Niemand dwingt je toch een halve wedstrijd te kijken, aangezien je hier zit te posten, beschik je blijkbaar over internet, je kunt dus op de stream verder kijken.quote:Op zondag 5 augustus 2012 16:54 schreef Komakie het volgende:
[..]
Ik heb liever dat, dan halve wedstrijden kijken. Met wat voor sport dan ook.
quote:
Die bedoelde ik ja. Sorry.quote:Op zondag 5 augustus 2012 16:51 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Je zit er veel meer naast: 7-6 1-6 6-4 was de stand die finale. Je hebt het volgens mij over een match van Rubin tegen Novotna: 6-0 5-0 40-0 naar verlies.
Waar hoor je die?quote:Op zondag 5 augustus 2012 16:57 schreef rembrandtvanrijn het volgende:
Mijn god, die Mesker is ook zo kut.
Niks mis met haten op de NOS, ook al is het om de verkeerde redenen..quote:Op zondag 5 augustus 2012 16:56 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
Niemand dwingt je toch een halve wedstrijd te kijken, aangezien je hier zit te posten, beschik je blijkbaar over internet, je kunt dus op de stream verder kijken.
BBCquote:Op zondag 5 augustus 2012 16:57 schreef rembrandtvanrijn het volgende:
Mijn god, die Mesker is ook zo kut.
Nee, maar die komen even langs omdat het Federer gehalte te hoog ligt hier.quote:Op zondag 5 augustus 2012 16:57 schreef Federer-fan het volgende:
Nu is opeens bijna iedereen voor Murray? Dat varieert mee met de score ofzo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |