Verrekt veel open tenen en hielenquote:Op zondag 5 augustus 2012 14:54 schreef dawg het volgende:
[..]
ging om het idee heh. een visualisatie van jouw schoenenkast.
Geweldigquote:
ja die heb ik net gezien. zo grappig.quote:Op zondag 5 augustus 2012 15:03 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Geweldig![]()
Er is ook een filmpje waarin hij in zichzelf in een klein doosje propt
Handig kan je haar zo meenemenquote:Op zondag 5 augustus 2012 15:03 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Geweldig![]()
Er is ook een filmpje waarin hij in zichzelf in een klein doosje propt
Oh jammerquote:Op zondag 5 augustus 2012 15:10 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Nee, dat doosje is een beetje verpletterd dacht ik
Hemquote:
Hahaha, stomquote:
Stapelen.quote:Op zondag 5 augustus 2012 15:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik heb een tijd mijn post niet gechecked. Zitten er ineens 3 telefoonboeken in. Wat moet ik in hemelsnaam met 3 van die boeken?
Kutpost.
Waarom check je je post dan nietquote:Op zondag 5 augustus 2012 15:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik heb een tijd mijn post niet gechecked. Zitten er ineens 3 telefoonboeken in. Wat moet ik in hemelsnaam met 3 van die boeken?
Kutpost.
Deurstop, booster seat, openhaardbrandstof.quote:Op zondag 5 augustus 2012 15:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
Kutpost.
Doeg schatjen.quote:Op zondag 5 augustus 2012 15:30 schreef heloef het volgende:
Oh ik ga op vakansie, tot over een week he.
Zit ie mijn kleinheid belachelijk te maken?quote:
Geen zin in.quote:
Keep them coming!quote:Op zondag 5 augustus 2012 15:32 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Deurstop, booster seat, openhaardbrandstof.
Heb jij mannelijkheid dan?quote:Op zondag 5 augustus 2012 16:20 schreef tijnbrein het volgende:
Door midden scheuren en daarmee je mannelijkheid tonen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |