Ik kan er van genietenquote:Op maandag 6 augustus 2012 18:51 schreef RvS-Coldplay het volgende:
Dat vrouwenvoetbal is echt te triest
De Japanse boogschietstersquote:
Het is rust nu hè.quote:Op maandag 6 augustus 2012 21:32 schreef SuperHarregarre het volgende:
Welke BBC zit Canada-VS (v) op?
Edit: BBC3 voor mensen die willen kijken.
quote:Op maandag 6 augustus 2012 22:30 schreef RvS-Coldplay het volgende:
Volgens mij zou het fok voetbalteam nog goud halen als ze in het vrouwentoernooi mee zouden doen
Het klopt wel. Fysiek trekken de vrouwen die afstanden gewoon niet. Ze moeten dat veld gewoon kleiner maken.quote:
Zou kunnen. Ik kan me nog vrouwenwedstrijden herinneren waar de keeper de bal niet eens over de middellijn krijgt.quote:Op maandag 6 augustus 2012 22:33 schreef RvS-Coldplay het volgende:
Volgens mij is de bal ook een heel stuk lichter, met zacht raken rossen ze die bal soms best ver weg...
Dat is niet haar enige reputatiequote:Op maandag 6 augustus 2012 23:06 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Amerikaanse keeper heeft daar wel een reputatie, blijven staan.
Die gaat niet alleen bij pingels op haar rug.quote:
Vooral USA lijkt al bijna op echt voetbal. En Japan is ook sterk bezig, dus dat wordt echt een leuke finale. Bovendien heeft Japan echt een tof aanvalsduo.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 00:14 schreef popolon het volgende:
Dat was gewoon prima voetbal hoor, CAN en USA kunnen echt wel spelen.
12 augustus is de finale van het herenvoetbal.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 09:38 schreef tong80 het volgende:
Wanneer zijn de finales ? En wie zenden het uit ?
11 augustus idd.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 09:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
12 augustus is de finale van het herenvoetbal.
Weet niet wie het uitzenden
Ja fijn voor de OP, maar de officiële app zegt gewoon 11.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 09:59 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Finale 12 augustus 2012 15.00, Webley Stadium
In de OP?
nos.nlquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 18:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
Iemand stream Jappen Mexicanen?
Ja das kut.... Er is 1 of ander technisch probleem...quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 18:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ok, ik hoor nog liever Snoeks en Grueter samen dan dat ik voetbal kijk zonder commentaar.
Ik kijk liever zonder commentaar dan luisteren naar dat Engelse gelul.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
Geweldig commentaar op de BBC toch altijd
Jawel hoor, heb ik op staanquote:
Mooi leuke ploeg om naar te kijken.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 22:34 schreef BobW het volgende:
Eindstand 2-1 en de vrouwen van USA zijn Olympisch kampioen!
Alex Morganquote:Op donderdag 9 augustus 2012 22:37 schreef Wilskracht het volgende:
[..]
Mooi leuke ploeg om naar te kijken.
Beter dan Aandachtshoer Solo.quote:
Solo strompelt straks helemaal uitgewoond door het Olympisch dorp.quote:
Maar dat is haar Olympisch geheimpjequote:Op donderdag 9 augustus 2012 22:46 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Solo strompelt straks helemaal uitgewoond door het Olympisch dorp.
Ja, zie nu net die handsbal van de VS. Echt scheids moeten ze hem voortaan klem hebben om een penalty te gevenquote:
Ook op Nederland1quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 15:55 schreef Son-Of-A-Gun het volgende:
Finale nu live te volgen op BBC 1
Hup Brazil
Maar het was nu hun fout.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 16:03 schreef Ajacied422 het volgende:
Wel slecht van de verdediging hoor. Je zou beter mogen verwachten met o.a T. Silva & Marcelo
Rafael?quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 16:04 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Maar het was nu hun fout.
Fout van ManU verdediger.
Zijn tweeling broer dus weet niet welke.quote:
jup rafaelquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 16:04 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Zijn tweeling broer dus weet niet welke.
FC Barcelona is wel altijd een leuke film om naar te kijken.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 16:05 schreef Nober het volgende:
Vanavond komt het toetje, Dinamo Boekarest - FC Barcelona.
quote:
Morgen Manchester City - Chelsea en Bayern München - Borussia Dortmundquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 16:05 schreef Nober het volgende:
Super Cup toch?quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 16:08 schreef Nober het volgende:
[..]
Willem II kampioenen!!!!!Wist niet eens dat ze al begonnen waren, 23 augustus El Clásico.
Heb je inmiddels al genoeg geld gespaard om eens in normale kwaliteit wat voetbal te zien of is dat nog steeds niet mogelijk?quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 16:05 schreef Nober het volgende:
Nu Napoli - Juventus, verlenging... welke idioot verzint dat?quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 16:08 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Morgen Manchester City - Chelsea en Bayern München - Borussia Dortmund
Weet ik ook niet. Maar Ziggo ontnam me het recht om dat mooie potje te aanschouwen. Op de een of andere manier trekken ze met voetbal wedstrijden altijd de stekker eruit op RAI Unoquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 16:11 schreef Nober het volgende:
[..]
Nu Napoli - Juventus, verlenging... welke idioot verzint dat?
Doet Rai Uno zelf. Ze hebben alleen rechten voor in Italië.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 16:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Weet ik ook niet. Maar Ziggo ontnam me het recht om dat mooie potje te aanschouwen. Op de een of andere manier trekken ze met voetbal wedstrijden altijd de stekker eruit op RAI Uno
quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 16:13 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Doet Rai Uno zelf. Ze hebben alleen rechten voor in Italië.
BramKVO (zeg ik dat goed?) gaat rellen.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 16:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]. Wel een gekkenhuis daar. 2x rood voor Napoli, en de coach is naar de tribune gestuurd. Nu 4-2 voor Juve inmiddels.
Huh?quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 16:14 schreef Nober het volgende:
[..]
BramKVO (zeg ik dat goed?) gaat rellen.
https://twitter.com/#!/search/realtime/marcelo%20fatquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 16:42 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Heeft die Marcelo nou een flinke pens of lijkt dat maar zo
Brazilie zien verliezen is mooiquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 16:45 schreef GGMM het volgende:
Wat een matige wedstrijd zeg..
In elke sport zie je het beste van het beste, behalve bij voetbal. Schaf die zooi op de OS gewoon af.
Vind het idee (veel jonge spelers) wel leuk, maar het krijgt eigenlijk te weinig aandacht op de spelen omdat de andere sporten veel meer olympische status hebben. Dat maakt heel het toernooi minder interessant. En Nederland doet niet mee, scheelt ook veel.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 16:45 schreef GGMM het volgende:
Wat een matige wedstrijd zeg..
In elke sport zie je het beste van het beste, behalve bij voetbal. Schaf die zooi op de OS gewoon af.
Dat idee is wel aardig, maar het zorgt er wel voor dat elk elftal gemarkeerd is en dat het 'normale' voetbalsupporters weinig boeit. Het is ook onmogelijk om wel een normaal toernooi te organiseren omdat dit overschaduwd wordt door het EK en WK, dus dit is gewoon het beste alternatief.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 16:48 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
[..]
Vind het idee (veel jonge spelers) wel leuk, maar het krijgt eigenlijk te weinig aandacht op de spelen omdat de andere sporten veel meer olympische status hebben. Dat maakt heel het toernooi minder interessant. En Nederland doet niet mee, scheelt ook veel.
Probleem is ook wel dat het altijd vrij kort na het EK is. Dan heb je de wereldtop aan het werk gezien en krijg je daarna toch wat gemankeerde elftallen inderdaad.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 16:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat idee is wel aardig, maar het zorgt er wel voor dat elk elftal gemarkeerd is en dat het 'normale' voetbalsupporters weinig boeit. Het is ook onmogelijk om wel een normaal toernooi te organiseren omdat dit overschaduwd wordt door het EK en WK, dus dit is gewoon het beste alternatief.
Van mij hoeft het niet zo.
Yep dat denk ik ook.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 16:53 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
[..]
Probleem is ook wel dat het altijd vrij kort na het EK is. Dan heb je de wereldtop aan het werk gezien en krijg je daarna toch wat gemankeerde elftallen inderdaad.
Als het in een zomer zonder EK/WK zou zijn zou het veel meer aandacht krijgen denk ik.
Had beter Tequila kunnen hetenquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 17:31 schreef Albertoooo het volgende:
begin te schuimbekken als ik de naam van de keep hoor
Moest jij geen moderne vijfkamp kijken?quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 17:34 schreef Anonymousz het volgende:
brazillie kan het over 4 jaar het opnieuw proberen lijkt mj (ze spelen dan thuis)
Ligt eraan hoeveel ze de FIFA tegemoet komen. Anders winnen ze het over 4 jaar ook niet.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 17:34 schreef Anonymousz het volgende:
brazillie kan het over 4 jaar het opnieuw proberen lijkt mj (ze spelen dan thuis)
stream zit te trollen en ze zenden het live niet uit op tvquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 17:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Moest jij geen moderne vijfkamp kijken?
Wat een onzin argument.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 17:42 schreef The_Avatar het volgende:
Daarom is voetbal leuker dan al die andere sporten veel meer emotie :d
Jij hebt zeker veel van de rest van de Olympische Spelen gezien?quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 17:42 schreef The_Avatar het volgende:
ik heb het 13 uur per dag aan ja. Voetbal is het beste.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 17:44 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Jij hebt zeker veel van de rest van de Olympische Spelen gezien?
Maar dat was al bekendquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 17:45 schreef The_Avatar het volgende:
[..]
ik heb het 13 uur per dag aan ja. Voetbal is het beste.
dat is echt onzinquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 17:42 schreef The_Avatar het volgende:
quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 17:45 schreef The_Avatar het volgende:
[..]
Onzin. Echt.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 17:45 schreef The_Avatar het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |