Derde game, maar idd, die was erg belangrijk.quote:Op zondag 5 augustus 2012 16:32 schreef Norrage het volgende:
Hoe belangrijk was die 2e game...aks fed daar teruggebroken had...
In éeen jaar? Ja, Steffi in 1988.quote:Op zondag 5 augustus 2012 16:34 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Ooit iemand geweest met de 4 Grand Slams + OS?
Die commentator noemt alleen Agassi en Graf en sinds gisteren ook Williams.quote:
Dit is: hoe krijgen we Fed zo eenvoudig mogelijk in de finale, waarna blijkt dat hij het niet verdientquote:Op zondag 5 augustus 2012 16:34 schreef kilon het volgende:
Murray 5-0 voor in de tweede set? Wat voor tennisvariant is dit?
Nu is het zeker een echte Brit.quote:Op zondag 5 augustus 2012 16:35 schreef InTrePidIvity het volgende:
Jezus Christus, de BBC blijft er maar over doorgaan hoe lang Federer geen game gehaald heeft
Nadal hoort er ook bij.quote:Op zondag 5 augustus 2012 16:35 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Die commentator noemt alleen Agassi en Graf en sinds gisteren ook Williams.
2 minuten?quote:Op zondag 5 augustus 2012 16:35 schreef InTrePidIvity het volgende:
Jezus Christus, de BBC blijft er maar over doorgaan hoe lang Federer geen game gehaald heeft
Die hebben allemaal, en ook Nadal, een career golden slam ja.quote:Op zondag 5 augustus 2012 16:35 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Die commentator noemt alleen Agassi en Graf en sinds gisteren ook Williams.
quote:Career Golden Slam
A player who wins all four Grand Slam tournaments and the Olympic gold medal during his or her career is said to have achieved a Career Golden Slam.
Graag.quote:
Best of 5quote:Op zondag 5 augustus 2012 16:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
Is dit best of 5 dat de commentator zegt dat ie serveert voor de set ipv de partij
Ja, alleen de mannenfinale hier is best of 5, rest best of 3quote:Op zondag 5 augustus 2012 16:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
Is dit best of 5 dat de commentator zegt dat ie serveert voor de set ipv de partij
jupquote:Op zondag 5 augustus 2012 16:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
Klopt.quote:Op zondag 5 augustus 2012 16:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
Rest van toernooi was net zo slecht hoor....quote:Op zondag 5 augustus 2012 16:37 schreef Tim86 het volgende:
Moet toch wel die partij tegen Delpo zijn die nog in zijn lichaam zit..Die dertigers herstellen toch een stuk minder snel..Zou anders echt niet weten waarom het zo slap zou zijn, ondanks de grote druk die hij zichzelf heeft opgelegd.
Dat is niet de 1e keer hoor. Alleen zal hij wel weer niet doordrukken,quote:Op zondag 5 augustus 2012 16:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
Federer stond zowaar 30-0 op service van Murray.
Wat een bs, hele toernooi best of 3 en alleen de finale best of 5quote:Op zondag 5 augustus 2012 16:37 schreef alors het volgende:
[..]
Ja, alleen de mannenfinale hier is best of 5, rest best of 3
Sowieso andere regels dan bij het reguliere tennisquote:Op zondag 5 augustus 2012 16:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wat een bs, hele toernooi best of 3 en alleen de finale best of 5wie heeft dit dan weer bedacht.
Zo gek is het niet. Was vroeger bij alle Masterstoernooien zo.quote:Op zondag 5 augustus 2012 16:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wat een bs, hele toernooi best of 3 en alleen de finale best of 5wie heeft dit dan weer bedacht.
Altijd zo geweest, vroeger ook bij masters en bij de wtfquote:Op zondag 5 augustus 2012 16:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Kijkt vast voor het eerst (en laatst) naar tennis..quote:Op zondag 5 augustus 2012 16:39 schreef Norrage het volgende:
[..]
Altijd zo geweest, vroeger ook bij masters en bij de wtf
Was vroeger in heel veel toernooien zo. WTF, veel Master series, zelfs wat kleinere toernooien (sommige van de vroegere ISG geloof ik) deden het. Vind het wel mooi zelf.quote:Op zondag 5 augustus 2012 16:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Weet ik, maar vind het nogal gaar. Achja, het zal wel heh.quote:Op zondag 5 augustus 2012 16:39 schreef Norrage het volgende:
[..]
Altijd zo geweest, vroeger ook bij masters en bij de wtf
Heb je ook wel gelijk in, maar toen had ik steeds het gevoel dat hij op reserves speelde omdat hij toch alleen kneusjes tegen kwam, maar blijkbaar zit er toch niet meer in. Compleet andere Fed dan een paar weken geleden iigquote:Op zondag 5 augustus 2012 16:37 schreef Norrage het volgende:
[..]
Rest van toernooi was net zo slecht hoor....
quote:Op zondag 5 augustus 2012 16:39 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Kijkt vast voor het eerst (en laatst) naar tennis..
Inderdaad. Dat was vaak echt genieten.quote:Op zondag 5 augustus 2012 16:39 schreef Norrage het volgende:
Die 5set masters mis ik wel enorm trouwens...
Gotta love Grand Slams & Olympicsquote:Op zondag 5 augustus 2012 16:39 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ja de "nationale" kampioenschappen ook jaquote:Op zondag 5 augustus 2012 16:39 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
Was vroeger in heel veel toernooien zo. WTF, veel Master series, zelfs wat kleinere toernooien (sommige van de vroegere ISG geloof ik) deden het. Vind het wel mooi zelf.
Het is niet mijn sport nee, dat moet ik toegeven. Maar ik vind het sowieso een hele rare regeling, en ik weet dat het vaker voor is gekomen. Of het nu nog steeds gebeurt weet ik niet.quote:Op zondag 5 augustus 2012 16:39 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |