Jaa tuurlijk, dat is al oud nieuws manquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 13:59 schreef EL_Presidente het volgende:
[..]
hahaha. heb je het al gehoord..
[USA] Jersey Shore #14: Fist Pump, Push-Ups, Chapstick
Yeah buddythe cabs are here..
no offence biatch, maar wat doe je nog steeds hier..quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 14:00 schreef kiki889 het volgende:
[..]
jaleesajoia ga jij toch lekker met president van de kak brigade??
JaleesaJoia, heb je een grenadelauncher voor mij dan schiet ik die Kiki889 uit deze topic..quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 14:01 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Jaa tuurlijk, dat is al oud nieuws man
Hoe fucking oud ben jij man?? KAK?!?!? Serieus??quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 14:00 schreef kiki889 het volgende:
[..]
jaleesajoia ga jij toch lekker met president van de kak brigade??
No man, maar ik wil je wingman wel zijnquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 14:03 schreef EL_Presidente het volgende:
[..]
JaleesaJoia, heb je een grenadelauncher voor mij dan schiet ik die Kiki889 uit deze topic..
aight, you scratch my back I'll scratch yours..quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 14:06 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
No man, maar ik wil je wingman wel zijn
Worstelen.quote:
hier de winnaar op archiefbeelden..quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 14:25 schreef Eagle_99 het volgende:
Onverdiend. 1ste ronde verdiend gewonnen, maar 2de ronde was er helemaal niets aan de hand. Hakemin bok yemesi
No shit hij is ook de wereldkampioen.quote:
Het gaat me niet om dat we verliezen, maar de 2de ronde is duidelijk onterecht weggegeven door de scheids.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 14:29 schreef Doler12 het volgende:
Lol laten ze de wereldkampioen weer niet zien bij het worstelen, maar Abdvali is door. Rustig maar bir Turken, de kans is heel groot dat hij de finale bereikt en dat de Turkse worstelaar opnieuw mag proberen voor het brons
Brons is beter dan niks, juichen voor de Iraniërs dusquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 14:42 schreef Eagle_99 het volgende:
Alweer verloren, wat een falersIk hoop dat ze geen enkel kans maken op brons
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |