Naar een stel reuzen zitten kijken, heel leukquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 00:05 schreef EL_Presidente het volgende:
ik zit nu basketbal te kijken USA-ARG 2e helft begint straks, gaat gelijk op..
wat ben jij aan het doen dan?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 00:06 schreef JoaquinPhoenix het volgende:
[..]
Naar een stel reuzen zitten kijken, heel leuk
daarnet een spin gedood. jwzquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 00:10 schreef EL_Presidente het volgende:
[..]
wat ben jij aan het doen dan?
wat voor een? vogelspin?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 00:10 schreef JoaquinPhoenix het volgende:
[..]
daarnet een spin gedood. jwz
wtf nee, ga jij verder kijken naar reuzen laterrrrrrquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 00:12 schreef EL_Presidente het volgende:
[..]
zat ie verstopt in je grotje
quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 00:13 schreef JoaquinPhoenix het volgende:
[..]
wtf nee, ga jij verder kijken naar reuzen laterrrrrr
wacht maar vanavond in je slaap ja ga ik die turkenspin in je mond stoppenquote:
ga ik mijn braadworst in jouw mond stoppenquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 00:16 schreef JoaquinPhoenix het volgende:
[..]
wacht maar vanavond in je slaap ja ga ik die turkenspin in je mond stoppen
alvast eet smakelijk
Grot van plato?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 00:12 schreef EL_Presidente het volgende:
[..]
zat ie verstopt in je grotje
hahahahah deze is goed.. hhahaquote:Op zondag 5 augustus 2012 20:41 schreef EL_Presidente het volgende:
Haydi man, ik wil ook op de memleketkaart
[ afbeelding ]
wie zegt dat ik niet op mourinho lijk..quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 13:50 schreef kiki889 het volgende:
[..]
nee dan heb ik liever een volwassen en knapper en wijzer iemand als mourinho!
die tekst noet zulke onzin als dat jij doet... wat bewijst dat jij een broekie bent die kakkie in zijn luier doet! No affense... thanks for the invitation though!quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 13:51 schreef EL_Presidente het volgende:
[..]
wie zegt dat ik niet op mourinho lijk..
quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 13:52 schreef kiki889 het volgende:
[..]
die tekst noet zulke onzin als dat jij doet... wat bewijst dat jij een broekie bent die kakkie in zijn luier doet! No affense... thanks for the invitation though!
of niet.. wat een bitch en dan zoekt ze een wijzer iemand als Mourinho..quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 13:56 schreef JaleesaJoia het volgende:
Affense? Offence bedoel je zeker?? Loooool, beetje interessant komen doen
Yeaaaah buddyquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 13:57 schreef EL_Presidente het volgende:
[..]
of niet.. wat een bitch en dan zoekt ze een wijzer iemand als Mourinho..
hahaha. heb je het al gehoord..quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |