Pas eind oktoberquote:
Mensen die daar trots op zijn.quote:Op zondag 5 augustus 2012 14:29 schreef Myraela het volgende:
Ik heb kei veel mini vakanties naar Katwijk.
Lekker genoegquote:Op zondag 5 augustus 2012 14:26 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Pas eind oktobermaar het weer is er dan nog best ok, 18-19 graden
Jeez, junks?quote:Op zondag 5 augustus 2012 14:30 schreef dawg het volgende:
ik kon afgelopen nacht meegenieten van een ruzie, hier schuin boven:
jij hebt alles opgerookt! alles! vuile teringhoer! kutwijf! ik sla je dadelijk kapot, kuthoer!
en zo ging dat even een half uurtje door, met het nodige gesmijt met deuren.
geen idee, dat riep ie ook nog: vieze junk! alles opgerookt!quote:
quote:Op zondag 5 augustus 2012 14:32 schreef Myraela het volgende:
Voeten.Ik walg van voeten.
Zeker van smerige voeten.
en mannen voeten.
En van slippers.en sandalen.
Gezelligquote:Op zondag 5 augustus 2012 14:30 schreef dawg het volgende:
ik kon afgelopen nacht meegenieten van een ruzie, hier schuin boven:
jij hebt alles opgerookt! alles! vuile teringhoer! kutwijf! ik sla je dadelijk kapot, kuthoer!
en zo ging dat even een half uurtje door, met het nodige gesmijt met deuren.
Dat komt door de berlichtingquote:Op zondag 5 augustus 2012 14:32 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Haha sukkel, je moet je halverwege ook even omdraaien zodat alles mooi egaal aanbrand
slippers en sandaaltjesquote:Op zondag 5 augustus 2012 14:32 schreef Myraela het volgende:
Voeten.Ik walg van voeten.
Zeker van smerige voeten.
en mannen voeten.
En van slippers.en sandalen.
nogal ja.quote:
Een echte junk dusquote:Op zondag 5 augustus 2012 14:33 schreef dawg het volgende:
[..]
geen idee, dat riep ie ook nog: vieze junk! alles opgerookt!
dat alles opgerookt heeft ie wel heel vaak gegild, hij was nogal overstuur geloof ik.
Goed wassen en tussen je tenen afdrogen, iedere dag schone sokken en niet steeds dezelfde schoenen dragen en er valt niets te stinken hoorquote:
Nee.quote:Op zondag 5 augustus 2012 14:33 schreef -Miauw- het volgende:
slippers en sandaaltjes![]()
Blote voeten zou nog beter zijn
Sjeez, ik had er al wat dagen op zittenquote:Op zondag 5 augustus 2012 14:34 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Belichting? Je lijkt wel zo een zombie
Dan zweet je wel de pan uit in de zomerquote:Op zondag 5 augustus 2012 14:36 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nee.Vind het echt afschuwelijk lelijk.
Bij schoenen moeten sowieso de hiel en de tenen bedekt zijn, anders vind ik het walgelijk om te zien. Er is soms bij een enkele vrouw dat een peeptoe nog wel "okay" staat. Maar dicht is altijd mooier.
volgens mij was hij ook dronken.quote:Op zondag 5 augustus 2012 14:36 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Een echte junk duseen junk in nood is vaak nogal hysterisch
ze blijven lelijk. maar de hoge hakken die je draagt compenseren gelukkig.quote:Goed wassen en tussen je tenen afdrogen, iedere dag schone sokken en niet steeds dezelfde schoenen dragen en er valt niets te stinken hoor
quote:Op zondag 5 augustus 2012 14:36 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nee.Vind het echt afschuwelijk lelijk.
Bij schoenen moeten sowieso de hiel en de tenen bedekt zijn, anders vind ik het walgelijk om te zien. Er is soms bij een enkele vrouw dat een peeptoe nog wel "okay" staat. Maar dicht is altijd mooier.
Wat heb je gedaan dan? Ik log net pas inquote:Op zondag 5 augustus 2012 14:37 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Sjeez, ik had er al wat dagen op zitten
quote:Op zondag 5 augustus 2012 14:37 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dan zweet je wel de pan uit in de zomer. Ik bedoel, je schoenen uit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |