Nee ik hoef het niet, laat ze maar janken. 114 sporters my assquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 14:42 schreef Doler12 het volgende:
[..]
Brons is beter dan niks, juichen voor de Iraniërs dus
Turken zijn daar niet om te sporten, die zijn gekomen voor 2 weken vakantiequote:Op dinsdag 7 augustus 2012 14:43 schreef Doler12 het volgende:
En moet je ook kijken het stikt er van de Iraniërs, waarom zijn er zo weinig Turken in het publiek?
lekkere orgies in het Olympisch Dorpquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 14:45 schreef Eagle_99 het volgende:
[..]
Turken zijn daar niet om te sporten, die zijn gekomen voor 2 weken vakantie
He fecesduwer. Plaats je nog steeds fake foto's?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 14:15 schreef EL_Presidente het volgende:
[..]
daar hebben we Kofi ''Che'' Annan
Met Suat Kiliç als de zwaard van Demokles boven hun hoofd zal dat niet lukkenquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 14:47 schreef EL_Presidente het volgende:
[..]
lekkere orgies in het Olympisch Dorp
I don't know what you are talking 'bout..?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 14:54 schreef Che_ het volgende:
[..]
He fecesduwer. Plaats je nog steeds fake foto's?
Neslihan Darnel schijnt wel flink uitgewoond te zijn door Flea van RHCPquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 14:56 schreef Eagle_99 het volgende:
[..]
Met Suat Kiliç als de zwaard van Demokles boven hun hoofd zal dat niet lukkenMisschien zouden ze wel wat kunnen presteren als er geen politieke druk(lees: een minister die 24/7 ze niet alleen laat) op ze was
Die foto's met die vacuümzuig-broeken en plofkopquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 14:56 schreef EL_Presidente het volgende:
[..]
I don't know what you are talking 'bout..?
quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 14:57 schreef Che_ het volgende:
[..]
Die foto's met die vacuümzuig-broeken en plofkop
hahaquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 14:57 schreef EL_Presidente het volgende:
[..]
Neslihan Darnel schijnt wel flink uitgewoond te zijn door Flea van RHCP
Je bent vaak betrapt met fake foto's. Beetje onzeker?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 14:58 schreef EL_Presidente het volgende:
[..]waar zijn jouw foto's met je pesmergedrollenvangerbroek
waarom heb jij geen avatar..quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 15:02 schreef Che_ het volgende:
[..]
Je bent vaak betrapt met fake foto's. Beetje onzeker?
Zij is ookquote:
Die zit op Pandoraquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 15:03 schreef EL_Presidente het volgende:
[..]
waarom heb jij geen avatar..
Post jou foto eens dan een keer.....quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 15:02 schreef Che_ het volgende:
[..]
Je bent vaak betrapt met fake foto's. Beetje onzeker?
Zal ik jou braadworst door de midden hakken misschien? Big shit talker dat je bentquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 00:20 schreef EL_Presidente het volgende:
[..]
ga ik mijn braadworst in jouw mond stoppen
quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 16:37 schreef JoaquinPhoenix het volgende:
[..]
Zal ik jou braadworst door de midden hakken misschien? Big shit talker dat je bent
bu da benden olsunquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 16:35 schreef JoaquinPhoenix het volgende:
Ik ben op zoek naar goeie Turkse recepten.
turkse pizza, baklava yoghurt tatlisi, kofte de meeste recepten ken ik daar al allemaalquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 16:38 schreef EL_Presidente het volgende:
[..]
[..]
bu da benden olsun![]()
http://www.turksekok.nl
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |