dat mag, mits een killerheel.quote:Op zondag 5 augustus 2012 14:37 schreef -Miauw- het volgende:
[..]![]()
En peeptoesmet gelakte teennagels
(dat sowieso)
Dan compenseer ik maar een beetje want behalve de open tenen/hielen: 'sneakers'quote:Op zondag 5 augustus 2012 14:37 schreef dawg het volgende:
[..]
volgens mij was hij ook dronken.
[..]
ze blijven lelijk. maar de hoge hakken die je draagt compenseren gelukkig.
Dat zijn natuurlijk niet mijn voeten hèquote:Op zondag 5 augustus 2012 14:38 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Wat heb je gedaan dan? Ik log net pas in
sneakers kunnen erg sexy zijn hoor.quote:Op zondag 5 augustus 2012 14:40 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Dan compenseer ik maar een beetje want behalve de open tenen/hielen: 'sneakers'(of hoe je gympies tegenwoordig ook moet noemen
)
Ow *ritst broek weer dicht*quote:Op zondag 5 augustus 2012 14:41 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Dat zijn natuurlijk niet mijn voeten hè
Het gaat er ook niet om of het lekker loopt maar hoe hip het is. Al loop je er blaren op, hip is hip.quote:Op zondag 5 augustus 2012 14:42 schreef Myraela het volgende:
Het lelijkste vind ik van die hele lage sandaaltjes. Dat loopt toch ook gewoon niet lekker.
[ afbeelding ]
Myraelaquote:Op zondag 5 augustus 2012 14:42 schreef Myraela het volgende:
Het lelijkste vind ik van die hele lage sandaaltjes. Dat loopt toch ook gewoon niet lekker.
[ afbeelding ]
Nou ik wil niemand nachtmerries bezorgenquote:
Geeft niet, dan plaats maar als alles genezen isquote:Op zondag 5 augustus 2012 14:45 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Nou ik wil niemand nachtmerries bezorgenzeker nu ik mijn teen gekneust heb niet
![]()
Mooi paars, blauw, zwart, groen en geel
Pijnlijkquote:Op zondag 5 augustus 2012 14:45 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Nou ik wil niemand nachtmerries bezorgenzeker nu ik mijn teen gekneust heb niet
![]()
Mooi paars, blauw, zwart, groen en geel
Tot over 4 weken danquote:Op zondag 5 augustus 2012 14:46 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Geeft niet, dan plaats maar als alles genezen is
quote:
Ja best wel eigenlijkquote:
Ik vind ze allebei niet mooiquote:
ging om het idee heh. een visualisatie van jouw schoenenkast.quote:Op zondag 5 augustus 2012 14:52 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik vind ze allebei niet mooidie kleur blauw vind ik wel ok, maar verder
Verrekt veel open tenen en hielenquote:Op zondag 5 augustus 2012 14:54 schreef dawg het volgende:
[..]
ging om het idee heh. een visualisatie van jouw schoenenkast.
Geweldigquote:
ja die heb ik net gezien. zo grappig.quote:Op zondag 5 augustus 2012 15:03 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Geweldig![]()
Er is ook een filmpje waarin hij in zichzelf in een klein doosje propt
Handig kan je haar zo meenemenquote:Op zondag 5 augustus 2012 15:03 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Geweldig![]()
Er is ook een filmpje waarin hij in zichzelf in een klein doosje propt
Oh jammerquote:Op zondag 5 augustus 2012 15:10 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Nee, dat doosje is een beetje verpletterd dacht ik
Hemquote:
Hahaha, stomquote:
Stapelen.quote:Op zondag 5 augustus 2012 15:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik heb een tijd mijn post niet gechecked. Zitten er ineens 3 telefoonboeken in. Wat moet ik in hemelsnaam met 3 van die boeken?
Kutpost.
Waarom check je je post dan nietquote:Op zondag 5 augustus 2012 15:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik heb een tijd mijn post niet gechecked. Zitten er ineens 3 telefoonboeken in. Wat moet ik in hemelsnaam met 3 van die boeken?
Kutpost.
Deurstop, booster seat, openhaardbrandstof.quote:Op zondag 5 augustus 2012 15:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
Kutpost.
Doeg schatjen.quote:Op zondag 5 augustus 2012 15:30 schreef heloef het volgende:
Oh ik ga op vakansie, tot over een week he.
Zit ie mijn kleinheid belachelijk te maken?quote:
Geen zin in.quote:
Keep them coming!quote:Op zondag 5 augustus 2012 15:32 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Deurstop, booster seat, openhaardbrandstof.
Heb jij mannelijkheid dan?quote:Op zondag 5 augustus 2012 16:20 schreef tijnbrein het volgende:
Door midden scheuren en daarmee je mannelijkheid tonen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |