Er was geen schaduw? En in de bergen moet je ff naar de andere kant van de berg gaan, of als je in en dal bent, naar de andere kant van t dal. Want daar is het dan meestal wel koelerquote:Op zondag 5 augustus 2012 13:39 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Dat snap ik. Maar hier kun je in je huis gaan zitten, op de camping is het overal even warm, dus dat is vervelend.
Deze reeksquote:Op zondag 5 augustus 2012 13:40 schreef tijnbrein het volgende:
Ik vind het ook niet fijn. Toen ik in Griekenland was had ik er niet zo veel last van. Enige keer dat ik het wel te warm vond was toen het 40 graden en benauwd was in DC
Jawel, schaduw zat, anders was het al helemaal niet te overleven. 30 graden in de schaduw is niets.quote:Op zondag 5 augustus 2012 13:40 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Er was geen schaduw? En in de bergen moet je ff naar de andere kant van de berg gaan, of als je in en dal bent, naar de andere kant van t dal. Want daar is het dan meestal wel koeler![]()
4 weken op een eiland, in de middag zorgde ik dat ik aan de noord-zijde was als ik niet in mn bed kon liggen.
Haha nee laat maarquote:Op zondag 5 augustus 2012 13:41 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Deze reeks
Het grote "rammelaars"-topic deel 35
In de schaduw is het toch ook gewoon warmquote:Op zondag 5 augustus 2012 13:40 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Er was geen schaduw? En in de bergen moet je ff naar de andere kant van de berg gaan, of als je in en dal bent, naar de andere kant van t dal. Want daar is het dan meestal wel koeler![]()
4 weken op een eiland, in de middag zorgde ik dat ik aan de noord-zijde was als ik niet in mn bed kon liggen.
schaduw + windje = perfect slaap weer.quote:Op zondag 5 augustus 2012 13:41 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Jawel, schaduw zat, anders was het al helemaal niet te overleven. 30 graden in de schaduw is niets.
-wind en + ouders die niet willen dat je overdag slaapt = vervelend warm.quote:Op zondag 5 augustus 2012 13:42 schreef PeuRac het volgende:
[..]
schaduw + windje = perfect slaap weer.
Als je er een maand zit, went het ook wel denk ik.quote:Op zondag 5 augustus 2012 13:42 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
In de schaduw is het toch ook gewoon warm
Ik ben altijd wel weer blij als ik gewoon weer binnen kan zitten als het me te warm wordt.
Dan snappen je ouders het concept van siesta niet helemaal. Hoe oud ben je eigenlijk, dat je nog met je ouders op vakantie gaat?quote:Op zondag 5 augustus 2012 13:43 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
-wind en + ouders die niet willen dat je overdag slaapt = vervelend warm.
Ik ga het niet proberen als je het niet erg vindtquote:Op zondag 5 augustus 2012 13:43 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Als je er een maand zit, went het ook wel denk ik.
17quote:Op zondag 5 augustus 2012 13:44 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dan snappen je ouders het concept van siesta niet helemaal. Hoe oud ben je eigenlijk, dat je nog met je ouders op vakantie gaat?
Sterkte. Mijn laatste vakantie met mn ouders was toen ik 15 was.quote:Op zondag 5 augustus 2012 13:44 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
17
En ik wil niet mee ik moet mee. En nee, dat snappen ze idd niet.
Hadden die dan geen last van de warmte?quote:Op zondag 5 augustus 2012 13:44 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
17
Ik ging wel gewoon slapen somsquote:Op zondag 5 augustus 2012 13:44 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
17
Héérlijk, een maand lang ontspannen, beviel mij erg goed.quote:Op zondag 5 augustus 2012 13:44 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik ga het niet proberen als je het niet erg vindt
Durven ze niet tegen jouquote:Op zondag 5 augustus 2012 13:45 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik ging wel gewoon slapen soms
Niemand zeurde erover volgens mij?
Heerlijk om daar een maand te zittenquote:Op zondag 5 augustus 2012 13:44 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik ga het niet proberen als je het niet erg vindt
Tja, mijn ouders willen dat ik iig tot mijn 18e mee ga, en waarschijnlijk zo lang als ik hier in huis woon. Ze vertrouwen me niet met het huis ofzoquote:Op zondag 5 augustus 2012 13:45 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Sterkte. Mijn laatste vakantie met mn ouders was toen ik 15 was.
Zeker, ik moest wel wat werken, vriendinnetje heeft een outdoor bedrijf daar, ik was er om haar te helpen. Gelukkig was dat meestal alleen in de ochtend en soms aan het eind van de middag.quote:Op zondag 5 augustus 2012 13:45 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Heerlijk om daar een maand te zitten
Verstandige oudersquote:Op zondag 5 augustus 2012 13:46 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Tja, mijn ouders willen dat ik iig tot mijn 18e mee ga, en waarschijnlijk zo lang als ik hier in huis woon. Ze vertrouwen me niet met het huis ofzo
Dan kom je toch bij mij logerenquote:Op zondag 5 augustus 2012 13:46 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Tja, mijn ouders willen dat ik iig tot mijn 18e mee ga, en waarschijnlijk zo lang als ik hier in huis woon. Ze vertrouwen me niet met het huis ofzo
Damn, ik zou dat echt niet trekken, ik werd al op vrij jonge leeftijd alleen gelaten. Incl 3 weken in de zomer toen ik 16 was.quote:Op zondag 5 augustus 2012 13:46 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Dat is wel een goed idee jaquote:Op zondag 5 augustus 2012 13:47 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Verstandige oudershaha. Ga met je een jongere vakantie mee ipv je ouders
Ik nu ook weer, zo lekker rustig in huisquote:Op zondag 5 augustus 2012 13:48 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Damn, ik zou dat echt niet trekken, ik werd al op vrij jonge leeftijd alleen gelaten. Incl 3 weken in de zomer toen ik 16 was.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |