Ziet er niet echt smakelijk uit, wat zijn die zwarte stukken?quote:
Zongedroogde tomaten.quote:Op zondag 5 augustus 2012 19:18 schreef Curiosity het volgende:
Ziet er niet echt smakelijk uit, wat zijn die zwarte stukken?
dat zijn speciale knijpflesjes met vooral koolhydraatrijke voeding en toegevoegde mineralen enzo voor tijdens het sporten. Met de afstanden die ik nu train heb je aanvullende voeding nodig, maar kan je niet een paar bananen meenemen, dus is dit handigquote:Op zondag 5 augustus 2012 15:11 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Ken ik niet, wat is het eigenlijk?
Dus je hebt eerst frambozen/choccake gebakken, daarna aan de buurvrouw gegeven en toen heeft de buurvrouw het weer aan jou gegeven?quote:Op zondag 5 augustus 2012 20:35 schreef mazaru het volgende:
Zelfgebakken frambozen/chocoladecake, van de buurvrouw gekregen
Dankjequote:
lekker, die heb ik afgelopen vrijdag gegeten.quote:
Tenminste koffie, of was het DeCaf?quote:
nee cafeïne kan ik nu heel goed gebruikenquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 10:26 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Tenminste koffie, of was het DeCaf?
Lekkerquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 10:28 schreef Selestha het volgende:
Broodje met thaise visburger en knoflooksausAlles zelfgemaakt.
Aangezien het ruk weer is wordt het een lekker stoofpotje!quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 11:28 schreef Snuitebolletje het volgende:
Ik weet gewoon niet wat ik voor vanavond klaar moet maken! Pasta was het gisteren geweest en ik moet sowieso nog boodschappen halen.. damn!
Wat voor stoofpotje ga je maken?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 13:10 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Aangezien het ruk weer is wordt het een lekker stoofpotje!
Hmm, nu krijg ik zin om ook iets te bakken!quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 17:33 schreef SpaceInvaders het volgende:
Zelfgemaakte falafel en zelfgemaakte tzaziki met pitabroodjes en sla.
En er staat nu een cake met appel en rozijnen in de oven
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Straks nog lekker kwark.vla en rabarberNu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. was na het hardlopen. (2 eieren, met legio aan groente)
Nu aan 2 boterhammen ham en een beschuit kaas met een beker melk
Vanavond broccoli, kabeljauw, dop/wortelen, aardappelkrokettenNu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
T wordt vanavond toch een cholestrol pasta met heeel veel kaasquote:Op woensdag 8 augustus 2012 12:40 schreef LovingMe het volgende:
Lunch: een soort "warme salade" van broccoli wortel courgette maïs en rode kidney bonen
Vanavond: salade met kool sla avocado appel feta etc etc
Je bent niet de enige die daar last van heeftquote:Op woensdag 8 augustus 2012 19:06 schreef boertie het volgende:
Macaroni van vorige week uit de diepvries. Als ik macaroni maak wordt het op 1 of andere manier altijd veel meer dan ik gepland heb.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |