Er kunnen er uiteindelijk maar 18 mee naar Londen.quote:Seve van Ass (HGC), Sander Baart (OZ), Billy Bakker (Amsterdam), Marcel Balkestein (OZ), Pirmin Blaak[GK](Rotterdam), Quirijn Caspers (Kampong), Laurence Docherty (Kampong), Floris Evers (Amsterdam), Jeroen Hertzberger (Rotterdam), Rogier Hofman (Bloemendaal), Robert van der Horst (Rotterdam), Tim Jenniskens (Bloemendaal), Wouter Jolie (Bloemendaal), Robbert Kemperman (Rot-Weis Köln), Eby Kessing (Bloemendaal), Floris van der Linden (HGC), Teun de Nooijer (Bloemendaal), Jaap Stockmann [GK] (Bloemendaal), Taeke Taekema (Amsterdam), Sam van der Ven [GK] (HGC), Valentin Verga (Amsterdam), Klaas Vermeulen (Amsterdam), Bob de Voogd (OZ), Mink van der Weerden (OZ), Roderick Weusthof (Rotterdam), Sander de Wijn (Kampong).
Volgens Eddy was het gewoon pech.quote:Op zondag 5 augustus 2012 11:02 schreef Sasman het volgende:
België toch weer gefaalt als eindconclusie.
quote:Op zondag 5 augustus 2012 16:05 schreef Guard het volgende:
Nou even "schuilen" bij het hockey, ik ben de Britten even spuugzat, en natuurlijk zit ongeveer op iedere zender die Murray
quote:Op zondag 5 augustus 2012 17:01 schreef Gramulanion het volgende:
Ik hoor Hans van Zetten op de achtergrond.
Idd, wat doet hij daar.quote:Op zondag 5 augustus 2012 17:01 schreef Gramulanion het volgende:
Ik hoor Hans van Zetten op de achtergrond.
quote:Op zondag 5 augustus 2012 17:02 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ahja, noteer maar alvast: 0-1.
Zo voorspelbaar eh!quote:Op zondag 5 augustus 2012 17:02 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ahja, noteer maar alvast: 0-1.
quote:Op zondag 5 augustus 2012 17:03 schreef vuvuzela het volgende:
[..]
valt wel mee, 30ste minuut. van de 35
Hap. Er staat er nog wel eentje klaar dan hoor..quote:Op zondag 5 augustus 2012 17:07 schreef Drassss het volgende:
Nog iets hoger Bakker en we hadden nog maar 1 scheids.
Nee hoor DLD en NL al zeker van de halve finalesquote:Op zondag 5 augustus 2012 17:10 schreef tong80 het volgende:
Hoe is het scenario bij verschillende uitslagen ? Duitsland moet toch winnen ?
Nee hoor, als Nederland nu verliest en van Zuid-Korea verliest gaan die door.quote:Op zondag 5 augustus 2012 17:11 schreef Guard het volgende:
[..]
Nee hoor DLD en NL al zeker van de halve finales
Ok. Gaat dus om de plaatsing.quote:Op zondag 5 augustus 2012 17:11 schreef Guard het volgende:
[..]
Nee, Nederland kan er nog uit gaan tegen korea.quote:Op zondag 5 augustus 2012 17:11 schreef Guard het volgende:
[..]
Oh ja die dekselse koreanen...quote:Op zondag 5 augustus 2012 17:12 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Nee hoor, als Nederland nu verliest en van Zuid-Korea verliest gaan die door.
Wat voor waterafvoer had je willen hebben>quote:
paar kolken in het veld, waterdoorlatende bodemquote:Op zondag 5 augustus 2012 17:13 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Wat voor waterafvoer had je willen hebben>
quote:Op zondag 5 augustus 2012 17:14 schreef Paul het volgende:
[..]
Neergestort
Vliegtuigcrash in Duitsland; vier doden
Geo Block .. normaal zend Al Jazeera alles uit .. maar NL-Dui hebben ze gemist denk ik - heb wel een voorbeschouwing van PSV-Ajax als alternatief van ze gekregenquote:
En op http://www.eurovisionsports.tv/london2012/index.html?quote:Op zondag 5 augustus 2012 17:15 schreef ZwarteMaan het volgende:
[..]
Geo Block .. normaal zend Al Jazeera alles uit .. maar NL-Dui hebben ze gemist denk ik - heb wel een voorbeschouwing van PSV-Ajax als alternatief van ze gekregen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |