quote:Op zondag 5 augustus 2012 11:13 schreef PressPlayOnTape het volgende:
* PressPlayOnTape meldt zich!
Paar dagen terug maar een account aangemaakt, omdat ik me verveelde op het werk en het na jarenlang lurken maar eens tijd werd om af en toe iets bij te dragen.
quote:
Welkom op het internet zou ik zeggen.quote:Op zondag 5 augustus 2012 11:15 schreef kiki889 het volgende:
PressPlayOnTape... ik heb dus hetzelfde... hebben jullie ervaring met de chat.
Dat contact is directer... maar of het nou zoveel leuker is.
Heb daar al een paar ''boze'' types over me heen gehad. (figuurlijk voor de bijdehandjes)
Chat doe ik niet aan. Vind het al erg genoeg dat ik hier nu actief benquote:Op zondag 5 augustus 2012 11:15 schreef kiki889 het volgende:
PressPlayOnTape... ik heb dus hetzelfde... hebben jullie ervaring met de chat.
Dat contact is directer... maar of het nou zoveel leuker is.
Heb daar al een paar ''boze'' types over me heen gehad. (figuurlijk voor de bijdehandjes)
10 jaar geleden?quote:Op zondag 5 augustus 2012 11:15 schreef GizartFRL het volgende:
Ik zit net op FOK!.
Heb een account aangemaakt omdat ik er erg mee zat dat mijn ex voor een trein was gesprongen.
quote:Op zondag 5 augustus 2012 11:24 schreef RolStaart-Beer het volgende:
Ik kan ook wel concluderen dat TS een adblock aan heeft staan
Een groot deel.quote:Op zondag 5 augustus 2012 11:21 schreef kiki889 het volgende:
Edwinuss schrijft! Wauw!
Heb jij nog een interessant aandeel?
http://www.fok.nl/shop/abonnementen.phpquote:Op zondag 5 augustus 2012 11:48 schreef kiki889 het volgende:
Daarom zit ik hier huilie-ui... om van jou te leren quoten!
Suggeties rolstaart?
Zet dan je adblock uitquote:Op zondag 5 augustus 2012 11:54 schreef kiki889 het volgende:
betalen? hahahahhahahahahahhahahahah
grappig
Er is ook een breien topic:quote:Op zondag 5 augustus 2012 11:58 schreef Ga.aguyim het volgende:
Ik zie breien in je info, doe je ook aan naaien?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |