Verdorie, dat heb ik ook.quote:Op maandag 28 november 2011 19:39 schreef Muck het volgende:
Ook mijn vingers zaten regelmatig in de knoop in het begin hoor en ik kwam nooit uit op het aantal steken dat ik opgezet had![]()
Moss stitch! Geloof ik. Of seed stitch.quote:Op donderdag 8 december 2011 13:13 schreef trovey het volgende:
Iemand ook bekend met de Engelse term voor de gerstekorrelsteek, ik wil een werkstuk maken waarbij ik in deze steek moet meerderen en minderen en ik wil even een video opzoeken hoe dat met deze steek het beste gaat...als ik wist wat de Engelse term was.
Mijn dank is groot.quote:Op donderdag 8 december 2011 15:40 schreef NoralyZ het volgende:
[..]
Moss stitch! Geloof ik. Of seed stitch.
Ik doe mijn best.quote:Op donderdag 8 december 2011 15:42 schreef NoralyZ het volgende:
Oh ik zie net dat je vraag in 't haaktopic al beantwoord is.
I WANTZ MEER BREIERS hier!
Ik ben er, maar post nog minder dan ik brei.quote:Op donderdag 8 december 2011 15:42 schreef NoralyZ het volgende:
Oh ik zie net dat je vraag in 't haaktopic al beantwoord is.
I WANTZ MEER BREIERS hier!
Leuk, al zou ik hem zelf niet meer zo kort doen maar ik ben dan ook geen 20 meerquote:
Ik heb korte stevige pootjesquote:Op zondag 11 december 2011 15:23 schreef Grijs het volgende:
Ik brei met breipennen van de Zeeman. Voor het opzetten gebruik ik altijd 2pennen. Voor het rokje heb ik een rondbreipen gebruikt en met opzetten deed ik er een gewone pen naast (en die trok ik eruit als het te vol werd, dan bleef het nog op de rondbreipen staan).
(en ik ben trouwens ook geen 20 meer)
Anders tik je bij Raverly bij yarns even het merk en type garen in om te zien wat anderen ermee gemaakt hebben ...wie weet ook wel datgene wat je zoekt. Je kan ook de te gebruiken naalddikte invoeren zodat je vergelijkbare garens ziet en de dingen die ermee gemaakt zijn.quote:Op maandag 12 december 2011 13:19 schreef annelotje het volgende:
thnx voor je reactie trovey. Ik had zelf al een aantal shrugs gevonden maar ik weet niet welke geschikt zijn voor de phildar charly. Ik heb zelf niet zo heel veel ervaring met breien en maten enzo...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |