Meer interessant dan goed of slecht.quote:Vind je dat goed of slecht?
Hmmm grappig, ik zie het meer als enthousiasmequote:Op zondag 5 augustus 2012 21:01 schreef truthortruth het volgende:
[..]
Meer interessant dan goed of slecht.
Ik bedoel dan ook haar mening, ze is prettig en boeiend om naar te luisteren.quote:Op zondag 5 augustus 2012 21:03 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Hmmm grappig, ik zie het meer als enthousiasme
Misschien heeft ze enorm last vd overgangquote:Op zondag 5 augustus 2012 21:27 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ze zit ook de hele tijd te deppen
quote:Op zondag 5 augustus 2012 21:29 schreef Bluezz het volgende:
Die rode waaierWat vervelend als je zo zweet.. overgang kan het niet zijn want ze is al 63.
Kunnen ze nou niet even een beetje airco regelen daar?quote:
Als titel wel ... Maar ik heb hem mogelijk ooit maar 1 keer gezien...quote:Op zondag 5 augustus 2012 21:28 schreef golfer het volgende:
Dat liedje is heel bekend. De film niet.
Ik denk dat dat teveel herrie maakt.quote:Op zondag 5 augustus 2012 21:31 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Kunnen ze nou niet even een beetje airco regelen daar?
Of desnoods een simpele ventilator plaatsen?
Henk en Ingrid willen niet dat onze belastingcenten daaraan wordt uitgegeven.quote:Op zondag 5 augustus 2012 21:31 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Kunnen ze nou niet even een beetje airco regelen daar?
Of desnoods een simpele ventilator plaatsen?
Datquote:Op zondag 5 augustus 2012 21:32 schreef Cynix ® het volgende:
Sympathieke vrouw met een leuke verteltrant.
Ik heb een groot stuk gemist en heb nu al spijt. Het is toch wel ergens in de herhaling nog te zien hoop ik.quote:Op zondag 5 augustus 2012 21:32 schreef Cynix ® het volgende:
Sympathieke vrouw met een leuke verteltrant.
quote:Op zondag 5 augustus 2012 21:35 schreef Tim_Schuhmacher het volgende:
misschien moet ze een frisse perzik gaan eten
Het is niet echt Dolby Surround, he?quote:Op zondag 5 augustus 2012 21:39 schreef DancingPhoebe het volgende:
God ik kijk niet maar ik luister, maar dat is met dit fragment wel een uitdaging zeg!
Dat zou wel minder zijn jaquote:Op zondag 5 augustus 2012 21:42 schreef Bluezz het volgende:
Shit vandaar het overmatig zweten
Hopelijk niets met haar hart of suikerziekte?
Naja het is daar volgens mij ook gewoon absurd warm. Het is een gezette vrouw, ze was best warm gekleed. HEt kan ook gewoon echt even onwel van de warmte zijn.quote:Op zondag 5 augustus 2012 21:42 schreef Bluezz het volgende:
Shit vandaar het overmatig zweten
Hopelijk niets met haar hart of suikerziekte?
Op 63-jarige leeftijd is dat wel al voorbij hoor.quote:Op zondag 5 augustus 2012 21:43 schreef Karina het volgende:
Ik kijk niet, maar ze is flauwgevallen? Jeetje. Niet lullig bedoeld, maar misschien de overgang?
Oh ik wist niet hoe oud ze wasquote:Op zondag 5 augustus 2012 21:43 schreef golfer het volgende:
[..]
Op 63-jarige leeftijd is dat wel al voorbij hoor.
Dan ook maar goed dweilenquote:Op zondag 5 augustus 2012 21:44 schreef Cynix ® het volgende:
Ik ga (ook) snel ff douchen, net een uur gehometrained voor de TV.
Goed bezig! Zou ik ook eens moeten gaan doen.quote:Op zondag 5 augustus 2012 21:44 schreef Cynix ® het volgende:
Ja, voor zover ik weet nog nooit gebeurd dat de gast halverwege de uitzending niet goed werd en het programma niet door kon gaan.quote:
Dus jij zweet ook al zo vanavondquote:Op zondag 5 augustus 2012 21:44 schreef Cynix ® het volgende:
Dat zou wel verstandig zijn waarschijnlijkquote:Op zondag 5 augustus 2012 21:49 schreef DancingPhoebe het volgende:
Het duurt wel akelig lang zeg... Ze kunnen dit steeds tussendoor afbreken lijkt me...
Lijkt mij sterk.quote:
Ik vind het nu niet ongemakkelijk, wel jammer. Dat continue deppen was wel pijnlijk trouwens.quote:Op zondag 5 augustus 2012 21:53 schreef Ringo het volgende:
Is dit de ongemakkelijke televisie waar Micha Wertheim zo dol op is?
Het wachten is op het live overlijden van een zomergast. Dan is het echt historische TV.quote:Op zondag 5 augustus 2012 21:53 schreef Ringo het volgende:
Is dit de ongemakkelijke televisie waar Micha Wertheim zo dol op is?
Tsja, Jan zegt het.quote:Op zondag 5 augustus 2012 21:53 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Dat geloof ik niet. Daar ga je niet zo van zweten.
Dank je.quote:Op zondag 5 augustus 2012 21:44 schreef golfer het volgende:
[..]
Goed bezig! Zou ik ook eens moeten gaan doen.
Ja dat dan weer wel.. nou ja migraine wordt zo vaak ten onrechte gebruikt dat ik daar altijd een beetje gepikeerd op reageer als migr.pt.quote:Op zondag 5 augustus 2012 21:54 schreef DancingPhoebe het volgende:
Het kan toch beiden zijn. Dat ze door de warmte ging zweten en zich daar over op ging winden en dat dat een migraine aanval triggerde?
Stress kan dat toch doen?
Wilde ik net posten. Ik heb zelf ook migraine en er zijn wel bepaalde "triggers". Misschien ook de felle lampen?quote:Op zondag 5 augustus 2012 21:54 schreef DancingPhoebe het volgende:
Het kan toch beiden zijn. Dat ze door de warmte ging zweten en zich daar over op ging winden en dat dat een migraine aanval triggerde?
Stress kan dat toch doen?
Lekker ... laat het je smakenquote:Op zondag 5 augustus 2012 21:55 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Dank je.
Maar ik pak nu wél een glas whisky. Laphroaig Quarter Cask. 48%.
God ja daar kan ik me idd ook iets bij voorstellen ja.quote:Op zondag 5 augustus 2012 21:56 schreef Karina het volgende:
[..]
Wilde ik net posten. Ik heb zelf ook migraine en er zijn wel bepaalde "triggers". Misschien ook de felle lampen?
Lampen leken me inderdaad behoorlijk fel, kan inderdaad triggeren.quote:Op zondag 5 augustus 2012 21:56 schreef Karina het volgende:
[..]
Wilde ik net posten. Ik heb zelf ook migraine en er zijn wel bepaalde "triggers". Misschien ook de felle lampen?
Lege stoel...quote:Op zondag 5 augustus 2012 22:01 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ah, het filmpje is klaar....Ben benieuwd
Naar bed?? Straks 100m sprint!!!!!quote:Op zondag 5 augustus 2012 22:03 schreef DancingPhoebe het volgende:
Wat sneu voor haar. Ze was een fijne gaste! Ik hoop dat ze dit ergens kunnen inhalen, ik wilde graag meer van haar horen.
Voordeel is wel dat ik nu lekker naar bed kan
Misschien een extra uitzending na de laatste? Zou dat kunnen?quote:Op zondag 5 augustus 2012 22:04 schreef Cynix ® het volgende:
Ja, ik hoop ook dat ze haar gauw nog eens uitnodigen, al zie ik niet hoe dat in de programmering past.
ik zou haar doenquote:Op zondag 5 augustus 2012 21:31 schreef Deckard het volgende:
Ze ziet er goed uit voor 63, dacht dat ze eind veertig was
Precies, dit moet gewoon nog een keertje ingehaald worden op een iets rustiger tijdstipquote:Op zondag 5 augustus 2012 22:05 schreef golfer het volgende:
Jammer.
Maar ze moeten haar natuurlijk ook niet tegenover de OS programmeren.
Denk dat de migraine juist komt door de spanning en stress. Het een lokt het ander uit. Daardoor heb je het juist steeds op de momenten dat je het niet wil denk ik.quote:Op zondag 5 augustus 2012 22:02 schreef tonja het volgende:
Ik kan me zo goed voorstellen dat ze zo zat te zweten! Ik heb zelf ook migraine, en juist, op zulke momenten als het echt echt echt zo erg niet uitkomt, komt die klote migraine opzetten
Ik hoop dat t meevalt voor d'r. Maar gezien de paniek die er bij haar uitbrak vrees ik t ergste.
Ik denk dat het zweten niet zozeer door de migraine aanval zelf kwam, maar door het besef van haar kant op t moment dat de aanval zich aankondigt, dat t over en uit is... Donkere kamer, emmertje, imigran en uitzieken maar.
Ik niet, ik neem 'm op.quote:Op zondag 5 augustus 2012 22:04 schreef Cynix ® het volgende:
Ik heb wel genoeg drama gezien vanavond en bedank voor de hoofdfilm.
ik kijk neem op en zap heen en weerquote:Op zondag 5 augustus 2012 22:08 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ik niet, ik neem 'm op.
Spaanstalige drama's.
Het is heel erg onvoorspelbaar, maar wat veel migrainepatienten wel ervaren, is dat de migraine zich juist na een spanningsperiode(boog) aandient. Maar goed, t blijft een onvoorspelbare klote aandoening en ik hoop ook dat ze t over mag doen.quote:Op zondag 5 augustus 2012 22:08 schreef By1 het volgende:
[..]
Denk dat de migraine juist komt door de spanning en stress. Het een lokt het ander uit. Daardoor heb je het juist steeds op de momenten dat je het niet wil denk ik.
Maar goed, het kan gebeuren. Hoop dat ze nog eens terugkomt want het was wel een leuke, interessante vrouw
Sinds kort zweet ik gelukkig minder. Maar leef me helemaal in en mee. Arme vrouw.quote:Op zondag 5 augustus 2012 21:56 schreef Karina het volgende:
[..]
quote:Op zondag 5 augustus 2012 22:11 schreef Ryon het volgende:
Het zit de Belg weer niet mee. Had hij een keer een goed gesprek, valt zijn gast flauw. Ik kan niet wachten tot het moment dat Adriaan van Dis live sterft.
Ik moest lachen.quote:Op zondag 5 augustus 2012 22:11 schreef Ryon het volgende:
Het zit de Belg weer niet mee. Had hij een keer een goed gesprek, valt zijn gast flauw. Ik kan niet wachten tot het moment dat Adriaan van Dis live sterft.
Dat zal het zijn en nu mis ik het omdat ik die film kijk ....quote:Op zondag 5 augustus 2012 22:22 schreef Ringo het volgende:
Of spijbelt ze gewoon om de 100 meter live te kunnen zien?
Ja jammer hequote:Op zondag 5 augustus 2012 22:21 schreef Ringo het volgende:
Iemand die onwel wordt op televisie, buiten het zicht van de camera's, dat prikkelt altijd mijn fantasie. Is ze flauwgevallen? In lichte paniek de studio uitgewandeld? Heeft ze de tafel ondergekotst? Vragen, vragen..
Iedereen was toen al afgehaakt.quote:Op zondag 5 augustus 2012 22:33 schreef Scorpion_17 het volgende:
Laatste zin klopt niet trouwens. Katje Schuurman kon haar uitzending ook niet afmaken na een stroomstoring op het mediapark.
Ik postte al dat ik een soort migraine heb. Zweet daarbij erg. Maar door omstandigheden zweette ik altijd erg. Als ik 100 meter had gewandeld in de winter moest ik bij thuiskomst een nieuw shirt aantrekken.quote:Op zondag 5 augustus 2012 22:49 schreef Tijn het volgende:
Via hun website en Facebook benadrukt de VPRO nog even dat er geen sprake was van een hoge temperatuur in de studio.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |