Uitgaanquote:Op zondag 5 augustus 2012 01:44 schreef Tropanzia het volgende:
Ik had vroeger op de middelbare school echt zo'n ontzettende internet-kneus in de klas zitten.
Echt een nerd.
Soms ben ik bang dat jullie FOK!kers ook allemaal zo zijn.
Die vent had trouwens ook een bril, en een dik waterhoofd(sorry voor de grofheid) maar daar leek het nu eenmaal op.
Zeg me, aub, dat jullie gwn normaal zijn. En uit gaan met vrienden etc. (dom om te vragen op een zaterdagavond in de NB, weet ik)
halol ik zag wta je daar dee dat is nie normaal oke dank jee???????quote:
Haha, jij was 1 van de eerste met een post waardoor ik moest lachen hier op het FOK!-forum.quote:Op zondag 5 augustus 2012 01:42 schreef TWP het volgende:
[..]
Toen was ik waarschijnlijk al weg. Ben een hele tijd niet echt actief meer geweest hier.
HAHAHAquote:Op zondag 5 augustus 2012 01:45 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
halol ik zag wta je daar dee dat is nie normaal oke dank jee???????
Peter, dat was nog van de vorige wat er eerst stond.quote:Op zondag 5 augustus 2012 01:45 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
halol ik zag wta je daar dee dat is nie normaal oke dank jee???????
Vinden je ouders ook dat koeien hun hoorns moeten houden om in contact met de cosmische te kunnen komen?quote:
Zegt degene met de leukste TTsquote:Op zondag 5 augustus 2012 01:45 schreef wietparkiet het volgende:
Oerbeer kan de TT veranderd worden naar iets gezellig, doorn in het oog
Ik kan je gerust stellen. De meeste users hier zijn vrij normaal.quote:Op zondag 5 augustus 2012 01:44 schreef Tropanzia het volgende:
Ik had vroeger op de middelbare school echt zo'n ontzettende internet-kneus in de klas zitten.
Echt een nerd.
Soms ben ik bang dat jullie FOK!kers ook allemaal zo zijn.
Die vent had trouwens ook een bril, en een dik waterhoofd(sorry voor de grofheid) maar daar leek het nu eenmaal op.
Zeg me, aub, dat jullie gwn normaal zijn. En uit gaan met vrienden etc. (dom om te vragen op een zaterdagavond in de NB, weet ik)
serieus?quote:Op zondag 5 augustus 2012 01:45 schreef Beach het volgende:
[..]
Peter, dat was nog van de vorige wat er eerst stond.
quote:Op zondag 5 augustus 2012 01:45 schreef Tropanzia het volgende:
[..]
Haha, jij was 1 van de eerste met een post waardoor ik moest lachen hier op het FOK!-forum.
Jammer wel.quote:Op zondag 5 augustus 2012 01:43 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Zou gek zijn want de mijne heb je niet.
nee mijn moeder is helemaal niet zweverig maar een vriendin heeft haar dat boek aangepraatquote:Op zondag 5 augustus 2012 01:45 schreef Dimens het volgende:
[..]
Vinden je ouders ook dat koeien hun hoorns moeten houden om in contact met de cosmische te kunnen komen?
Eens. (dit concludeer ik op mijzelf)quote:Op zondag 5 augustus 2012 01:46 schreef TWP het volgende:
[..]
Ik kan je gerust stellen. De meeste users hier zijn vrij normaal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |