Zo gaat dat tegenwoordigquote:Op zondag 5 augustus 2012 23:51 schreef Grifte het volgende:
Allemaal mobieltje de lucht in ipv mee te feesten, tokkies
Weet ikquote:
Adres?quote:Op zondag 5 augustus 2012 23:50 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Ik woonde afgelopen jaar naast de appartementen van de zwemmers
Jaquote:Op zondag 5 augustus 2012 23:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Weet ik
Je snapt heus wat ik bedoel
Dit was natuurlijk alleen voor Ranomiquote:Op zondag 5 augustus 2012 23:51 schreef Geo4kant het volgende:
We are the champions spelen als ze zilver hebben met de estafette![]()
![]()
![]()
Dit.quote:Op zondag 5 augustus 2012 23:51 schreef Geo4kant het volgende:
We are the champions spelen als ze zilver hebben met de estafette![]()
![]()
![]()
Je kan altijd nog gaan roeien.quote:Op zondag 5 augustus 2012 23:52 schreef debeterebob het volgende:
Daar staan je dan. JIJ hebt geen medaille. En daar staat iemand die WEL een medaille. Wat gaat er dan door je heen? Waar doe je het dan voor? Vier jaar weggegooid.
Verwachtte je er wat van?quote:Op zondag 5 augustus 2012 23:52 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Zulke muziek en dan ook nog eens Humberto Tan
Ik ben blij dat ik vorige week niet naar het HHH ben geweest
Dat hele stadion zong zuiverder jaquote:Op zondag 5 augustus 2012 23:52 schreef marcodej het volgende:
Ah, die Paul McCartney die zo faalde bij de opening.
Moet te vinden zijnquote:
Ja Stella, ontwerpster, heeft ook de GB outfits ontworpen.quote:Op zondag 5 augustus 2012 23:52 schreef Lindstrøm. het volgende:
Is dat zijn dochter? Die schaamt zich dood
Neequote:Op zondag 5 augustus 2012 23:52 schreef TLC het volgende:
Ben ik de enige die Hey Jude gewoon een kutnummer vind ?
Nee.quote:Op zondag 5 augustus 2012 23:52 schreef TLC het volgende:
Neu, maar 20 geloof ikquote:Op zondag 5 augustus 2012 23:52 schreef TheVulture het volgende:
Heeft Paul McCartney nu weer een vrouw die 40 jaar jonger is?
Gaat het niet om, dat heel dat publiek dat luidkeels ineens gaat zingen is mooi.quote:Op zondag 5 augustus 2012 23:52 schreef TLC het volgende:
quote:Op zondag 5 augustus 2012 23:52 schreef Doublepain het volgende:
the fuck heeft die kale een chemo gehad?
Die met dat donkere haar is zijn vrouw?quote:Op zondag 5 augustus 2012 23:52 schreef TheVulture het volgende:
Heeft Paul McCartney nu weer een vrouw die 40 jaar jonger is?
Wonen ze daar?quote:
Nee ze heeft zich kaal geschoren met een paar plukken niet.quote:
nee.quote:Op zondag 5 augustus 2012 23:52 schreef TLC het volgende:
Nee.quote:Op zondag 5 augustus 2012 23:52 schreef TLC het volgende:
Weet uit welke sport die Simmonds en Head vandaan komen?quote:
Ik lees die titel steeds op zijn duitsquote:Op zondag 5 augustus 2012 23:52 schreef TLC het volgende:
Mijn cue om van de keukenla met de scherpe messen weg te blijven.quote:
Beter dan een rechtenvrij ambient muzakje.quote:
quote:Op zondag 5 augustus 2012 23:54 schreef Kirov het volgende:
[..]
Ik lees die titel steeds op zijn duits
quote:Op zondag 5 augustus 2012 23:54 schreef Kirov het volgende:
[..]
Ik lees die titel steeds op zijn duits
quote:
Hipsters het is niet underground genoeg.quote:Op zondag 5 augustus 2012 23:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
Vind dit trouwens een fantastisch liedje. Snap niet waarom er zoveel haters zijn.
En dan te bedenken dat die britten (want nu is het ineens weer een brit, na de verloren wimbl. finale was het een schot, denken dat deze gouden medaille gelijkstaat aan een grand slam overwinning. Dream onquote:Op zondag 5 augustus 2012 23:54 schreef Redefine het volgende:
Murray was wel iets voor Mart geweest tot vandaag. Andy, je verliest vijf keer een finale, dat moet pijn doen. Zo vaak falen, dan hoor je er gewoon niet bij. Dan ben je niet goed genoeg.
Voor vandaag dan hè.
quote:British cycling champion Joanna Rowsell has revealed how her hair-loss disorder, alopecia areata
Weet niet of het echt zo is. M'n buurvrouw vertelde het mijquote:Op zondag 5 augustus 2012 23:53 schreef megamandy het volgende:
[..]
Rot op, dan wonen ze wel heel duur
quote:Op zondag 5 augustus 2012 23:55 schreef Redefine het volgende:
De muziek is er alvast om Verschuren een depressief gevoel te geven en daarna komt Mart for the kill.
quote:Op zondag 5 augustus 2012 23:55 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hipsters het is niet mainstream genoeg.
Komt iequote:Op zondag 5 augustus 2012 23:55 schreef Redefine het volgende:
De muziek is er alvast om Verschuren een depressief gevoel te geven en daarna komt Mart for the kill.
Ze zijn nu druk bezig om uien te snipperen onder de tafelquote:Op zondag 5 augustus 2012 23:55 schreef Redefine het volgende:
Ik hoop het niet.quote:Op zondag 5 augustus 2012 23:56 schreef Malahide het volgende:
Mag die Arabische lenteboy van de Marokkaanse koning nog iets zeggen
Heb wel 1x Maarten van der Weijden op de fiets gezien toen ik op de Grote Berg op de bus zat te wachten. Maja die kan ook gewoon naar het centrum gaan danquote:Op zondag 5 augustus 2012 23:56 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Weet niet of het echt zo is. M'n buurvrouw vertelde het mij
Hahaha. iddquote:Op zondag 5 augustus 2012 23:57 schreef debeterebob het volgende:
JIJ stond ook in de finale. Maar JIJ won niet he. 4 jaar weggegooid.
Mart geeft straks een sein.quote:Op zondag 5 augustus 2012 23:57 schreef Beach het volgende:
Hoe lang duurt het nog? Ik moet naar de wc.
Kan toch gewoon, Mart is ook de hele tijd aan het zeiken.quote:Op zondag 5 augustus 2012 23:57 schreef Beach het volgende:
Hoe lang duurt het nog? Ik moet naar de wc.
Je vergeet Where's Usain.quote:Op zondag 5 augustus 2012 23:58 schreef Djokotron het volgende:
Niks over Bolt gewoon, dikke vadsige mart. Gewoon die falende witribs uitzenden.
Mag dat, ja dat magquote:
Normaal is dat alleen maar één kale plek toch?quote:Op zondag 5 augustus 2012 23:57 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
http://en.m.wikipedia.org/wiki/Alopecia_areata
Hij is de homofiele broer van BabeWatcher.quote:Op zondag 5 augustus 2012 23:58 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Jij valt ook echt op alles en iedereen
Nou het is toevallig alleen broertje Kromo, Verschuren en Joeri Verlinden... 2 uit 3 vanavond in beeldquote:Op zondag 5 augustus 2012 23:58 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Jij valt ook echt op alles en iedereen
Ja, maar kan uitbreiden naar je hele kop.quote:Op zondag 5 augustus 2012 23:58 schreef Felagund het volgende:
[..]
Normaal is dat alleen maar één kale plek toch?
Dat vind ik toch behoorlijk wat eigenlijkquote:Op zondag 5 augustus 2012 23:59 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Nou het is toevallig alleen broertje Kromo, Verschuren en Joeri Verlinden... 2 uit 3 vanavond in beeld
Een helm zal er vast niet echt bij helpen.quote:Op maandag 6 augustus 2012 00:00 schreef valleilijn het volgende:
[..]
Ja, maar kan uitbreiden naar je hele kop.
quote:Op maandag 6 augustus 2012 00:00 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Dat vind ik toch behoorlijk wat eigenlijk
Moet kunnenquote:Op maandag 6 augustus 2012 00:00 schreef Lindstrøm. het volgende:
Wij FOK!kers zijn echte klagers en afzeikersPuur dit programma kijken om te gaan clashen op fouten
Smeets verlaagt z'n eisenquote:
Maar mart maakt ook veel fouten.quote:Op maandag 6 augustus 2012 00:00 schreef Lindstrøm. het volgende:
Wij FOK!kers zijn echte klagers en afzeikersPuur dit programma kijken om te gaan clashen op fouten
Zekers!quote:Op maandag 6 augustus 2012 00:00 schreef Lindstrøm. het volgende:
Ik kijk omdat Ranomiquote:Op maandag 6 augustus 2012 00:00 schreef Lindstrøm. het volgende:
Eens. En Mart doet dit allemaal zonder Auto-cuequote:Op maandag 6 augustus 2012 00:00 schreef Lindstrøm. het volgende:
pak em!!quote:Op maandag 6 augustus 2012 00:01 schreef Bastiefcg het volgende:
omg mart flikker serieus op vieze dikke pad
Daarom straks bij Max.quote:Op maandag 6 augustus 2012 00:02 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Helaas schijnt Mart's stijl erg in de smaak te vallen bij 40+'ers.
Andere generatie hequote:Op maandag 6 augustus 2012 00:02 schreef Type-R het volgende:
[..]
Eens. En Mart doet dit allemaal zonder Auto-cue
Is toch logisch. Niet iedereen is hetzelfde.quote:Op maandag 6 augustus 2012 00:02 schreef Marcoss het volgende:
VdH kon ook nooit starten en die zat bij Verhaeren. Valt dus ook gewoon niet zo simpel te trainen
Coming out paardrij Marokkaanquote:
quote:
Ja dacht ik ook.quote:Op maandag 6 augustus 2012 00:04 schreef TheVulture het volgende:
Judo is toch een van de speersporten van NOC*NSF? Dus waar komt dat gelul over geld dan vandaan?
quote:
quote:
Cor met een Mart uitspraak.quote:Op maandag 6 augustus 2012 00:05 schreef ajacied4lf het volgende:
'Jij bent ook een beetje een chinees'
Cor is volgens mij beetje racistisch, had eerst ook al rare opmerking ergens over....quote:Op maandag 6 augustus 2012 00:05 schreef ajacied4lf het volgende:
'Jij bent ook een beetje een chinees'
Zeker basketbalquote:Op maandag 6 augustus 2012 00:06 schreef megamandy het volgende:
We moeten hier in Nederland ook een Harlem maken, dan krijgen we die topsporters vanzelf, wat krachtwijken
Maar ze krijgen toch veel meer geld nu vanwege dat speerpuntenbeleidquote:
Nee zwemmen is zo boeiend?quote:Op maandag 6 augustus 2012 00:06 schreef debeterebob het volgende:
Alsof sport uiteindelijk zo belangrijk is
Hij overschat judo en medailles zwaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |