En voeg jij ook nog iets toe in het huishouden?quote:Op zondag 5 augustus 2012 14:08 schreef Myraela het volgende:
Anders kan je twi inhuren. Hij is goed met zorgen dat alles netjes blijft en ook nog eens kei slim met centjes en boodschappen.
Nog wel, binnenkort op kamersquote:Op zondag 5 augustus 2012 14:08 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Maar jij woont nog thuis. Ik moet dat wss ook als ik dan nog thuis woon.
Twiquote:Op zondag 5 augustus 2012 14:08 schreef Myraela het volgende:
Anders kan je twi inhuren. Hij is goed met zorgen dat alles netjes blijft en ook nog eens kei slim met centjes en boodschappen.
Dat is mijn plan ook deze vakantie. Eerst de diepvries zo efficient mogelijk leegeten. En daarna boodschappen doen met het geld. Dan houd ik hopelijk nog wat over voor leuke spullen.quote:Op zondag 5 augustus 2012 14:08 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik heb de vorige keer 3 weken geleefd van 30 euro en de diepvriesinhoud
Ik help, zorg dat hij zich persoonlijk kan verbeteren door hem te bekritiseren.quote:Op zondag 5 augustus 2012 14:09 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En voeg jij ook nog iets toe in het huishouden?
Heel goedquote:Op zondag 5 augustus 2012 14:10 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik help, zorg dat hij zich persoonlijk kan verbeteren door hem te bekritiseren.
Goede verdeling ja.quote:Op zondag 5 augustus 2012 14:10 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik help, zorg dat hij zich persoonlijk kan verbeteren door hem te bekritiseren.
Hee dat doe ik nou ookquote:Op zondag 5 augustus 2012 14:11 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Goede verdeling ja.
Mijn toevoeging aan het huishouden thuis is het spoor van troep dat ik achterlaat overal waar ik gelopen heb.
Strenger optreden Twiquote:Op zondag 5 augustus 2012 14:11 schreef twi het volgende:
En natuurlijk door te FOK!ken terwijl ze nuttige dingetjes behoort te doen.
Thuis val ik gelukkig wel mee, en ik zorg er altijd wel voor dat het huis gewoon weer netjes is als ik weg ga. Alleen als ik erg veel thuis zit word het dus een troep.quote:Op zondag 5 augustus 2012 14:11 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Goede verdeling ja.
Mijn toevoeging aan het huishouden thuis is het spoor van troep dat ik achterlaat overal waar ik gelopen heb.
quote:
Nouja, moeten is misschien een beetje overdreven. Twee jaar geleden wou ik eigenlijk niet, ben ik toch gegaan, toen ben ik uiteindelijk wel gegaan na wat discussie. Dit jaar gingen mn ouders er gewoon vanuit dat ik meeging, en wou ik dat ook welquote:
Jepquote:Op zondag 5 augustus 2012 14:14 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Slechte invloed van Loka blijkbaar
En met vrienden op vakantiequote:Op zondag 5 augustus 2012 14:13 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
[..]
Nouja, moeten is misschien een beetje overdreven. Twee jaar geleden wou ik eigenlijk niet, ben ik toch gegaan, toen ben ik uiteindelijk wel gegaan na wat discussie. Dit jaar gingen mn ouders er gewoon vanuit dat ik meeging, en wou ik dat ook wel.
Of andersomquote:Op zondag 5 augustus 2012 14:14 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Slechte invloed van Loka blijkbaar
Ga ik ook nog doenquote:Op zondag 5 augustus 2012 14:15 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
En met vrienden op vakantie, is dat niet een aantrekkelijker alternatief?
1 zit er niet eens inquote:Op zondag 5 augustus 2012 14:18 schreef -Miauw- het volgende:
[..]twee vakanties, dat doe je niet verkeerd!
Oh dat is balen!quote:
Waar ga je naar toe?quote:Op zondag 5 augustus 2012 14:22 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oh dat is balen!
Ik heb er uiteindelijk toch nog één uit weten te slepen(maar ik had er meerdere gepland)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |