SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dames enkel:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heren dubbel:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dames dubbel:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mixed dubbel:
nog niet bekend
Poll: Wie wint de gouden medaille
• Novak Djokovic
• Roger Federer
• Andy Murray
• Jo Wilfried Tsonga
• Juan Martin Del Potro
• Tomas Berdych
• David Ferrer
• Milos Raonic
• John Isner
• Andy Roddick
• Donald Young
• Richard Gasquet
• Bernard Tomic
• Robin Haase
• Iemand anders, ...
Tussenstand:
Ook een poll maken? Klik hier![]()
We hadden het over het commentaar van de BBC.quote:Op zondag 5 augustus 2012 16:20 schreef Norrage het volgende:
[..]
Daar had ik het niet over. Ik zei dat fed zich wel anders moet voelen dan op Wimbledon nu,![]()
Afschuwelijke digitale tv. Ik heb alleen beeld op Nederland 1 en toevallig is daar nu tennis.[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien![]()
We wisten al langer dat hij dit kon, hij moest het alleen nog doen
<@Richardfun> top Morthill ^O^
<@Richardfun> goeie HR, 10x beter dan fliepke
Ludo-Schiedam: "Morthill is juist een goede objectieve reviewer."![]()
2 discussies door elkaar heen geloof ikquote:Op zondag 5 augustus 2012 16:23 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
We hadden het over het commentaar van de BBC.
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds![]()
Nou, straks wordt het *4-0.[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien![]()
Ik geloof dat alleen jij ergens anders op doelde hoorquote:Op zondag 5 augustus 2012 16:24 schreef Norrage het volgende:
[..]
2 discussies door elkaar heen geloof ik![]()
![]()
Dat soort balletjes vallen allemaal voor MurrayPremier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]![]()
Murray wel heel erg sterk hoor
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds![]()
Je weet gewoon dat zo'n lob in gaat. Punt voor *4-0. Wat een vernedering dit voor Federer zeg.[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
Ik zie het liefst Federer winnen als ik heel eerlijk ben
"If you see someone without a smile, give them one of yours.”![]()
Dat zeg ikquote:Op zondag 5 augustus 2012 16:24 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Ik geloof dat alleen jij ergens anders op doelde hoor
Denk dat er niemand is hier die er anders over denktquote:Op zondag 5 augustus 2012 16:25 schreef Stuart het volgende:
Ik zie het liefst Federer winnen als ik heel eerlijk ben![]()
![]()
Volgens mij wel.quote:Op zondag 5 augustus 2012 16:26 schreef Wrijfhout het volgende:
[..]
Denk dat er niemand is hier die er anders over denkt[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
Hup Murray!quote:Op zondag 5 augustus 2012 16:26 schreef Wrijfhout het volgende:
[..]
Denk dat er niemand is hier die er anders over denkt![]()
Daar zit nog inertie in van Wimbledon inquote:Op zondag 5 augustus 2012 16:25 schreef alors het volgende:
Wat zegt de Murrayometer vandaag?
Oh 91% maar....
Ik kom net pas binnenvallen dus had geen ideequote:Op zondag 5 augustus 2012 16:26 schreef Wrijfhout het volgende:
[..]
Denk dat er niemand is hier die er anders over denkt
"If you see someone without a smile, give them one of yours.”![]()
Jawel, Ambro en Norrage.quote:Op zondag 5 augustus 2012 16:26 schreef Wrijfhout het volgende:
[..]
Denk dat er niemand is hier die er anders over denkt![]()
een Roowbin
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Nadal zal wellicht de enige zijn deze generatie met een golden career slam, of Djoko moet nog iets geks doen in Rio en Parijs<@Richardfun> top Morthill ^O^
<@Richardfun> goeie HR, 10x beter dan fliepke
Ludo-Schiedam: "Morthill is juist een goede objectieve reviewer."![]()
Netjes, DF en 0-4*.
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
Wtf is federer aan het doen??Kein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.
''And the Germans kill the Jews, And the Jews kill the Arabs, And the Arabs kill the hostages
And that is the news.''![]()
Federer....wordt dit zon 6-3 6-0 6-1 zoals op RG?dit is ook niet leuk....
Lol, hoerencommentator.. doet alsof het opeens een verrassing is dat het 4-0 is.. dit zagen we toch aankomen de minuten hiervoor?There are only 151 Pokémon.![]()
Kunnen we live naar het hockey, ná het tennis.quote:Op zondag 5 augustus 2012 16:27 schreef Norrage het volgende:
Federer....wordt dit zon 6-3 6-0 6-1 zoals op RG?dit is ook niet leuk....
sig verwijderd door FA![]()
Leuk, een punt voor Fed.[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
Fed gaat rio pakkenquote:Op zondag 5 augustus 2012 16:27 schreef Morthill het volgende:
Nadal zal wellicht de enige zijn deze generatie met een golden career slam, of Djoko moet nog iets geks doen in Rio en Parijs
It ain't over 'till Mirka sings
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Ja maar dan nog is het bizarquote:Op zondag 5 augustus 2012 16:27 schreef Eenskijken het volgende:
Lol, hoerencommentator.. doet alsof het opeens een verrassing is dat het 4-0 is.. dit zagen we toch aankomen de minuten hiervoor?![]()
![]()
GOAT, but not today. En geen OS titel.![]()
![]()
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
Forum Opties Forumhop: Hop naar: