Sport is uiteindelijk juist belangrijk. Dat wordt vaak onderschat. En dan heb ik het niet eens over de medailles.quote:Op maandag 6 augustus 2012 00:06 schreef debeterebob het volgende:
Alsof sport uiteindelijk zo belangrijk is
Hij overschat judo en medailles zwaar.
quote:
Liever dat ie die plakken bepoteld dan haarquote:
Oh dan is het goed. Ja, ik zelf ben enorme voorstander van breedtesportquote:Op maandag 6 augustus 2012 00:07 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Sport is uiteindelijk juist belangrijk. Dat wordt vaak onderschat. En dan heb ik het niet eens over de medailles.
gefrustreerdquote:Op maandag 6 augustus 2012 00:08 schreef Wopper1 het volgende:
Je mag ze aanraken...
Waarom denk ik gelijk aan ( . ) ( . )
Ranomi is sterk genoeg om die ouwe te klappen.quote:Op maandag 6 augustus 2012 00:08 schreef Guard het volgende:
[..]
Liever dat ie die plakken bepoteld dan haar
6 gram maarquote:Op maandag 6 augustus 2012 00:08 schreef Beach het volgende:
[..]
Is niks waard joh is niet allemaal goud.
Berry Keizerplaatjes downloaden?quote:
Ik ookquote:Op maandag 6 augustus 2012 00:08 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Oh dan is het goed. Ja, ik zelf ben enorme voorstander van breedtesport
quote:
Das wel even luchthappen als zo'n judoka dat doetquote:
Liever schoolzwemmen dan alle gouden medaillesquote:
idd die heeft nu een mooie blauwe plekquote:Op maandag 6 augustus 2012 00:10 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Das wel even luchthappen als zo'n judoka dat doet
vol in z'n bakkes was beter geweestquote:Op maandag 6 augustus 2012 00:10 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Das wel even luchthappen als zo'n judoka dat doet
Hahahahahahahaquote:Op maandag 6 augustus 2012 00:11 schreef tompsv18 het volgende:
Oh die Marokkaan mag ook nog ff 1 minuutje wat zeggen
quote:Op maandag 6 augustus 2012 00:11 schreef hafcfan het volgende:
Is ze ooit bij een voetbalwedstrijd geweest? Daar gebeurt dat elke wedstrijd zowat.
Tsja, dat is het verschil. Bij atletiek gebeurd dat gewoon niet. Gewoon een minder laag niveau.quote:Op maandag 6 augustus 2012 00:11 schreef hafcfan het volgende:
Is ze ooit bij een voetbalwedstrijd geweest? Daar gebeurt dat elke wedstrijd zowat.
Zo wanhopig is niemand.quote:Op maandag 6 augustus 2012 00:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
Daar komt de Mocro die wil dat Mart bij hem kruipt.
Schoolzwemmen sowieso, maar ook gewoon meer sport op scholen. En niet alleen slagbal en basketbal. Kennis laten maken met meer sporten. En ook de minder bedeelden erbij betrekken, die vaak niet kunnen sporten vanwege geldgebrek.quote:Op maandag 6 augustus 2012 00:11 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Liever schoolzwemmen dan alle gouden medailles
Maar volgens mij doen bedrijven tegenwoordig ook steeds meer aan sport voor hun werknemers.
Die is net klaar met mart plezieren onder tafel.quote:Op maandag 6 augustus 2012 00:11 schreef tompsv18 het volgende:
Oh die Marokkaan mag ook nog ff 1 minuutje wat zeggen
Van de excuustruus van de koning.quote:Op maandag 6 augustus 2012 00:12 schreef marcodej het volgende:
Het was een prins, geen prinses Mart.
quote:Op maandag 6 augustus 2012 00:12 schreef Rickazio het volgende:
Waarom rijdt die mocro niet op een kameel?
Wel prinsesquote:Op maandag 6 augustus 2012 00:12 schreef marcodej het volgende:
Het was een prins, geen prinses Mart.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |