Er kunnen er uiteindelijk maar 18 mee naar Londen.quote:Seve van Ass (HGC), Sander Baart (OZ), Billy Bakker (Amsterdam), Marcel Balkestein (OZ), Pirmin Blaak[GK](Rotterdam), Quirijn Caspers (Kampong), Laurence Docherty (Kampong), Floris Evers (Amsterdam), Jeroen Hertzberger (Rotterdam), Rogier Hofman (Bloemendaal), Robert van der Horst (Rotterdam), Tim Jenniskens (Bloemendaal), Wouter Jolie (Bloemendaal), Robbert Kemperman (Rot-Weis Köln), Eby Kessing (Bloemendaal), Floris van der Linden (HGC), Teun de Nooijer (Bloemendaal), Jaap Stockmann [GK] (Bloemendaal), Taeke Taekema (Amsterdam), Sam van der Ven [GK] (HGC), Valentin Verga (Amsterdam), Klaas Vermeulen (Amsterdam), Bob de Voogd (OZ), Mink van der Weerden (OZ), Roderick Weusthof (Rotterdam), Sander de Wijn (Kampong).
Volgens Eddy was het gewoon pech.quote:Op zondag 5 augustus 2012 11:02 schreef Sasman het volgende:
België toch weer gefaalt als eindconclusie.
quote:Op zondag 5 augustus 2012 16:05 schreef Guard het volgende:
Nou even "schuilen" bij het hockey, ik ben de Britten even spuugzat, en natuurlijk zit ongeveer op iedere zender die Murray
quote:Op zondag 5 augustus 2012 17:01 schreef Gramulanion het volgende:
Ik hoor Hans van Zetten op de achtergrond.
Idd, wat doet hij daar.quote:Op zondag 5 augustus 2012 17:01 schreef Gramulanion het volgende:
Ik hoor Hans van Zetten op de achtergrond.
quote:Op zondag 5 augustus 2012 17:02 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ahja, noteer maar alvast: 0-1.
Zo voorspelbaar eh!quote:Op zondag 5 augustus 2012 17:02 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ahja, noteer maar alvast: 0-1.
quote:Op zondag 5 augustus 2012 17:03 schreef vuvuzela het volgende:
[..]
valt wel mee, 30ste minuut. van de 35
Hap. Er staat er nog wel eentje klaar dan hoor..quote:Op zondag 5 augustus 2012 17:07 schreef Drassss het volgende:
Nog iets hoger Bakker en we hadden nog maar 1 scheids.
Nee hoor DLD en NL al zeker van de halve finalesquote:Op zondag 5 augustus 2012 17:10 schreef tong80 het volgende:
Hoe is het scenario bij verschillende uitslagen ? Duitsland moet toch winnen ?
Nee hoor, als Nederland nu verliest en van Zuid-Korea verliest gaan die door.quote:Op zondag 5 augustus 2012 17:11 schreef Guard het volgende:
[..]
Nee hoor DLD en NL al zeker van de halve finales
Ok. Gaat dus om de plaatsing.quote:Op zondag 5 augustus 2012 17:11 schreef Guard het volgende:
[..]
Nee, Nederland kan er nog uit gaan tegen korea.quote:Op zondag 5 augustus 2012 17:11 schreef Guard het volgende:
[..]
Oh ja die dekselse koreanen...quote:Op zondag 5 augustus 2012 17:12 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Nee hoor, als Nederland nu verliest en van Zuid-Korea verliest gaan die door.
Wat voor waterafvoer had je willen hebben>quote:
paar kolken in het veld, waterdoorlatende bodemquote:Op zondag 5 augustus 2012 17:13 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Wat voor waterafvoer had je willen hebben>
quote:Op zondag 5 augustus 2012 17:14 schreef Paul het volgende:
[..]
Neergestort
Vliegtuigcrash in Duitsland; vier doden
Geo Block .. normaal zend Al Jazeera alles uit .. maar NL-Dui hebben ze gemist denk ik - heb wel een voorbeschouwing van PSV-Ajax als alternatief van ze gekregenquote:
En op http://www.eurovisionsports.tv/london2012/index.html?quote:Op zondag 5 augustus 2012 17:15 schreef ZwarteMaan het volgende:
[..]
Geo Block .. normaal zend Al Jazeera alles uit .. maar NL-Dui hebben ze gemist denk ik - heb wel een voorbeschouwing van PSV-Ajax als alternatief van ze gekregen
ook al gegeoblockt omdat wij in het midden-oosten zitten - tot 2 maanden geleden kon ik nog met een VPN doen alsof ik in NL, Londen of Duitsland zat maar ook dat hebben ze fijn geblokt hier in Dubai .. Weer is ook al klote vandaagquote:Op zondag 5 augustus 2012 17:16 schreef Guard het volgende:
[..]
En op http://www.eurovisionsports.tv/london2012/index.html?
zenden 10 verschillende sporten uit op dit moment behalve hockey - hoe bedoel je debielquote:Op zondag 5 augustus 2012 17:16 schreef Guard het volgende:
[..]
En op http://www.eurovisionsports.tv/london2012/index.html?
Lekker danquote:Op zondag 5 augustus 2012 17:17 schreef ZwarteMaan het volgende:
[..]
ook al gegeoblockt omdat wij in het midden-oosten zitten - tot 2 maanden geleden kon ik nog met een VPN doen alsof ik in NL, Londen of Duitsland zat maar ook dat hebben ze fijn geblokt hier in Dubai .. Weer is ook al klote vandaag
Ach, super dikke vrouwen bekijken bij het gewichtheffen is ook leuk. hahaha...quote:
Na 1-0 werd Nederland gevaarlijker.quote:Op zondag 5 augustus 2012 17:19 schreef ZwarteMaan het volgende:
[..]
Ach, super dikke vrouwen bekijken bij het gewichtheffen is ook leuk. hahaha...
Wie is er beter?
Ik vind het moeilijk te zeggen, veel van het spel tussen de 23 m lijnen. Soms Nederland gevaarlijk, en soms Duitsland. Ik heb zelf het idee dat de duitsers nu iets meer de pot naar zich toe trekkenquote:Op zondag 5 augustus 2012 17:19 schreef ZwarteMaan het volgende:
[..]
Ach, super dikke vrouwen bekijken bij het gewichtheffen is ook leuk. hahaha...
Wie is er beter?
Duitsland zet hoge druk en Nederland heeft er wel de nodige moeite mee.quote:Op zondag 5 augustus 2012 17:21 schreef Guard het volgende:
[..]
Ik vind het moeilijk te zeggen, veel van het spel tussen de 23 m lijnen. Soms Nederland gevaarlijk, en soms Duitsland. Ik heb zelf het idee dat de duitsers nu iets meer de pot naar zich toe trekken
Je wil echt niet tegen Australie ballen in de halve finale dus beide gaan echt wel voor de overwinning.quote:Op zondag 5 augustus 2012 17:21 schreef ZwarteMaan het volgende:
met 1-1 of een gelijkspel zijn ze beide door toch .. akkoordje .. deed Korea ook toen tegen NL een tijdje geleden (alleen toen was het Korea-Duitsland) - REVENGE
Maar echt dikke kansen zijn er niet voor de Duitsers, behalve die van Stockmanquote:Op zondag 5 augustus 2012 17:22 schreef Peerijsje het volgende:
[..]
Duitsland zet hoge druk en Nederland heeft er wel de nodige moeite mee.
Dreiging creërenquote:Op zondag 5 augustus 2012 17:23 schreef Dos37 het volgende:
Waarom gaan ze telkens zo lang zelf, speel eens een bal af.
In iedere sport vind je er wel eenquote:Op zondag 5 augustus 2012 17:28 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Müller. t blijft een fijne duitse naam
Neequote:Op zondag 5 augustus 2012 17:36 schreef ZwarteMaan het volgende:
NL moet gewoon de finale halen.. niks minder..
We worden 1e door Duitsland in de finale te verslaan na strafballen nadat we de onverdiende 1-1 in de 69e minuut via een eigen doelpunt van de Duitsersquote:Op zondag 5 augustus 2012 17:38 schreef Guard het volgende:
Ik heb toch een scenario in mijn hoofd waarin NLD vierde wordt...
Die regel wordt veranderd na de Spelen dacht ik.quote:Op zondag 5 augustus 2012 17:43 schreef Guard het volgende:
Eigen doelpunt, dat hebben ze toch niet in hockey? of was dat Vroegah en heb ik regelveranderingen gemist?
quote:
ik zeik ze nooit af maar ga wel uit van het goede - hoop gezeik in het team - ideaal om alles van je af te spelen - ik hoorde hier een aantal personen ook claimen (tijdens NL-NZ) dat NL kansloos was tegen Duitsland en die hoor ik nu ook niet. Voorlopig doen ze het gewoon goed (kwa resultaat) en dat is het enige wat op dit moment telt.quote:Op zondag 5 augustus 2012 17:45 schreef Szura het volgende:
[..]
Jij bent er zo een die nou weer een finale eist. Voor hetzelfde geld treffen we Australië in de semi en is het exit, spelen voor brons. Dit team maakt weinig indruk vooralsnog en met al dat geleuter afgelopen maanden vind ik het niet reëel om van de finale uit te gaan.
Maar heej, zeik ze vooral weer helemaal af als finale niet lukt
Idd, hij deed het al voorkomen alsof het 1-1 bleef, zonder twijfel.quote:Op zondag 5 augustus 2012 17:47 schreef Wilskracht het volgende:
Brinkman balen daar gaat zijn complot theorie.
Ik verstond Theo de Nooijer.quote:Op zondag 5 augustus 2012 17:50 schreef SuperHarregarre het volgende:
Die Duitse commentator hoor je gewoon. 36-jahre alt Teun de Nooijer.
Was niet zo'n heel gekke gedachte... Ned blijft 1 in de poule dan dus die vindt het goed. Duitsland heeft een iets makkelijkere laatste match waarin ze aan het doelsaldo kunnen werken om zo nog eerste te worden...quote:Op zondag 5 augustus 2012 17:47 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Idd, hij deed het al voorkomen alsof het 1-1 bleef, zonder twijfel.
Komen pas bij de 2-2quote:Op zondag 5 augustus 2012 17:50 schreef ZwarteMaan het volgende:
Waar zijn alle azijnzeikers op het NL hockey nu?
Ik geef ze geen ongelijkquote:Op zondag 5 augustus 2012 17:51 schreef MarkoAlmelo het volgende:
lol zelfs de camera mensen hebben een masker op![]()
datquote:Op zondag 5 augustus 2012 17:53 schreef rembrandtvanrijn het volgende:
Ik had niet verwacht dat het mannenteam het zo goed zou doen!
Er denken er hier een aantal ook zo over het NL team ..quote:Op zondag 5 augustus 2012 17:53 schreef marcodej het volgende:
Duitsland overtuigd het hele toernooi al niet.
Ik ja. Alleen de SC overtuigd.quote:Op zondag 5 augustus 2012 17:54 schreef ZwarteMaan het volgende:
[..]
Er denken er hier een aantal ook zo over het NL team ..
Voor het toernooi had ik er ook geen cent voor gegeven, maar ze groeien in het toernooi inderdaad.quote:Op zondag 5 augustus 2012 17:54 schreef ZwarteMaan het volgende:
[..]
Nou tegen India was dat toch zeker zo, en van de Belgen hadden we moeten verliezen (aldus Eddy)quote:Op zondag 5 augustus 2012 17:54 schreef ZwarteMaan het volgende:
[..]
Wie is Eddy?quote:Op zondag 5 augustus 2012 17:55 schreef Guard het volgende:
[..]
Nou tegen India was dat toch zeker zo, en van de Belgen hadden we moeten verliezen (aldus Eddy)
Ervan uitgaande dat die 1e worden - wel ja.. .quote:Op zondag 5 augustus 2012 17:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ontlopen we zo de Aussies in de SF?
Te vroeg om dat te zeggenquote:Op zondag 5 augustus 2012 17:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ontlopen we zo de Aussies in de SF?
Zijn die al eerste in de poule dan?????quote:Op zondag 5 augustus 2012 17:54 schreef ZwarteMaan het volgende:
[..]
Wat nou verliezen tegen Australie in de 1/2 finale .. .
quote:
Eddy is een zure commentator op Sporza, die eigenlijk niets van hockey weet.quote:
NL groeit in het toernooi - Australie was nou niet super tegen ARG .. maar goed we zien het wel over een klein weekje...quote:Op zondag 5 augustus 2012 17:56 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Nee. Australiers blijven zwaar favoriet.
Vanmorgen had België ook al moeten winnen, volgens een commentator op Sporza (waarschijnlijk Eddy?).quote:Op zondag 5 augustus 2012 17:57 schreef Guard het volgende:
[..]
Eddy is een zure commentator op Sporza, die eigenlijk niets van hockey weet.
Topamusement
Wat mij betreft nog steeds niet nee.quote:Op zondag 5 augustus 2012 17:59 schreef Nober het volgende:
Nederland is toch geen favoriet voor goud? Wat is er met die Duitsers?
Staan volgens mij net boven Nederland op de wereldranglijst.quote:Op zondag 5 augustus 2012 17:59 schreef Nober het volgende:
Nederland is toch geen favoriet voor goud? Wat is er met die Duitsers?
Die praatte net de Nederlander precies naquote:Op zondag 5 augustus 2012 18:02 schreef henkde_j het volgende:
Wat slecht dat je het geluid meekrijgt van die Duitse commentator
Is nergens voor nodig. Op de NOS krijg je het commentaar van Duitsland ook meequote:
Dat was hem iddquote:Op zondag 5 augustus 2012 17:59 schreef Felagund het volgende:
[..]
Vanmorgen had België ook al moeten winnen, volgens een commentator op Sporza (waarschijnlijk Eddy?).
Ik heb ze beiden op staan.quote:
Daar is hij inderdaad lekker vast in.quote:Op zondag 5 augustus 2012 18:02 schreef TheArt het volgende:
Jolie, altijd goed voor 1 of 2 grote fouten per wedstrijd.
Mijn Nederlandse stream loopt nog voor op de tv-uitzending van de ZDF.quote:Op zondag 5 augustus 2012 18:03 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Die praatte net de Nederlander precies na
quote:Op zondag 5 augustus 2012 18:03 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Is nergens voor nodig. Op de NOS krijg je het commentaar van Duitsland ook mee
Een stokkel heet dat bij hockey.quote:Op zondag 5 augustus 2012 18:07 schreef Wrijfhout het volgende:
Goeie tackle (of hoe je het noemt) van die balkestein
Leuk wordt dat, das om 20.00 geloof ik?quote:Op zondag 5 augustus 2012 18:10 schreef Drassss het volgende:
Australie moet straks ook nog maar "ff" winnen van de Britten.
quote:Op zondag 5 augustus 2012 18:11 schreef Guard het volgende:
[..]
Leuk wordt dat, das om 20.00 geloof ik?
Dit was wel een tacklequote:Op zondag 5 augustus 2012 18:09 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Een stokkel heet dat bij hockey.
Leuke clubhockeyer, maar voor dit niveau komt hij toch tekort.quote:Op zondag 5 augustus 2012 18:14 schreef Drassss het volgende:
Sowieso Weusthof... loopt heel het toernooi al te falen.
Vindt hem wel een sterk aanspeelpunt voorin, type Demouge of Vleminkx alleen dan met meer techniekquote:Op zondag 5 augustus 2012 18:14 schreef Drassss het volgende:
En dan scoort hij bijna door een soloquote:Op zondag 5 augustus 2012 18:14 schreef Drassss het volgende:
Bijna past goed bij Weusthofquote:Op zondag 5 augustus 2012 18:17 schreef TheArt het volgende:
[..]
En dan scoort hij bijna door een solo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |