Ah feestje bij jou dusquote:Op zondag 5 augustus 2012 13:49 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik nu ook weer, zo lekker rustig in huis
Oh zeker heb een aantal leuke vakanties gehadquote:Op zondag 5 augustus 2012 13:48 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat is wel een goed idee jaZijn leuke dingen om te doen.
Bij jou toch? Jouw ouders zijn toch ook niet thuisquote:
Jawel die zijn gewoon thuisquote:Op zondag 5 augustus 2012 13:50 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Bij jou toch? Jouw ouders zijn toch ook niet thuis
Mag dat wel van ze?quote:
Zeg er wat vanquote:
Ach zoveel kan er toch niet fout gaan als ze weg zijn.quote:Op zondag 5 augustus 2012 13:46 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Tja, mijn ouders willen dat ik iig tot mijn 18e mee ga, en waarschijnlijk zo lang als ik hier in huis woon. Ze vertrouwen me niet met het huis ofzo
Ze denken dat er nogal wat kapot gaat als ik alleen hier ben voor 3 weken. + ik zou mijn geld er de eerste week er wss al doorheen jagenquote:Op zondag 5 augustus 2012 13:59 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ach zoveel kan er toch niet fout gaan als ze weg zijn.
Ik vind het nu in ieder geval een stuk lekkerder om alleen thuis te zijn.Hou sowieso al niet echt van vakanties, maar zeker niet echt de soort vakantie met mn ouders. Ga liever op stedentrips dan.
Dat komt nog welquote:Op zondag 5 augustus 2012 14:01 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Ze denken dat er nogal wat kapot gaat als ik alleen hier ben voor 3 weken. + ik zou mijn geld er de eerste week er wss al doorheen jagenik ben niet verantwoordelijk
Als je ouders zo met je om gaan, leer je dat ook nooit neequote:Op zondag 5 augustus 2012 14:01 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Ze denken dat er nogal wat kapot gaat als ik alleen hier ben voor 3 weken. + ik zou mijn geld er de eerste week er wss al doorheen jagenik ben niet verantwoordelijk
Nou, dan wordt het tijd dat je dat eens gaat leren dan. http://www.budgetterenkunjeleren.nl/quote:Op zondag 5 augustus 2012 14:01 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Er gaat echt niet meer kapot dan als je ouders er wel bij zijn. Of je moet grote feesten gaan geven. Kan je niet gewoon bij iemand anders gaan zitten, of de volgende keer als je ouders weg gaan zelf ook een vakantie plannen met vrienden.quote:Op zondag 5 augustus 2012 14:01 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Dat zul je toch moeten leren hequote:Op zondag 5 augustus 2012 14:01 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Ik ben nu 20, ik moet nog steeds mee op vakantie met mijn oudersquote:Op zondag 5 augustus 2012 14:01 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Ga de volgende keer wel een week naar Loka, vakantietje met vrienden, goed idee. Dan kunnen we ook allemaal een huisje ofzo huren (moet je meestal 18 voor zijn) dus dat scheelt dan weer.quote:Op zondag 5 augustus 2012 14:05 schreef Myraela het volgende:
[..]
Er gaat echt niet meer kapot dan als je ouders er wel bij zijn. Of je moet grote feesten gaan geven. Kan je niet gewoon bij iemand anders gaan zitten, of de volgende keer als je ouders weg gaan zelf ook een vakantie plannen met vrienden.
Dat meen je niet?quote:Op zondag 5 augustus 2012 14:05 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Ik ben nu 20, ik moet nog steeds mee op vakantie met mijn ouders![]()
![]()
Niet waarquote:Op zondag 5 augustus 2012 14:05 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
![]()
Maar jij woont nog thuis. Ik moet dat wss ook als ik dan nog thuis woon.quote:Op zondag 5 augustus 2012 14:05 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
![]()
Ik heb de vorige keer 3 weken geleefd van 30 euro en de diepvriesinhoudquote:Op zondag 5 augustus 2012 14:01 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |