SPOILER: Hotellijst!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
5 weken zelfs.quote:Op zondag 5 augustus 2012 15:53 schreef Qwea het volgende:
"4 weken is wel erg lang, pre meet doen maar?"
de pre-meet afterparty?quote:Op zondag 5 augustus 2012 15:53 schreef Qwea het volgende:
"4 weken is wel erg lang, pre meet doen maar?"
Zullen we maar gewoon gaan samenwonen met z'n allen? Lijkt mij veel makkelijker.quote:
Ergens een leegstaand schoolgebouw of ziekenhuis ombouwen tot communequote:Op zondag 5 augustus 2012 16:27 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Zullen we maar gewoon gaan samenwonen met z'n allen? Lijkt mij veel makkelijker.
Hell yeah!quote:Op zondag 5 augustus 2012 16:29 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ergens een leegstaand schoolgebouw of ziekenhuis ombouwen tot commune
quote:Op zondag 5 augustus 2012 16:29 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ergens een leegstaand schoolgebouw of ziekenhuis ombouwen tot commune
Omgebouwd ziekenhuis it is.quote:
quote:Op zondag 5 augustus 2012 16:35 schreef PatriQue89 het volgende:
Met z'n alleen een ziekenhuis kopen en dan ombouwen tot hotel
Is daar een ziekenhuis die we kunnen kopen?quote:Op zondag 5 augustus 2012 16:57 schreef Greys het volgende:
Gaan we samenwonen ja?
Gazallag!
Wel ergens regio Kleiweg dan hoor
We trekken gewoon bij Henk in.quote:Op zondag 5 augustus 2012 16:57 schreef Greys het volgende:
Gaan we samenwonen ja?
Gazallag!
Wel ergens regio Kleiweg dan hoor
Ik slingert Funda even aan voor een geschikt etablissementje!quote:Op zondag 5 augustus 2012 16:57 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Is daar een ziekenhuis die we kunnen kopen?
quote:Op zondag 5 augustus 2012 16:58 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik slingert Funda even aan voor een geschikt etablissementje!
quote:Op zondag 5 augustus 2012 17:01 schreef Greys het volgende:
Stop met zoeken, gevonden!
Op loopafstand van Henk, zijstraat van de Kleiweg, 11 kamers!
http://www.funda.nl/koop/rotterdam/huis-47331564-straatweg-206/
Peter.quote:Op zondag 5 augustus 2012 17:02 schreef Greys het volgende:
Alleen wie gaat die heggen knippen?![]()
[ afbeelding ]
Heg knippen? Beetje privacy kan geen kwaad, gewoon laten groeien.quote:Op zondag 5 augustus 2012 17:02 schreef Greys het volgende:
Alleen wie gaat die heggen knippen?![]()
[ afbeelding ]
Dan kunnen we naakt zonnen!quote:Op zondag 5 augustus 2012 17:04 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Heg knippen? Beetje privacy kan geen kwaad, gewoon laten groeien.
Oh jij hebt groene vingers Detlev??quote:
zijn maar 4 slaapkamers lees ik netquote:Op zondag 5 augustus 2012 17:05 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh jij hebt groene vingers Detlev??
Opgelost dan!Dan is 1 van de 11 kamers daar in ons ESF huis in elk geval van jou
En een voor mij en de mr! Tenzij jullie geen taart als ontbijt hoeven.quote:Op zondag 5 augustus 2012 17:05 schreef Greys het volgende:
[..]
Opgelost dan!Dan is 1 van de 11 kamers daar in ons ESF huis in elk geval van jou
ik ben goed met walrussen. Ik doe het zwembad welquote:Op zondag 5 augustus 2012 17:05 schreef Greys het volgende:
[..]
Voor 5 miljoen?quote:Op zondag 5 augustus 2012 17:06 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
zijn maar 4 slaapkamers lees ik net
Que???quote:Op zondag 5 augustus 2012 17:07 schreef Qwea het volgende:
[..]
ik ben goed met walrussen. Ik doe het zwembad wel
Indelingquote:
Slapen in de badkuip en het toilet kan met de bril dicht als stoel gebruikt wordenquote:Op zondag 5 augustus 2012 17:09 schreef Greys het volgende:
11 kamers toch?
Of hebben ze dan 6 badkamers? Die bouwen we dan wel om
Kijk, dat is nog eens handig!quote:
jonguh, verbouw je de wijnkeldert toch.quote:Op zondag 5 augustus 2012 17:11 schreef Muis006 het volgende:
2 badkamers en 3 plees met 20 man?
Veel plezier he
Schema's Schema's Schema's!quote:Op zondag 5 augustus 2012 17:11 schreef Muis006 het volgende:
2 badkamers en 3 plees met 20 man?
Veel plezier he
quote:Op zondag 5 augustus 2012 16:31 schreef Takaiki het volgende:
Gaan alle fotooos nog in een emmert? Please?![]()
*App-loos + facebook-loos*
we negeren je, moet je maar FB nemenquote:
Boewhahaha, ik stik erinquote:Op zondag 5 augustus 2012 17:15 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik dm je wat foto's momentHeb er niet zo veel namelijk.
Nee! Niet doen!quote:
Funda liked mijn computer niet, of andersom.quote:Op zondag 5 augustus 2012 17:19 schreef Greys het volgende:
6 slaapkamers, om de hoek bij Henk
http://www.funda.nl/koop/rotterdam/huis-47859978-straatweg-215/
Ik ben ook wel nieuwsgierig naar andere fotoos hoor waar ik niet op staatquote:Op zondag 5 augustus 2012 17:18 schreef Greys het volgende:
[..]
Why, ik heb er echt maar 3 waar Takkie op staat hoor
Gezien, slechts een miljoentjequote:Op zondag 5 augustus 2012 17:19 schreef Greys het volgende:
6 slaapkamers, om de hoek bij Henk
http://www.funda.nl/koop/rotterdam/huis-47859978-straatweg-215/
Zo, nu heb je er wat meerquote:Op zondag 5 augustus 2012 17:21 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Ik ben ook wel nieuwsgierig naar andere fotoos hoor waar ik niet op staat![]()
Thanks iig lieve Greys![]()
Hatsee!quote:Op zondag 5 augustus 2012 17:22 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Gezien, slechts een miljoentje![]()
En nog kamers genoeg om tot extra slaapkamers om te bouwen.
quote:Op zondag 5 augustus 2012 17:27 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Hatsee!Ik doe de algehele hygiënecontrole en eventueel (hoor mij, evnetueel
) benodigde medische zorg.
Alvast een beginnetje maken op de 15e?quote:
Dit is mijn stoutste droomquote:Op zondag 5 augustus 2012 17:29 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Alvast een beginnetje maken op de 15e?
Geen spook, een Poolse Duivel.quote:Op zondag 5 augustus 2012 17:31 schreef Greys het volgende:
Kunnen we die ouwe guppen niet gewoon uit dat hotel uitkopen?
Of zorgen dat ze ons zo laffen dat we het erven???
Oh wacht, er woont nog een spook he?
Latente hetero!quote:
breng je wel een paar ton mee voor de verbouwing/quote:Op zondag 5 augustus 2012 17:31 schreef Greys het volgende:
Kunnen we die ouwe guppen niet gewoon uit dat hotel uitkopen?
Of zorgen dat ze ons zo laffen dat we het erven???
Oh wacht, er woont nog een spook he?
quote:
Jaa!quote:Op zondag 5 augustus 2012 17:34 schreef Greys het volgende:
[..]
Roozjee wil jij ook nog wat pics waar je zelf niet op staat of geloof je het wel verder?
Zolang ik maar niet met mijn kop op internet verschijn. Grees heur (hopelijk private) photobucket uitgezonderd dan.quote:Op zondag 5 augustus 2012 17:38 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Jaa!![]()
Als die mensen dat niet erg vinden natuurlijk.![]()
Jup, staat op private en met gescramblede bestandsnamenquote:Op zondag 5 augustus 2012 17:42 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Zolang ik maar niet met mijn kop op internet verschijn. Grees heur (hopelijk private) photobucket uitgezonderd dan.
ja, ik had het over alle foto's van iedereen, slimneus.quote:Op zondag 5 augustus 2012 17:18 schreef Greys het volgende:
[..]
Why, ik heb er echt maar 3 waar Takkie op staat hoor
Laat dat eventueel maar wegquote:Op zondag 5 augustus 2012 17:27 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Hatsee!Ik doe de algehele hygiënecontrole en eventueel (hoor mij, evnetueel
) benodigde medische zorg.
quote:Op zondag 5 augustus 2012 17:42 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Zolang ik maar niet met mijn kop op internet verschijn. Grees heur (hopelijk private) photobucket uitgezonderd dan.
100% baangarantie!quote:
Ramptoerist.quote:Op zondag 5 augustus 2012 20:10 schreef Greys het volgende:
Oh heb je een linkje naar de geocach reeks?Ga ik ook eens kijken
Geocaching #19 Volgende meet, steenwijk. Maar de laatste meetfoto's staan een deeltje terugquote:Op zondag 5 augustus 2012 20:10 schreef Greys het volgende:
Oh heb je een linkje naar de geocach reeks?Ga ik ook eens kijken
Hetquote:
Ikquote:Op zondag 5 augustus 2012 20:14 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Geocaching #19 Volgende meet, steenwijk. Maar de laatste meetfoto's staan een deeltje terug
[..]
Het
Is
Geen
Nerdhobby.
Oh. Sp3cs schuldquote:Op zondag 5 augustus 2012 20:15 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik
heb
het
over
het
feit
dat
je
zei
dat
je
stomme
geocache
foto's
had.
Chill.
Het is geen kneuzenhobby.quote:Op zondag 5 augustus 2012 20:21 schreef sp3c het volgende:
ik ben c00l!!!
daarom doe ik niet aan geokneuzen!
Ja nee ja nee met een stel volwassenen lekker songfestivalliedjes luisteren is een stuk hipper idd.quote:Op zondag 5 augustus 2012 20:24 schreef sp3c het volgende:
nou een stel volwassen mensen die met GPS deviz0rz over de grond kruipen op zoek naar verborgen logboekjes vind ik toch wat nerderig hoor
met genoeg drank kan het welquote:Op zondag 5 augustus 2012 20:25 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja nee ja nee met een stel volwassenen lekker songfestivalliedjes luisteren is een stuk hipper idd.
Dat was 1x! 1x! En ik bedacht het me te laat dat dat niet zo charmant was. Normaal zoek ik nooit aanstootgevend.quote:Op zondag 5 augustus 2012 20:24 schreef sp3c het volgende:
nou een stel volwassen mensen die met GPS deviz0rz over de grond kruipen op zoek naar verborgen logboekjes vind ik toch wat nerderig hoor
*meldt*quote:
Vreemdgangerquote:Op zondag 5 augustus 2012 22:10 schreef Laysa het volgende:
[..]
je kan het ook anders zien....jullie zorgen voor een glimlach op mijn gezicht![]()
Ikquote:Op zondag 5 augustus 2012 23:03 schreef Qwea het volgende:
ooh ja, ik moet nog zippen. Wacht ff.
Wie wil al die pics?
Nietes! Jij hebt er al 3 via Liesje!quote:
Momentquote:Op zondag 5 augustus 2012 23:48 schreef sp3c het volgende:
oeh dat klopt
maar het is nog steeds wat karig
Dito lovequote:Op zondag 5 augustus 2012 23:53 schreef Laysa het volgende:
[..]
Jij bent mn eeuwig stralende zonnetje, steun en toeverlaat. Jeweetzzz toch![]()
Whehehe nee, dit was een wekunnennietwachtenduswegaanvasteffenaarHenk tussendoor-mietje.quote:
Maar het zat zo weelderigquote:Op maandag 6 augustus 2012 10:05 schreef Tha_Erik het volgende:
Relevante post, om 12.00 heb ik eenkappersafspraak
.
Die hysterische hippiejurkquote:Op maandag 6 augustus 2012 10:02 schreef Greys het volgende:
Godzijdank, want ik weet nog niet wat ik aan moet.
Omdat het zo.... ughstommodelloos isquote:Op maandag 6 augustus 2012 10:08 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Maar het zat zo weelderigwhyyyyyyyyyyyyyyyy
Ook niet weelderig waardeloos?quote:Op maandag 6 augustus 2012 10:09 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Omdat het zo.... ughstommodelloos is. Het zit as we speak niet echt weeldering
. Vooral waardeloos.
Het beste van twee wereldenquote:Op maandag 6 augustus 2012 10:30 schreef Tha_Erik het volgende:
Nou ja, volgens jou was het weelderig, volgens mij waardeloos, dus dan maakt het dat wel samen.
Dan zeg je dat je BALdadig bent.quote:Op maandag 6 augustus 2012 10:52 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar die heeft geen ene fuck met het thema 'bal' te maken
Ik kom gewoon in mijn spijkerbroek, fuck je balquote:Op maandag 6 augustus 2012 10:52 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar die heeft geen ene fuck met het thema 'bal' te maken
Jij bent binnen een half uur als een balletje, dus jij hebt het gemakkelijk.quote:Op maandag 6 augustus 2012 12:42 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik kom gewoon in mijn spijkerbroek, fuck je bal
Wat ik van Henk begreep is dat ie echt in het net gaatquote:Op maandag 6 augustus 2012 12:45 schreef Muis006 het volgende:
Zouden we Henk zover krijgen om een gehaktbalkostuum aan te doen?
Oh wat tofquote:Op maandag 6 augustus 2012 12:46 schreef Greys het volgende:
[..]
Wat ik van Henk begreep is dat ie echt in het net gaat
Echt als op een bal.
quote:Op maandag 6 augustus 2012 12:52 schreef tombolafan het volgende:
Jezus Greys je hebt toch bal genoeg hangen staan om alles aan te kunnen?
Ik ook en dan doe ik wel een colbertje aan met een stropdas ,in ieder geval geeeeen jurk.quote:Op maandag 6 augustus 2012 12:42 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik kom gewoon in mijn spijkerbroek, fuck je bal
Komt in ordequote:Op maandag 6 augustus 2012 12:52 schreef Greys het volgende:
Ik had het idee dat Henk dat stiekem ook een beetje hoopte
Dat men niet in gala komt oid maar wel een beetje leuk 'netjes', bal-achtig.
En dat degenen die dat gewoon echt niet willen gewoon iets anders proberen met het thema bal.
(Nee Q, je hoeft niet verplicht.)
Hij gaat het zijn vaste gasten die ook willen komen eventueel wel zo voorleggen iig, zei hij.
Een jurk is ook in geen geval verplicht. We doen niet aan verplichten.quote:Op maandag 6 augustus 2012 12:54 schreef indaha het volgende:
[..]
Ik ook en dan doe ik wel een colbertje aan met een stropdas ,in ieder geval geeeeen jurk.
Oeh! Ik kan wel mijn pak aan!quote:Op maandag 6 augustus 2012 12:46 schreef Greys het volgende:
[..]
Wat ik van Henk begreep is dat ie echt in het net gaat
Echt als op een bal.
Nee joh, nu kan juist ALLESquote:Op maandag 6 augustus 2012 15:02 schreef Qwea het volgende:
Alleen staat dat wel kut met een gipspoot /sneakerswant in mijn laarzen kom ik natuulk never de nooit niet
Ikke!!quote:Op zondag 5 augustus 2012 23:03 schreef Qwea het volgende:
ooh ja, ik moet nog zippen. Wacht ff.
Wie wil al die pics?
Ik ga als Wilsonquote:Op maandag 6 augustus 2012 15:02 schreef Muis006 het volgende:
Mijn meneer moet een rokkostuum voor zijn promotie![]()
/kannietwachten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.🐙
Ja, ik ga mijn pak aan doen. Zit ook kei lekker. Mits niet bloedheet. Want dat is echt niet te doenquote:
Mijn pak zit zo geniaal lekker dat ik die ook wel eens naar mijn opleiding aan heb hoorquote:Op maandag 6 augustus 2012 16:26 schreef Steve het volgende:
Het is toch helemaal niet fijn stappen in een galajurk of pak?
Ja?quote:Op maandag 6 augustus 2012 19:02 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja, ik ga mijn pak aan doen. Zit ook kei lekker. Mits niet bloedheet. Want dat is echt niet te doen
Ook een idee, thema "ballen".quote:Op maandag 6 augustus 2012 19:24 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
net of ik geen broek aan heb.![]()
Waarom had ik al een idee dat jij daarmee zou komen.quote:
So true!quote:Op maandag 6 augustus 2012 19:32 schreef Tha_Erik het volgende:
Omdat ik online weinig tot geen schaamte ken?
Is dat zo?quote:
Me dunkt, anders was hij zaterdag KO gemept door Tombo, denk ik.quote:
Het zou nóg erger kunnen jaquote:
Neequote:Op maandag 6 augustus 2012 20:30 schreef Tha_Erik het volgende:
Je weet dat het niet zijn echte naam is?
quote:Op maandag 6 augustus 2012 20:31 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Maar ik weet zoveel niet. Elies heur cupmaat bv
Mijn naam heeft dan weer wel 3 letters en een a.quote:
Wedden dat ze mijn naam in 1 keer kan raden, dat hebben mensen altijd.quote:
Zie je wel?quote:
Hoi Wittemal!quote:
Wat is er aan de hand?quote:Op maandag 6 augustus 2012 20:49 schreef Muis006 het volgende:
Nu sp3c, liesje en miss dynastie nog
En dan de andere meetgroep
toch maar weer aan de naamkaartjes dusquote:Op maandag 6 augustus 2012 20:49 schreef Muis006 het volgende:
Weet je mijn naam wel?quote:Op maandag 6 augustus 2012 20:50 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik weet ook niet hoe Sp3c en MissDynastie heten.
Tssssssquote:Op maandag 6 augustus 2012 20:50 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik weet ook niet hoe Sp3c en MissDynastie heten.
Zal mooi staanquote:Op maandag 6 augustus 2012 20:53 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
toch maar weer aan de naamkaartjes dus
Zullen we het daar ook maar bij latenquote:Op maandag 6 augustus 2012 21:00 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Tssssss
Ik weet ook niet hoe jij heet hoor. Voor mij blijf je toch altijd 'Gauwneemnogeenslokjebierdankanjeniemandbeledigen'
Ghihihihihiiquote:Op maandag 6 augustus 2012 21:12 schreef Muis006 het volgende:
Als iemand niet weet hoe ik heet dan hoor (loller) ik het wel he
Miss dynastie weet ik welquote:Op maandag 6 augustus 2012 20:49 schreef Muis006 het volgende:
Dat past niet op het kaartjequote:Op maandag 6 augustus 2012 21:00 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Tssssss
Ik weet ook niet hoe jij heet hoor. Voor mij blijf je toch altijd 'Gauwneemnogeenslokjebierdankanjeniemandbeledigen'
Ik ookquote:Op maandag 6 augustus 2012 21:08 schreef Muis006 het volgende:
Zo ik weet t
Grees, ik houd me aanbevolen voor een pm met namen van songfestiBallers
quote:Op maandag 6 augustus 2012 21:16 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
M'n naam is alleen wel verkeerd gespeld
[ afbeelding ]
Dat heb ik meestal ook.quote:Op maandag 6 augustus 2012 21:16 schreef Steve het volgende:
Ik vergeet het gros van de namen toch bijna direct weer..
.
quote:Op maandag 6 augustus 2012 21:12 schreef Muis006 het volgende:
Ik ben slecht met namen, maar ik geloof dat ik het nog weetquote:Op maandag 6 augustus 2012 21:12 schreef Muis006 het volgende:
Dank je Squatjequote:
Loop de lijst maar even langs en PM me even van wie je de namen niet (meer) weet alsjeblieft, dat scheelt weerquote:Op maandag 6 augustus 2012 21:08 schreef Muis006 het volgende:
Zo ik weet t
Grees, ik houd me aanbevolen voor een pm met namen van songfestiBallers
Okeequote:Op maandag 6 augustus 2012 21:35 schreef Greys het volgende:
[..]
Loop de lijst maar even langs en PM me even van wie je de namen niet (meer) weet alsjeblieft, dat scheelt weer
Arme Henk met z'n vierpitter formuisjequote:Op maandag 6 augustus 2012 21:37 schreef Tha_Erik het volgende:
Elke keer als ik die namenlijst zie dan schrik ik weer van het aantal mensen dat gaat komen.
Zoveel verschilt het niet met vorige keer en dat was heel goed te doenquote:Op maandag 6 augustus 2012 21:37 schreef Tha_Erik het volgende:
Elke keer als ik die namenlijst zie dan schrik ik weer van het aantal mensen dat gaat komen.
Ik weet niet hoe, maar vorige keer redde hij het ook prima, dat buffet voor zoveelquote:Op maandag 6 augustus 2012 21:39 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Arme Henk met z'n vierpitter formuisje
Eten er nu niet veel meer mee dan de eerste keer?quote:Op maandag 6 augustus 2012 21:40 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe, maar vorige keer redde hij het ook prima, dat buffet voor zoveel
En Jannes stond braaf op te scheppen![]()
Ja, dat realiseer ik me daarna dan ook weer. Alleen zit er nu niet 3 uur songfestival tussen waarin ik geconcentreerd naar een scherm sta te kijken.quote:Op maandag 6 augustus 2012 21:39 schreef Greys het volgende:
[..]
Zoveel verschilt het niet met vorige keer en dat was heel goed te doen
Die Jannes, da's ook een droppie hequote:Op maandag 6 augustus 2012 21:40 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe, maar vorige keer redde hij het ook prima, dat buffet voor zoveel
En Jannes stond braaf op te scheppen![]()
Cougar!quote:Op maandag 6 augustus 2012 21:44 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Die Jannes, da's ook een droppie he?
Ja en jij deed zo lief met het systeem fuckenquote:Op maandag 6 augustus 2012 21:46 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Cougar!
Hij deed zo leuk de borden om en om
Vorige keer 47 eters geloof ik, weet het niet meerquote:Op maandag 6 augustus 2012 21:41 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Eten er nu niet veel meer mee dan de eerste keer?
quote:Op maandag 6 augustus 2012 21:47 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja en jij deed zo lief met het systeem fucken.
Volgens mij hoeft ie niet eens veel meer te maken dan wat ie afgelopen zaterdag hadquote:Op maandag 6 augustus 2012 21:47 schreef Greys het volgende:
[..]
Vorige keer 47 eters geloof ik, weet het niet meer
Maar hij doet ook buffetten voor 70 man
Heb ik dat dan weer gemist?quote:Op maandag 6 augustus 2012 21:47 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja en jij deed zo lief met het systeem fucken.
Verkeerde tafelquote:
quote:Op maandag 6 augustus 2012 21:51 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Verkeerde tafel. Dan krijg je dat.
[..]
[..]
En vochtig?quote:Op maandag 6 augustus 2012 21:57 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ook. Het voelt steeds als een warm bad. Ook omdat het zo heet is steeds.
quote:Op maandag 6 augustus 2012 21:47 schreef Greys het volgende:
[..]
Vorige keer 47 eters geloof ik, weet het niet meer
Maar hij doet ook buffetten voor 70 man
Ik geloof dat ie voor de ribbies en de saté een heel grote grillplaat heeft.quote:
wasdag?quote:Op maandag 6 augustus 2012 22:16 schreef Muis006 het volgende:
Als Henk zijn schort om heeft weet je wel hoe laat het is
Ooh, dat valt dan nog meequote:Op maandag 6 augustus 2012 22:17 schreef Greys het volgende:
Zomaar wat keukenfoto's van daar
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
(Die stoof was zooooooooo lekker)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
(plankcake )
Die laatstequote:Op maandag 6 augustus 2012 22:17 schreef Greys het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
(plankcake )
Wordt die laatste ook opgediend de 15e?quote:Op maandag 6 augustus 2012 22:17 schreef Greys het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
(plankcake )
Dan is het ESF chocotaart tijdquote:Op maandag 6 augustus 2012 22:16 schreef Muis006 het volgende:
Als Henk zijn schort om heeft weet je wel hoe laat het is
En het is echt daar in de keuken, want kijk op die laatste foto maar naar de borden in dat rekquote:Op maandag 6 augustus 2012 22:18 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ooh, dat valt dan nog mee(in vergelijking met wat ik dacht dan
)
quote:Op maandag 6 augustus 2012 22:19 schreef Greys het volgende:
[..]
Dan is het ESF chocotaart tijd
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 6 augustus 2012 22:17 schreef Greys het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
(plankcake )
met sp3cquote:
Lepeltjelepeltje?quote:
Met balletje?quote:Op maandag 6 augustus 2012 22:48 schreef sp3c het volgende:
nee ik prik het er gewoon af en dan bak ik het met een eitje en misschien wat uitjes
HOAX!!!!quote:Op maandag 6 augustus 2012 21:12 schreef Muis006 het volgende:
quote:Op maandag 6 augustus 2012 23:04 schreef sp3c het volgende:
gewoon geen balletjes op mijn ei met sp3c!
ik ben dus niet dik!!quote:Op maandag 6 augustus 2012 23:06 schreef Takaiki het volgende:
[..]Okay, don't get your panties in a twist!
Huh? Dafuq? We hadden het over jou toch????quote:Op maandag 6 augustus 2012 23:15 schreef Greys het volgende:
[..]
Het ging nog steeds over sp3c, right?
Ja, hihihihi, want je bent niet doof!quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
verdommequote:
Forum Opties | |