quote:Op zondag 5 augustus 2012 11:13 schreef PressPlayOnTape het volgende:
* PressPlayOnTape meldt zich!
Paar dagen terug maar een account aangemaakt, omdat ik me verveelde op het werk en het na jarenlang lurken maar eens tijd werd om af en toe iets bij te dragen.
quote:
Welkom op het internet zou ik zeggen.quote:Op zondag 5 augustus 2012 11:15 schreef kiki889 het volgende:
PressPlayOnTape... ik heb dus hetzelfde... hebben jullie ervaring met de chat.
Dat contact is directer... maar of het nou zoveel leuker is.
Heb daar al een paar ''boze'' types over me heen gehad. (figuurlijk voor de bijdehandjes)
Chat doe ik niet aan. Vind het al erg genoeg dat ik hier nu actief benquote:Op zondag 5 augustus 2012 11:15 schreef kiki889 het volgende:
PressPlayOnTape... ik heb dus hetzelfde... hebben jullie ervaring met de chat.
Dat contact is directer... maar of het nou zoveel leuker is.
Heb daar al een paar ''boze'' types over me heen gehad. (figuurlijk voor de bijdehandjes)
10 jaar geleden?quote:Op zondag 5 augustus 2012 11:15 schreef GizartFRL het volgende:
Ik zit net op FOK!.
Heb een account aangemaakt omdat ik er erg mee zat dat mijn ex voor een trein was gesprongen.
quote:Op zondag 5 augustus 2012 11:24 schreef RolStaart-Beer het volgende:
Ik kan ook wel concluderen dat TS een adblock aan heeft staan
Een groot deel.quote:Op zondag 5 augustus 2012 11:21 schreef kiki889 het volgende:
Edwinuss schrijft! Wauw!
Heb jij nog een interessant aandeel?
http://www.fok.nl/shop/abonnementen.phpquote:Op zondag 5 augustus 2012 11:48 schreef kiki889 het volgende:
Daarom zit ik hier huilie-ui... om van jou te leren quoten!
Suggeties rolstaart?
Zet dan je adblock uitquote:Op zondag 5 augustus 2012 11:54 schreef kiki889 het volgende:
betalen? hahahahhahahahahahhahahahah
grappig
Er is ook een breien topic:quote:Op zondag 5 augustus 2012 11:58 schreef Ga.aguyim het volgende:
Ik zie breien in je info, doe je ook aan naaien?
Subforum Stad & Streekquote:Op zondag 5 augustus 2012 12:00 schreef kiki889 het volgende:
wat is adblock en S&S
nee ik doe aan punniken... naaien kan ik niet.
Je moet nog veel lerenquote:Op zondag 5 augustus 2012 12:20 schreef kiki889 het volgende:
nee hoor... i feel sorry for your pathatic ass.
dat je zo zielig bent.. ik heb meer medelijden.. ik word niet zo gauw boos op iets wat geen nut heeft
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
troveyquote:Op zondag 5 augustus 2012 12:25 schreef trovey het volgende:
[..]
Je moet nog veel leren.....mensen posten hier heel veel met een dubbele bodem.
Ja hoorquote:
Dit is gewoon een beetje onschuldig flirten/plagen van een mannelijke user, niets om je zorgen of boos om te maken, leer je vanzelf wel mee om te gaan.quote:Op zondag 5 augustus 2012 12:26 schreef kiki889 het volgende:
thnx trovy, ik ben ook met een sceptisch gevoel hierin gestapt... maar sommigen zijn gewoon een beetje zieliger dan anderen.
Ik herinner jou nog van dat topic met cookie-monsta tochquote:Op zondag 5 augustus 2012 12:27 schreef trovey het volgende:
[..]
Ja hooren nee, ik kan al jaren naaien
....beide soorten.
Ik zit overal op FOK! dus zou best kunnen.quote:Op zondag 5 augustus 2012 12:30 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Ik herinner jou nog van dat topic met cookie-monsta toch?
Watquote:Op zondag 5 augustus 2012 12:32 schreef trovey het volgende:
[..]
Ik zit overal op FOK! dus zou best kunnen.
Ik herinner me jou wel maar dat komt meer omdat ik je veel tegenkomquote:
niceeequote:Op zondag 5 augustus 2012 12:38 schreef trovey het volgende:
[..]
Ik herinner me jou wel maar dat komt meer omdat ik je veel tegenkom....niet speciaal in een bepaald topic. Wees maar niet bang hoor, je bent een bekende user voor mij.
Zo, weer een ego gestreeld.quote:
We houden het maar even op het ego, meer dan genoeg voor vandaag.quote:
ahh nou waaromquote:Op zondag 5 augustus 2012 12:43 schreef trovey het volgende:
[..]
We houden het maar even op het ego, meer dan genoeg voor vandaag.
Je ego is al groot genoeg voor vandaag, andere zaken laten we maar even de normale grootte.quote:
Ik snap hemquote:Op zondag 5 augustus 2012 12:47 schreef trovey het volgende:
[..]
Je ego is al groot genoeg voor vandaag, andere zaken laten we maar even de normale grootte.
Mag ik hopen.quote:
Tot de volgende keer maar weer.quote:Op zondag 5 augustus 2012 12:51 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
vieze trovey toch nouja morgen probereren we het weer
Wat is dit?quote:Op zondag 5 augustus 2012 12:00 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Er is ook een breien topic:
Breien, breien, breien...deel 4
Een breien-topic, net zoiets als een voetbaltopic of bodybuildingtopic maar dan anders.quote:
Dus die keer dat je ooit indirect reageerde op een reactie op een reactie op een reactie op mijn post, waarbij jij toen reageerde in het fotoboek van de persoon die reageerde op de reactie op de reactie op mijn post, betekent dus, in tegenstelling tot wat ik al die tijd dacht, niet dat je stiekem naar me verlangde????quote:Op zondag 5 augustus 2012 12:29 schreef trovey het volgende:
[..]
Dit is gewoon een beetje onschuldig flirten/plagen van een mannelijke user, niets om je zorgen of boos om te maken, leer je vanzelf wel mee om te gaan.
Ik heb em door i guess?quote:Op zondag 5 augustus 2012 20:07 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Ja, quote me dan ook even (voor de veiligheid van jezelf en andere FOK!kers)
Kloptquote:Op zondag 5 augustus 2012 22:21 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Dus die keer dat je ooit indirect reageerde op een reactie op een reactie op een reactie op mijn post, waarbij jij toen reageerde in het fotoboek van de persoon die reageerde op de reactie op de reactie op mijn post, betekent dus, in tegenstelling tot wat ik al die tijd dacht, niet dat je stiekem naar me verlangde????![]()
![]()
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |