van de rode stippen
Uiteraard, we blijven innovatief hèquote:Op maandag 6 augustus 2012 11:10 schreef Erasmo het volgende:
Ik zie dat jullie ook weer nieuw spul hebben
Hoezo?quote:Op maandag 6 augustus 2012 11:15 schreef Sloggi het volgende:
Ik krijg toch altijd weer een glimlach op mijn gezicht als ik aan Irn Bru denk.
quote:Op maandag 6 augustus 2012 11:17 schreef Sloggi het volgende:
Matig trouwens dat jullie geen haggis verkopen.
Staat er nog wat in de planning?quote:Op maandag 6 augustus 2012 11:14 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Uiteraard, we blijven innovatief hè
Het drankje zelf is natuurlijk nogal... apart, maar dan moet ik ook weer denken aan een stel dat mijn vriendin en ik op de West Highland Way ontmoetten dat de route met hun zoontje van 14 in vier dagen liep (!). Leuke mensen.quote:
De snoep en baking products verder uitbreiden.quote:
Beetje vreemd, maar wel lekker, het is ons best verkopende productquote:Op maandag 6 augustus 2012 11:18 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Het drankje zelf is natuurlijk nogal... apart, maar dan moet ik ook weer denken aan een stel dat mijn vriendin en ik op de West Highland Way ontmoetten dat de route met hun zoontje van 14 in vier dagen liep (!). Leuke mensen.
Haggis uit blik?quote:Op maandag 6 augustus 2012 11:17 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]![]()
Alles is in overleg leverbaar
Die verkopen we al, in blikquote:Op maandag 6 augustus 2012 11:21 schreef Erasmo het volgende:
Je zou kunnen kijken voor bangers die buiten de koeling bewaard kunnen worden
Baasquote:Op maandag 6 augustus 2012 10:40 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
http://www.liveleak.com/view?i=a0d_1344158295
quote:Op maandag 6 augustus 2012 11:24 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Er komen niet bepaald culinaire hoogstandjes uit de VS
Ik mezelf vergissen? Nooit niet.quote:Op maandag 6 augustus 2012 11:24 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]![]()
Dan vergis jij je daar toch flink in
Ik noem maar ff wat, de tex-mex keuken??quote:Op maandag 6 augustus 2012 11:26 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Ik mezelf vergissen? Nooit niet.
Twinkies zijn echt heerlijk ja.
Welke dan?quote:Op maandag 6 augustus 2012 11:21 schreef ErwinRommel het volgende:
Zag gisteren dat een collega webshop in amerikaanse etenswaren ermee gaat stoppen
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.
Zou kunnen jaquote:Op maandag 6 augustus 2012 11:29 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ik noem maar ff wat, de tex-mex keuken??
Toch laat ik die gifbeker aan mij voorbij gaanquote:Op maandag 6 augustus 2012 11:34 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Daar moet ik ER toch gelijk geven Wijnand. Er komt niet alleen maar rotzooi uit de VS.
quote:Op maandag 6 augustus 2012 11:33 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]Oeh free shipping.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De Amerikaanse keuken is juist zeer "rijk", gezien de grootte van dat land en de diverse streek recepten.quote:Op maandag 6 augustus 2012 11:34 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Daar moet ik ER toch gelijk geven Wijnand. Er komt niet alleen maar rotzooi uit de VS.
burger kings En macdonalds genooegquote:Op maandag 6 augustus 2012 11:21 schreef ErwinRommel het volgende:
Zag gisteren dat een collega webshop in amerikaanse etenswaren ermee gaat stoppen
Klojo!!quote:Op maandag 6 augustus 2012 11:55 schreef Thaboel het volgende:
[..]
burger kings En macdonalds genooeg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |