Bedankt voor de handige site, die kende ik nog niet! Hij zit er inderdaad bij: m83 - Waitquote:Op woensdag 15 augustus 2012 19:03 schreef starla het volgende:
[..]
Staat ie hier bij?
http://www.muzieknu.nl/2009/06/19/net5-sbs6-en-veronica-promo/
Doet me denken aan zo'n film uit de jaren '80 volgens mij.. Iets met auto's of snelweg?quote:Op woensdag 15 augustus 2012 20:52 schreef donroyco het volgende:
Het deuntje uit dit nummer (vanaf 1.05) doet me aan een ander nummer denken uit een film/reclame/ander muziekstuk. Wie weet het?
Het doet me denken aan War of the Worlds.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 20:52 schreef donroyco het volgende:
Het deuntje uit dit nummer (vanaf 1.05) doet me aan een ander nummer denken uit een film/reclame/ander muziekstuk. Wie weet het?
Doet me een beetje denken aan:quote:Op woensdag 15 augustus 2012 20:52 schreef donroyco het volgende:
Kan goedquote:Op woensdag 15 augustus 2012 21:06 schreef zwartja het volgende:
[..]
Doet me denken aan zo'n film uit de jaren '80 volgens mij.. Iets met auto's of snelweg?
Ik denk dat het te bombastisch isquote:Op woensdag 15 augustus 2012 21:10 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Het doet me denken aan War of the Worlds.
Komt al in de buurt, thanks Arcee en de restquote:
quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 23:33 schreef Ireth het volgende:
Ik zoek ook een nummer
Laatste regel van het refrein eindigt volgens mij op "dead" en hoor hem geregeld langskomen op de radio als ik bij de Albert Heijn loop![]()
Wordt iig gezongen door een man, en het refrein eindigt als
"blablablablablabblaalblaaa"
"blablablablablablablablaaa dead"
Iemand enig idee wat ik bedoel![]()
Nee, die ken ik welquote:
Ik heb al te veel zitten luisterenquote:Op woensdag 15 augustus 2012 21:29 schreef Arcee het volgende:
Het klinkt ook wel een beetje als Modern Talking.
IK HEB HEM!!!!quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 23:33 schreef Ireth het volgende:
Ik zoek ook een nummer
Laatste regel van het refrein eindigt volgens mij op "dead" en hoor hem geregeld langskomen op de radio als ik bij de Albert Heijn loop![]()
Wordt iig gezongen door een man, en het refrein eindigt als
"blablablablablabblaalblaaa"
"blablablablablablablablaaa dead"
Iemand enig idee wat ik bedoel![]()
Het doet me denken aan Das Model van Kraftwerk.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 20:52 schreef donroyco het volgende:
Deze is nog niet opgelost, toch?quote:Op woensdag 15 augustus 2012 12:22 schreef vdsf1 het volgende:
Op zaterdag 11 augustus 2012 21:09 schreef vdsf1 het volgende:
help, ik zoek een nummer wat ik ooit een keer gehoord heb bij sport1
het was met voetbal en moet in het seizoen 2008/2009 of 2009/2010 geweest zijn
ze lieten het toendertijd horen bij de mooiste doelpunten v/d maand ofziets
iedergeval bij de spaanse competitie
het nummer klonk een beetje orkest achting
en je hoorde er heel snel viool doorheen gespeeld worden
iemand een idee?
Op vrijdag 10 augustus 2012 01:15 schreef Nr7 het volgende:
Deze misschien?
quote:
nee dat is m niet
wel mooi nummer trouwens
het klonk alsof er meerdere viool spelers
heel driftig/fanatiek aan het spelen waren
een beetje adrenaline achtig zegmaar
quote:
niemand een idee?
Op maandag 13 augustus 2012 14:25 schreef Da_Sandman het volgende:
Requiem for a Dream misschien? Wordt best vaak voor zulke filmpjes gebruikt.
quote:
Op maandag 13 augustus 2012 17:30 schreef daftme het volgende:
Gokje
beide niet![]()
het ging in iedergeval heel snel
Je bent er nog niet helemaalquote:Op woensdag 15 augustus 2012 23:25 schreef Ireth het volgende:
[..]
IK HEB HEM!!!!
Het was dus niet "dead" maar het was "die"
Mijn god wat een zoektocht!
quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 22:30 schreef zwartja het volgende:
Weet iemand hoe het liedje heet vanaf 07:10?
http://lmgtfy.com/?q=the+cure+it%27s+a+perfect+dayquote:Op donderdag 16 augustus 2012 14:06 schreef Akkerr het volgende:
Het nummer op 4:33 van The Cure, hoe heet die?
Thanks manquote:Op donderdag 16 augustus 2012 14:27 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
http://lmgtfy.com/?q=the+cure+it%27s+a+perfect+day
Oftewel, dit had je ook gewoon even zelf kunnen doen.quote:
Ja sorry, kloptquote:Op donderdag 16 augustus 2012 14:38 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Oftewel, dit had je ook gewoon even zelf kunnen doen.
Het liedje wat ik zoek is te horen vanaf 18:11 van aflevering 7:quote:Op donderdag 16 augustus 2012 13:14 schreef zwartja het volgende:
Ben opzoek naar het volgende nummer, volgens mij is 'ie best makkelijk. Het is een beetje een vrolijk pop/rock nummer met mannelijke zang:
http://www.watzatsong.com/en/name-that-tune/350729.html
[..]
quote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:56 schreef zwartja het volgende:
Het liedje wat ik zoek is te horen vanaf 18:11 van aflevering 7:
http://www.njam.tv/programmas/op-hete-kolen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |