Niet dat ze zo'n wedstrijd gewoon maar onderbreken. Zendt hem dan helemaal niet uit.quote:Op zondag 5 augustus 2012 16:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hockey speelt Nederland dus dat is best begrijpelijk.
hoe durven ze sporten uit te zenden waar Nederland meedoet en medaillekansen heeft, het lijkt wel alsof ze kijkers moeten trekken en betaald worden door de staatquote:Op zondag 5 augustus 2012 16:45 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ned 1 niet. die gaan er gewoon uit en dan hockey uitzenden. Wat een waardeloze zender is het toch.
Steffi Graf - Novotna. Wimbledon-finale. Graf won, maar het stond dacht ik eerst 0-6 1-5 voor Novotna.quote:Op zondag 5 augustus 2012 16:41 schreef Geo4kant het volgende:
Als Federer nog terug komt en goud pakt dan.... duw ik een vieze sok helemaal in mijn mond
Nee hoor, ik hou gewoon neit zo van dat chauvinistische.quote:Op zondag 5 augustus 2012 16:45 schreef vandermar het volgende:
[..]
Erg hé dat niet iedereen voor Federer is.
Tennis duurt wel wat langer natuurlijk, dat is niet te doen...quote:Op zondag 5 augustus 2012 16:47 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Niet dat ze zo'n wedstrijd gewoon maar onderbreken. Zendt hem dan helemaal niet uit.
Gast, serieus, als Federer dit ombuigt en de wedstrijd wint betaal ik een rondje pils voor iedereen (moet je alleen wel naar Groningen komenquote:Op zondag 5 augustus 2012 16:48 schreef tong80 het volgende:
[..]
Steffi Graf - Novotna. Wimbledon-finale. Graf won, maar het stond dacht ik eerst 0-6 1-5 voor Novotna.
Kan er één of twee games naast zitten.
Heel logisch om de tennisfinale gewoon niet meer uit te zenden en dan om 22.00 uur vanavond een paar mooie punten te laten zien.quote:Op zondag 5 augustus 2012 16:47 schreef Morthill het volgende:
[..]
hoe durven ze sporten uit te zenden waar Nederland meedoet en medaillekansen heeft, het lijkt wel alsof ze kijkers moeten trekken en betaald worden door de staat
Daar gaat het niet om.quote:Op zondag 5 augustus 2012 16:47 schreef Morthill het volgende:
[..]
hoe durven ze sporten uit te zenden waar Nederland meedoet en medaillekansen heeft, het lijkt wel alsof ze kijkers moeten trekken en betaald worden door de staat
Ben een fan van Federer. Maar Murray mag vandaag van me winnen. Federer ooit zo'n achterstand gehad ?quote:Op zondag 5 augustus 2012 16:45 schreef vandermar het volgende:
[..]
Erg hé dat niet iedereen voor Federer is.
Dat kun je makkelijk zeggen, want dat is niet te falsifiërenquote:Op zondag 5 augustus 2012 16:49 schreef Komakie het volgende:
[..]
Daar gaat het niet om.
Zend een wedstrijd helemaal uit, of helemaal niet. Bij voetbal (nederlands of niet) gaan ze er ook niet uit als er verlenging komt en er speelt een nederlander mee in de finale van Wimbledon.
Je zit er veel meer naast: 7-6 1-6 6-4 was de stand die finale. Je hebt het volgens mij over een match van Rubin tegen Novotna: 6-0 5-0 40-0 naar verlies.quote:Op zondag 5 augustus 2012 16:48 schreef tong80 het volgende:
[..]
Steffi Graf - Novotna. Wimbledon-finale. Graf won, maar het stond dacht ik eerst 0-6 1-5 voor Novotna.
Kan er één of twee games naast zitten.
Dan kun je de OS-uitzendingen dus de helft van de tijd vullen met studiogeouwehoer als je de tussentijd niet mag opvullen met live sportbeelden. Dan liever deze oplossing waarbij bovendien nog een lading internetstreams wordt aangeboden.quote:Op zondag 5 augustus 2012 16:49 schreef Komakie het volgende:
[..]
Daar gaat het niet om.
Zend een wedstrijd helemaal uit, of helemaal niet. Bij voetbal (nederlands of niet) gaan ze er ook niet uit als er verlenging komt en er speelt een nederlander mee in de finale van Wimbledon.
Maar dat is altijd..quote:Op zondag 5 augustus 2012 16:50 schreef Federer-fan het volgende:
Vervelend om naar te kijken dit. Als Murray nou geweldig speelt, oké, maarFederer speelt echt heel erg slecht.
Point takenquote:Op zondag 5 augustus 2012 16:50 schreef Morthill het volgende:
[..]
Dat kun je makkelijk zeggen, want dat is niet te falsifiëren
Nu wel, maar de eerste 2 sets was Federer niet goed, maar Murray stond regelmatig echt wel goed te spelen.quote:Op zondag 5 augustus 2012 16:50 schreef Federer-fan het volgende:
Vervelend om naar te kijken dit. Als Murray nou geweldig speelt, oké, maarFederer speelt echt heel erg slecht.
We hadden het er gisterern alleen over hoe zoek goed Serena was, Sharapova speelde ook niet echt super.quote:Op zondag 5 augustus 2012 16:51 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Maar dat is altijd..
Als iemand heel sterk speelt (misschien wel zijn beste partij ooit?) maar de tegenstander speelt (ver) onder zijn niveau.. dan praat men alleen maar over hoe slecht Federer was..
Da's waar, maar nu is het wel heel erg.quote:Op zondag 5 augustus 2012 16:52 schreef Komakie het volgende:
[..]
Nu wel, maar de eerste 2 sets was Federer niet goed, maar Murray stond regelmatig echt wel goed te spelen.
Ik heb liever dat, dan halve wedstrijden kijken. Met wat voor sport dan ook.quote:Op zondag 5 augustus 2012 16:51 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
Dan kun je de OS-uitzendingen dus de helft van de tijd vullen met studiogeouwehoer als je de tussentijd niet mag opvullen met live sportbeelden. Dan liever deze oplossing waarbij bovendien nog een lading internetstreams wordt aangeboden.
Ik zie regelmatig liever een halve wedstrijd en een samenvatting, dan alleen een samenvatting.quote:Op zondag 5 augustus 2012 16:54 schreef Komakie het volgende:
[..]
Ik heb liever dat, dan halve wedstrijden kijken. Met wat voor sport dan ook.
Klopt, de vorige game was gewoon een weggevertje en deze game gaat ook niet de goede kant op.quote:Op zondag 5 augustus 2012 16:53 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Da's waar, maar nu is het wel heel erg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |