Kom je er al een beetje uit met YouTubefilmpjes?quote:Op zaterdag 11 januari 2025 21:50 schreef pedaalemmerzak het volgende:
Mijn breiwerkje vordert maar langzaam want soms zijn mijn lussen te strak en dan krijg ik de naald er moeilijk door zeg maar. Dan gaat het dus langzamer.
Ik zag in een filmpje ook dat ze bij het aan de rechterkant erin steken van de naald (volgens mij is dat averecht) ze de rechternaald vóór de linkernaald houden maar ik steek hem er dus achter anders lukt het me niet?
[ afbeelding ]
Ja maar voor nu brei ik gewoon een lap dus de moeilijkere dingen hoef ik nog niet te doen. Gewoon een toer recht dan averecht etc. om en omquote:Op zondag 12 januari 2025 12:04 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Kom je er al een beetje uit met YouTubefilmpjes?
Ja, dat vond ik ook toen, maar het went welquote:Op zondag 12 januari 2025 13:49 schreef ESF1Gamer het volgende:
Gisteren een workshop sokken breien gedaan.
Het is wel wennen om met meer dan 2 naalden te breien.
Mooi! Het doet me denken aan drops-patronenquote:Op donderdag 23 januari 2025 18:22 schreef Shigyn het volgende:
Klaar en vandaag op kantoor genoeg complimenten gekregen😉
[ afbeelding ]
Met een teen zou dat ook heel goed lukkenquote:Op maandag 30 juni 2025 16:59 schreef Lienekien het volgende:
Ik heb nu een paar keer sokken hersteld die ik van teen naar boord had gebreid en die aan de boord kapot waren gegaan. Even een klusje, maar lukte prima. Stukje wegknippen, stukje uithalen en dan op de pennen en opnieuw afhechten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |