Uitgaanquote:Op zondag 5 augustus 2012 01:44 schreef Tropanzia het volgende:
Ik had vroeger op de middelbare school echt zo'n ontzettende internet-kneus in de klas zitten.
Echt een nerd.
Soms ben ik bang dat jullie FOK!kers ook allemaal zo zijn.
Die vent had trouwens ook een bril, en een dik waterhoofd(sorry voor de grofheid) maar daar leek het nu eenmaal op.
Zeg me, aub, dat jullie gwn normaal zijn. En uit gaan met vrienden etc. (dom om te vragen op een zaterdagavond in de NB, weet ik)
halol ik zag wta je daar dee dat is nie normaal oke dank jee???????quote:
Haha, jij was 1 van de eerste met een post waardoor ik moest lachen hier op het FOK!-forum.quote:Op zondag 5 augustus 2012 01:42 schreef TWP het volgende:
[..]
Toen was ik waarschijnlijk al weg. Ben een hele tijd niet echt actief meer geweest hier.
HAHAHAquote:Op zondag 5 augustus 2012 01:45 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
halol ik zag wta je daar dee dat is nie normaal oke dank jee???????
Peter, dat was nog van de vorige wat er eerst stond.quote:Op zondag 5 augustus 2012 01:45 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
halol ik zag wta je daar dee dat is nie normaal oke dank jee???????
Vinden je ouders ook dat koeien hun hoorns moeten houden om in contact met de cosmische te kunnen komen?quote:
Zegt degene met de leukste TTsquote:Op zondag 5 augustus 2012 01:45 schreef wietparkiet het volgende:
Oerbeer kan de TT veranderd worden naar iets gezellig, doorn in het oog
Ik kan je gerust stellen. De meeste users hier zijn vrij normaal.quote:Op zondag 5 augustus 2012 01:44 schreef Tropanzia het volgende:
Ik had vroeger op de middelbare school echt zo'n ontzettende internet-kneus in de klas zitten.
Echt een nerd.
Soms ben ik bang dat jullie FOK!kers ook allemaal zo zijn.
Die vent had trouwens ook een bril, en een dik waterhoofd(sorry voor de grofheid) maar daar leek het nu eenmaal op.
Zeg me, aub, dat jullie gwn normaal zijn. En uit gaan met vrienden etc. (dom om te vragen op een zaterdagavond in de NB, weet ik)
serieus?quote:Op zondag 5 augustus 2012 01:45 schreef Beach het volgende:
[..]
Peter, dat was nog van de vorige wat er eerst stond.
quote:Op zondag 5 augustus 2012 01:45 schreef Tropanzia het volgende:
[..]
Haha, jij was 1 van de eerste met een post waardoor ik moest lachen hier op het FOK!-forum.
Jammer wel.quote:Op zondag 5 augustus 2012 01:43 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Zou gek zijn want de mijne heb je niet.
nee mijn moeder is helemaal niet zweverig maar een vriendin heeft haar dat boek aangepraatquote:Op zondag 5 augustus 2012 01:45 schreef Dimens het volgende:
[..]
Vinden je ouders ook dat koeien hun hoorns moeten houden om in contact met de cosmische te kunnen komen?
Eens. (dit concludeer ik op mijzelf)quote:Op zondag 5 augustus 2012 01:46 schreef TWP het volgende:
[..]
Ik kan je gerust stellen. De meeste users hier zijn vrij normaal.
quote:Op zondag 5 augustus 2012 01:46 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Eens. (dit concludeer ik op mijzelf)
op van vorige topicquote:
Die vindt je wel een autist?quote:Op zondag 5 augustus 2012 01:46 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
nee mijn moeder is helemaal niet zweverig maar een vriendin heeft haar dat boek aangepraat
Ik doe niet aan seks.quote:
Blijkbaar, heb haar 2 x gesproken ofzoquote:
Op basis van je score kunnen we (nog) niet concluderen dat je een nieuwetijdskind bent. Het is misschien een beetje een twijfelgeval. Als je zelf het gevoel hebt dat je wel een nieuwetijdskind bent, doe de test dan nog een keer. Probeer "ja" of "nee" te antwoorden op de uitspraken zonder oordeel (over jezelf)! Probeer ook om de uitspraken zo algemeen mogelijk op te vatten.quote:
sorry snoepjequote:Op zondag 5 augustus 2012 01:49 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Pas je taalgebruik eens even aan..
ik bedoelde koreanenkafferquote:Op zondag 5 augustus 2012 01:49 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Pas je taalgebruik eens even aan..
Zo iemand ken ik ook.quote:Op zondag 5 augustus 2012 01:49 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Blijkbaar, heb haar 2 x gesproken ofzoMaar zij is zo iemand die iedereen een stoornis aan praat.
haten op beachquote:Op zondag 5 augustus 2012 01:50 schreef wietparkiet het volgende:
Omdat beach grappig probeert te zijn
beachquote:Op zondag 5 augustus 2012 01:50 schreef wietparkiet het volgende:
Veel plezier.quote:Op zondag 5 augustus 2012 01:50 schreef TWP het volgende:
Lieve nachtbaggeraars, ik ga m'n bed opzoeken.
Fijne nacht allemaal.
dagdagquote:Op zondag 5 augustus 2012 01:50 schreef TWP het volgende:
Fijne nacht allemaal.
haten op beachquote:Op zondag 5 augustus 2012 01:50 schreef wietparkiet het volgende:
Trusten manquote:Op zondag 5 augustus 2012 01:50 schreef TWP het volgende:
Fijne nacht allemaal.
Trusten.quote:Op zondag 5 augustus 2012 01:50 schreef TWP het volgende:
Fijne nacht allemaal.
hij is ook grappigquote:Op zondag 5 augustus 2012 01:50 schreef wietparkiet het volgende:
vast welquote:Op zondag 5 augustus 2012 01:50 schreef leeell het volgende:
[..]
haten op beach
ben je soms een casual ?
Ja ook toen mijn broertje ADD bleek te hebben: "Ja dat had ik allang gezien hoor *iets over zijn gedrag/uitstraling blabla* je moet echt *onzin middeltjes* proberen!"quote:
zie ondertitel danquote:
vraag dat aan je moederquote:
jaquote:Op zondag 5 augustus 2012 01:52 schreef leeell het volgende:
Werk je nogsteeds in de BCC @ pauperstad Dimens?
welterustenquote:Op zondag 5 augustus 2012 01:50 schreef TWP het volgende:
Fijne nacht allemaal.
Koreaboo.quote:Op zondag 5 augustus 2012 01:52 schreef robin007bond het volgende:
Ik ben nog steeds benieuwd naar het K-Pop equivalent van weaboo
KPOPquote:Op zondag 5 augustus 2012 01:52 schreef robin007bond het volgende:
Ik ben nog steeds benieuwd naar het K-Pop equivalent van weaboo
wnr ontsnappen uit zoetje dan, wonen alleen maar hulpbehoevenden, paupers en infantielen tokquote:
Ze geeft ook zalfjes van Weleda als cadeau?quote:Op zondag 5 augustus 2012 01:52 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Ja ook toen mijn broertje ADD bleek te hebben: "Ja dat had ik allang gezien hoor *iets over zijn gedrag/uitstraling blabla* je moet echt *onzin middeltjes* proberen!"![]()
dat kan.quote:Op zondag 5 augustus 2012 01:52 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Ja ik geef geen neuk om hoe jij over mij denkt
Weet ik nog niet. Ligt eraan waar ik ga werken.quote:Op zondag 5 augustus 2012 01:52 schreef leeell het volgende:
[..]
wnr ontsnappen uit zoetje dan, wonen alleen maar hulpbehoevenden, paupers en infantielen tok
van dimensquote:Op zondag 5 augustus 2012 01:53 schreef Snowbells het volgende:
Ik ben goed. Ik kan gewoon voorspellen van wie ik een dm krijg. (op mobiel he dus geen popup)
die userquote:Op zondag 5 augustus 2012 01:50 schreef Amoeba het volgende:
wat vinden jullie van kutschurft???
WAT IS DEZE TOPIC
Toen ik 12 was weleens DBZ jaquote:Op zondag 5 augustus 2012 01:53 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Jij hebt toch ook een tijdje anime gekeken, Beach? What happened?
Hoe is het met jou baas?quote:
quote:
quote:Op zondag 5 augustus 2012 01:53 schreef Amoeba het volgende:
[..]
van dimens
hij wil in je broekje komen
weeabooquote:
Deze keer niet. Ik heb concurrentie.quote:Op zondag 5 augustus 2012 01:53 schreef Amoeba het volgende:
[..]
van dimens
Oeh, lekker, houdt op!quote:Op zondag 5 augustus 2012 01:53 schreef Amoeba het volgende:
[..]
van dimens
Alsof het niet waar is.quote:
ik ga jou niet meer meetenquote:
nog net nietquote:Op zondag 5 augustus 2012 01:53 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ze geeft ook zalfjes van Weleda als cadeau?
Hey hallo dag.quote:
Samen dorst lessen?quote:Op zondag 5 augustus 2012 01:57 schreef krullenbolletje het volgende:
ik krijg altijd trek in drank door NB
AA in opleidingquote:Op zondag 5 augustus 2012 01:57 schreef krullenbolletje het volgende:
Herkenbaar.quote:Op zondag 5 augustus 2012 01:57 schreef krullenbolletje het volgende:
Dus je wilt zeggen van wel? Dubbele ontkenning alles.quote:
Neem gelijk mijn ID-kaart mee.quote:
Nog geen drank hebben gehad.quote:Op zondag 5 augustus 2012 01:57 schreef krullenbolletje het volgende:
quote:Op zondag 5 augustus 2012 01:58 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik krijg die dingen wel eens. Ook van mijn ma.
Niemand gelooft mij.quote:Op zondag 5 augustus 2012 01:57 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Dus je wilt zeggen van wel? Dubbele ontkenning alles.
12quote:Op zondag 5 augustus 2012 01:59 schreef Spaghettivreter het volgende:
Toen ik 12 was kreeg ik elke week een Breezer van mijn ouders op zaterdagavond
Mijn eerste ervaring met alcohol
Jij bent opgeleid tot alcoholist.quote:Op zondag 5 augustus 2012 01:59 schreef Spaghettivreter het volgende:
12quote:Op zondag 5 augustus 2012 01:59 schreef Spaghettivreter het volgende:
Er is nooit teveel bier in huis.quote:Op zondag 5 augustus 2012 01:59 schreef Snowbells het volgende:
Enige hier in huis is teveel bier en 2 flessen wijn ofzo.
quote:
Vandaar je hersenbeschadiging.quote:Op zondag 5 augustus 2012 02:00 schreef speedboot het volgende:
Toen ik 7 was dronk ik red label in de douche
niet drinken om je verdriet te verdrinkenquote:
quote:Op zondag 5 augustus 2012 02:01 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
niet drinken om je verdriet te verdrinken
is leuk als je 15 ben ja.quote:
Kan wel kloppen, mijn ouders kunnen ook flink zuipenquote:Op zondag 5 augustus 2012 01:59 schreef Tropanzia het volgende:
[..]
Jij bent opgeleid tot alcoholist.
goede beroepskeuze.quote:Op zondag 5 augustus 2012 02:01 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Kan wel kloppen, mijn ouders kunnen ook flink zuipen
Zoute patatquote:
oneens.quote:
Wat een opvoeding.quote:Op zondag 5 augustus 2012 01:59 schreef Spaghettivreter het volgende:
Like a monkey.quote:Op zondag 5 augustus 2012 02:03 schreef Oerbeer het volgende:
Drinken en dan strontvervelend worden met je gedrogeerde kop
Jij snapt het.quote:Op zondag 5 augustus 2012 02:03 schreef 2Happy4U het volgende:
sowieso mensen die alcohol drinkengewoon aan de limonade geen stelletje plebs
Very nuttig.quote:Op zondag 5 augustus 2012 02:03 schreef wietparkiet het volgende:
Ja ik ga wat nuttigs doen en een serie kijken
De tijd dat je bitter lekker gaat vinden komt nog wel.quote:Op zondag 5 augustus 2012 02:02 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Nou, ik vind het niet lekker. Dus mag het weg.
quote:Op zondag 5 augustus 2012 02:04 schreef Beach het volgende:
beste vriendjes ik ga slapen
kus voor mn chimeids snow en krullenbolletje
Moet ik dit nou dubbelzinnig lezenquote:Op zondag 5 augustus 2012 02:04 schreef Dimens het volgende:
[..]
De tijd dat je bitter lekker gaat vinden komt nog wel.
welterustenquote:Op zondag 5 augustus 2012 02:04 schreef Beach het volgende:
Wie?quote:Op zondag 5 augustus 2012 02:04 schreef krullenbolletje het volgende:
mensen die na 3 biertjes kotsen, dan verder gaan met drinken en de rest van de nacht knock-out zijn
Hij proeft z'n eigen sperma.quote:Op zondag 5 augustus 2012 02:04 schreef Dimens het volgende:
[..]
De tijd dat je bitter lekker gaat vinden komt nog wel.
quote:Op zondag 5 augustus 2012 02:04 schreef krullenbolletje het volgende:
mensen die na 3 biertjes kotsen, dan verder gaan met drinken en de rest van de nacht knock-out zijn
quote:Op zondag 5 augustus 2012 02:04 schreef Beach het volgende:
Het was gewoon een wijze les.quote:Op zondag 5 augustus 2012 02:04 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Moet ik dit nou dubbelzinnig lezen
Trusten,quote:Op zondag 5 augustus 2012 02:04 schreef Beach het volgende:
een vriend van vrienden van mijquote:
Safariquote:Op zondag 5 augustus 2012 02:05 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
een vriend van vrienden van mijHeb nog foto's dat hij ergens halfdood op een grasveld ligt met een fles safari
Hmm, lastig. Ik ben er nooit echt mee opgegroeid, dus heb er ook nooit behoefte aan gehad..quote:Op zondag 5 augustus 2012 02:04 schreef Tropanzia het volgende:
[..]
Op zich zit hier wel wat in, maar ik ben er mee opgegroeid, met alcohol dan.
krijg ik geen kusje?quote:Op zondag 5 augustus 2012 02:04 schreef Beach het volgende:
Waar woon jij eigenlijk?quote:Op zondag 5 augustus 2012 02:06 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
nou zet de frituur aan dan kom ik daar heen
dit jaar nog gedaan met bacardi colaquote:Op zondag 5 augustus 2012 02:07 schreef Dimens het volgende:
Vroeger op de middelbare school deden we Safari bij de cola en dronken we dat tijdens de les op.
Frans is nog nooit zo leuk geweest.
Deze man die weet.quote:
alles is beter hier, veel slechter dan zoetje kan iig nietquote:
ik ook nietquote:Op zondag 5 augustus 2012 02:09 schreef Dimens het volgende:
[..]
Gaat nog wel even duren voordat je hier bent. Ik heb trouwens geen kleren meer aan.
Zoetermeer is ook een kutstad.quote:Op zondag 5 augustus 2012 02:09 schreef leeell het volgende:
[..]
alles is beter hier, veel slechter dan zoetje kan iig niet
wel mooi snookercentrumquote:
Ik meet je gewoon weer onverwachts, je krijgt geen keus.quote:Op zondag 5 augustus 2012 01:55 schreef leeell het volgende:
[..]
ik ga jou niet meer meeten
na alles wat ik gezegd heb ga je me in elkaar slaan ben ik bang nu
potverdorie, toch maar even de sloten checken vanaafquote:Op zondag 5 augustus 2012 02:11 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik meet je gewoon weer onverwachts, je krijgt geen keus.
Stoute meid.quote:Op zondag 5 augustus 2012 02:08 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
dit jaar nog gedaan met bacardi cola
Succes met opstaan straksquote:Op zondag 5 augustus 2012 02:11 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik meet je gewoon weer onverwachts, je krijgt geen keus.
Dat is vlak bij mijn woonplaats opgenomenquote:
Misschienquote:Op zondag 5 augustus 2012 02:11 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
is het een hint dat je het opvat als een hint?
Ik drink sowieso niets anders dan bier.quote:Op zondag 5 augustus 2012 02:12 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]meteen achter gekomen dat dat ook niet te zuipen is
dus, gewoon tabak eruit halen en sjekkie draaien, zo moeilijk is het nietquote:Op zondag 5 augustus 2012 02:12 schreef Tropanzia het volgende:
Godverdomme, zin aan sigaretten, heb er alleen nog een paar in de prullenbak liggen; afgebroken door't midden, omdat ik v.d. week zo nodig moest stoppen met roken. (logisch it is eigenlijk)
Craving negeren. Slapen werkt wel.quote:Op zondag 5 augustus 2012 02:12 schreef Tropanzia het volgende:
Godverdomme, zin aan sigaretten, heb er alleen nog een paar in de prullenbak liggen; afgebroken door't midden, omdat ik v.d. week zo nodig moest stoppen met roken. (logisch it is eigenlijk)
quote:Op zondag 5 augustus 2012 02:12 schreef Tropanzia het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |