quote:
Even vastleggen.quote:Op zondag 5 augustus 2012 16:41 schreef Geo4kant het volgende:
Als Federer nog terug komt en goud pakt dan.... duw ik een vieze sok helemaal in mijn mond
Federer - Nadal Romequote:Op zondag 5 augustus 2012 16:40 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Inderdaad. Dat was vaak echt genieten.
En Coria-Nadal in Rome.quote:
Dat stelletje Murray adepten hoef ik ook niet te horen.quote:Op zondag 5 augustus 2012 16:41 schreef One_of_the_few het volgende:
Bbc eruit hier in rotterdam. Onweert redelijk.
Niet normaal eigenlijk dat het de eerste medaille is.quote:Op zondag 5 augustus 2012 16:42 schreef Norrage het volgende:
Wtfdelpo
die emotie!! Voor een brons! En de eerste medaille voor Argentinië
Dan zeg ik mijn internetabonnement opquote:Op zondag 5 augustus 2012 16:41 schreef Geo4kant het volgende:
Als Federer nog terug komt en goud pakt dan.... duw ik een vieze sok helemaal in mijn mond
Politiek24quote:Op zondag 5 augustus 2012 16:43 schreef One_of_the_few het volgende:
Is er nog regulier kanaal dat tennis uitzend?
Ze hebben nog goede basketballers toch? Kan delpo vast ook goed trouwensquote:Op zondag 5 augustus 2012 16:43 schreef rembrandtvanrijn het volgende:
[..]
Niet normaal eigenlijk dat het de eerste medaille is.
Nederland 1, BBC 1?quote:Op zondag 5 augustus 2012 16:43 schreef One_of_the_few het volgende:
Is er nog regulier kanaal dat tennis uitzend?
dat zijn federer adepten. vooral die man die met siemerink het commentaar doet.quote:Op zondag 5 augustus 2012 16:43 schreef Komakie het volgende:
[..]
Dat stelletje Murray adepten hoef ik ook niet te horen.
Gelukkig heb ik Sport1 (waar het commentaar trouwens ook niet altijd even goed is)
Ned 1 niet. die gaan er gewoon uit en dan hockey uitzenden. Wat een waardeloze zender is het toch.quote:
Erg hé dat niet iedereen voor Federer is.quote:Op zondag 5 augustus 2012 16:43 schreef Komakie het volgende:
[..]
Dat stelletje Murray adepten hoef ik ook niet te horen.
Gelukkig heb ik Sport1 (waar het commentaar trouwens ook niet altijd even goed is)
Die zijn ook wel aardig jaquote:Op zondag 5 augustus 2012 16:44 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ze hebben nog goede basketballers toch? Kan delpo vast ook goed trouwens
Hockey speelt Nederland dus dat is best begrijpelijk.quote:Op zondag 5 augustus 2012 16:45 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ned 1 niet. die gaan er gewoon uit en dan hockey uitzenden. Wat een waardeloze zender is het toch.
In ieder geval niet zo opzichtig als de BBC (wat natuurlijk logisch is, want landgenoot)quote:Op zondag 5 augustus 2012 16:45 schreef F.M.D. het volgende:
[..]
dat zijn federer adepten. vooral die man die met siemerink het commentaar doet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |