Dit legt het wel aardig uit:quote:Op zondag 5 augustus 2012 14:10 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ah ok, is er trouwens ook millitary op de OS? Vind dat altijd wel gaaf om te zien.
Allang gedaan johquote:Op zondag 5 augustus 2012 14:17 schreef megamandy het volgende:
Aah of deze voor de OP, zelfde plaatje maar kleiner, die andere was in de 800 en deze onder de 640
[ afbeelding ]
Ja maar die nieuwe daar heb ik hem kleiner gemaaktquote:
ah dat is wel een goeie jaquote:Op zondag 5 augustus 2012 14:19 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ja maar die nieuwe daar heb ik hem kleiner gemaaktmisschien fijner voor mobiel en weet ik wat
Maar mij maakt het niets uit
Ik gok dat ze steeds meer over zijn gestapt op de roepnamen van de paarden.quote:Op zondag 5 augustus 2012 14:20 schreef megamandy het volgende:
Heb trouwens het idee dat een aantal jaar geleden de paarden raardere namen hadden. Of komt dat dalijk met het dressuur wel weer?
Aah misschien kwam dat inderdaad ook door de sponsornamen ja.quote:Op zondag 5 augustus 2012 14:23 schreef BrandX het volgende:
[..]
Ik gok dat ze steeds meer over zijn gestapt op de roepnamen van de paarden.
Tot een jaartje of wt terug stond er overal sponsornamen bij de paarden. VOlgens mij is dat niet meer toegestaan.
Die ene uit Saudie Arabië.quote:Op zondag 5 augustus 2012 14:27 schreef BVO het volgende:
Netjes, moet ik toegevenZeker als je de rest ziet.
Serieus de eerste keer dat ik vind dat de NOS het goed doet. (Alleen jammer van de reclames)quote:Op zondag 5 augustus 2012 14:27 schreef kilon het volgende:
Trouwens goed gedaan van NOS. Direct na de finish van de marathon nog even deze Nederlander live meepakken.
Ja eindelijk eens! Hoewel dat met de finish van de marathon en van der Vleuten ook net mooi uitkwam. Vraag me af wat ze hadden gekozen als dat samen was gevallenquote:Op zondag 5 augustus 2012 14:31 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Serieus de eerste keer dat ik vind dat de NOS het goed doet. (Alleen jammer van de reclames)
Finish van de marathon. Is gewoon prestigieuzer. Ook omdat paardrijden nog lang niet bij de climax is. .quote:Op zondag 5 augustus 2012 14:32 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ja eindelijk eens! Hoewel dat met de finish van de marathon en van der Vleuten ook net mooi uitkwam. Vraag me af wat ze hadden gekozen als dat samen was gevallen
Ik ging er al vanuit dat dat niet live was eigenlijk.quote:Op zondag 5 augustus 2012 14:27 schreef kilon het volgende:
Trouwens goed gedaan van NOS. Direct na de finish van de marathon nog even deze Nederlander live meepakken.
Ze hebben hier vast mee gelezen.quote:Op zondag 5 augustus 2012 14:27 schreef kilon het volgende:
Ja op tvquote:Op zondag 5 augustus 2012 14:42 schreef Chai het volgende:
Iemand die de NOS nog aan had staan? klonk heel ongemakkelijk.
Hopelijk nog een 8quote:Op zondag 5 augustus 2012 14:43 schreef TheArt het volgende:
MM Beerbaum 8 strafpuntenDuitsland nu 4,4,8 nu
Je zou je tanden maar laten zienquote:Op zondag 5 augustus 2012 14:45 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja daar had ik het dus over.
Marleen Veldhuis die de hele tijd haar tanden liet zien.
En Inge Dekker stond ook losjes op het podiumquote:Op zondag 5 augustus 2012 14:45 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja daar had ik het dus over.
Marleen Veldhuis die de hele tijd haar tanden liet zien.
Aah bedankt want bij de NOS zijn ze zeilen aan het voorbespreken.quote:
Ik ben wel blij dat ze dat laten zien, eindelijk. Maar hadden ze beter later kunnen doen.quote:Op zondag 5 augustus 2012 14:48 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Zeilen van 30 jaar geleden is toch véél belangerijk
We hebben het over iets waar we geen beelden van hebben, dus zenden we andere sporten niet uitquote:
Stream van eurovision loopt iets van een halve minuut minder achter.quote:Op zondag 5 augustus 2012 14:50 schreef raptorix het volgende:
ik kijk gewoon stream NOS, ook geen irritant geblaat er door heen.
Hij had inderdaad heel veel ruimte.quote:Op zondag 5 augustus 2012 14:50 schreef Chai het volgende:
Mooi rondje ook.Ging echt behoorlijk ruim over sommige sprongen nog.
Iedereen na 3 ruiters, logisch ookquote:Op zondag 5 augustus 2012 14:56 schreef megamandy het volgende:
Goh we staan ook eindelijk in het klassement
Tellen door.quote:Op zondag 5 augustus 2012 14:57 schreef raptorix het volgende:
Dit is toch voorronde? Tellen de resultaten door, of gaat alles straks weer op 0?
Ooh wist niet dat het pas na drie ruiters wasquote:
Die hebben nog maar 2 ruiters gehad, want ééntje heeft zich teruggetrokken. Wat Pessoa doet is dus heel belangrijk.quote:Op zondag 5 augustus 2012 14:57 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Ik zie Brazilië er anders nog niet tussen staan.
Die hebben er maar 3, en die komt nu, die vierde heeft zich teruggetrokken.quote:Op zondag 5 augustus 2012 14:57 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Ik zie Brazilië er anders nog niet tussen staan.
Iedereen heeft morgen gehaald, maar met 8 strafpunten moeten we morgen gewoon echt heel goed rijden.quote:Op zondag 5 augustus 2012 14:57 schreef TheArt het volgende:
Nederland komt maximaal op 8 strafpunten. Daarmee hebben we denk ik sowieso morgen gehaald.
Nee hoor, alleen de beste 8 landen gaan door.quote:Op zondag 5 augustus 2012 14:59 schreef Chai het volgende:
[..]
Iedereen heeft morgen gehaald, maar met 8 strafpunten moeten we morgen gewoon echt heel goed rijden.
En veel geluk hebben.
Mag je ook, maar die wordt logischerwijs pas na de 4e ruiter weggestreept.quote:Op zondag 5 augustus 2012 15:00 schreef ZwarteMaan het volgende:
Er is hier vast al antwoord op gegeven, maar mag je niet 1 score wegstrepen?
Oh, maar daar zitten we sowieso ook al bij nu.quote:Op zondag 5 augustus 2012 15:00 schreef TheArt het volgende:
[..]
Nee hoor, alleen de beste 8 landen gaan door.
Duidelijk, dus nu hopen op een foutloze rit van Gerco.. .quote:Op zondag 5 augustus 2012 15:01 schreef TheArt het volgende:
[..]
Mag je ook, maar die wordt logischerwijs pas na de 4e ruiter weggestreept.
De tijden dat pa en zoon samen nog meededenquote:Op zondag 5 augustus 2012 15:00 schreef alors het volgende:
Damn Passoa is goed man, veel lef, oooh nee daar gaat er één zondeee!!
Dat bedoelde ik dus ook met mijn postquote:Op zondag 5 augustus 2012 15:01 schreef Chai het volgende:
[..]
Oh, maar daar zitten we sowieso ook al bij nu.
Denk dat er nog teveel mensen moeten rijden om dat met zekerheid te kunnen zeggen.quote:Op zondag 5 augustus 2012 15:05 schreef TheArt het volgende:
Duitsland 12 strafpunten in totaal. Gaan die het wel redden?
Amerika en Zweden kunnen er nog voorbij...quote:Op zondag 5 augustus 2012 15:05 schreef TheArt het volgende:
Duitsland 12 strafpunten in totaal. Gaan die het wel redden?
Wordt nog heel spannend dus morgen.quote:
Wat knus dan op de 2e plekquote:Op zondag 5 augustus 2012 15:15 schreef ZwarteMaan het volgende:
Ook Zwitserland gedeeld 2e ,met GBR, Zweden en NL nu dus
Wikipedia:quote:
quote:Omdat een nieuwe regel in deze tak van paardensport vereiste dat zowel de ruiter als het paard dezelfde nationaliteit bezaten en er in Nederland geen toppaarden te vinden waren, besloot Lansink samen te werken met de Belgische paardenfokker Leon Melchior en nam hij zelf in 2001 de Belgische nationaliteit aan. Zijn grootste succes als "paardenbelg" behaalde hij in 2006, toen hij tijdens de Wereldruiterspelen in Aken wereldkampioen jumping werd.
[bewerken]
Dat paard kan zich tot NL'er laten neutraliseren?quote:Op zondag 5 augustus 2012 15:20 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Volgens Wiki waren er in Nederland geen goede paarden meer en moesten de ruiter en het paard dezelfde nationaliteit hebben.
Vind het ook een beetje raar want je hoort op de NOS ze toch vaak zeggen, ook dit paard is in Nederland gefoktquote:Op zondag 5 augustus 2012 15:20 schreef ZwarteMaan het volgende:
[..]
Dat paard kan zich tot NL'er laten neutraliseren?
Het moet eigendom zijn van een Nederlanderquote:Op zondag 5 augustus 2012 15:20 schreef ZwarteMaan het volgende:
[..]
Dat paard kan zich tot NL'er laten neutraliseren?
Zie mijn uitlegquote:Op zondag 5 augustus 2012 15:21 schreef megamandy het volgende:
[..]
Vind het ook een beetje raar want je hoort op de NOS ze toch vaak zeggen, ook dit paard is in Nederland gefokt
Nee, 4 punten en gedeeld 2e met de VS, G-B, Zweden en Zwitserland.quote:Op zondag 5 augustus 2012 15:56 schreef marcodej het volgende:
Dus 0 punten en P1 na vier ruiters? Goed!
Nee, 4 punten en gedeelde P2 met 4 landen (0-0-4-8 scoorde Nederland). Saudi-Arabie eerste met 1 punt.quote:Op zondag 5 augustus 2012 15:56 schreef marcodej het volgende:
Dus 0 punten en P1 na vier ruiters? Goed!
Oh, Houtzager was pas de derde ruiter. Nog steeds prima dus.quote:Op zondag 5 augustus 2012 15:57 schreef TheArt het volgende:
[..]
Nee, 4 punten en gedeeld 2e met de VS, G-B, Zweden en Zwitserland.
Anti-jinxen werkt ook niet manquote:Op zondag 5 augustus 2012 15:59 schreef marcodej het volgende:
Maar ze zullen morgen wel falen, voor de camera's. Want Nederland is een net-nietland.
Volgens de trolls hier wel.quote:Op zondag 5 augustus 2012 16:00 schreef Arth_NL het volgende:
Want we hadden al 15 goud moeten hebben?
Het verschil is nog overbrugbaar, maar het zal zeker heel lastig worden.quote:Op zondag 5 augustus 2012 16:09 schreef marcodej het volgende:
Hoe zijn de verhoudingen eigenlijk bij het dressuur? Heeft die Cornelisse nog kans op goud, of staat ze eigenlijk al te ver achter?
Springruiters?quote:Op zondag 5 augustus 2012 17:01 schreef ItaloDancer het volgende:
Hoe wordt het individuele klassement bepaald?
Laatste kwalificatieronde is maandag. Finalerondes zijn woensdag. Volgens mij telt de score van de 3e kwalificatieronde mee voor de finalerondes, maar pin mij er niet op vast. Kan er niets over vinden.quote:Op zondag 5 augustus 2012 17:26 schreef ItaloDancer het volgende:
Na de finaleronde komt een kwalificatieronde?![]()
edit: ah ok en de finaleronde is allemaal dinsdag ofzo?
En voor de finale gaat ook alles op 0?
Ja, beetje wel. Meest logische zou zijn dat de scores niet na de 2e kwalificatieronde zouden vervallen, maar pas na de 3e kwalificatieronde.quote:Op zondag 5 augustus 2012 17:29 schreef ItaloDancer het volgende:
A-ha, dat zou wel een beetje onlogisch zijn toch?
Inderdaadquote:Op zondag 5 augustus 2012 19:49 schreef alors het volgende:
Tom Egbers zegt ook al Eric van der Vleuten
Oh neequote:Op zondag 5 augustus 2012 19:13 schreef wimderon het volgende:
Vigo was dus geblesseerd en Le Jeune heeft zich nu dan ook teruggetrokken.
We gaan geen paarden cremeren toch?quote:Op maandag 6 augustus 2012 14:55 schreef ZwarteMaan het volgende:
Kan dit dan de 'verassing' medaille voor NL worden?
quote:Op maandag 6 augustus 2012 14:57 schreef TheVulture het volgende:
[..]
We gaan geen paarden cremeren toch?
Yup... de Portugese lijkt me zeker... de Argentijn met 12 moet nog even afwachten... de sloot lijkt lastigquote:Op maandag 6 augustus 2012 15:04 schreef ZwarteMaan het volgende:
35 door de finale toch? Telt deze score mee?
en de score van gisteren telt niet mee?quote:Op maandag 6 augustus 2012 15:06 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Yup... de Portugese lijkt me zeker... de Argentijn met 12 moet nog even afwachten... de sloot lijkt lastig
Ik denk over 30 minuten de eerste teamspringers ongeveer beginnenquote:Op maandag 6 augustus 2012 15:06 schreef horned_reaper het volgende:
Heeft iemand enig idee hoe laat de Nederlandse ruiters voor de medaille opkomen?
Volgens mij wel maar ik vind het niet heel duidelijk allemaalquote:Op maandag 6 augustus 2012 15:07 schreef ZwarteMaan het volgende:
[..]
en de score van gisteren telt niet mee?
kijk net opquote:Op maandag 6 augustus 2012 15:08 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Volgens mij wel maar ik vind het niet heel duidelijk allemaal
http://www.london2012.com(...)/competition-format/quote:Competition format
There are a total of five rounds in the Jumping competition, with all five playing a part in the Individual event. Two of these rounds are used to determine the placings in the Team event.
First round: First Individual competition
All riders compete in the first qualifier. The best 60 Individual riders (including those tied for 60th place) and all Team riders ranked lower than 60 progress to the second round.
Second round: first round of Team competition and second Individual qualifying competition
The best 45 individual riders (including those tied for 45th place), based on combined scores from both rounds, and the best eight teams (including those teams tied for eighth place), based on scores from this round only, progress to the third round.
Third round: second round of Team competition and third Individual qualifying competition
The final placings for the Team event are determined by the sum of the scores in the first and second round of the Team competition.
After the third round, the best 35 riders (including those tied for 35th place), based on the combined scores, with a maximum of three from each country, progress to the fourth round.
Fourth round: Individual final round A
The best 20 riders (including those tied for 20th place), based on scores from this round only, progress to the fifth round.
Fifth round: Individual final round B
The final placings for the Individual event are determined by the sum of the scores in the Individual final rounds A and B.
If two or more rider/horse combinations are tied for medal places after the fifth and final round of the Individual event, there is a jump-off to break the tie.
Score van gisteren telt wel mee, lees maar:quote:Op maandag 6 augustus 2012 15:08 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Volgens mij wel maar ik vind het niet heel duidelijk allemaal
Beide scores tellen mee, maar daarna individueel op 0 voor de finale. Toch?quote:Op maandag 6 augustus 2012 15:10 schreef DeeBee het volgende:
[..]
http://www.london2012.com(...)/competition-format/
Allebei de rondes van de teamwedstrijd (dus ook die van gisteren), tellen dus mee!
Ja zo zit het inderdaadquote:Op maandag 6 augustus 2012 15:11 schreef TheArt het volgende:
[..]
Beide scores tellen mee, maar daarna individueel op 0 voor de finale. Toch?
Yup, volgens de kenners hier. Hoeveel punten mag je hebben voor het halen van de finale? In dat geval moet het toch kunnen dat we 3 ruiters in de finale hebbenquote:Op maandag 6 augustus 2012 15:11 schreef TheArt het volgende:
[..]
Ja, individueel gaat top 35 door naar de individuele finale.quote:Op maandag 6 augustus 2012 15:11 schreef TheArt het volgende:
[..]
Jep, inderdaad. Dan zijn we er uitquote:Op maandag 6 augustus 2012 15:13 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Ja, individueel gaat top 35 door naar de individuele finale.
Scores voor iedereen op 0 en de top 20 van de eerste ronde van de finale mag ook de tweede ronde springen, totaalscore over 2 rondes bepaalt de winnaar. Barrages in geval van gelijke standen.
Mag je er vanuit gaan dat je met 12 punten totaal de finale haalt?quote:Op maandag 6 augustus 2012 15:13 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Ja, individueel gaat top 35 door naar de individuele finale.
Scores voor iedereen op 0 en de top 20 van de eerste ronde van de finale mag ook de tweede ronde springen, totaalscore over 2 rondes bepaalt de winnaar. Barrages in geval van gelijke standen.
Voor Nederland lijkt het er individueel sowieso wel goed uit te zien... ik denk dat je met 8 strafpunten max wel bij de beste 45 zit...quote:Op maandag 6 augustus 2012 15:12 schreef ZwarteMaan het volgende:
[..]
Yup, volgens de kenners hier. Hoeveel punten mag je hebben voor het halen van de finale? In dat geval moet het toch kunnen dat we 3 ruiters in de finale hebben
35 bedoel jequote:Op maandag 6 augustus 2012 15:14 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Voor Nederland lijkt het er individueel sowieso wel goed uit te zien... ik denk dat je met 8 strafpunten max wel bij de beste 45 zit...
debiele regel dan met die paarden - want als de fokker van het paard en belg is moet de ruiter ook een belg zijn, toch?quote:Op maandag 6 augustus 2012 15:14 schreef TheVulture het volgende:
Bjorn Nagel is een Nederlander die voor Oekraine rijdt
Duitser. Hele Oekraïense ploeg is gekocht, op de geldschieter zelf na, die zelf ook mee wilde doenquote:Op maandag 6 augustus 2012 15:14 schreef TheVulture het volgende:
Bjorn Nagel is een Nederlander die voor Oekraine rijdt
quote:Op maandag 6 augustus 2012 15:15 schreef TheArt het volgende:
[..]
Duitser. Hele Oekraïense ploeg is gekocht, op de geldschieter zelf na, die zelf ook mee wilde doen
En dan zelf enorm hard falen ja...quote:Op maandag 6 augustus 2012 15:15 schreef TheArt het volgende:
[..]
Duitser. Hele Oekraïense ploeg is gekocht, op de geldschieter zelf na, die zelf ook mee wilde doen
Dat is het mooie. Die gast bakt er he-le-maal niets van.quote:Op maandag 6 augustus 2012 15:17 schreef debeterebob het volgende:
[..]
En dan zelf enorm hard falen ja...
Nee hoor, maar het paard moet wel een eigenaar hebben met die nationaliteit. Anders zouden heel wat ruiters voor Nederland moeten uitkomen, met al die NL gefokte paarden.quote:Op maandag 6 augustus 2012 15:15 schreef ZwarteMaan het volgende:
[..]
debiele regel dan met die paarden - want als de fokker van het paard en belg is moet de ruiter ook een belg zijn, toch?
31 strafpunten twee dagen terug volgens mijquote:Op maandag 6 augustus 2012 15:17 schreef TheArt het volgende:
[..]
Dat is het mooie. Die gast bakt er he-le-maal niets van.
Ik bedoel zelfs als zou je de prins van een Arabisch land op een paard zetten, dan presteert ie nog beterquote:Op maandag 6 augustus 2012 15:17 schreef TheArt het volgende:
[..]
Dat is het mooie. Die gast bakt er he-le-maal niets van.
Ik kan er wel van genietenquote:Op maandag 6 augustus 2012 15:20 schreef TheArt het volgende:
Best pijnlijk zo om de de Duitsers zo vroeg in het veld te zien.
die Arabische paarden (woon in Dubai) hebben ook het beste van allesquote:Op maandag 6 augustus 2012 15:20 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ik bedoel zelfs als zou je de prins van een Arabisch land op een paard zetten, dan presteert ie nog beter
Net als die prins gisterquote:Op maandag 6 augustus 2012 15:21 schreef TheArt het volgende:
MMB raakt denk ik de helft van de balken aan, maar heeft toch maar 1 strafpunt. Mazzeltje.
Morgenquote:
Freaky denkt dat Anky favoriet isquote:
Als de Nederlandse ruiters 2 foutloze rondes kunnen rijden net als gisteren, hebben ze op zeker een medaille.quote:Op maandag 6 augustus 2012 15:23 schreef TheVulture het volgende:
Als je een foutloos rondje weet te rijden vandaag ben je spekkoper denk ik... zoveel fouten worden er gemaakt... erg lastig parcours
Freaky loopt een paar jaar achterquote:Op maandag 6 augustus 2012 15:23 schreef TheArt het volgende:
[..]
Freaky denkt dat Anky favoriet isHij zou op dit moment eerder moeten vragen wanneer Adelinde weer moet.
Wat een gelul toch weer.quote:Op maandag 6 augustus 2012 15:24 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Freaky loopt een paar jaar achter
Die ligt er uit waarschijnlijk. Die had er al 8.quote:Op maandag 6 augustus 2012 15:26 schreef TheVulture het volgende:
DeMeersman voor Belgie 12 strafpunten... ik weet niet hoeveel hij er al had maar het zal krap aan worden voor 'm denk ik
Totaal 20 nuquote:Op maandag 6 augustus 2012 15:26 schreef TheVulture het volgende:
DeMeersman voor Belgie 12 strafpunten... ik weet niet hoeveel hij er al had maar het zal krap aan worden voor 'm denk ik
Heeft Osendarp die 100 meter finale eigenlijk gewonnen gisteren?quote:Op maandag 6 augustus 2012 15:26 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ik gok op Gerard Nijboer bij de marathon
Dat is denk ik wel teveel ja... maar tot nu toe loopt iedereen er wel makkelijk balken afquote:
Twee zwarten waren snellerquote:Op maandag 6 augustus 2012 15:27 schreef TheArt het volgende:
[..]
Heeft Osendarp die 100 meter finale eigenlijk gewonnen gisteren?
Brons helaas ... Hitler vond het ook niet zo leuk ..quote:Op maandag 6 augustus 2012 15:27 schreef TheArt het volgende:
[..]
Heeft Osendarp die 100 meter finale eigenlijk gewonnen gisteren?
even de website erbij openen ...quote:Op maandag 6 augustus 2012 15:29 schreef TheVulture het volgende:
Wel slecht trouwens dat ze de totaalscores van de ruiters niet in beeld brengen
Ja maar die loopt weer voor op mijn stream... dat haalt de spanning eruitquote:Op maandag 6 augustus 2012 15:29 schreef ZwarteMaan het volgende:
[..]
even de website erbij openen ...
http://www.london2012.com(...)html?v=2022012080613
8 strafpunten is al geel goedquote:Op maandag 6 augustus 2012 15:31 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Parcours is echt rammend moeilijk zo te zien...
Bizar moeilijk iddquote:Op maandag 6 augustus 2012 15:31 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Parcours is echt rammend moeilijk zo te zien...
Er mogen er maar max. 3 per land en met het aantal ruiters wat nog komt, zitten ze dan met deze score sowieso top-35 waarschijnlijk.quote:Op maandag 6 augustus 2012 15:33 schreef ZwarteMaan het volgende:
waarom zijn deze al gekwalificeerd voor de finale?
WATHELET G
DINIZ L
MICHAELS-BEERBAUM
Omdat ze niet meer uit de top-35 kunnen zakken met wat nu nog komt.quote:Op maandag 6 augustus 2012 15:33 schreef ZwarteMaan het volgende:
WATHELET G
DINIZ L
MICHAELS-BEERBAUM
Die kunnen niet meer uit de top 35 zakkenquote:Op maandag 6 augustus 2012 15:33 schreef ZwarteMaan het volgende:
WATHELET G
DINIZ L
MICHAELS-BEERBAUM
Mooi hequote:Op maandag 6 augustus 2012 15:35 schreef TheArt het volgende:
De Duitsers hebben op de verkeerde dag gepiekt
Die 0 is ook vrij weinig waard inderdaad, aangezien de inviduele scores ook weer op 0 gaan hierna...quote:Op maandag 6 augustus 2012 15:35 schreef TheArt het volgende:
De Duitsers hebben op de verkeerde dag gepiekt
Nee joh, ze halen helemaal niksquote:Op maandag 6 augustus 2012 15:38 schreef franklop het volgende:
Op de radio speculeren ze (o.a. Jeroen Dubbeldam) al over een goude medaille
Henri is echt heel snel een van de besten geworden inderdaadquote:Op maandag 6 augustus 2012 15:40 schreef DeeBee het volgende:
Voorn, mooie baas!
Kom op Nederlanders!
Prima interview met Henri trouwens, beter dan het huisvrouwen geleuter met Dione...
Zat die Henri gisteren niet in london?quote:Op maandag 6 augustus 2012 15:40 schreef DeeBee het volgende:
Voorn, mooie baas!
Kom op Nederlanders!
Prima interview met Henri trouwens, beter dan het huisvrouwen geleuter met Dione...
Een verademing inderdaad.quote:Op maandag 6 augustus 2012 15:40 schreef DeeBee het volgende:
Inderdaad. Henry is uit aan het groeien tot een uitstekende presentator/interviewerquote:Op maandag 6 augustus 2012 15:40 schreef DeeBee het volgende:
Voorn, mooie baas!
Kom op Nederlanders!
t/m zaterdag, nu zit Toine op zijn stoeltje.quote:Op maandag 6 augustus 2012 15:41 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Zat die Henri gisteren niet in london?
Toine zat er gisterquote:Op maandag 6 augustus 2012 15:41 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Zat die Henri gisteren niet in london?
dan winnen de Saudi's .. wat zij uitgeven is niet normaal ...quote:Op maandag 6 augustus 2012 15:43 schreef henkde_j het volgende:
Haha mooie kijk op z'n sport.
- Alles afhankelijk van financiele middelen
- Het is een loterij
Ik vond ze niet slecht rijden anders. En het kwartje kan vandaag zo andersom vallen.quote:Op maandag 6 augustus 2012 15:43 schreef ZwarteMaan het volgende:
[..]
dan winnen de Saudi's .. wat zij uitgeven is niet normaal ...
Je wordt er zowaar enthousiast vanquote:Op maandag 6 augustus 2012 15:46 schreef wimderon het volgende:
Voorn >> De Bruijn, Van Galen, Van Balkom, Van Langen
Klopt. Kenkhuis doet niet mee?quote:Op maandag 6 augustus 2012 15:46 schreef wimderon het volgende:
En helemaal achteraan dit rijtje mag nog Brinkmanquote:Op maandag 6 augustus 2012 15:46 schreef wimderon het volgende:
Het komt misschien ook doordat ik minder van deze sport weet, maar ik heb al 100x meer 'inside' dingen gehoord dan van die anderen ja...quote:Op maandag 6 augustus 2012 15:46 schreef wimderon het volgende:
vraag me trouwens af of de Saudi's aan het vasten zijn op moment van rijden - Ramadan...quote:Op maandag 6 augustus 2012 15:46 schreef alors het volgende:
[..]
Ik vond ze niet slecht rijden anders. En het kwartje kan vandaag zo andersom vallen.
Kijk naar de Oekrainers, die hebben ook klauwen vol geld uitgegeven, maar die faalhaas gooide alle balken eraf.
Haha wat denk je zelf, die eigent zich vast alles toequote:Op maandag 6 augustus 2012 15:48 schreef TheArt het volgende:
Dubbeldam zit er ookHopelijk Roelfs zo min mogelijk aan het woord.
Die hadden ze gewoon thuis moeten latenquote:Op maandag 6 augustus 2012 15:48 schreef TheArt het volgende:
Laurens is daar toch ook al voor de dressuur, gezellig toch?quote:Op maandag 6 augustus 2012 15:48 schreef TheVulture het volgende:
3 commentatoren... da's ook wel overdreven zeg
IJdele hoop. Die lult verreweg het meest.quote:Op maandag 6 augustus 2012 15:48 schreef TheArt het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |